הישרדות אוסטרליה עונה 3

שבט האלופים נראה קלישאתי ואמריקאי למהדרין, היי, אפילו ראסל שם! קבל טיפ, חבר - לא משנה כמה שיחקת טוב, האגו שלך עדיין גדול מדי. ולא, אתה אפילו לא קרוב להיות השחקן הכי טוב באמריקה, אבל השחקן באמת הכי טוב באמריקה כנראה לא היה כל-כך טוב בלעדיך. אני מניח שכולנו חייבים לראסל כי בלעדיו, טוני לא היה הופך לאגדה שהוא. חפרו הרבה יותר מדי על האלופים, זה הגיע כמעט לרמה שאפשר היה לחשוב שבטעות התחלתי לראות פרק פתיחה של ביג בראדר (וגם זה מתחיל בעוד שבועיים... אלוהים ישמור, אוברדוז של ריאליטי באמצע הקורונה). ואגב ראסל, למה שוב סמואה?! אה, ועולים עליו מיד. זה הולך להיות מביך.

העונה מתחילה בפול גז עם משימת פרס על ההתחלה. אבל קודם, הצצות דרמטיות לחייהם של האלופים... אני כנראה הולך להיות עם האצבע על מהירות כפולה הרבה מאוד העונה. אחרי שישה סיבובים, האלמונים זוכים באורז ונוחות, אבל האלופים זוכים באבן אש. השבטים נראים די מאוזנים. שיין מסומנת לחיוב, מה שאומר שהיא כנראה מגיעה לפחות למיזוג, וכנראה מאוד רחוק בו. הדרך של ראסל, לעומת זאת, כנראה תהיה קצרה וכואבת. יש כאן לא מעט מבוגרים, בעיקר נשים מבוגרות. סטיב יוצא לחפש אליל חסינות, אבל הוא עושה את זה לעיני כל השבט! גבר, מה לעזאזל אתה עושה?!? טוב, נראה לי שיש לנו מודח ראשון. והוא גם לא מוצא את האליל, בניגוד אליו, ראסל כן מוצא אותו. אפשר לזלזל בו, אבל אין ספק שהוא מצא כל הזמן אלילים בכוחות עצמו ובלי התערבות הפקה. גם מתחילות כמה בריתות, אני במיוחד אוהב את הברית של טיגן (?), אניטה וג'נה.

אבל ג'נה נפצעת באתגר החסינות, אז יכול להיות שהברית הזו בכלל לא תתקיים. אם היא כן תחזור למשחק, אני מניח שסטיב עדיין יודח. ובסוף ג'נה חוזרת למשחק, אבל מאט מתחיל במלאכה הקדושה של לשרוף גשרים ולחפור לעצמו את הקבר. במועצה, אין מקום לספק, מאט יורה באוויר ולא איכפת לו במי הוא פוגע. בסוף, למרות שסטיב קיבל בעצמו מנה נכבדה של קולות, מאט הודח כצפוי.
 
פרק 2

סטיב מחליט להתאושש מההדחה הכמעט וודאית שהייתה לו, ומצטרף לברית בנים - רובי, בנג'י וזאק. בשבט האלופים, שיין הולכת להגיע מאווווווווווד רחוק. אבל בואו נראה קצת אסטרטגיה שם, קודם כל. ואכן אסטרטגיה מתחילה... וכבר עולים על ראסל. אופס! הוא כמובן מנפנף באליל שלו, נראה אם זה יצליח לו, או שאולי, בעונה הזו, ראסל יוכיח את עצמו כפלופ. מה שכן, רק על זה שהוא כבר שועל הישרדות ותיק ולא אוסטרלי, אולי אין לו סיכוי מההתחלה.

האלופים זוכים בעוד אתגר פרס, אבל הם מקבלים המון זמן מסך, והאלמונים כמעט שלא מקבלים זמן מסך בכלל. ראסל לא מבזבז זמן, כורת בריתות, משתחצן בוידויים, ועוד קצת אגו, עוד קצת, עוד... הוא כנראה בדרך הבייתה. האלופים מפסידים חסינות, כצפוי, ולא יודע כמה מזה אמיתי וכמה הם הפסידו בכוונה. אני נותן לראסל קרדיט, הוא נותן פייט אדיר, אבל העריכה לא נותנת לו סיכוי. האוסטרלים באמת לא מכירים את ראסל, ולא נותנים לו סיכוי, והעריכה מציגה אותו בתור ליצן. במיוחד שהמטרה שלו היא שיין. אין מצב שהיא תודח היום.

