היס''מ לעולם לא חוזר בידיים ריקות

היס''מ לעולם לא חוזר בידיים ריקות

אם המשטרה והמדינה רצו להכריח את הפלסטינים אזרחי ישראל לשכוח את הנכבה, ולא להרים ראש ולדרוש את זכות השיבה כזכותם, היא השיגה ותמשיך להשיג את המטרה ההפוכה. אני בטוח שכל מי שנכח אתמול רק קיבל עוד הוכחות לכך שמדינת ישראל איננה דמוקרטיה, בייחוד כאשר מדובר בלא-יהודים, וכי העם הפלסטיני לא יוותר, לא כאן ולא בשטחי הכיבוש, על מה שמגיע לו בצדק.
 

respecta1

New member
../images/Emo6.gif

המפקד המחוז הצפוני בעצמו עוד נפצע מהמהומות שלכם ואתם עוד מדברים? בתהלוכה שרו שירי עידוד לנסראלה ועוד קריאות נגד ישראל ואתם עוד מדברים? טוב נו.. תמיד ישראל אשמה לא?
 
האם זה מה שהיית אומר

אם קבוצת ערבים היו מגיעים להתגרות במאות מפגינים של הימין, שהיו צועקים "...", נו, את צעקותיהם הידועות..? האם גם אז המשטרה היתה מחכה לפיצוץ כדי לפזר את כולם? או שלא היו נותנים לערבים להתקרב למפגינים?
 

respecta1

New member
תמיד קבוצות כאלה מגיעות..

אני יכול להביא לך קישורים אם אתה רוצה של שני הפגנות נגדיות. התקרבו? איזה התקרבו? בשני הגרסאות כתוב שפעילי הימין לא התקרבו לערבים אלא ממרחק נופפו דגלי ישראל, דבר שכנראה נתפס כמתריס על ידי המפגינים הלאומנים.
 

mike00

New member
נשמע אובייקטיבי לחלוטין....

להאמין לשטויות שכותבים בגדה השמאלית זה בערך כמו שאני אומר לך ש"במקומון של גוש עציון,העיתון של המתנחלים כתבו שהמתפרעים אשמים".... תקרא מה שרשום בחדשות וואלה.... "מאות צעירים ערבים התפרעו אחר הצהרים סמוך למושב ציפורי, חסמו את כביש שפרעם-נצרת ויידו אבנים, חמישה שוטרים נפצעו קל בינהם מפקד המחוז הצפוני, ניצב שמעון קורן, ומפקד מרחב העמקים תת ניצב זוהר דביר." "במהלך העצרת קראו המשתתפים קריאות נגד ישראל ביניהן "ציונים החוצה"." "בין המשתתפים היו אישי ציבור ערבים, בהם יושב ראש ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל, שאוקי חטיב שאמר, כי "הפשע הגדול ביותר במאה ה-20 הוא זה שעשתה ישראל לעם הפלסטיני"." "ח"כ ג'מאל זחאלקה אמר בעצרת, כי "יש להחרים את חגיגות ה-60 להקמת ישראל ולהעלות את זכר הנכבה הפלסטינית. הנכבה היא האסון הפלסטיני שהתחיל ב-1948 ולא נפסק עד היום. הגיע הזמן לשים קץ לסבל ליגון ולשפיכות הדמים ולהגיע לשלום צודק. הגיע הזמן לשים קץ לאפרטהייד"." ציונים החוצה?פשע??אפרטהייד???חסימת כבישים??זריקת אבנים?? אחרי זה מביעים פליאה שהציבור היהודי "לא מסמפט" אותכם.....
 
זה נכון. אחרי שראיתי כמה סרטונים מחברון..

