הי לא הלכתם להופעות????

LANIT1

New member
גם אני ../images/Emo3.gif

גם אני הייתי היה נחמד היינו רק במתנפחים הסתובבנו מעט קנינו פיצה לילדים והלכנו לעשות קניות כי מחר יש לי בר מצווה במשפחה ... שנדחתה בשל ארועי המלחמה , בשעה טובה.. אני עוד 10 דקות גם יעלם לנוח מחר יש לי מפגש במעון של הילדה, ולבן בגן חובה אין מפגש ישר לגן ביום ראשון... ראינו זיקוקים מהקניות... הילדים שמחו..
 
אוי, הזיקוקים

יובלי מה זה נבהלה, היא רצה מהר לחדר אצל ההורים שלי ולא הייתה מוכנה שנפתח את החלון כי אפשר מההורים שלי לראות את הזיקוקים ואמרה שזה מזכיר לה את הטילים, מסכנה קטנה שלי.
 

LANIT1

New member
נכון ....

משהי שבדיוק נכסה לחנות אמרה שזה לא הזמן שעדיין לא יצאנו מהטילים בראש... וזה מזכיר אותם , אבל הילדים שלי לא פחדו הגדול אמר איזה יופי נמחא כפיים... איך היא עכשיו<?
 
עכשיו היא ישנה

וביקשה שאם יהיו זיקוקים שאגיד לה כי היא רוצה לראות בכל זאת, ביום העצמאות היא נורא אהבה אותם, אני מקווה שזה יעבור לה. עם כל זה שכולכן מכירות אחת את השניה נהיה מעניין, אבל את בגיל של שרית נכון? אז אתן מכירות יותר טוב. אולי בפנים אני כן מכירה אותך? אני סיימתי ללמוד ב - 1995 ועל אחותך שמעתי בעיתונים. לך אין כישרון כמו שלה? את לא יכולה לעזור לה? הנה יש שוב זיקוקים, אבל היא כבר ישנה, חבל, אבל לא נורא
 

LANIT1

New member
יוצא שכולם מכירים את כולם ../images/Emo22.gif

כן עכשיו יש זיקוקים , לא רוצה להגיד מה זה מזכיר בנתיים אחרינו, הייתי שמחה בזמן כזה להיות בקשר עם כולכם אבל רק לא מזמן הכרתי את הפורום הזה ופורום מתכונים ... שאני קבועה בו בנתיים הכל שמות לאט לאט יסתדרו לי הסיפורים של כל אחד לשמות ולפנים חלק שלחו לי תמונות וכמה שמות אני מכירה בוודאות... עולם קטן אחותי הדגמים שלה בעיתונים ..מפרסמת, עובדת קשה אבל ברוך השם, אני למדתי מזכירות ומנהלת חשבונות סוג 2 משהו אחר לעזור אולי מעט שהילדים ילכו לגן. הכישרון שלי אחר . בתחום הבישול, ובתחום העיסקי אני יספר לך יותר , כמו שמוזכר בחתימה אני שבועיים לא עובדת כמעט ומחפשת עבודה.. בהצלחה לי.
 

S r 35

New member
איזה טמטום וחוסר רגישות -

לשים זיקוקים בזמן שכזה!!!
אין לי מילים אחרות, פשוט מכעיס ומטומטם!!!! הבן שלי נלחץ מכל אמבולנס שעובר בדרך כי הוא חושב שזו אזעקה. הוא לא רוצה לצאת מהבית כדי שלא יתפסו אותנו אזעקות בדרך ... אז לירות זיקוקים שבועיים אחרי שהכל נגמר ???
???? מזל שלא היינו שם - לא רוצה לחשוב איך הוא היה מגיב
תגידו! לאנשים שם למעלה, אצלכם, אלה שארגנו את האירוע באמת, אבל באמת, נגמר השכל??? [
 

LANIT1

New member
חשבתי לרגע שאת כועסת עלי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

בכל מקרה הרבה חשבו של כדאי , עשו עכשיו ב11:30 בערך היה הפעם האחרונה כמו שכתבתי.. ובומים... טוב נצא מזה.. לשמחתי הבן שלי לא פחד זה הפעם ראשונה שהוא ראה זיקוקים את האורות האלה בשמים והתלהב... פתאום הרגשתי כאילו את כועסת עלי אימל'ה ... היה ונגמר טוב שלחתי לך תשובה אני עייייייייייייייייייייייייייייפה תחזירי תשובה ואלך לישון עכשיו תשובה.... לילה טוב
 

S r 35

New member
מה פתאום כועסת עלייך ...

אבל דברים מטומטמים כאלה כן מכעיסים אותי! הייתי חייבת להגיב.
 

LANIT1

New member
בעדינות פעם הבאה.. פחדתי ללכת לישון

אחלה ... אז שיהיה לילה טוב ונפגש
 

S r 35

New member
חחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

חלומות פז יקירתי (להדליק לך
קטנה במסדרון
) ... מצטערת שהפחדתי אותך, אני לא כזאת וזו לא הייתה הכוונה. וכן, קיבלתי את המסר ועניתי לך. לילה טוב
 
ההפועות היו חבל על הזמןןן

במיוחד הגיים בויז ואייל גולן אוין על הזיקוקים בסוףףף הפעם הם השקיעווו זיקוקים גם בהתחלה כמעט 2 דקות וגם בסוף כמעט 4 דקות ואני יגיד גם למה הם השקיעו כל כךך כי הם העירייה קיבלה מליון שקל או דולר מאיזה פרויקט שלקח כמה ילדים מהעיר לחודש לדטרוי ומישיגן בארצות הברית בניהם גם 2 חברים שלי יש לי את כל ההופעות מצולם בפלאפון איך אני מעלה את זה למחשב בכלל?!
 

Mיטל1

New member
הכחול הראשון כנסססססססס

הכחול הראשון אתה יכול להעלות את התמונות ממההופעה במגדל העמק? במיוחד של הגיים בויז:) תודהה ביי
 
זה סירטונים שצילמתי בפלאפון

אני לא יודע איך מעלים את זה בכלל למחשב אם משהו יודע אז שיעזור ליי
 
למעלה