יכול להיות שאיום האליל מעט עשה את שלו, והקולות הלכו לכל עבר, אבל בסופו של דבר, ראסל היה ונשאר המטרה, ואחרי תיקו בינו לבין ג'קי, הוא קיבל את כל הקולות, והודח כשהאליל לא בכיס שלו, אלא על הצוואר שלו. לא נורא, אם תלמד סוף סוף להיות יותר חשאי ממסור שרשרת מחובר לשוטגאן, אולי תשתתף בעונה הבאה של ניו זילנד! וזה ההבדל בין ראסל לשחקנים חזקים אחרים, כמו, שוב, טוני. טוני ידע גם לשחק משחק חברתי, ואפילו טיפה חשאי כשהיה צריך, ובגלל זה הוא השחקן הכי טוב בכל הזמנים.
 

noamlahav

New member
מר טקסס הוכיח בעונה הזאת שהוא חמור של טריק אחד
וזה גם שבר את ההנחה שבעונה 22 הוא הודח רק כי לא היה לו סיכוי וכולם הכירו אותו ורצו להדיח אותו
כי בעונה הזאת אף אחד לא הכיר אותו וכולם רצו להדיח אותו
ולא רק בגלל שפחדו ממנו אלא שהוא עלה להם על העצבים ולא היה להם כבר שום כוח אליו
חוץ מלהוא עם הרגל שהיה היחיד שהצביע איתו אבל לא ממש ברור מה הסיפור שלו
הפיינל וורדס של ראסל ממש עצבנו אותי בזמנו: זה שהמהלך שלו לא הצליח לא אומר שהוא לא היה נכון, המהלך היה נכון כמו כל מהלך של ראסל, הוא פשוט לא עבד
כן ראסל, יש דבר כזה שנקרא מתמודדים במשחק, אם המהלך לא עבד עליהם כנראה שהוא לא היה נכון, לא הצלחת לעבוד עליהם אז לא שיחקת נכון

כמובן שראסל כמו ראסל
הגיב בזה שהוא החרים את האיחוד ולא הגיע אליו ומאז מפזר שנאה בעמוד היוטיוב שלו נגד הישרדות האוסטרלית וטוען כמה שהיא זיוף אחד גדול
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני לא רואה ריוניונים (מספיק השקעתי זמן בכל עונה, למרות שבטח הם טובים לפחות כמו מה שהיה באמריקה עד עונה 34) אבל גאד, תמיד ידעתי שראסל חושב שהשמש זורחת לו מהתחת, אבל עד השנה הייתי בטוח שהוא יכול To walk the walk... מסתבר שלא.
 

noamlahav

New member
גם יודע אבל ציפיתי ממנו לפחות מילות פרידה בסגנון "יצאתי אדיוט" בסגנון אוזי
אוזי הוא סמל השחצנות בהישרדות אבלו לו לפחות הייתה ההגינות להגיד שיצא טמבל בפיינל וורדס
ועוד הסיבה של אוזי שהוא לא השתמש באליל הייתה הרבה יותר מובנת: היה בברית חזקה והיה נחשב המנהיג שלה ועונה 16 שודרה עוד בתקופה שאחזקה באליל הייתה סמל לאדם בלתי מנוצח שלא יעזו להדיח אותו
ראסל לא השתמש באליל כשהיה ברור שהוא בתחתית, היה ברור שיש להם את האופציה לפצל קולות נגדו והעונה הזאת צולמה אחריי מלא מקרים שאנשים הודחו עם אליל בכיס
אז ציפיתי לפחות לקצת: "יצאתי אדיוט", "יצאתי מטומטם", "כנראה שיש לי עוד מה ללמוד"
אבל כנראה זה יותר מדיי
 

noamlahav

New member
ודרך אגב טוני

שים לב מ4:40
נשמע דיי מצחיק כשמסתכלים על זה מנקודת מבט עכשווית
וגם פה הוא לא חזר בו ממה שידוע לי לאחר עונה 40
 