כמו למשל זה: http://www.youtube.com/watch?v=aAuKMoEQkCI בוא נאמר שהתרחיש נראה לי אחרת מאשר בעבר...... שים לב שהתהלוכה הזו נערכה כחוק וברשיון המשטרה. ברור שיש מי שמאד מאד לא אוהבים את העובדה הזו, ושינסו לטרפד את המצב הקיים בכל שיטה אפשרית... לדעתי אותם חבר'ה שהמצב הנוכחי מפריע להם הם שהחלו בעימותים ובהתגרויות פיסיות, עד שחלק מהמשתתפים הערבים נאלצו להגיב - ורק אז השוטרים (שבעצם היו שם כדי לאבטח את התהלוכה מפני קיצונים יהודים) פיזרו בכוח את כולם, מבלי להתעסק ב"קטנות" של "מי התחיל ולמה"........ גם אם (וזה נכון) התהלוכה נשאה מסרים לאומניים פלסטיניים שנראים בלתי נסבלים ומאד לא מקדמים הידברות בין העדות השונות כאן, אי אפשר לשכוח שלעיתים מתקיימות (ברשיון המשטרה) גם הפגנות ותהלוכות לאומניות של הימין הקיצוני. השאלה שיש לשאול היא: כיצד המשטרה היתה נוהגת בקבוצה של ערבים שהיו מנסים, בדיוק באותה דרך, לפוצץ למשל את התהלוכה של מתנחלי רצועת עזה, שהיתה אקט של מחאה בזמנו כנגד ההתנתקות? אני משוכנע שלא היו נותנים להם בכלל להתקרב לשם. עם דגלי אש"פ או בלעדיהם...... אז כשערבים מדברים על אי-שיויון, כנראה לזה הם מתכוונים......
 
וכרגיל, אתה מדבר בלי להגיד כלום,

אני קורא מספיק זמן בפורום הזה כדי לדעת, כמה אתה כותב על דברים שאינך מבין בהם. להזכיר לך כמה דברים שנראה ששכחת. * אנו חיים במדינת ישראל, דגל המדינה הוא הדגל הלגיטימי כאן ואותו רשאי וזכאי כל אזרח המדינה להניף, אם הציבור הערבי ומנהיגיו אוהבים את זה או לא זה בכלל לא רלוונטי, מה שנקרא: בעיה שלהם. * אנו חיים במדינת ישראל העצמאית, החיזאללה והחמס הינם אירגוני טרור עויינים ונחשבים כאוייבי המדינה, קריאות הזדהות איתם, כמוהם כקריאת תיגר על המדינה ועל עצמאותה. * ה' באייר הוא התאריך העברי בו הוכרזה מדינת ישראל, זהו התאריך בו חוגגים אזרחי ישראל את יום העצמאות. אם האזרחים הערבים רוצים לחגוג את נכבה שלהם, שיעשו זאת או בתאריך הלועזי שהוכרזה המדינה או בתוך הבתים והכפרים שלהם. הם לא יכולים לבוא ולחגוג את הנכבה שלהם במקום שהמוני בית ישראל חוגגים, ולטעון שהיהודים חוגגים בהתגרות. היי, הלו, זה חג של היהודים בארץ, על איזה תגרות מדובר ? מי בעצם מתגרה במי ? אם יהודי ילך בתוך כפר ערבי ביום החג שלהם וינהג בניגוד למקובל אצלם, זה יחשב לפגיעה חמורה, גם כאן אותו הדבר. אין בחגיגות הנכבה האלה שום דבר מלבד התרסה נגד היהודים. במיוחד בתאריך שמצאו להם לחגוג. * היהודים לא ניסו לפוצץ, ולא פוצצו, שום תהלוכה של ערבים. התהלוכה "התפוצצה" כהגדרתך, כאשר השוטרים דרשו ממשתתפי התהלוכה להסיר את דגלי הרשות הפלסטינית (להזכירך: רשות עויינת) והם סירבו, גם סירבו להפסיק את קריאות העידוד והתמיכה בחיזבאללה ובחמס ואז המשטרה נאלצה לנהוג כפי שנהגה להפסקת האנרכייה. אז בוא ונקרא לילד בשמו, היתה כאן התגרות מכוונת מצד הציבור הערבי ומנהיגיו, הימין הישראלי היה בכלל מעבר לכביש, אנשי הימין הניפו, בצדק, דגלי ישראל. אם הערבים רואים בזה התגרות זו הבעיה שלהם, הדגל הזה הוא סמלו של הריבון. אגב, אותו דגל וסמל מתנוסס גם מעל משרדי הביטוח הלאומי, מענין שהם לא מתמרמרים על כך כשבאים לקבל קיצבאות, בשביל לתת להם קיצבאות הדגל וסמל המדינה האלה הם בסדר גמור, נכון מר בחור ?
 
