הי, כתבתי הודעה אתמול ראיתי שאין תגובה, אולי פגעתי פה בבנות, מבקשת סליחה קצת ארחיב כדי שתבינו

לנה58

New member
יש לי 2 ילדים עם לקות אחד אוטיזם +פיגור וגם מוגבלות מוטורית(זו תסמונת) ואחד לקות פחות קשה(התסמונת פגעה פחות קשה), אמנם יש לי גם ילדים בריאים, אבל אצלנו מתברר שהלקות היא גנטית של שניהם, האמת שאם לא הלקויות שלהם ואובדן קשה שחוויתי, לא הייתי חושבת על עוד ילד במצב כזה. יש לי ואומרים תודה, שובר את ליבי כל פעם הלקות הזאת, זה לפגוש את זה תמיד, לכן במצבי ממליצים טיפולים וpgd,שזה ברירת עוברים בריאים, אני מפחדת מטיפולים בגלל שיש לי 3 גושים בשד אמנם שפירים , אבל אני במעקב איתם כל 4 חודשים, אמרתי אולי התרומת ביצית היא ללא טיפולים, אבל אתמול עשיתי בירורים בסוכנויות ומזריקים הורמונים לקליטה ושוב הדלת הזאת נסגרה בפניי. ככה שזהו אני מצטערת שוב אם פגעתי במישהי, האפיק הזה חשוב והרבה הצלחה שתהיה. שנה טובה לכולם.
 
בוקר טוב וברוכה הבאה
הפורום שלנו איטי מאוד, בעיקר לאחר המעבר של תפוז מהאתר הקודם וחודש וחצי מלאים בתקלות שהיו באתר הקודם.
לא פגעת באף אחד, לוקח כאן זמן עד שמתייחסים ועונים...
מבטיחה להתייחס לזה כמו שצריך כשאהיה מול המחשבכשאחזור מהעבודה
יום נעים
איילת
 
ברוכה הבאה לנה58 |4U|
את מעלה סוגיה מאוד לא פשוטה אבל בעיקר אני קוראת את הכמיהה שלך לעוד ילד.
את מעלה את עניין תרומת ביצית שבהחלט נותן מענה במצבך מאחר ובגיל 42 גם כך הסיכויים קטנים להריון מהביציות שלך, עד כמה וכמה כשצריך מספר לא מועט של עוברים על מנת לברור אותם בשיטת ה PGD. אין לי מושג מה הפרופיל ההורמונאלי שלך ומה הסיכויים עליהם דיברו איתכם.
בתרומת ביצית השימוש בהורמונים הרבה יותר נמוך מאשר בטיפולי פוריות אחרים, מאחר ולא מזריקים הורמונים על מנת לעודד צמיחת זקיקים והבשלת ביציות. בתרומת ביצית בעצם מכינים את הרחם להחזרת העוברים ולקליטתם ולאחר החזרת העוברים בדרך כלל נותנים תמיכה הורמונאלית. אחד הייתרונות בהחזרת עוברים במידה וקיים מחזור סדיר היא שניתן להחזיר עוברים על בסיס מחזור טבעי ושימוש מינימאלי בהורמונים.
אשמח להרחיב על זה אם תרצי.
לגבי עלויות.... יש אפשרות לתרומת ביצית מתורמת ישראלית, העלות זולה יותר אבל יש מעט תורמות, הרבה נשים שממתינות לתרומה.
ישנן חברות שעושות את התיווך עם תורמות מחו"ל, חלקן מביאה עוברים לארץ טריים או מוקפאים. העלויות הן בסביבות 30-50 אלף ש"ח כשתלוי בתכנית שתבחרי (עם תמונות ויותר מידע או עם מעט מידע, מספר עוברים וכו')לזה צריך להוסיף עלויות לרופא ולבית החולים להחזרת העוברים, ייתכן וחלק מזה ניתן לעשות עם טופס 17 מהקופה.
הייתי לשם התחלה קובעת תור עם רופא נשים או הכירורג שד שמלווה אותך להתייעץ לגבי עניין ההורמונים והגידולים השפירים בשד.
אנחנו כאן להמשך התלבטויות, מוזמנת גם לפנות אלי למסר אישי אם את לא רוצה לכתוב כאן
איילת
 
למעלה