פרק 3

השמש עולה שוב על שבט האלופים, ובהיעדר אדון טקסס שמתחיל להסתבר כלא הרבה פחות גרוע מאחיו ואחיינו (זוכרים שרציתי ששון, אבא של ברנדון, ישתתף בתוכנית ריאליטי? עכשיו אפילו אותו אני לא רוצה), האסטרטגיה סוף סוף מתחילה רשמית, בעיקר מהצד של ג'קי, שמכוונת נגד דאמיין, היחיד שבאמת היה בברית עם ראסל. אבל האלופים ממשיכים לזכות באתגרים, ומנצחים אתגר פרס של פנדלים. זה לא ממש הוגן, אין להם שחקן כדורגל מקצועי שם? אבל האלמונים לא פראיירים. הית' מוצא במחנה רמז לאליל חסינות, שלראשונה יהיה במועצת השבט. משום מה אני מתקשה להבדיל בין מתמודדים, העונה לא מתחילה בפול גז כמו העונה הקודמת.

אפילו האתגרים פחות מעניינים אותי, למרות שהפעם יש שני אתגרים מאוד נחמדים. בכל מקרה, בכל שבט יש מישהו שיודע על האליל במועצת השבט - מואנה הלכה לבאר בזמן הסעודה, בגלל שהיא צמחונית. זה לא בדיוק מה שקרה עם ג'ן בעונה 30 האמריקאית? רק שבניגוד לקימי ואולי גם ג'ן, מואנה לא אוכלת שום בעל חיים. האלופים מובילים יפה רוב האתגר, אבל לקראת הסוף, קטסטרופה אמיתית גורמת לאלמונים לנצח בסוף בפער ניכר, אבל לא מארש טורקי. ההצבעה היא בין דאמיין וג'קי, כשרוב הבנות עם ג'קי ונראה שרוב הבנים עם דאמיין. הבנים במיעוט, אבל גם מואנה איתם. לפחות סאם, מאט ומואנה מצביעים נגד ג'קי. לידיה, מוניקה ושיין הולכות להצביע נגד דאמיין. אבל בסוף מסתבר שכמעט כל השבט בחר להדיח את דאמיין, פשוט מפני שהוא יותר חלש! ואני לא קונה את זה שזה בגלל הרגל, כי אצל צ'אד וקלי הלא סגולה מניקרגואה זה אף פעם לא היה פקטור.
 

noamlahav

New member
לאלופים יש שלושה פוטבולרים (מואנה, מאט ובראיין) אבל אין להם שחקן סוקר
 
לא ידעתי אפילו שאוסטרלים משחקים פוטבול, חשבתי שמבחינה תרבותית הם בדיוק כמו בריטים.
 
פרק 4

יש מספר שיא של נשים מבוגרות העונה, לא? לפחות שיין, ג'קי ואניטה. זו גם העונה היחידה מלבד קגיאן ששלושה גברים הודחו על ההתחלה. לצערי סיכוי סביר שהרצף ייעצר, כי ברית בנים של סטיב, רובי, בנג'י וזאק שולטת בשבט האלמונים. כמובן הם מתרצים הכול בעניין כוח פיזי, אבל די ברור שהשבט הזה ספוג שוביניזם כמעט כמו שבט לה מינה - השבט שהדיח מדענית טילים פשוט בגלל הפחד מהקונספט שבחורה צעירה ויפה יכולה להיות מדענית טילים. אתם יכולים להביא לי את השטויות של הדחות כמו של קלי גולדסמית', או טוויסטים לא הוגנים כמו בהדחות של מישל ושל פסקל, ההדחה של מיסטי תמיד תצרום, כי היא לא הייתה צריכה טוויסטים ובולשיט.

בשבט האלופים, הבריתות פחות מבוססות מגדר, ויותר מבוססות עיסוק - כצפוי, כל שחקני הפוטבול מתאחדים. כשמואנה שולטת בברית, הם כוח שצריך להיזהר ממנו, במיוחד שמואנה השיגה את האליל ממועצת השבט. מה אגיד אבל, הגברים ללא ספק הם מקור ההצלחה באתגרים אצל האלמונים, והם מוכיחים את עצמם שוב באתגר הפרס. לצערם, רוב הסבבים הם של נשים נגד נשים, וכאן האלופות חזקות יותר בהרבה. אז השבט מפסיד שוב, ודי ברור שהם גם יפסידו חסינות, ובגלל שג'נה נקעה לגמרי את הקרסול, היא כנראה תודח. אבל שבט האלופים גם מקבל זמן מסך יפה, ומואנה ממשיכה לככב. מסתבר שהברית האמיתית שלה היא עם שונה ולא עם הפוטבולרים.