לא שכחתי שום דבר.. ואתה מיתמם

1. קודם כל לא הייתי שם ואין תמונות סטילס או וידאו שיעבירו את מה שהתרחש - כך שאני מביע דעה לגבי מה שאני *מאמין* שהתרחש. אתה יכול להסכים ואתה יכול גם שלא. 2. לא התכוונתי לומר שהנפת דגל ישראל היא היא ההתגרות, כמו שאתה מיתמם וכותב, ואני דווקא חושב שהבנת היטב למה אני מתכוון במילה "התגרות פיסית". רמז: לא סתם צירפתי את הסרטון שצירפתי. אתה טוען שנציגי המשטרה דרשו ממארגני האירוע לשנות את תוכנו הפוליטי? ("להסיר את דגלי אש"פ ולהפסיק את קריאות העידוד והתמיכה בחמאס") מעניין שבכתבה מצויין במפורש ההיפך: האירוע הפוליטי עבר בשלום והעימותים החלו רק לאחר שההמון עשה את דרכו בחזרה ונפגש עם פעילי הימין. את מה שכנראה קרה שם אני מדמיין בהתאם לסרטון מחברון. 3. בשום מקום לא הצהרתי שאני מסכים עם כל המסרים שנשמעו בתהלוכה הזו - זו גם הסיבה שלא נכחתי בה, כמו מאות אלפי ערבים שבחרו שלא להיות שם, כנראה מאותה הסיבה. מדוע אצלך "הציבור הערבי" הוא דווקא המיעוט שכן היה שם, ולא הרוב שבחר שלא להגיע? (אף על פי שהרוב לבטח היה שמח לשמוע שישראל מכירה רשמית בנכבה). 4. "אין בחגיגות הנכבה האלה שום דבר מלבד התרסה נגד היהודים" - לא נכון. עבור רבים מאד בציבור הערבי, חשובה מאד ההכרה של הציבור היהודי באסון שנגרם להם (ולא מסיבות של התרסה אלא מסיבות הרבה יותר מורכבות). 5. יש גם נקודות שהשתמע מראש שלגביהן אני מסכים איתך, וגם כתבתי זאת לא פעם. לדעתי זו באמת טעות פטאלית לציין את הנכבה בדיוק ביום העצמאות של ישראל, גם אם יש בזה "מן הצדק". גם אמרתי לא פעם שהאינטרס ליצור היבדלות עדתית - הוא אינטרס משותף לאומני-קיצוני-ערבי, ולאומני-קיצוני-ימני. אלא שאתה בוחר לפטור מאחריות את הלאומנים-הקיצונים-הימנים, וטוען שהציבור הערבי כולו הוא הקורא להיבדלות ולהפרדה בעוד הציבור היהודי כולו רק מפריח יונים לבנות כל היום... אתה לא חושב שזו היתממות? זכותך. אני חושב אחרת.
 
רובו של הציבור היהודי אכן מכיר בעובדה שב1948

אסון לערבים מטבע העובדה שהם הובסו, אבל לא, הוא לא מכיר וגם לא יכיר בעובדה שהוא זה שגרם לאסון כי עובדתית וזו לא שאלה של דיעה או אמונה, עובדתית, אובייקטיבית בשטח אין לזה אפילו גרם של ביסוס. הוא לא יכיר בזה כי לא הוא שהתחיל במלחמה שמד זו אלא הערבים התחילו, כאשר היו 2 גלים מרכזיים, אחד יום לאחר שעברה באו"ם ההצעה ל2 מדינות ל2 עמים ב47', והשניה לאחר הכרזת העצמאות ב14 במאי 48'. אולי הערבים עדיין לא הכניסו את זה לראש שלהם...וחבל...מבחינת היהודים=ציונים, האדמה כאן היא שלהם לא היא לא פחות שייכת להם למאשר לערבים שהיו כאן, וכן, מבחינתם, לעובדה ששסבא של אחמד היה כאן 400 שנה והראשוני הציונים הגיעו בסוף המאה ה19 אין שום, אבל שום חשיבות, "לא צודק"? תלוי, סובייקטיבי, סובייקטיבי, סובייקטיבי. מי שראש שלו הולך רק לפי אמונות מין הסתם יאמין בכל דבר שיגידו לו, אני אישית, בניגוד לערביי ישראל, מעדיף עובדות, לבסס דברים על מה שקרה באמת תוך התחשבות מלאה ומוחלטת בקונטקסט של 48'.
 
