אני ב 70 ש``ח (וזה מבצע) נותן את זה: 1) התנעה את הרכב במצב P 2) חגור חגורת בטיחות 3) שלב ל D עם רגל על הברקס 4) שחרר בלם יד 5) כשאתה מוכן, שחרר רגל מהברקס ותן גז. המבצע להדרכה הנ``ל הוא לחודש ימים בלבד החל מהיום
הדרכה מלאה על כל האותיות, אבל בתוספת של 5 ש``ח (סה``כ 75 ש``ח, יותר זול מדרור) אני מוכן ללמד גם את 1,2,3,D,N,R,P ולהוסיף שכמובן אפשר להניע גם ב N או P.
לעומת זאת, במונדיאו המפתח לא יוצא מהסוויץ` אם הבורר אינו ב-P. בנוסף, צריך סוויץ` פתוח וברקס לחוץ על מנת להוציאו מ-P. כאשר המצבר מתרוקן, מכניסים עיפרון למקום מסתור ואז הבורר יוצא מ-P כדי לדחוף את האוטו (אלא אם לא ידעת על הפטנט וחסמת מסלול במשך שעתיים בציפייה לגורר...). שי
D בריבוע, קרעת אותי מצחוק עכשיו .... אתה יודע כמה זמן ניסיתי להסביר לאנשים שמדובר כולה בעוד הילוך מסכן ושיש עכשיו 4 ולא שלוש ..... הם עדין לא הבינו (מה שמסביר למה רובם עדין על מדים) דרור זי שאף פעם לא אהב את הצבא אבל היה שם 4 שנים.
אתה מעליב אותי סתאאאאאאאאאאאאאם אז ככה, היית שנה בקבע ביחידת מודיעין ועשיתי את התפקיד הזה (ק. רכב) שנה שלמה (כן כן, שרדתי את זה רק בגלל אהבתי למכוניות, עד שנשברתי עקב כח אדם חרא) - ביחס לחלק מהתלעות שעברתי בסדיר עם רכבי GM, המגאן,פונטו,אפלהאוז והיילקס הן משחק ילדים לעומת ה``נבחרת`` על GM. היה כייף, היה נחמד (השכר, כיאה למתחילים, היה חרא) עד שנטשתי לטובת האזרחות והיום אני טכנאי מחשבים - את אהבתי למכוניות אני מפגין בסופ``שים ע``י פירוק האוטו לחתיכות - בסך הכל הכללי, היה טוב. יש ``כנס בטיחות`` בקרוב ?