היכן נעצרה הנגישות בסופר פארם בחיפה סניף חורב
מעניין אותי לראות מה אתם חושבים על תגובת נגישות ישראל בנושא שלום עמית, חבל שחברה פרטית כמו "סופר-פארם" התחילה להתנהג, לכאורה, כמו הגרועות שבקופות החולים. כנראה שהם קיבלו בלעדיות על שירות מסוים, וכך זה נראה... אם ההשערה שלי נכונה, אני מציע שתפנה במקביל לקופת החולים שעובדת עם "סופר-פארם" (איזה?) כדי לוודא שהם עומדים בתנאי החוזה והסטנדרטים של השירות. אנחנו יוצאים לחופשה קצרה בחו"ל ולכן לא נוכל לטפל בתלונה לפני שמחת תורה. אני יכול רק לספר לך שתקנות "נגישות השירות" בחוק השוויון טרם נחתמו ולכן קשה לאכוף סטנדרטים. אם יש בתי מרקחת אחרים שאפשר לקבל בהם את התרופות, נסה להעדיף אותם. תחרות היא הכלי הטוב ביותר לדחוף לשירות טוב (כאשר המחירים קבועים ובהנחה שבית המרקחת מרוויח מהתיווך הזה). אגב, לא הייתי מביא את אורנג' כדוגמא. יש תלונה קשה מאד באחד מאתרי החדשות על היחס שלהם ללקויי שמיעה. בברכת שבוע טוב, יורם סבירסקי. שלום דנית ורויטל, מה נשמע? רויטל אני מכתב גם אותך לאחר שיחה קצרה שקיימתי היום עם דנית בנושא שאני תכף אציג לך אותו. אני הייתי שמח אם תוכלי להעביר את הנושא הזה גם לנציבות לשיוויון זכויות. איך הסיפור התחיל? הגעתי היום לסופר פארם כדי להוציא לעצמי תרופות. בתחילה קיבלתי מספר (מאחר והתור מנוהל על ידי מערכת אוטומטית). הגעתי לתור כדי לראות את המספר אך אבוי לא ניתן לראות את המספר. לא רק שהמספר על הצג מופיע בצבע אדום שאי אפשר לראות אותו, גם אין תוכנה שמקריאה אותו (תוכנה למשל שקיימת באורנג' כשמחכים בתור וגם שם הצבע של המספר הוא אדום). אמרתי לעצמי שרק אחרי שאקבל את התרופות אבקש לדבר עם המנהלת וכך עשיתי בנימוס רב. מנהלת המשמרת הגיעה והסברתי לה את המצב. כאשר היא הגיעה שאלתי אותה אם היא רואה את המספר של הצג. היא השיבה בחיוב וכנ"ל גם אנשים שהיו מסביבי. הסברתי לה שאני כבד ראיה ושמאד קשה לי לראות את המספרים ומדוע המספר לא מופיע בצבע בולט או לפחות יש תוכנת הקראה שתקריא את המספר. המנהלת התחילה לענות לי "תשמע אתה יכול להעזר באנשים". בתשובה עניתי לי "נכון אבל עדין זאת הרגשה לא נעימה להעזר באנשים". אחד הרוקחים ששמע את השיחה הוסיף "שמע הסניף אמור לעבור שיפוץ ורק אז יתחשבו בזה". בנימוס ביקשתי ממנה את הפרטים וזה מה שהסניף נתן לי: מדובר בסניף סופר פארם בחורב. שם מנהלת המשמרת זאת נינה. אחד הרוקחים שענה לי שמו חאמד. מנהלת הסניף זאת מנה פיינר (זה מה שנתנו לי, צריך לבדוק את זה). פרטי הסניף: סופר פארם מרכז חורב חיפה טלפון: 04-8246167 טלפון ישיר: 04-8257865 פקס: 04-8341793 מעבר לעובדה שנראה שהם קיבלו את הערתי בסבבה (אמרו לי "תודה על ההערה") השירות של בית המרקחת היה די גרוע. היה צריך לחכות הרבה זמן ואם מתחלף המספר אז הרוקחים צריכים לקרוא ללקוח מספר פעמים במקום שזה יושמע בצורה אוטומטית. אני משאיר לכם את כל הטיפול בנושא הנגישות ואני אשמח להיות לכם לעזר. גמר חתימה טובה, עמית