לפני שנכנסים לשאלה "מי אשם"

או "על מי מוטלת האחריות" - נשאלת השאלה האם הציבור היהודי מכיר ברמה הבסיסית ביותר בעובדה שלתושבים הערבים כאן קרה אסון, ושלחלקם נגרם עוול גדול? העובדות הן שהרוב לא מכירים, לא יודעים ולא רוצים לדעת. לפחות לא באופן רשמי. מי אשם בזה שלא רוצים לדעת? זו כבר שאלה אחרת. במקום להתעסק ב"מי אשם", אני מעדיף להתעסק ב"איך אפשר לשנות את המצב".
 
מבחינת הפלשתינים מי אשם זה רוב מה שמשנה

יהודים ברובם מכירים בכך שלערבים, הצד המפסיד, המובס, הלוזר, קרה אסון, יודעים שהיתה מלחמה, מלחמה שנפתחה על ידי הצד הערבי, והצד הערבי הפסיד, יודעים שרבים מהערבים ברחו (זה שהם קוראים לזה גירוש לא שונה מהעובדה שמתיישבי גוש קטיף לשעבר קוראים לפינוי לכל דבר גירוש), יודעים שישובים יהודים רבים נבנו על כפרים ערבים, הערבים הרי דואגים להכיר את זה כל הזמן... האשמה כאן היא חלק מאד מאד מרכזי מבחינת הפלשתינים, יותר מעצם הידיעה שקרה אסון כי הפלשתינים מצפים לפיצוי, מצפים להכרה ולקיחת אחריות מצד ישראל, מצפים שישראל תחזיר במידת מה את המצב ללפני 60 שנה ולא, אל תגיד לי שהם יודעים שזה בלתי אפשרי, אתה יודע שזה בלתי אפשרי, אני יודע שזה בלתי אפשרי, הם לא יודעים, הם "מאמינים", הם אובססיבים על צדק שזה אומר, ימות העולם, ה"צדק" חייב להתממש, המשמעות של הנכבה היא יותר מלהזכיר שקרה אסון לפלשתינים. לגבי לשנות את המצב - בלתי אפשרי, את הנעשה אין להשיב וישראל לא תתאבד עבור "צדק" כזה או אחר, מה שאומר שהפליטים לא יחזרו לכאן ואם רק ינסו תתחיל לה עונת הקציר אם אתה מבין למה אני מתכוון.
 

respecta1

New member
מה זאת אומרת מאמין?

זה לא שאלה של דעה, זו עובדה, קרה מה שקרה - ועזוב לפי הגירסה האמינה שהופיעה בכל כלי התקשורת המוכרים, גם לפי הגירסה של מה שכתוב באתר ההוא מה שכתבת לא נכון בכלל. איזה התגרות פיסית? שוב, לא הייתה שום "התגרות פיסית" לא לפי אף גירסה. ובקשר ל3.. "זו גם הסיבה שלא נכחתי בה, כמו מאות אלפי ערבים שבחרו שלא להיות שם, כנראה מאותה הסיבה"
ממה בדיוק קבעת שמאותה סיבה? כל סקר וגם הפגנות אחרות עם אותו מסר לאומני ולאומני אף יותר שגם נכחו בהם עשרות אלפים מראות זאת.
 
אתה בטוח?

http://news.walla.co.il/?w=/9/1278292 "התפרעות הצעירים החלה לאחר סיום העצרת. אחת ממארגנות ההפגנה סיפרה לוואלה! חדשות כי ככל הנראה ההתנגשויות נוצרו בגלל חיכוכים בין המפגינים לבין פעילי ימין שהגיעו למקום." "ח"כ ישראל חסון (ישראל ביתנו) שנכח בהפגנות לציון יום הנכבה טען כי הסיבה היחידה שבגינה האירועים לא הפכו לחמורים יותר, היתה נוכחות יהודית במקום." והוא מסביר מה פירוש "חמורים יותר": "אילולא החוגגים היהודים בציפורי, היו קמים תושבי ציפורי עם דגלי פלסטין תלויים ביישובם, ויום העצמאות ה-60 של מדינת ישראל היה נזכר כיום פתיחתה של האינתיפאדה השלישית". אתה יודע לקרוא בין השורות? ה"נוכחות היהודית" לא היתה שם כדי לזרוק על הנוכחים פרחים ושוקולד, אלא כדי להפריע להם לנהל את העצרת (החוקית להזכירך, שנערכה ברשיון המשטרה). פעילי הימין לא ממש אהבו את המסרים שעלו בעצרת הזו (אפשר לחשוב כמה הערבים אוהבים את המסרים העולים בעצרות של הימין.......) והחליטו לטרפד אותה באלימות. אני לא קונה את דברי ההסתה של מר חסון, כאילו מארגני העצרת התכוונו לארגן אינתיפאדה חמושה. מי שיקנו את דבריו הם תמונת הראי של אותם ערבים שיקנו את דבריו של ראא'ד סלאח כאילו ישראל מתכננת ג'נוסייד בפלסטינים...
 

respecta1

New member
שוב אתה חוזר על אלימות?

