הי חדשה כאן ושאלה קטנה לחברים.

לרגע אחד לא צחקתי ממה שהיא כתבה-להיפך

כתבתי בנימוס ואדיבות למרות שאני חושב שמגיע לה שטיפה רצינית. זה שהיא מתנדבת לא מקנה לה זכויות יתר, רק חובות. לא הייתי במקום אבל הרגשתה היא סוביקטיבית לחלוטין. מי אומר שהיא צודקת? הרי היא מודה בביצוע עברת תנועה. מי אומר שהזמן שהיא כתבה הוא נכון?. אולי היה קצר יותר . היו לי בעבר מקרים שעצרתי רכבים על ביצוע עברות תנועה והתברר כי אלו היו מתנדבים או שוטרים. למתנדבים שהציגו תעודה ועברו עברה חמורה כן רשמתי דו"ח ובנוסף לקחתי להם את התעודה והעברתי למפקדי בליווי מזכר, אותו מתנדב עף לאחר כבוד. גם לשוטרים רשמתי דו"ח , הם בכלל בבעיה היות וכל ניסיון שלהם להפריע נרשם ומועבר לתיקם האישי. כל הכבוד לאותה מתנדבת "מדיפוקס" על עצם התנדבותה אבל אין לה פריולגיה בביצוע עברות תנועה-להיפך: היא צריכה להיות דוגמה לסביבתה, הרי יודעים שהיא בתנועה, עיפות ויום עבודה ארוך זה לא תרוץ, זה סתם חירטוט וניסיון להצדיק את עצמה.
 
היא לא ביקשה פריוולגיה , אתה לא קראת מה שכתבה

סליחה שאני ככה שוב מתפרצת אולי למקום לא לי..היא מודה וזה לא העניין , העניין הוא היחס של המתנדב אליה פה קבור הכלב כול השאר זה בסדר, היא מקבלת את הטעות ומוכנה לשלם ולקבל את הדוח הבעיה ביחס שהיא קיבלה. אם היא ממורמרת כול כך וניתן מדבריה לראות זאת אז כנראה שיש לה על מה. בדרך כלל אנשים שמקבלים דוח על עבירת תנועה נרגעים אחרי כמה שעות ומשלמים ונגמר..כאן המקרה הוא לא מקרה רגיל של מפגש בין שוטר לאזרח , יש כאן משום זילזלול ואפילו ממה שהבנתי מדבריה לאחר שקראתי שוב את שכתבה שבכלל היו שם עוד שתי מתנדבים צעירים לא יודעת מה היה שם אבל אולי בכלל עשו עליהום כפי שהיא אומרת? אין לי מושג מה היה שם? ומדוע אתה מנסה לחנך אותה? משהו דיי תמוה בעיניי!!
 
התנצלות- אני לא מנסה לחנך אף אחד-

ועל כך התנצלותי, אני חולק על דעתה של פותחת השרשור רק למקרא דבריה ולא יותר. לא הייתי במקום, אין לי מידע ואו קשר לארוע הנדון, בטח שלא יודע מי המתנדב ואינני מכיר אותו. מה שהפריע לי זה לא המתנדבים הצעירים עם החלב על השפתיים, גם להם מותר ללמוד, מה שכן מפריע לי זה חוסר האוביקיטביות שלה. נכון קיבלה דו"ח על העברה, שוב רק למקרא דבריה ניתן לפרש בין השורות (להבנתי) איך מתפתח ומתגלגל ארוע פשוט לסכסוך עקוב מדם ואגו. זה לא צריך לקרוא. מצידה - הרי היא אישה בוגרת שקולה ורצינית ומצד שני יתכן ולמתנדב עלה השתן לראש, מכל מיני סיבות (אגו שלו או אגו שלה) אני לא יודע מה גרם להסלמת העניין אבל לכל דבר יש שני צדדים. לא כל מה שנראה מכאן היה בשטח, גם עניין היחס זה רק בעיני המתבונן, חבל שכך הסתיים ארוע מינורי. אם היא חושבת שנגרם לה עוול שתרים טלפון למפקד הית"מ באותה עיר ותדבר איתו, הדברים ילובנו מול אותו מתנדב.
 
תודה , תגובה שהיתה צריכה להגיע קודם לכן ../images/Emo127.gif

דומה שאנחנו בני אדם וכולנו עושים טעויות , לא בושה לטעות ואסור לנו ..אסור לנו לעשות עבירות תנועה !! אבל אם וכאשר קרה שעבירה נעשתה והיא נעשתה בתום לב ושלא על מנת לפגוע באף אחד , אולי אפילו טמטום של רגע ומתוך חיפזון ורק אלוהים יודע מה עלה לי בראש באותו הרגע שהחלטתי במקום ללכת ברגל ולגרור את הקטנוע איתי ,ישבתי עליו. אסור אבל שוב בהבדיל בין ישיבה להליכה אין הרבה שוני רק החוק הוא שקבע שאסור ומכאן בעצם נעשתה עבירה על החוק שהיא אסורה . המקרה לימד אותי לקח חשוב . כמובן שאני אפנה למפקד התחנה אודה בטעות שלי אבל אדרוש התנצלות מאותו שוטר מתנדב. שיהיה שבת שלום לכולם ואני מאוד מקווה שאף אחד לא יתקל בסיטואציה כול כך לא נעימה ופוגעת!!
 
