הישראלי המכוער מעכב המראות בנתב"ג

ערן שחר

New member
הישראלי המכוער מעכב המראות בנתב"ג

מאז תחילת הפעלתו של טרמינל 3 בנתב"ג, גברה התופעה של נוסעים המאחרים ביודעין לשער העלייה למטוס וממציאים תירוצים. בחברות התעופה החליטו להקשיח את המדיניות ולמנוע מהמאחרים את האפשרות לעלות לטיסה אם זה היה תלוי בי מזמן כל המאחרים היו נשארים בארץ אני אישית ראיתי זוג שכרזו לו להגיע מייד לשער והבעל אמר לאישה "מה את דואגת הם לא ימריאו בלעדינו" לצערי הוא צדק
 

ארזS

New member
אם זה מה שאתה ראית במו עיניך

וזה מה שקורה בשטח, אני דווקא מצטער כמוך שחיכו להם. חבל שלא טסו בלעדיהם. נראה לי שהסיבה היא המטען שעל המטוס שלא יכול לטוס ללא בעליו. חבל !
 

ערן שחר

New member
לפי מה שהבנתי מורידים את המטען

ולמרות שהמטוס מתעקב לא מעלים את הנוסעים בתור "יראו ויראו"
 

ערן שחר

New member
שם לב למשפט הנ"ל

"מנהל תחנה של אחת מחברות התעופה הזרות החליט באחרונה לשנות את הגישה לנוסעים אלה. כאשר המשפחה המאחרת הגיעה לשער היציאה באיחור גדול, הורה המנהל לאתר את המזוודות שלה ולהורידן מהמטוס. בני המשפחה ראו כי המטוס עדיין מחובר לשרוול וביקשו לעלות אליו - אך המנהל הסביר להם כי מאחר שאיחרו את המועד לא יוכלו לעלות לטיסה. לנוכח ריבוי האיחורים מתכוונות חברות תעופה נוספות לאמץ את השיטה."
 

Matan103

New member
הרבה זמן לא יצא לי לטוס

גם בטרמינל החדש מקריאים את שמות המאחרים?
 

falash

New member
לא הגיוני בעליל

איך ניתן לאתר מזוודות של משפחה? אני בקושי מאתר את שלי....
 

kennedy

New member
הגיוני וחצי בעליל...

אין שום בעיה לאתר מזוודה של נוסע מסויים עם יד אחת קשורה לאחור ועין אחת עם פלסתר... כל שצריך לעשות הוא להגיע לקונטיינר בו היא נמצאת דבר שמחשב תאי המטען יודע למצוא,ולפרוק המזוודה משם, ידנית. אכן כאב ראש לא קטן,שבאלעל לא עושים,ולא נפרט למה. בחברות זרות אכן קיימת בעיה כזאת,אין נוסע...צריך להוריד את מזוודתו.הדבר לוקח זמן,ביינתיים,מגיע ה"מאחר",ואז מתחיל סיפור שאכן יטופל ע"י מנהל התחנה בדרך שיחליט:או "שלום" לנוסע,או יאללה תעלה ותטוס יא חארה....
 

falash

New member
אהה, תודה על האינפורמציה

לא ידעתי על תיוג המזוודות לקונטיינר מסויים... דרך אגב יש קשר לג'ון פ' ? (קנדי)
 

S o l l y

New member
אני רוצה לראות...

אני רוצה לראות מישהו שפעם אחת בחיים שלי יאחר טיסה ואחרי זה יאחר שוב. ככה צריך לעשות !!! איחרת, שלום ! ונראה מישהו שיאחר טיסה ואחרי זה יעיז לעשות את זה שוב. כמו שאמרת, הישראלים פשוט יודעים שיחכו להם, וברגע שלא יחכו, הם לא יאחרו !
 

falash

New member
צריך גם לצלם את הנשארים בוידאו

ולהקרין אותו במהלך הטיסה כדי לשמח את ליבם של הנוסעים שהתעכבו!!
 

e dor

New member
אני חושב שזוהי שיטה מעולה וכך צריך

לעשות ! אין ספק. כל הכבוד להם, עמים אחרים לא מאחרים כך וחברות זרות בטח לא יחכו סתם ! אני מאוד מסכים עם מה שכתוב פה אבל תרשו לי להציג את הצד השני של המטבע, פעם אחת טסתי מאילת לתל אביב - קראו לי ולמשפחה שלי קריאה מיוחדת, אנחנו לא מבינים איך בדיוק (היה עוד זמן לטיסה) ורצים למטוס. הגענו למטוס, חשכו עינינו - המטוס, פשוט כך, 3/4 ריק ! היו עליו אולי 15 נוסעים (חוץ מאיתנו) ואנחנו לא מבינים איך קראו לנו קריאה מיוחדת, שאלנו את הדיילת וגם אם אמרה שיש עוד זמן והיא לא מבינה על מה הרעש. בקיצור - נראה לי שהשיטה תהיה יעילה רק בשדות גדולים או באיחורים באמת גדולים בטיסה שביררו את הפרטים לגביהם.
 
לא ממש מסכים עם כל הגישה

לפני שנה עוקבתי 20 דקות ע"י הבטחון בשדה התעופה בג'ניבה בעליה לבריטיש ללונדון והגעתי כשכל הנוסעים היו כבר במטוס. רק קצף בפה היה חסר בהשתוללות הצעקות של אחראי הגייט עלי. נדהמתי.
 

S o l l y

New member
לדעתי...

בכל מקרה צריכים להוציא את הטיסה, זאת אחריות שלך להגיע יותר מוקדם לטיסה, ו20 דקות זה לא לדעתי מה שיעכב אותך מלעלות למטוס, כאילו מה הולכים לגייט ועוברים את הבדיקות דקה לפני עליה למטוס ? וגם אם נגיד והטיסה המריאה כבר, וזה בגלל שעוכבת בביטחון בשדה, אז הם צריכים להחזיר לך את הכסף או למצוא לך טיסה חלופית, כל עוד זה בגלל הביטחון בשדה.
 

שלזינגר

New member
לא רק של הביטחון... כל סיבה אחרת של

שלא נגרמה באשמתך, אלא באשמת השדה, או החברה...
 
למעלה