היכרות בין חברי הפורום!

tamarhp

New member
מה, עוד לא היה../images/Emo35.gif ../images/Emo12.gif

פורום חדש - אז בואו נעשה שירשור היכרות ראשוני וחביב :) שם: גיל: איזור מגורים: כיצד אני מגדיר עצמי מבחינה יהודית, דתית וישראלית? ואיזה דבר אחד אתה מאחל לפורום הזה?
 

tamarhp

New member
אני ראשונה ../images/Emo6.gif

שם: תמר גיל: 19+ איזור מגורים: בשומרון מגדירה עצמי: יהודיה דתית שומרת מצוות (או לפחות משתדלת כמה שאפשר :) ) ואני מאחלת לפורום שיכנסו אליו רק אנשים רציניים ונורמלים - לא מחב"תים, לא מחב"שים, לא פנטאים קיצוניים (משני הצדדים), אלא אנשים שבאמת רוצים לדבר ויודעים לדון בכבוד :)
 

נעה ג1

New member
נעה

שם: נעה גיל: 20 אזור מגורים: גליל מדירה את עצמי יהודיה דתיה לאומית. משתדלת בכל.
 
שלום לכולם../images/Emo13.gif

שם: גיא גיל: 20 וחצי איזור מגורים: השרון כיצד אני מגדיר עצמי מבחינה יהודית, דתית וישראלית? יהודית? -רקונסרבטיבית, ישראלית? ישראלי! ואיזה דבר אחד אתה מאחל לפורום הזה? שיהיה מעניין ושנפסול פחות.
 

בקי22

New member
נעים מאוד../images/Emo70.gif

הדגש|שם:רבקה גיל:23 כיצד אני מגדירה את עצמי מבחינה יהודית דתית וישראלית: יהודיה שלומדת יהדות כדי להבין מה המשמעות של להיות יהודי. עליתי לארץ בגיל שנה ואני אוהבת את ישראל. אני מאחלת לפורום שנלמד כולנו לכבד ולאהוב אחד את השני, אחרי הכל כולנו אחים!
 

שירר ר

New member
רעיון מצויין...../images/Emo140.gif

שם:
שירי, נעים מאוד
גיל:
27 בחודש הבא (הצילו הזמן לא ממתין
) איזור מגורים:
איזור השרון. כיצד אני מגדיר עצמי מבחינה יהודית, דתית וישראלית?
נתחיל עם רקע קצר כדי להמחיש לכם מאיפה נבעו ההגדרות שלי כיום: לפני כשנתיים פחות או יותר התחלתי להאמין ,מאז ועד היום אני לומדת הרבה, שומעת הרצאות מרובות בתחום בגדול אני ממליצה בחום לכל נשמה טועה ולא טועה ללמוד מכילים אילו לחיים אמיתיים נכונים ובריאים. חיי השתנו מאז המון ולטובה! אני עוד בייבי בתחום יש לי עוד המון ללמוד לדעת להשכיל ולישם עד הרגל. ובקצרה ההגדרה שלי מבחינה יהודית היא: מאמינה וסקרנית בו זמנית ואיזה דבר אחד אתה מאחל לפורום הזה?
אני מאחלת אוירה חיובית בפורום , שתמלא את הנשמה של כל אחד מאיתנו, אהבת חינם ואהבת אחים גם כשהם שונים, תבורכו על כל כוונה טובה!
"לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי" (תהילים נ"א י"ב)
לבנתיים יום מקסים
 

nrcf

New member
גם אני רוצה

שם:מרב גיל:14 איזור מגורים: חיפה כיצד אני מגדיר עצמי מבחינה יהודית, דתית וישראלית?יהודית דתית לאומית ואיזה דבר אחד אתה מאחל לפורום הזה?שתהיה פה הקשבה והבנה ושיהי נעים להיותפה...=] יומטוב=]
 
למעלה