הי ערב טוב לכולם

לולי72

New member
הי ערב טוב לכולם

תאמינו לי, כל החולים כאן, שתהיו חולים רק במה שיש לכם, כמה שזה נשמע קשה, שפעת, שיניים, חום וכו', ותגידו תודה שזה לא משהו אחר. היום אחר הצהריים נסעתי עם אבא שלי לרמב"ם שם מאושפזת כבר שבוע דודה שלי, שכמו שסיפרתי לכם לפני כמה זמן, חולה בסרטן, תאמינו לי שלא הייתם רוצים להיכנס למחלקה המגעילה הזו, רק מלראות את כל האנשים האלה, המסכנים, ודודה שלי, נראית זוועה, פשוט ככה, ויש לי גם סבתא, אמא של דודה שלי, שהיא בעצמה כבר לא שומעת, גם חולה, מרגישה רע, והיא לא יודעת שדודה שלי חולה, פשוט כי ככה דודה שלי ביקשה ואנחנו מכבדים את רצונה וחושבים שזה בסדר גמור, אבל סבתא שלי שגנים פולניים טהורים זורמים בדמה (נולדה בפולין כמובן), מרגישה, כמו שאמא מרגישה שמשהו קורה לילד שלה, ואתמול והיום ממש הציקה לנו ושאלה את כולנו (ההורים שלי, אחותי ואני) אם אנחנו לא מסתירים ממנה משהו, כי אתמול גם ההורים שלי נסעו לשם ואנחנו כמובן ממציאים תירוצים ונותנים לה לדבר עם דודה שלי בטלפון, כי מה שהיא לא יודעת בשבילה זה יותר טוב, ואני מקווה שדודה שלי תהיה בריאה מהר, אבל אם סבתא שלי שתהיה בריאה (ושתהיה באוגוסט בת 85)
צריכה ללכת, שתלך למעלה בידיעה שהבת שלה בסדר ולא חולה (ככה אני חושבת). תרגישו טוב כולכם ותהיו לי בריאים.
 

S r 35

New member
עדן, את לא יודעת כמה שאת צודקת

מאחלת בריאות מקיר לקיר ליקירייך, שהזכרת בהודעה, לך ולכולם כאן. זכור לי כשביקרתי את החברה שלי במחלקה הגניאונקולוגית ברמב"ם, עד כמה זה היה קשה. מרגישים את המחנק בתוך המחלקה וכשיוצאים החוצה מהמקום הנורא הזה מעריכים הרבה יותר את החופש, את האוויר, את השמש ... כל דבר שבחוץ ... מחוץ לבית-החולים. העולם פתאום נראה הרבה יותר יפה ואופטימי. בריאות, בריאות ורק בריאות ... כל השאר מתגמד.
 

frige

New member
עדן, שתהיינה בריאות../images/Emo57.gif

2 דודות שלי, אחיות של אבא שלי נפטרו בגיל צעיר יחסית מסרטן, אני יודעת מה זה לעבור את המחלות הללו ואת כל הקושי שבזה ומסביב. המון המון בריאות. שרית
 
למעלה