היכן נעצרה הנגישות בסופר פארם בחיפה סניף חורב

amitk80

New member
היכן נעצרה הנגישות בסופר פארם בחיפה סניף חורב

מעניין אותי לראות מה אתם חושבים על תגובת נגישות ישראל בנושא שלום עמית, חבל שחברה פרטית כמו "סופר-פארם" התחילה להתנהג, לכאורה, כמו הגרועות שבקופות החולים. כנראה שהם קיבלו בלעדיות על שירות מסוים, וכך זה נראה... אם ההשערה שלי נכונה, אני מציע שתפנה במקביל לקופת החולים שעובדת עם "סופר-פארם" (איזה?) כדי לוודא שהם עומדים בתנאי החוזה והסטנדרטים של השירות. אנחנו יוצאים לחופשה קצרה בחו"ל ולכן לא נוכל לטפל בתלונה לפני שמחת תורה. אני יכול רק לספר לך שתקנות "נגישות השירות" בחוק השוויון טרם נחתמו ולכן קשה לאכוף סטנדרטים. אם יש בתי מרקחת אחרים שאפשר לקבל בהם את התרופות, נסה להעדיף אותם. תחרות היא הכלי הטוב ביותר לדחוף לשירות טוב (כאשר המחירים קבועים ובהנחה שבית המרקחת מרוויח מהתיווך הזה). אגב, לא הייתי מביא את אורנג' כדוגמא. יש תלונה קשה מאד באחד מאתרי החדשות על היחס שלהם ללקויי שמיעה. בברכת שבוע טוב, יורם סבירסקי. שלום דנית ורויטל, מה נשמע? רויטל אני מכתב גם אותך לאחר שיחה קצרה שקיימתי היום עם דנית בנושא שאני תכף אציג לך אותו. אני הייתי שמח אם תוכלי להעביר את הנושא הזה גם לנציבות לשיוויון זכויות. איך הסיפור התחיל? הגעתי היום לסופר פארם כדי להוציא לעצמי תרופות. בתחילה קיבלתי מספר (מאחר והתור מנוהל על ידי מערכת אוטומטית). הגעתי לתור כדי לראות את המספר אך אבוי לא ניתן לראות את המספר. לא רק שהמספר על הצג מופיע בצבע אדום שאי אפשר לראות אותו, גם אין תוכנה שמקריאה אותו (תוכנה למשל שקיימת באורנג' כשמחכים בתור וגם שם הצבע של המספר הוא אדום). אמרתי לעצמי שרק אחרי שאקבל את התרופות אבקש לדבר עם המנהלת וכך עשיתי בנימוס רב. מנהלת המשמרת הגיעה והסברתי לה את המצב. כאשר היא הגיעה שאלתי אותה אם היא רואה את המספר של הצג. היא השיבה בחיוב וכנ"ל גם אנשים שהיו מסביבי. הסברתי לה שאני כבד ראיה ושמאד קשה לי לראות את המספרים ומדוע המספר לא מופיע בצבע בולט או לפחות יש תוכנת הקראה שתקריא את המספר. המנהלת התחילה לענות לי "תשמע אתה יכול להעזר באנשים". בתשובה עניתי לי "נכון אבל עדין זאת הרגשה לא נעימה להעזר באנשים". אחד הרוקחים ששמע את השיחה הוסיף "שמע הסניף אמור לעבור שיפוץ ורק אז יתחשבו בזה". בנימוס ביקשתי ממנה את הפרטים וזה מה שהסניף נתן לי: מדובר בסניף סופר פארם בחורב. שם מנהלת המשמרת זאת נינה. אחד הרוקחים שענה לי שמו חאמד. מנהלת הסניף זאת מנה פיינר (זה מה שנתנו לי, צריך לבדוק את זה). פרטי הסניף: סופר פארם מרכז חורב חיפה טלפון: 04-8246167 טלפון ישיר: 04-8257865 פקס: 04-8341793 מעבר לעובדה שנראה שהם קיבלו את הערתי בסבבה (אמרו לי "תודה על ההערה") השירות של בית המרקחת היה די גרוע. היה צריך לחכות הרבה זמן ואם מתחלף המספר אז הרוקחים צריכים לקרוא ללקוח מספר פעמים במקום שזה יושמע בצורה אוטומטית. אני משאיר לכם את כל הטיפול בנושא הנגישות ואני אשמח להיות לכם לעזר. גמר חתימה טובה, עמית
 

שיווה100

New member
אתה צודק

ובלי קשר, הנגישות בישראל מתחת לכל ביקורת לא רק בעניין הראייה.. המצב בתחומי השמיעה והניידות גרוע לא פחות. יש ניצוצות של שיפור בתחומים מסויימים ועדיין בתחומים רבים נותרנו כחברה בורים ואטומים, ולצערי רק כשלאחד מבכירי ההנהגה יהיה ילד או קרוב משפחה קרוב הסובל מבעיות אלו, אולי אז נזכה לראות שיפור.. בינתיים אאחל לך יישר כוח על היוזמה ועשיית המעשה, כל הכבוד
 

amitk80

New member
אני הייתי שמח

עם עוד אנשים יביאו ויציפו במקרים דומים כדי שאפשר יהיה לעשות משהו משמעותי בנושא ולא רק לבכות פה כמה המצב לא טוב
 

שיווה100

New member
תשמע חבוב

חבל שאתה מגיב ככה בלי להכיר כי זו בסה"כ היתה הודעת תמיכה על היוזמה שבחרת לנקוט, ממש לא התבכיינתי או משהו. לי אין קשר באופן אישי לציבור העיוורים בישראל אם כי יש לי חברה מאוד טובה שמחזיקה בתעודת עיוור, האמת שנכנסתי לפורום הזה כי אני מאוד קשורה לכל עניין המוגבלויות לכל סוגיהן, אני באופן אישי שייכת לציבור המוגבלים רפואית ולקויי השמיעה, ולכן ראיתי צורך להביע תמיכה בעשייה שלך בעניין. לגביי פועלי האישי, הסר דאגה מליבך.....
 

amitk80

New member
הכעס לא עליך יקירתי

הכעס הוא לא עליך יקירתי. קודם כל שוב תודה על הפרגון, אבל הבעיה היא שכדי שדברים יתחילו לזוז, צריך שמקרים כאלו יובאו לידיעת הציבור וכדי לראות איך מושכים אותו פנימה. לצערי הגופים שדואגים לציבור העיוורים עסוקים בלריב על אגו ושטויות במקום להתעסק בעיקר (מה שלמזל ציבור החירשים וליקויי השמיעה התמונה אחרת לגמרי).
 
למעלה