הישרדות 15 - הישרדות ה- sms

מספר 666

New member
הישרדות 15 - הישרדות ה- sms

20 האנשים שישתתפו בהישרדות 15, יהיו האנשים הכי פופולריים מכל תוכניות ההישרדות הקודמות. הבחירה תתבצע ע"י הציבור באמצעות sms, או דרך המחשב. אם הבחירה תהיה רק מארה"ב, או מכל העולם יהיה אפשר לבחור, אין על זה עדיין מידע. 20 האנשים שיקבלו את מס' הקולות הגדול ביותר, יתחרו על מיליון דולר בהישרדות 15.
 

NamelessGirl

New member
נשמע לי קצת הזוי

אי אפשר לתת נטו לקהל להחליט כי מי אמר שהאנשים שיבחרו רוצים בכלל להשתתף בעוד הישרדות? ואני אצטרף לשאלה- מקור?
 
מצטרפת לבקשת המקור.

וממה שאתה כותב זה אומר שכל העולם כבר יידע מיהם המתחרים. ככל הידוע לי אי אולסטאר ב-15 אז איך הם אמורים להכיר אותם ולבחור בהם? וכל הרעיון זה שזה מבוסס על דברים מסוימים. אין אפשרות שיתנו רק לקהל בבית לקבוע את גורל המשחק כי אז זה ישמע הזוי, הם יגיעו למועצת שבט ויגידו להם - "ג'ונתן, לא משנה שאתה חזק, שיש לך משפחה שלמה לפרנס, בנית לבד את המחסה ועדיין הקהל בבית לא יודע שיש לך סרטן, אתה מודח. למה? כי הקהל בבית קבע.. " זה נשמע ישראלי מדי.
 

NamelessGirl

New member
אני חושבת שלא הבנת

הוא לא אמר שהצופים יחליטו את גורל המשחק..מי יודח וכל זה. הוא סך הכל אמר שהצופים יבחרו מי יהיו ה20 שיתחילו את התוכנית...אחר כך החוקים הם כרגיל כמו בהשרדות...
 
אני לא מאמינה לזה

אני חושבת שאין מצב שיהיו 16 עונות ופתאום משום מקום יביאו בעונה שלא קשורה לשום דבר את האולסטאר.. עונה 16 תהייה אם כבר האולסטאר. בכל אופן, השאלה הכי נכונה שנשאלה כבר זה - "למה לעזאזל שהם יחזרו שוב?" (לפחות אלה שכבר היו פעמיים ויבחרו שוב)
 

NamelessGirl

New member
גם אני לא מאמינה

אבל זה לא קשור, סתם הבהרתי לך מה הוא אמר...
 

Volldemort

New member
יכול להיות נחמד

אבל בטח רק ארה"ב תוכל להצביע, ובטח זה גם לא אמיתי
 
למעלה