היערכות לסיילים של אטסי

driaaa

New member
היערכות לסיילים של אטסי

הכנתי היום בבוקר את הכל. הקרפטופוליס מאוד קיצר את התהליך. הדבר המעיק היחיד היה התגיות. זה כזה ניג'וס... ביתיים שמתי תגיד של יום שישי כמעט על כל הפריטים. כדי להוסיף את התגית של יום שני אני צריכה למחוק עוד תגית קיימת. קצת מטריד אותי שאני צריכה למחוק תגיות חשובות כדי להוסיף את התגיות של הסייל. בכל פריט אני מוחקת משהו אחר, בהתאם לחשיבות, ואני דואגת שאני לא אזכור אחר כך איזו תגית היתה אמורה להיות שם כשאני ארצה למחוק את תגיות הסייל... איך אתן מתמודדות עם העניין ? אני לא מבינה למה אטסי מקדמים את העניין של התגיות. לא היה עדיף שלקוחות יעשו חיפוש לפי מילים שבכותרת? אולי זה מספיק בכל מקרה ?
 

shefaor

New member
זה באמת מעצבן

כל העניין הזה של המחיקת תגיות! אני עשיתי רשימה של איזה 3 תגיות הורדתי לאיזה פריט כדי שאח"כ אוכל להחזיר אותן.
 

mymoms

New member
על מנת שיסייע במנועי חיפוש מחוץ לאטסי כמו

למשל בגוגל (גם באחרים). נראה לי ששינוי התגיות יכול לסייע במנועי חיפוש לאנשים שטרם נכנסו לאתר של אטסי. דרך התגיות הללו הם מיבאים חיפושים מחוץ לאתר וכך גם מגדילים את כמות הקונים הפוטנציאליים לאטסי. נראה לי שיש לזה השלכות חיוביות על כלל המכירות.
 

efratjewelry

New member
זה באמת מעצבן אבל אילנה צודקת - התגיות חשובות

בחיפוש של גוגל אח"כ עוד צריך להחזיר את התגיות הישנות (אם אצליח לזכור מה הן היו -רשמתי רק רשימה כללית של מה שהורדתי) זה באמת לוקח המון זמן לפי מה שאטסי אמרו הם יקדמו אוצרות שגם התגית של האוצר וגם בכל הפריטים בו תהיה תגית בלק פריידי אטסי או סייבר מונדיי אטסי או פרי שיפינג אטסי http://www.etsy.com/forums_thread.p...ccess_112510&utm_campaign=etsy_success_112510
 

driaaa

New member
ממה שאני יודעת מנועי חיפוש

דווקא מסתכלים על הכותרת ועל התיאור של המוצר ובכלל לא על התגיות. התגיות זה רק לשימוש של אטסי. בחיפוש של אטסי מסתכלים על הכותרת ועל התגיות ולא על היאור של המוצר. בקטגוריות של אטסי משתמשים בתגיות בלבד.
 

orithadad

New member
עכשיו שנגמר black friday

צריך לשנות לcyber monday ? איך יעשו חיפוש בגוגל מי שמחפש מתנה באטסי?
 

shelly47

New member
לגוגל לוקח זמן להטמיע שינויים

לכן זה בעיקר לאדמינים, כי מדובר בשני ארועים "קצרים" שישי שחור ושניסייבר עד שגוגל מטמיע הם עוברים וממילא החיפושים של המונחים האלה מניבים הסברים מלומדים ומפוארים על התופעה התרבות המנהגים והמשמעות
 

E i t a n 47

New member
צודקת, מנועי החיפוש לא נוברים בתגיות

מנועי החיפוש לא מחפשים בתגיות אלא בכותרת, לכן חשוב לכתוב במילים הראשונות בכותרת את מהות המוצר. החיפוש באטסי מחפש גם בכותרת וגם בתגיות.
 
למעלה