מקדמה ע"ח, יש לי פסיקה בעניין-אחפש ואפרסם.

מירקרתי בצהוב לשאלתך, בהמשך-כשאמצא את הפסיקה אפרסם.
 
ואגב זה חוק מאוד לא טוב לרוכבים .

חוק שקשה מאוד לא לעבור עליו, כניסה ויציאה מחצרים..זה מה שמטריד אותי עכשיו. אז מה ? נרים את הקטנוע מעל המדרכה? איזה מין חוק זה????
 
העיקר שתירגעי וכמובן תיזהרי מעבירות בעתיד

ואם את חושבת להתלונן תתלונני , באותה נשימה מחר יכול להיות אזרח תמים אחר באותה נקודה ולא תמיד האזרח מכיר את החוק ויודע לאן לפנות כדי להתלונן. תעשי בירור מולו ומול מפקדו ותיישרי את ההדורים רק כדי לוודא שמצב כזה של חוסר אדיבות לא יישנה בעתיד אצלו אם וכאשר כך היה! אסור ששוטר זה או אחר יחשוב שבהיותו על מדים הוא מעל החוק ומעל כולם , לצערי אני רואה זאת בעיקר אצל מתנדבים ! (ואני מדברת כאן רק על יחס ) בהצלחה!!
 
תודה רבה על האינפורמציה אני מעבירה אותה

לציבור הרוכבים לא כולם מכירים זאת. בכול אופן החוק כאן הוא מאוד קשיח לגבי יציאה וכניסה מחצרים זה חוק ממש לא טוב לנו הרוכבים. תודה רבה על כול המידע . שבוע טוב
 

daniBH

New member
הוא עשה משהו לא לפי הנהלים

מעבר ל-30 דקות הוא חייב למלא דוח עיכוב, במידה והוא לא מילא את זה זאת עבירה על הנהלים במשטרה כמו כן יש דרך לדבר עם בני אדם ודבר שלישי את לא היית צריכה לומר שאת מתנדבת, ולדבר בזלזול אליו הכי טוב שלא תתלונני כי אחרת זה יכול לפגוע גם בך
 
שלום רב

1. כקצינת אק"מ מרחב שפלה ואני מבינה שהסיפור מתייחס לשני מתנדבים במרחב שפלה- הייתי שמחה לדעת מי שני המתנדבים: מקבלת הדו"ח ורושם הדו"ח. 2. לא לשכוח שלכל סיפור יש שני צדדים לפחות וכאן התגלגלה גירסת עוברת העבירה בלבד(ואין באמירה זו כדי לאשר או לשלול שכך היה הארוע ואלה היו חילופי הדברים. לא הייתי שם). 3. מה שלא הולך פשוט- פשוט לא הולך...ולעיתים מסתבך. במקרה זה, היה שילוב של בעיה אתית שצריך לרעננה חדשות לבקרים. השימוש בתעודת המתנדב (גם הצגתה או אמירה "אני מתנדב") נוגדת כל נוהל : הזדהות כמתנדב מותרת רק בעת מילוי תפקיד ולצורך מילוי התפקיד. ניתן לנסות ולבקש מהשוטר/המתנדב שלא לרשום דו"ח, אך מרגע הסירוב-אין צורך להתעמת. להמתין בסבלנות לרישום, לקבל הדו"ח ואח"כ לטפל בכל דרך חוקית שקיימת, שעמיתיי כאן פרטו. ר' אק"מ הסמיך את גורמי האק"מ בשטח לקחת תעודת מתנדב למי שמציג התעודה שלא לצורך ובעת מילוי תפקידו. וכבר היו דברים מעולם. מתנדבים נגרעו מפעילות. זו לא מדינת משטרה ועלינו כשוטרים ומתנדבים כאחד לדאוג לבצע ההפרדה ולהיות שווים בפני החוק. 4. מנגד (ושוב, לא הייתי באירוע עצמו,כך שאיני סנגורו של אף צד) שוטר/מתנדב לא יתעמר באזרח,אלא יהיה ענייני , ירשום דו"ח/יזהיר/ידריך האזרח וישלחו לדרכו. בברכת שנה טובה יודית אפרים סנ"צ ק' אק"מ מרחב שפלה
 
למעלה