נו, לאחר סיום העצרת? ו? מאיפה אתה רואה משהו על אלימות כל שהיא מצד הישראלים? מין הסתם שהיהודים שהיו שם לא היו בשביל לזרוק פרחים, אלא בשביל לערוך קונטרה להפגנה האנטי ישראלית.. דבר לגיטימי לחלוטין שקורה ברוב ההפגנות.. אף אזרח יהודילא טירפד את הפגנה באלימות, אתה החלטת את זה- לפי כל הגירסות זה היה תוצר עימותים בין המשטרה למפגינים..
 
בגלל זה אמרתי "אני מאמין ש.." ולא "זו עובדה"

אבל היסוד שלי לאמונה הזו הוא די מבוסס..... ואתה מיתמם בטענה שלך כאילו תמיד קיימת קונטרה לכל הפגנה של קיצונים. היכן היתה הקונטרה בתהלוכות שאירגנו פעילי ימין? או בהילולות על קברם של רוצחים?
 

respecta1

New member
הוא לא מבוסס זה הקטע..

אולי מלבד הרצון שלך שזה יהיה ככה. באף אחת מהגרסאות הישראלים לא עשו שום משהו אלים או "פיזי" וגרמו להתפוצצות, בשני הגירסאות התחילו עימותים בין המשטרה לפלסטינים ומזה זה התפוצץ. תגיד הפגנה אני יראה לך קונטרה, כמעט תמיד יש. הילולות על קברם של רוצחים? איזה? לאחרונה דווקא דחו בקשת המשפחה של גולדשטיין לעשות אירוע משמעותי ולעומת זה אישרו הפגנת אנשי שמאל.
 
כן, מישהו מאיתנו מיתמם וזה לא אני...