מעניין אותי לראות מה אתם חושבים על תגובת נגישות ישראל בנושא שלום עמית, חבל שחברה פרטית כמו "סופר-פארם" התחילה להתנהג, לכאורה, כמו הגרועות שבקופות החולים. כנראה שהם קיבלו בלעדיות על שירות מסוים, וכך זה נראה... אם ההשערה שלי נכונה, אני מציע שתפנה במקביל לקופת החולים שעובדת עם "סופר-פארם" (איזה?) כדי לוודא שהם עומדים בתנאי החוזה והסטנדרטים של השירות. אנחנו יוצאים לחופשה קצרה בחו"ל ולכן לא נוכל לטפל בתלונה לפני שמחת תורה. אני יכול רק לספר לך שתקנות "נגישות השירות" בחוק השוויון טרם נחתמו ולכן קשה לאכוף סטנדרטים. אם יש בתי מרקחת אחרים שאפשר לקבל בהם את התרופות, נסה להעדיף אותם. תחרות היא הכלי הטוב ביותר לדחוף לשירות טוב (כאשר המחירים קבועים ובהנחה שבית המרקחת מרוויח מהתיווך הזה). אגב, לא הייתי מביא את אורנג' כדוגמא. יש תלונה קשה מאד באחד מאתרי החדשות על היחס שלהם ללקויי שמיעה. בברכת שבוע טוב, יורם סבירסקי. שלום דנית ורויטל, מה נשמע? רויטל אני מכתב גם אותך לאחר שיחה קצרה שקיימתי היום עם דנית בנושא שאני תכף אציג לך אותו. אני הייתי שמח אם תוכלי להעביר את הנושא הזה גם לנציבות לשיוויון זכויות. איך הסיפור התחיל? הגעתי היום לסופר פארם כדי להוציא לעצמי תרופות. בתחילה קיבלתי מספר (מאחר והתור מנוהל על ידי מערכת אוטומטית). הגעתי לתור כדי לראות את המספר אך אבוי לא ניתן לראות את המספר. לא רק שהמספר על הצג מופיע בצבע אדום שאי אפשר לראות אותו, גם אין תוכנה שמקריאה אותו (תוכנה למשל שקיימת באורנג' כשמחכים בתור וגם שם הצבע של המספר הוא אדום). אמרתי לעצמי שרק אחרי שאקבל את התרופות אבקש לדבר עם המנהלת וכך עשיתי בנימוס רב. מנהלת המשמרת הגיעה והסברתי לה את המצב. כאשר היא הגיעה שאלתי אותה אם היא רואה את המספר של הצג. היא השיבה בחיוב וכנ"ל גם אנשים שהיו מסביבי. הסברתי לה שאני כבד ראיה ושמאד קשה לי לראות את המספרים ומדוע המספר לא מופיע בצבע בולט או לפחות יש תוכנת הקראה שתקריא את המספר. המנהלת התחילה לענות לי "תשמע אתה יכול להעזר באנשים". בתשובה עניתי לי "נכון אבל עדין זאת הרגשה לא נעימה להעזר באנשים". אחד הרוקחים ששמע את השיחה הוסיף "שמע הסניף אמור לעבור שיפוץ ורק אז יתחשבו בזה". בנימוס ביקשתי ממנה את הפרטים וזה מה שהסניף נתן לי: מדובר בסניף סופר פארם בחורב. שם מנהלת המשמרת זאת נינה. אחד הרוקחים שענה לי שמו חאמד. מנהלת הסניף זאת מנה פיינר (זה מה שנתנו לי, צריך לבדוק את זה). פרטי הסניף: סופר פארם מרכז חורב חיפה טלפון: 04-8246167 טלפון ישיר: 04-8257865 פקס: 04-8341793 מעבר לעובדה שנראה שהם קיבלו את הערתי בסבבה (אמרו לי "תודה על ההערה") השירות של בית המרקחת היה די גרוע. היה צריך לחכות הרבה זמן ואם מתחלף המספר אז הרוקחים צריכים לקרוא ללקוח מספר פעמים במקום שזה יושמע בצורה אוטומטית. אני משאיר לכם את כל הטיפול בנושא הנגישות ואני אשמח להיות לכם לעזר. גמר חתימה טובה, עמית