הי, חדשה לגמרי..

anni17

New member
הי, חדשה לגמרי..

ורוצה נורא לשאול שאלה, או אולי לשתף בהתלבטות.. אני גרושה מזה שנתיים, אמא לשלושה ילדים (17.5, 14.5, 11) אשר גרים איתי, אביהם גר בקיבוץ מרחק כ 40 דקות והקשר שלהם איתו וגם שלי איתו מצויין. בשנה+ האחרונה התפתח ביני לבין חבר טוב לעבודה שהוא נשוי (!) קשר שהפך לאהבה גדולה. עלי לציין כי כחבר הוא תמיד שיתף אותי בכל אשר עובר עליו בחיים. כבר כמה שנים שהוא חושב להתגרש, והתהליך ארוך ומתיש. אישתו מערימה קשיים רבים ובין היתר "משתמשת" בילדים ככלי ליצור מצב בו קשה לו יותר לעזוב אותם. תקופה של כ - 8 חודשים הוא גר בדירה שכורה, ובתקופה הזאת היא מיררה לו ולילדים את החיים, בטענה כי היא איננה מסוגלת לטפל בהם ומבקשת שיבוא לקחת אותם, ואפילו איימה בהתאבדות. בתום תקופה כואבת זאת, הוא חזר הביתה בנסיון נואש אחרון לחיות איתם את החיים בכל זאת. לאחר כחודש הוא הבין שכנראה שלא יצליח לעשות זאת וברצונו לצאת שוב מביתו והפעם לתמיד. נראה כי היום הוא בשל יותר וגם הסבל שהיא אמורה לגרום לו לא ישבור אותו כל כך מהר, אך מבחינתי, עם כאב עצום, החלטתי להמשיך בחיי ולנסות לשכוח ולהכיר בן זוג חדש, והפעם פנוי לחלוטין. אלא שהוא לא מרפה, ורוצה מאוד שנממש את הזוגיות הזאת. יש לציין כי אני עדיין מאוד אוהבת אותו וקשה לי להמשיך הלאה. כרגע הוא נמצא במצב כלכלי שמקשה עליו לשלם שכירות ויחד עם זאת קשה לו להיות לבד במיוחד לאור העובדה כי עליו עוד לעבור תהליך ארוך וכואב והוא מבקש, כמעט מתחנן שאסכים כי יעבור לגור איתי ועם ילדי בטענה כי הוא בטוח שהכל יהיה בסדר, שהוא חזק ואוהב ומבטיח שנסתדר.... ראוי לציין כי הקשר שלו עם ילדי הוא מצויין, הם מאוד אוהבים אותו (ביתי הבכורה מודעת לסוג הקשר שלנו ולכל הפרטים, מבחינת ילדי הקטנים יותר הוא ידיד טוב בלבד).. מאז שחזר הביתה, הקשר שלנו הוא טלפוני בלבד כי אני עומדת על כך ולאור העובדה כי אני מאוד אוהבת אותו, קשה לי והפיתוי עבורי הוא ענק!! מה עושים???
 

my sunshine

New member
לא יודעת מה איתך,

אבל אני לא הייתי מכניסה ראש בריא למיטה חולה. התחלת במקום לא טוב. קשר עם גבר נשוי. ועכשיו, הוא במצב כלכלי קשה. עדיין לא מתקרב לסיום הנישואים שלו בכלל ורוצה לגור איתך. אם את באמת רוצה להמשיך הלאה... המשיכי.
 

anni17

New member
תודה לך על ההתייחסות

אני יודעת שזרקתי את השאלה והסיטואציה בידיעה מראש מה תהיינה התגובות, או לפחות חלק מהן, ובכל זאת, כנראה שאני צריכה לשמוע את הדברים ולקבל חיזוקים, כי כל כך קשה לי איתו, הוא לא מרפה, לא מפסיק לנדנד וכל פעם מגיע עם טענה חדשה. הפעם הוא בטוח שהוא ימצא דירה בהקדם ושינהל את תהליך הגירושין שלו במקביל ואז נוכל להיות יחד ואולי בעתיד לעבור לגור יחד. ועד אז, רוצה לשמור על קשר ולוודא שאני שם לידו ויהיה איתו ברגע המתאים. זה מרגיש לי לפעמים כמו התמכרות לסם, אתה יודע שזה רע והרסני ויחד עם זה, זה כל כך מושך, בגלל השיכרון של הרגע, ולא משנה מה יהיו התוצאות...
 
למעלה