היערכות חסרת תקדים של עיריית פ"ת ושל משטרת פ"ת באצטדיון

משה12333

New member
היערכות חסרת תקדים של עיריית פ"ת ושל משטרת פ"ת באצטדיון

המושבה ובסביבותיו לקראת המשחק הקרוב של בית"ר ירושלים נגד הפועל ב"ש.

עיריית פ"ת הסכימה לתת לבית"ר ירושלים אישור להשתמש באצטדיון כמגרש ביתי זמני בעקבות עונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה לאחר התפרעות אוהדיה.

המגרש הביתי של בית"ר ירושלים הוא אצטדיון טדי בירושלים אך כעת, באופן זמני, הוא אצטדיון המושבה בפ"ת.

המשחק ייערך ביום שני והמשטרה הנחתה את עיריית פ"ת לא לקחת שום סיכונים.

כל סביבת האצטדיון תיסגר לקראת המשחק ותהיה הפרדה מוחלטת בין קבוצות האוהדים של שתי הקבוצות.

אוהדי בית"ר יחנו בחניוני הרכבת (משני צידי הכניסה לתחנת הרכבת) ובחניון האצטדיון הצפוני.

אוהדי ב"ש יחנו בחניון מרוחק ברח' המפלסים והמשטרה תסגור בשבילם עם גדרות מעבר הליכה מאובטח מהחניון הזה ועד לאצטדיון.

רכבי המשטרה יחנו בחניון המזרחי, החניון של מגרש האימונים.

האוהדים הרבים, משתי הקבוצות, צפויים להגיע עם רכביהם מכיוון דרום דרך כביש מס' 4 ולהיכנס לדרך אם המושבות במחלף אם המושבות.

ביציאה, הם צפויים להגיע לכביש מס' 4 דרך ציר ז'בוטינסקי ומחלף גהה.

העירייה והמשטרה נערכות גם בצירים אלה כדי לכוון את התנועה הרבה ולאבטח את האוהדים.

 

mishat

New member
אף אחד לא יגיע ברכבת ? גם כן, העיקר בנו את האיצטדיון ליידה..

 

משה12333

New member
א. המשחק ייערך בין 9 בערב ל-11 בלילה (אילוצי טלוויזיה).

התחנות של רכבת ישראל סגורות בשעות כאלה.

ב. האצטדיון במקרה ליד תחנת הרכבת. עיריית פ"ת חיפשה מקום ריק בשוליים הצפוניים של העיר כשהתברר לה שאצטדיון האורווה המיתולוגי נבלע ע"י שכונות המגורים שנבנו סביבו. לא היה טעם להרוס את האצטדיון המיושן ולחדשו כי מכל עבריו כבר היו מגדלי מגורים. התקבלה החלטה להרסו ולבנות במקומו שכונת מגורים.
המיקום שנבחר לאצטדיון המושבה היה המיקום היחיד שנותר באזור התעשייה קריית אריה שגודלו מתאים לאצטדיון.
לימים, התברר שהמיקום הזה הוא חלומי ליד היציאה למחלף התקווה, ליד דרך אם המושבות וליד תחנת הרכבת קריית אריה.

ג. רכבת ישראל מיועדת להסעת מטענים ולא להסעת נוסעים. לא אכפת לה שתחנת רכבת כזאת או אחרת היא במיקום כזה או אחר. אכפת לה רק ממיקום מסופי המטענים שלה.
מצידה, שכל תחנות הנוסעים ימוקמו בקצה העולם ושהגישה אליהן תהיה רק עם רכב פרטי.
לעומתן, כל מסופי המטענים ימוקמו בסמוך ללקוחות שלהם.
בכלל, רשת המסילות של רכבת ישראל תוכננה מאזור תעשייה אחד לשני, מנמל אחד לשני, ממכרה אחד לשני, ממחצבה אחת לשניה וכעת מתוכננות "מסילות זבל" מאתרי מיון אשפה לאתרי טמינת אשפה.
על רשת המסילות הזאת, משרד התחבורה מכריח את רכבת ישראל להפעיל תחנות נוסעים.

 

zvir1

New member
איזה קשקושים ולמה כשמשחקים בחיפה אז כן יש רכבות ושאטלים?

 

משה12333

New member
כי במשחקים של הנבחרת, ההתאחדות לכדורגל פונה בבקשה רשמית

לרכבת ישראל והיא משריינת רכבות בלילה לאצטדיון סמי עופר.

ההתאחדות לכדורגל לא פונה לרכבת ישראל כשיש משחקי ליגה כי יש מאות משחקי ליגה בליגת העל. רכבת ישראל לא תקצה רכבות מיוחדות בכל יום לכל משחק כדורגל.