1. הנסיון להשוות בין שני אירועים, שונים שאירעו במקומות שונים ובזמן שונה זה לא יותר מדמגוגיה בגרוש. לא יותר מנכונות ההשוואה בין עגבניה למלפפון או בין חמור לגמל. מה עוד שהמעמד המשפטי של שני האיזורים שונה לחלוטין, חברון נמצאת תחת ממשל צבאי וכוחות הצבא אינם פועלים מתוקף החוק הישראלי אלא מתוקף צווים של מפקדים צבאיים, כוחות המשטרה כפופים לממשל הצבאי ופועלים על פי הנחייתו. אתה אכן "מאמין" במה שאתה רוצה להאמין, אתה החלטת שהיהודים אשמים ונשאר רק לצייר את העיגול סביב הפגיעה. 2. כן, אתה רואה את התמונה דרך חריץ מאד צר ולכן הפרספקטיבה שלך כה צרה. האירוע נשא אופי פוליטי והיו בו מסרים פוליטיים אנטי ישראליים כמו גם דגלי הרשות הפלשתינית שהיא רשות עויינת. המשטרה הפליגה על כך כל זמן שהכינוס היה בשטח היער. כאשר ניסו חוגגי הנכבה לרדת לכביש הראשי, הם נחסמו ונדרשו להוריד את דגלי הרשות הפלסטינית ולהפסיק את הקריאות הלאומניות, בתגובה לכך החלו ליידא אבנים בכוחות המשטרה. שים לב לדברי מפקד המחוז הצפוני של המשטרה: "כאשר ניתן האישור לקיום התהלוכה קיבלנו ממארגניה התחייבות מפורשת שלא יהיו פרובוקציות. לצערי קרתה כאן פשלה מאוד גדולה של המארגנים שלא הצליחו לשלוט בהסתה הפרועה", אמר קורן. לדבריו, הפרות הסדר החלו כאשר אנשי ארגון השומר החדש הניפו את דגל ישראל במהלך הכנס. באי הכנס ביקשו מהם להוריד את הדגל ובין שני הצדדים החלו חילופי מילים שהובילו להתפרעות אלימה. כלומר, נוכחות של דגל ישראל היא שהלהיטה את הרוחות, לא להאמין, במדינת ישראל, ביום חג לאומי, הדגל הלאומי הוא זה הגורם להתססת רוחות, מעניין... כפי שאמרתי ככבר למעלה, אותו דגל לא מפריע לקבל קיצבאות, אני מנחש גם שאם יעבור חוק שידרוש ממקבלי הקצבאות לנשק את הדגל כתנאי לקבלת קצבאות, הם ינשקו את הדגל. 3. אני דובר עברית, בעברית שאני יודע "ציבור" פירושו קהל, קבוצת אנשים, בשום מקום לא נאמר שמדובר בכל האוכלוסיה הערבית החיה במדינת ישראל, גם עשרות אלפי בני אדם הם "ציבור", לא נראה לך ? לך לבדוק במילון, אני כבר בדקתי. האם אותו ציבור היה שמח שהמדינה תכיר ב"נכבה" שלו ? בזה אין לי שום ספק, בוא אלחש לך באוזן, הוא היה גם מאד שמח שאותה נכבה היתה נגרמת לנו ולא להם, אז מה אתה אומר ? אנו צריכים לתת להם את "מדינתם" ? לא נראה לי.. 4. בודאי שאין בחגיגות הנכבה דבר מלבד התרסה ביהודים. ההכרה שאנו גרמנו להם לנכבה היא לב הסיכסוך, בוא תכיר בכך שאתה גרמת לנכבה, הצעד הבא יהיה פיצוי על הנכבה שאתה כביכול גרמת, הפיצוי הוא כמובן החזרת הפליטים שברחו, בניהם ובני בניהם עד לחיסול מדינת ישראל. תתעורר, לא מדובר בהכרה "סימלית" של מי שניצח במי שהפסיד. הפ - סליחה - אבותיהם פתחו במלחמה והפסידו. כמו בכל משחק פוקר שהמפסיד משלם את הפסדו ואינו זכאי להחזר גם כאן אותו הדבר, מנהיגיהם שיחקו - ועדיין משחקים בגורלם. שיפנו אל אותם מנהיגים בטענות. מלבד זאת, אם כבר הכרה בנכבה, היכן ההכרה בנו, ביהודים יוצאי ארצות ער שגורשו וכל רכושם הוחרם ? לפי כל אומדן רכושם של יהודי המזרח היה רב מרכוש הפלשתינים. 5. לא פטרתי את הימין היהודי מכל אחריות רק שכאן זה ממש לא לענין. הימין לא הלך לתוך כפר ערבי ועורר שם פרובוקציות. אם יעשו זאת אני אגנה אותם. כאן התושבים הערבים, כמו בכל שנה מהשנים האחרונות, חוגגים את הנכבה שלהם ביום העצמאות שלנו, אם זאת לא פרובוקציה אז איני יודע פרובוקציה מה היא. ההבדל הבולט ביותר ביון שני הציבורים - היהודי לערבי - הוא שכאשר קמה קבוצת ימנים יהודיים ומעוררת פרובוקציה נגד הערבים, מייד קמות עליה עשרות רחרות שונות ומגוונות המגנות את אותם ימנים ואת מעשיהם. אצל הערבים אתה לא שומע קולות "נגד", מקסימום יש בין מנהיגיהם כאלה התחפשים לדגים וממלאים פיהם מים. בוא תביא לי קישור של דברים נגד ההסתה הפרועה של כל המנהיגים האלו מצד מנהיג מתון . איך איך השיר של הגשש ? "אף אחד לא קם"... כנראה שגם המתונים שבין הערבים מסכימים עם הקיצוניים, רק שהם עושים זאת בדרך מתוחכמת. הם יושבים על הגדר, רגל פה רגל שם, לא נוקטים עמדה. אם ידם של הקיצוניים תהיה על העליונה תמיד יוכלו לחבור אליהם כי הרי לא הזדהו בפומבי עם "הציונים", אם הקצוניים יפסידו הם תמיד יוכלו לטעון שלא שיתפו איתם פעולה. מתוחכמים, אתה רואה ?
 
תיקונים

* המשטרה הבליגה על כך כל זמן שהכינוס היה בשטח היער * במי שהפסיד. הם - סליחה - אבותיהם * יוצאי ארצות ערב שגורשו וכל רכושם * הבולט ביותר בין שני הציבורים * מייד קמות עליה עשרות קבוצות אחרות שונות ומגוונות * יש בין מנהיגיהם כאלה המתחפשים לדגים
 
למעלה