הכירו את ELASTY, חומצה היאלרונית 100% מוצלבת

הסתכלת במראה ונוכחת לדעת שהשנים ניכרות בפניך. יש מצב שהגיע הזמן לתת בוסט של טיפוח לפנים כדי שתראי יפה וצעירה. מגיע לך

הדרך היעילה והנפוצה כיום להשבת נפחים היא באמצעות הזרקות של חומצות ההיאלורוניות. החומצות מיועדות לצעירות ולמבוגרות כאחד, כאשר הצעירות משתמשות בהן בעיקר למילוי שפתיים ועיצוב האף, והמבוגרות יותר למילוי נפחים והסתרת הקמטים שבפנים. השוק מוצף בעשרות סוגים של חומצות, איך נדע מה נכון, מה בטוח, ומהי החומצה שהכי נכונה לנו, לעור הפנים שלנו, בגיל שלנו ובצרכים שלנו? באנו לעשות סדר.

הכירי את החומצה ההיאלרונית של ELASTY ובמה היא שונה משאר החומצות ההיאלרוניות הקיימות בשוק.

החומצה ההיאלרונית ELASTY מכילה 100% חומצה מצולבת, מה הכוונה? 100% מתוך החומר במזרק הוא חומצה היאלורונית טהורה - ללא חלקיקים חופשיים וללא שאריות BDDE או אנדוטוקסינים. ולמה זה חשוב? כי החומר בטוח יותר לשימוש בשונה ממותגים אחרים המכילים אחוזים משמעותיים יותר וחומרים חופשיים, כמו כן נראה יותר תוצאה מפחות חומר ולא פחות חשוב זה שהתוצאות ארוכות טווח ונשמרות לאורך זמן מכך שלגוף יותר קשר "לפרק" את החומצה המצולבת במלואה. ולכן כשאומרים ELASTY נכון לומר "פחות חומר ויותר תוצאה".

החומצה ההיאלרונית ELASTY מגיעה עם מחטים מיוחדות להפחתת כאב ומופקת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום, היא מיוצרת בדרום קוריאה שהוכרה כמעצמת-על עולמית ומובילה בתחום הטיפוח והאסתטיקה, בטכנולוגיות המתקדמות שלה, תוך הקפדה על התקנים המחמירים ביותר, עם אישורי KFDA, FDA, CE ומשרד הבריאות. החומצה משווקת ונמכרת אך ורק לרופאים, מרפאות ובתי חולים בלבד.

על המשווקת פריים מדיקס
"פריים מדיקס" הפועלת משנת 2016, היא יבואנית ומפיצה מובילה בישראל לציוד רפואי בדגש על התחום האסתטי, עם סל מוצרים רחב המהווה ONE STOP SHOP לציוד מקיף לקליניקות אסתטיות הכולל מוצרי הזרקה, תרופות מרשם, ציוד מתכלה ועוד. החברה היא הנציגה הרשמית בישראל של מוצרי ELASTYמחברת DONGBANG מדיקל העולמית. "פריים מדיקס" מייבאת מוצרים מובילים בטכנולוגיות מתקדמות מספקים בעלי שם עולמי, בדגש על מקצועיות, איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

אתר : www.elasty.co.il

אינסטגרם : https://www.instagram.com/elasty__il/
 

קבצים מצורפים

  • WhatsApp Image 2023-05-02 at 11.05.26.jpeg
    WhatsApp Image 2023-05-02 at 11.05.26.jpeg
    KB 92.6 · צפיות: 0
למעלה