בכל זאת, כמעט בטוח שהאלמונים ילכו למועצת השבט, אבל האתגר מאוד צמוד! בסופו של דבר, האלופים זוכים בקאמבק והעריכה לא השאירה יותר מדי מקום לספק, כרגיל. כל הגברים שם חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת ואני ממש מקווה שהבנות יצליחו להתאגד ולהדיח אותן. לפחות שוני, אניטה, טיגן וג'נה לא פראייריות בכלל. הית' (שמסומן חזק לחיוב) לא נאמן לברית האלפא ויכול לפעול עם הבנות, אבל גם פייג' לא בהכרח נאמנה. ולפי הוידוי המפליל שלה, אולי היא בעצמה תודח. אוקיי, חברי חבורת אלפא רשמית הופכים לחבורת זבל. זאק הוא בקלות המתמודד שאני הכי שונא באוסטרליה עד עכשיו. לי היה "ראוי", ודז ובארי היו עוד יותר גרועים ממנו, אבל אני מקווה שהבליינדסייד עליו יהיה כמה שיותר כואב, וכמה שיותר מוקדם. במועצת השבט אמנם זאק לא הודח, אבל חבורת הזבל הועמדה במקומה, אף אחד מלבדם לא עבד יחד איתם וסטיב הודח על ידי כל הבנות (חוץ מפייג' |שפם|) והית'. עונה 3 האוסטרלית הופכת לאחת העונות היחידות בהיסטוריה שכל הארבעה מודחים הראשונים הם מאותו המין, ובבכורה עולמית מדובר במין הגברי.
 

noamlahav

New member
וסטיב זו בחירה פחדנית לפי דעתי, הוא גם ככה היה האאוטסיידר בברית הבנים
הדחה של בנג'י שהנהיג אותה או של זאק כדי להביע עמדה הייתה הרבה יותר הגיונית וגם סטיב הוא אחד כזה שברגע שהיה רואה שהוא במיעוט כנראה היה רץ לבנות ושואל אותן מה הן רוצות שהוא יעשה בשביל שישמרו עליו עוד יום
מה שאי אפשר להגיד לגבי זאק ובנג'י
 
כן, קוראים לה שארן. יכול להיות שאילו לא הייתי עם האצבע על הכפתור מהירות כפולה בקטעים של הקורות חיים, הייתי זוכר. כנראה גם העריכה של האלופים מסתמכת על הקטעים האלה, כי את האלמונים אני זוכר יותר טוב.
 
עונה 5

מסכים שהייתה מידה של פחדנות בלהדיח את סטיב, אבל הבנאדם קודם כל חלש, וכבר הוכיח את עצמו כקלף משוגע. אם הדושבאגס יישארו דושבאגס, אף אחד לא יעבור לצד שלהם, ועכשיו פייג' תרוץ בזרועות פתוחות לעבר הבנות. להדיח את פייג' היה הדבר הכי יהיר שהם היו יכולים לעשות. מצד שני, אם הם מצליחים כן להעביר לצד שלהם בחזרה את פייג', וגם את פיט וג'נה, אני אקנה כובע רק כדי להסיר אותו בפניהם. אבל לא, הם חזירים ונשארו חזירים. לא קיבלתי כזה קבס מברית סוסונים מאז קאו רונג. בשבט האלופים, נראה שמואנה ממשיכה לשחק חזק והיא עדיין לא שרפה את הקשר עם הפוטבולרים. קצת מצער אותי שלשבטים אין שמות אמיתיים, וזה מה שאני הכי שונא בעונות מבוססות נושא.

האלופים שוב זוכים באתגר פרס. אה, אמרתי פרס? התכוונתי עונש לצופים, לא פחות משלוש דקות רצופות של חיי משפחה! אחרי זה, האלופים זוכים גם בחסינות. ברור בנקודה הזו לשבט שהבנות חלשות מדי, ובגלל שלדושבאגס אין באמת כוח אסטרטגי, אין בעייה להיפטר מג'נה או מפייג'. שוב, הדושבאגס רוצים להיפטר מג'נה בגלל שהיא לא תוכל להשתתף בכלל באתגרים, אבל מבחינה אסטרטגית, אניטה רוצה להדיח את פייג'. חוץ מלהוסיף נוף שגם ככה שוני, פנלה, טיגן ומוניקה תורמות לו, פייג' חסרת תועלת. היא אפילו לא משחקת את המשחק בצורה טובה! אבל בסוף גם היא הבינה, שלפעמים הנסיבות חזקות מהמשחק. וכמו ג'ף בפאלאו, ג'נה הודחה פה אחד. פרק עצוב.

