היפ הופ, הצד השני.

Ras Or

New member
היפ הופ, הצד השני.../images/Emo32.gif

שלום לכולם, Greetings. למי שזה מעניין אותו, יש פה סט של חצי שעה של הארד קור היפ הופ, בתיבלון דאב, Fאנק וכמובן, ראפ. הסט הזה נעשה על ידי אנוכי, ראס איירי וJudge dread. נשמח לקבל תגובות, One love Ras irie.
 

babaroots

New member
המאבק של חוף פלמחים - מקימים מחר אוהל הסברה

מקימים מחדש את אוהל ההסברה! ביום שישי הקרוב ה- 6\20 16:00 נתאסף כולנו בחוף הדייגים בפלמחים ונבנה מחדש את אוהל ההסברה שנלקח במעשה הביריונות המכוער שקרה בסוף מאי. עמותת "צלול" תורמת לנו את האוהל הסברה ואנו מודים להם על כך! מכיוון שרוב הציוד וחומר ההסברה שלנו נשרף, הביאו איתכם טושים, צבעי גואש, מכחולים, פלקטים, חבלים, מסקינטייפים וכל דבר שעולה על דעתכם. הביאו אוהלים ,עצים למדורה, כלי נגינה, אוכל ובגדי ים והישארו איתנו בחוף לכל הסופ"ש. יחד נקים מחדש את מה שנהרס! אוהל ההסברה מספק מידע על המאבק, על החוף ועל מכירתו, ובו ניתן לחתום על העצומה ולהצטרף למאגר המתנדבים. הפעולות האחרונות שהתבצעו על מנת להפחיד אותנו לא יגרמו לנו לנטוש את החוף ואת המאבק, והחלטתו המבורכת של מבקר המדינה להקפיא את התהליכים בנתינת האישורים לכפר הנופש מחזקת את פועלינו. אך אל לנו לשכוח- המאבק עוד לא נגמר! אנו נהיה כלבי האשמורת של מבקר המדינה. נמשיך את המאבק עד שתבוטל התכנית. לשם כך אנו זקוקים גם לתרומות כספיות למימון המאבק המשפטי והציבורי. אתם זה אנחנו וביחד ננצח את כרישי הנדל"ן שרוצים להפוך את החוף של כולנו לגן העדן הפרטי שלהם. הוועד להצלת חוף פלמחים: www.savepalmahim.org כתבה שפורסמה בעיתון הארץ על עדי לוסטיג היוזמת ומובילת המאבק: http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/993977.html כבוד גדול
 
עוד סוג של ../images/Emo32.gif

בואנה אתם קולטים??? סייפרס היל בארץ סוף החודש!!!!!!!!!!111 ברגעים כאלה אני מצטער שאני חייל, גם בגלל המחיר וגם בגלל מה שצפוי ללכת בהופעה (אם סייפרס מתכוונים ללכת על הקו המקובל שלהם, ומי שלא מבין על מה אני מדבר שיחפש ביו טיוב הופעות שלהם...).
 

Ras Or

New member
וואלק יא שיידי

מה אתה מעביר נושא
כנס שמע קצת הארד קור שיט
 

Carcass

New member
מישו ראה תגרמנים מביסים את הילדות של פורטוגל?

!!!! :)
 
למעלה