הכול כלול: לא תאמינו מה קורה עם החבילות שלא קיבלתם

trilliane

Well-known member
מנהל
הכול כלול: לא תאמינו מה קורה עם החבילות שלא קיבלתם

http://hakolkalul.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1279061

דואר ישראל מעמיד למכירה פומבית חבילות שלא נמצא להן דורש במשך שנה וחצי. לא ברור לי איך זה מסתדר עם העובדה שחבילות שלא נדרשו במשך חודש אמורות להיות מוחזרות לשולח...


כמו כן סביר להניח שלא דרשו אותן כי משהו השתבש בהליך היידוע של הנמען ולא כי המזמינים לא רצו את החבילות שלהם... מטריד ביותר.
זה משהו שצריך להעלות לאחת הוועדות בכנסת.
 

panayotiss

New member
זה שעובדי הדואר רשאים להשתתף במכירה יש בזה טעם לפגם ענק

שכן אם נפשו של עובד דואר חשקה באחת מהחבילות תמיד הוא יכול להעביר אותה למחלקת ה "לא נדרשו" וביום המכרז לרכוש אותה או מי מטעמו ירכוש אותה.

מדובר במכירה של רכוש שאנשים שילמו עליו. מי הם שימכרו רכוש שלא שלהם ולקבל עבורו את הכסף?
הוסמכתם להיות גורם שמעביר את הסחורה מהמוכר לקונה. לא להחרים אותה.

אם הקונה לא רצה את החבילה עליכם להחזיר אותה לשולח, לא לחמוד אותה לעצמיכם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא מהבחינה הזאת לא הייתי מוטרדת, אלה לא אותם עובדים כנראה

אתה מדבר על עובדים שנמצאים בסניפים, המכירה הפומבית הזאת מתרחשת באיזה מחסן או מטה מרכזי בירושלים (או בעיר כלשהי) כך שהיא לא ממש נגישה לכולם.
&nbsp
כמו כן חלק מהחבילות נמכרות כ"חתול בשק" ולא ניתן לדעת מה יש בהן מראש... רק מיעוטם מוצרים שאפשר לדעת לפי האריזה.
&nbsp
אחרון חביב, חבילות יקרות לרוב נשלחות בדואר רשום, ולכן העובד לא יכול סתם להעלים אותן בלי שיהיה מעקב, ואם תהיה בעיה עם חבילות שהגיעו אליו יעלו עליו.
&nbsp
בקיצור, אני לא חושדת כאן בהתנהלות בעייתית של עובדים נקודתיים (אם כי גם זה קורה לפעמים) אלא נהלים תמוהים ולא ראויים של הדואר כמערכת.
 
למעלה