משחק נבחרת יש פעם בחצי שנה, כך שלא אכפת לרכבת ישראל לשריין רכבות בשבילו. הנבחרת גם ממומנת מתקציב המדינה ולא כמו קבוצות הליגה שממומנות ע"י אנשי עסקים פרטיים. בתקציב המדינה יש כסף לממן רכבות בעת משחקי הנבחרת.

 

Bus Nerd

Active member
הרכבת האחרונה מפתח תקווה לתל אביב ב23:27 בכל מקרה

משה לא משתמש ברכבת ולא יודע שיש רכבות ממוקדם בבוקר עד מאוחר בלילה.
ב23:27 תהיה הרכבת האחרונה מפתח תקווה לתל אביב, וכל אותם אוהדים שראו אנשים רצים אחרי כדור יוכלו לקחת רכבת לתל אביב ושם להחליף לאוטובוסים או לשאר חלקי הארץ.
&nbsp
ובכל זאת, בתור מישהו שמשתמש ברכבת בפתח תקווה כדי להגיע ללימודים ולעבודה (ולא אוהב ספורט), וחוזר מאוחר, עצם העובדה שתחנת הרכבת חולקת חניון עם האצטדיון היא בעייתית במיוחד עבורי, ואני חושב שזה תכנון לקוי. אם אגיע ברכב הפרטי לתחנה לא אוכל לצאת ממנה כי אחזור כשהמשחק יהיה בעיצומו ואין לי דרך להיות בטוח שרכבים של אוהדים לא יחסמו לי את היציאה מהחניה.
 

משה12333

New member
אבל מה זה יעזור לתושב ב"ש שבא למשחק ולתושב ירושלים שבא למשחק

הזה?

מה זה יעזור לו אם רכבת ישראל תסיע אותו מפ"ת לת"א? איך הוא יגיע מת"א לב"ש או מת"א לירושלים באמצע הלילה ברכבת?

חוץ מזה, מדובר פה על מסת אנשים. איך 10,000 צופים ייסעו ברכבת אחת מסכנה שנוסעת באמצע הלילה מפ"ת לת"א? צריך בשבילם בערך 10 רכבות אחת אחרי השניה בצמידות.

אין ברירה אחרת לאוהדים אלא להגיע בכלי רכב פרטיים ולכן העירייה והמשטרה נערכו למצב זה בחניות, בכבישים ובצמתים שליד האצטדיון.

(במשחקי הנבחרת המצב שונה כי ההתאחדות קונה מרכבת ישראל מס' רכבות ללא הגבלה. רכבת מתמלאת באוהדים ויוצאת, מיד אחריה באה עוד רכבת שמתמלאת ויוצאת וכך הלאה, אפילו 20 רכבות צמודות אחת לשניה למשחקים באצטדיון סמי עופר באמצע הלילה. זה מבצע מיוחד של "מלא וסע").

 
תבדוק מה התחנה האחרונה של הרכבת האחרונה מקרית אריה

מדובר בתחנת נתיבות. הרכבות בערב שלפני הרכבת הזו בקו הזה מגיעות עד לבאר שבע מרכז. הרכבת יכולה ללא מאמץ רב להאריך את הרכבת הזו עד לבאר שבע מרכז.
ואם לא ידעת, מתחנת ת"א מרכז לבאר שבע יש קו לילה אוטובוסי שפועל בכל לילות השבוע, מלבד ליל שבת.

אמנם אתה מומחה גדול לתחבורה ציבורית, אבל מסתבר שיש דברים שגם אתה כנראה לא מכיר ולא יודע עליהם.
 

משה12333

New member
הרכבת לא תאריך את קוויה ולא תביא 10 רכבות צמודות באמצע הלילה

למשחק בליגת-העל בכל יומיים באצטדיון המושבה או בכל אצטדיון אחר.

פשוט אף גורם לא ישלם לה על כך. קבוצות ליגת העל מוחזקות ע"י אנשי עסקים פרטיים והם לא ישלמו לרכבת ישראל.

לעומת זאת, במשחקי הנבחרת להתאחדות אין בעיה לשלם לרכבת ישראל כי מס' המשחקים שלה הם בודדים בשנה והכסף שלה הוא ציבורי מתקציב המדינה ולא פרטי של איש עסקים כזה או אחר. היא כל הזמן עורכת מבצעי "מלא וסע" במשחקי הנבחרת באצטדיון טדי ובאצטדיון סמי עופר בשיתוף רכבת ישראל.