ודבר אחד אחרון, בגלל בעיות בהורדות התחלתי לראות את הפרקים בדיילימושן... ובטעות קפץ לו פרק קצת מאוחר, ואמנם רק ראיתי תמונה, אבל עכשיו אני יודע שפנלה במיזוג. תודה, אינטרנט.
 
פרק 6

שיין... מניחה צדפים מתחת למדורה... למה? לא משנה. בשבט האלמונים, הדושבאגס ממשיכים להיות בין השוביניסטים הכי גדולים בתולדות הישרדות. לבנג'מין יש את הקטעים שלו, ראסל קרא לכל הבלונדיניות סתומות (כולל זו שכיסחה אותו בגמר), אבל אף אחד מהם לא אמר בפירוש שמקומה של אישה הוא במטבח. בנקודה הזו לא איכפת לי אם רוב, בנג'י או זאק אמרו מה, הם מפלצת תלת-ראשית שצריכה לעוף, ראש אחרי ראש. הבדיחה על המטבח לא צריכה להיאמר בשום קונוטציה. מספיק להגיד שהבנות בשבט יותר חלשות מהבנות בשבט האלופים, מה שלא מפתיע במיוחד. בטח כשיש בשבט השני את מואנה, שחקנית פוטבול שלפי הזמן מסך שהיא מקבלת, אתפלא אם לא תקבל מקום חד ספרתי.

אתגר הפרס הסתיים הפעם במארש טורקי על גמל, לטובת האלופים כמובן. די כבר, פאקינג שישה פרקים, אפשר לסדר להם איזה ערבובון נחמד כדי להקל על מה שבדרך להפוך לאחד השבטים הכי כושלים בכל הזמנים. אבל האתגר לא נגמר, האלמונים בוחרים שני אלופים להתחרות זה בזה. מאט וסטיב מתמודדים זה נגד זה במקצה אחד אחרון, מאט זוכה בפרס עוד יותר גדול, ובוחר את פייג' מהאלמונים להצטרף אליו. אצל האלופים, שיין מחפשת אליל... ומוצאת אותו (כמובן, אין קשר לאליל של מואנה ממועצת השבט). מעבר לזה, היו הרבה יותר מדי קטעי רקע ומעט מדי משחק. נראה שהיא מכוונת נגד סטיב, ויכול להיות שהאלופים יפסידו חסינות הפעם, אולי אפילו בכוונה.

ואכן צדקתי שוב, האלופים הולכים למועצת השבט, ולראשונה האלמונים זוכים ליהנות מזכייה בפער ניכר. מסתבר שיחסי הכוחות הם שיין וג'קי בצד אחד, מאט בצד השני. אבל בגלל שהיא חולה ולא רוצה להיות יותר במשחק, בדיוק כמו עם ג'נה בשבט השני אבל קצת אחרת, מואנה משנה לשבט את כל התוכניות. גם בהישרדות, לפעמים לגורל יש תוכניות אחרות.
 
פרק 7

מה שלא שמתי לב אליו עד עכשיו הוא שהית' וטיגן הופכים לשואומנס. אולי טיגן חושבת שבגלל שהיא חזקה יחסית, היא יכולה להיכנס לשואומנס עם הגבר הכי חזק בשבט, ולא יצביעו נגדם. אבל גביהם של השוביניסטים צמודים אל הקיר, ואין דבר שהם לא יעשו. נראה שבנג'י הוא אסטרטג לא רע, וגם רוב נסבל רוב הזמן, אבל זאק הוא המתמודד שאני הכי שונא בהישרדות אוסטרליה עד היום, אולי חוץ מאיזה אחד או שניים משתי העונות המקוריות, שהן גם ככה מעאפנות. ובחייאת, די עם הקטעי רקע, אנחנו לא באח הגדול וגם שם מאוד הפחיתו עם הקטעי היסטוריה (שהיו ממש בלתי נסבלים עד איזה עונה 8 ככה). אבל דווקא עכשיו, זאק זורק את הברית וכל היגיון אסטרטגי לכל הרוחות. שיעוף יחד איתם לכל הרוחות, אפשר גם לעזאזל.

