הישרדות אוסטרליה עונה 3

פרק 23

בנקודה הזו כמעט ואין מקום לאסטרטגיה. בריאן יודח אם לא יזכה בחסינות, וזה מה שאני מעדיף שיקרה, אבל לצערי הוא דווקא זכה בחסינות, וזה אומר שיש לשוני מטלה מטורפת לפניה, כי כל ה-3 קולות חייבים ללכת לאותה אחת, שיין או שארן. אחרי יום מלא בניסיונות הימלטות מהברוך, מסתבר במועצת השבט ששוני רק חרצה את גורלה, כי היא עשתה מהלך על מהלך ולא יידעה את בריאן לגבי כל המהלכים, ולכן בסוף היא ובריאן אפילו לא הצביעו נגד אותה אחת, ואפילו לא היה צורך באתגר אש.
 
הגמר!

אני שמח ששינו סוף סוף את האתגר האחרון, אבל החלק הראשון של הגמר היה ונשאר משעמם כרגיל. שארן זוכה בחסינות האחרונה, בריאן הודח, וכל הכבוד לשיין ושארן שממיעוט בפיינל 6 הצליחו להפוך לפיינל 2.

פרוטוקול מועצת השבט האחרונה:

שיין ושארן: הנאומים שלהן היו דומים מאוד במהות שלהם, אז לשם שינוי אני אתייחס אליהן ביחד. די ברור ש"ראויות" הן לא. הן מעולם לא התבכיינו על בגידה, אפילו כשבאמת בגדו בהן, ולא היו חסרים להן שקרים. אז מוזר ששתיהן דיברו על משחק נאמן והגון, ביטויים שמעוררים בעיקר קונוטציות לשחקנים "ראויים" שמתעבים את עצם קיומה של האסטרטגיה. חוץ מזה, אולי בגלל שהיא תובעת ולא סנגורית, אבל שארן מנפצת את כל הסטיגמות על עורכי דין בהישרדות.

מכאן המועצה הרגישה כאילו היא משלבת את הפרוטוקולים הישן והחדש, ואני יותר אוהב כשנותנים לכל מושבע ומושבעת את הכבוד, אבל לפחות הם שאלו שאלות, בניגוד למועצות השבט האחרונות של העונות האמריקאיות המאוחרות, שהרגישו יותר כאילו חזרנו לימי ספרטה ומי שצועק חזק יותר משפיע יותר. סך הכול שתי הנשים שיחקו משחק מאוד טוב, גם לי קשה לבחור ביניהן, שארן הייתה טיפה יותר דומיננטית בפיינל 7 ואילך, אבל שיין שלטה בפרה-מרג'. חוץ מזה, לשארן יש את הטעות המביכה של להקשיב לבנג'י בפיינל 9, שהביאה להדחה של מאט. גם ההצבעה הייתה ממש צמודה, אבל שיין זכתה על חודו של קול!

דירוג:

1. שיין
2. שוני
3. בנג'י
4. שארן
5. הית'
6. מאט מהאלופים
7. פנלה
8. בריאן
9. טיגן
10. ג'קי
11. מוניקה
12. מואנה
13. ג'נה
14. סאם
15. סטיב מהאלופים
16. לידיה
17. אניטה
18. דאמיין
19. רוב
20. פייג'
21. אדון טקסס
22. סטיב מהאלמונים
23. מאט מהאלמונים
24. זאק
 
למעלה