 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רכבת ישראל בעצמה סותמת לך את הפה:
[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/Soccer12.12.aspx[/URL]

"
למשחק הכדורגל בית"ר ירושלים – הפועל באר שבע ברכבת ישראל!

יום ב' 12.12.2016, אצטדיון המושבה פתח - תקווה

לנוחיותכם, הוספנו עצירות לרכבת הסדירה היוצאת מתחנת פתח-תקווה קריית-אריה בתוםהמשחק (23:27), כך שתעצור גם בתחנות הבאות:
אופקים, ב"ש צפון וב"ש מרכז.


רכשו בקופה בתחנות את הכרטיס המיוחד למשחק ותיהנו מחסכון בזמן ובכסף.
ניתן לרכוש את הכרטיס המיוחד בקופות בתחנות: תחנות תל אביב, צומת חולון, חולון וולפסון, בת-ים יוספטל, בת-ים קוממיות, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב, אשדוד, אשקלון, שדרות, נתיבות, אופקים, באר שבע צפון ובאר שבע מרכז.
הכרטיס הינו כרטיס הלוך-ושוב. יש לשמור את הכרטיס עד לסיום נסיעת החזור והיציאה מהתחנה.
הכרטיס תקף לנסיעה למשחק ובחזרה בלבד.
הנסיעה ברכבת על בסיס מקום פנוי.

לפרטים אודות הגעה למשחק היכנסו ל"תכנון מסלול נסיעה" באתר או באפליקציה.
"
 

משה12333

New member
זה לא מבצע כמו של הנבחרת, זו הודעה קבועה שרכבת ישראל מוציאה

לכל משחק בליגת-העל למטרות פרסום שלה.

זה דגם קבוע של הודעה ורק משנים בה את המשחק בכל פעם. רכבת ישראל יודעת שאף אוהד לא ישתמש בה במשחקי ליגת העל כי אין מבצעי "מלא וסע", אבל למרות זאת היא מוציאה בכל יום את ההודעות האלה.

משרד התחבורה לא מממן לרכבת ישראל אף הארכת קו ואף תוספת רכבות למשחקי ליגת-העל.

רק כשמשרד התרבות והספורט משלם למשרד התחבורה על מבצעי "מלא וסע" במשחקי הנבחרת, משרד התחבורה מורה לרכבת ישראל להאריך קווים ולהוסיף רכבות.

משרד התחבורה הוא היחיד שקובע לרכבת ישראל זמנים ונסיעות. לרכבת ישראל בכלל אין זכות החלטה בנושאים אלה כי משרד התחבורה מסבסד לה את כל הנסיעות של רכבות הנוסעים שלה.

רכבת ישראל לא יכולה על דעת עצמה לבצע שינויים בקווים שלה.

(גם בכלל לא אכפת לה מקווי הנוסעים שלה. היא מחשיבה אותם למטרד שמפריע מידי פעם לרכבות המטען שלה לנסוע).



 

Bus Nerd

Active member
אתה ממשיך עם שקרי המטען?

רוב הרכבות בארץ הן רכבות נוסעים. יש הרבה יותר תחנות נוסעים ממסופי מטענים. רכבות מטען נוסעות בעיקר בלילה כדי לא להפריע לרכבות הנוסעים, ולא להיפך. רוב הפרוייקטים הגדולים בר"י הם לנוסעים ולא למטען.
&nbsp
שוב שואל את השאלה הקבועה שלי: מתי בפעם האחרונה נסעת ברכבת?
 

משה12333

New member
אלה לא שקרים. רכבות הנוסעים הן אורחות על נתיבי רכבות המשא

ולא להיפך.

תחנות הנוסעים הן מרוחקות מהערים כי המסילות מרוחקות מהערים. המסילות מרוחקות מהערים כי הן נבנו בין אזורי התעשייה שבשולי הערים לנמלי הים של חיפה ושל אשדוד.

אם תיקח למשל את מסילת הירקון, היא נבנתה אך ורק לרכבות משא. תחנות הנוסעים שבה נבנו אחר כך. היא נבנתה בהתחלה כדי להוביל תפוזים מפ"ת לנמל יפו דרך לוד, אח"כ היא הוארכה מערבה לתחנת צפון ת"א (מסוף בני ברק היום) ואח"כ היא הוארכה וחוברה למסילת החוף שהחליפה את המסילה מזרחית לנמל חיפה.

רכבת ישראל מתכננת להעלים מכבישי הארץ את כל משאיות המכולות ומשאיות הענק של הזבל ולהוביל במקומן ברכבת את מטענן ע"י מערכת מסועפת של מסילות חדשות ומסופים חדשים.

 
למה נבנו מסילות האיילון? מסילות האיילון הדרומי?