זה הפרק הראשון העונה שיש בו רק אתגר חסינות. הוא היה די צמוד, אבל האלופים זכו, וזה סימן שזמנה של טיגן כנראה נגמר. הוידוי הזחוח שלה, שבו היא שמחה ללכת למועצת השבט, בטח לא עוזר לה. במועצת השבט, האלמונים מתבשרים שהמודח לא יצא מהמשחק מיד, אלא יתמודד באתגר עם המודח הבא אחרי כמה ימים בגלות. חוף הגלות הוא כמו האח החורג המרושע של אי הגלות, כי אי אפשר למצוא בו אליל. הידיעה שמי שיודח יכול לחזור למשחק, כנראה גרמה להית' וטיגן להצביע לאניטה - ולבנות להצביע לטיגן, שהודחה.
 

noamlahav

New member
קטעיי ההצגה נמשכים עד לאיחוד שקורה בפרק 14, מפרק האיחוד והלאה אין יותר קטעיי הצגה
 

noamlahav

New member
וטיגן והית' לא בשואומאנס
הבחורה נשואה עם ילדים אם אני לא טועה
זה פשוט האפקט של גבר ואישה צעירים שנמצאים בברית חזקה ביחד
 
פרק 8

האלופים מקבלים קצת יותר זמן מסך משמעותי, כלומר לא רק קטעי רקע. מאט, סטיב ולידיה כנראה בברית - רק שלידיה לא ציינה את המילה "ברית", מה שגורם לי לחשוש לגבי הרצון שלה לשחק. כמובן, שיין וג'קי בברית מההתחלה. אין לי מושג איפה שארן אחרי שמואנה הודחה. האלמונים שוקלים להדיח את הית' אחרי טיגן, וכן, הבנות עכשיו עובדות יחד עם בנג'י ורוב. לא יודע עד מתי הן יהיו מוכנות לשמור את זאק במשחק.

אתגר הפרס שאוסטרליה לא מפספסת הזדמנות להחזיר עובר, לראשונה בהישרדות, למתכונת של סבבים. אבל בנקודה הזו שבט האלופים כל-כך הרבה יותר חזק, שזה פשוט עצוב. אני שונא שהשבטים לא מאוזנים, כי לך תדע אילו תגליות אסטרטגיות אפשר להפסיד ככה. האלמונים מפסידים גם חסינות, ונראה שדרכו של הית' להתאחד עם בת בריתו מובטחת. אני מאוד מקווה שהשבט יעשה את ההחלטה הנכונה וידיח את אניטה, אחרת הוא בדרך להפוך לאחד השבטים הגרועים בהיסטוריה, כמו ששבט החדשים בעונה 27 הפסיד ארבע חסינויות ברצף בגלל ההימורים של אדון פאק יו בראד קלפפר. אני כמובן לא מחשיב את השבט הצהוב מ-2016, שהפך לגרוע רק בגלל הטוויסט הנורא.

השבט לא עשה את ההחלטה הנכונה, אבל הית' השתמש באליל שלו ואניטה הודחה.
 
פרק 9

אז בזכות האליל של הית' והטוויסט, מה שהיה אמור לקרות מלכתחילה קרה, הית' וטיגן עדיין במשחק ואניטה הודחה סופית באתגר בחוף הגלות. עכשיו בזכות הטוויסט ואניטה, טיגן יודעת בדיוק מה קרה, והיא עובדת להפנות את כל הבנות בחזרה נגד הבנים, אבל הפעם לא נגד זאק אלא נגד בנג'י. השאלה היא האם היא תצליח לכבות את השריפה שהיא כרגע הדליקה מול הבנות.

וזה קריטי שהיא תצליח לגרום לבנות לחזור לעבוד איתה, כי השבט *שוב* מפסיד חסינות. זה ברצינות מפגן האתגרים הכי גרוע מאז עונה 27 האמריקאית. במועצת השבט, הגלגל הסתובב וזאק הודח. אבל עכשיו אני לא מאמין שיש להם צל של סיכוי לזכות שוב באתגר.
 
למעלה