היפוך כיון לולאת השרון - כרזה בקנה מידה של רשת חברתית

Ccyclist

Well-known member
הרגישו חופשיים להעתיק ולהפיץ. הגודל הרשמי הוא 6 ס"מ על 5.5 ס"מ

בימינו רעיונות עוברים ברשתות החברתיות.

בעידן הקו האדום הוא עדיף ממסילת הירקון ולכן אפשר לחבר את השרון דרך הרצליה ולתת לערי השרון חיבור מהיר וישיר יותר מבלי לפגוע בערי הירקון.

הכוונה בסימון החלקי מבני ברק לאוניברסיטה היא שיש פוטנציאל לחיוג באוניברסיטה ודיור בבני ברק.

Sharon Loop revers Social.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

Ccyclist

Well-known member
הרגישו חופשיים להעתיק ולהפיץ. הגודל הרשמי הוא 6 ס"מ על 5.5 ס"מ

בימינו רעיונות עוברים ברשתות החברתיות.

בעידן הקו האדום הוא עדיף ממסילת הירקון ולכן אפשר לחבר את השרון דרך הרצליה ולתת לערי השרון חיבור מהיר וישיר יותר מבלי לפגוע בערי הירקון.

הכוונה בסימון החלקי מבני ברק לאוניברסיטה היא שיש פוטנציאל לחיוג באוניברסיטה ודיור בבני ברק.

צפה בקובץ המצורף 98692

לפי תיכנון נסיעות באתר הרכבת, זמן הנסיעה מרעננה מערב לתל אביב סבידור מרכז הוא בין 27 דקות עם החלפה בהרצליה ל 44 דקות בנסיעה במסלול העקיף והארוך.

בהיפוך הכיוון זמן הנסיעה יהיה 16 דקות.

זה פוטנציאל אדיר לקיצור זמני הנסיעה מתחנות השרון.

החישוב שלי מבוסס על חיבור זמני הנסיעה הרשמיים מהרצליה לסבידור (11 דקות) ומהרצליה לתחנות השרון (5 דק' לרעננה מערב וכו').
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240214-093702_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240214-093702_Samsung Internet.jpg
    KB 499.2 · צפיות: 4
למעלה