מסילת אשקלון - באר שבע? מסילת ת"א-נתב"ג-מודיעין?
למה נבנית מסילת השרון?
אתה כנראה נשארת תקוע לכל המאוחר בשנות השמונים של המאה שעברה.
 

משה12333

New member
כל המסילות החדשות שנבנו לא נבנו כרשת נפרדת. הן נבנו כהמשכן

של המסילות הקיימות. רק בתמימות וללא תכנון מראש, רשת המסילות נראית כפי שהיא נראית היום.

פשוט לקחו, למשל, את מסילת הירקון והאריכו קצת, אח"כ עוד קצת, אח"כ עוד קצת, אח"כ חיברו לה קשתות חדשות, שלוחות חדשות, מוצאים חדשים לצפון ולדרום.

מסילת האיילון לא נבנתה כדי שייבנו עליה תחנות רכבת במרכז ת"א. מסילת החוף שמתחברת אליה לא עברה בנתיב שהיא נמצאת בו היום בכניסה לת"א, בתוך תעלת האיילון. תחנת הרכבת ת"א-מרכז לא היתה בתעלת האיילון כי תעלת האיילון היתה סתם תעלת מים רחבה ללא כבישים בתוכה.

תחנת הרכבת ת"א-מרכז היתה בגדה המערבית של תעלת האיילון והמסילה עברה לאורך הגדה הזאת עד אליה.

כשהחליטו להמשיך דרומה את מסילת ת"א כדי לחברה למסילה בלוד (לא לנתב"ג או למודיעין), הוחלט על הצבתה בתוך תעלת האיילון בין הכבישים שנסללו בתוכה.

לאחר מכן, נבנה טרמינל 3 בנתב"ג ואז הוחלט ליצור לו שלוחה משלו.

לאחר מכן, מודיעין דרשה קו רכבת ואז האריכו את...

לאחר מכן, כבישי האיילון הוארכו דרומה עד לראשון לציון ואז באופן טבעי מסילת האיילון המשיכה דרומה לאורך הכבישים עד ליבנה. לאחר מכן, באופן טבעי המסילה המשיכה מיבנה לאשדוד. לאחר מכן...

כשאתה מסתכל היום על תחנות הנוסעים, אתה חושב בטעות שהמסילה נבנתה בשבילן אבל ההיפך הוא הנכון. היתה מסילה שהגיעה לאזור שלהן, אז הוחלט להקים שם תחנה.

 
אתה פשוט חי בעולם מקביל...כל המסילות הללו נבנו עבור רכבות

נוסעים ואין רכבות נוסעים ללא תחנות לנוסעים.
עבור רכבות משא לא היה צורך במסילות האיילון. רכבות משא כמעט לא משתמשות במסילות הללו.
את מסילות האיילון הקימו עבור נוסעים ועל מנת לפתח את רשת רכבות הנוסעים.

אתה חי במציאות מדומה שקיבעת לעצמך בראשך.
אין בעיה עם זה כל עוד זה בראשך, אבל כשאתה מנסה להפיץ את המציאות המדומה הזו בפומבי זה פשוט מביך.
אתה עושה מעצמך צחוק וממשיך להתייחס לתיאוריות שלך בשיא הרצינות.
 

משה12333

New member
אלה לא תאוריות. זו המציאות. כל המסילות שאתה רואה היום במדינת

ישראל הן מסילות שהוארכו בשלבים, ללא תכנון לטווח ארוך, מהמסילות שהיו קיימות בשנותיה הראשונות של המדינה.

התפוזים של פ"ת הם האחראיים הבלעדיים לקיומה של מסילת הירקון.

נמל יפו הוא האחראי הבלעדי לקיום צומת המסילות בלוד.

נמל חיפה הוא האחראי הבלעדי לקיום מסילת החוף, לקיום המסילה בין לוד לראש העין, לקיום המסילה המזרחית הישנה שפורקה ולקיום התכנון החדש של המסילה המזרחית.

אתה חושב שהמסילות תוכננו לרכבות נוסעים אבל המציאות היא שונה.

בכל המסילות שאתה רואה היום במדינת ישראל מתוכננים להיבנות מסופי מטען רבים. צריך פשוט קצת סבלנות.

 

amit1270

New member
מה שאתה כותב היה נכון עד לפני 20 שנה

אבל אז נסללו שלוחות כמו זו לנתב"ג-מודיעין (ובעתיד גם ירושלים) או ראש העין-הוד השרון (ובעתיד עד הרצליה), שאין בהן כל שימוש לרכבות משא. כיום רובו המכריע של הפיתוח המסילתי בישראל מיועד לרכבות נוסעים.
 
למעלה