הכישלון של death stranding מוצדק?

הכישלון של death stranding מוצדק?

בימים האחרונים הכישלון של death stranding עם הגיימרים גורם לי לתהות אם הבעיה היא קוג'ימה או אנחנו.

מצד אחד קוג'ימה אומר שיעשה גם סרטים מעכשיו מה שמוכיח שהמשחק הזה היה יוצא בעולם אידיאלי כסרט ולא כמשחק.

מצד שני אולי התרגלנו לשבח רק משחקים צפויים מראש כמו GOW TLOU 2 /סייברפאנק/ספיידרמן בקיצור כל משחק שאנחנו יודעים
מראש שיכיל המון אלימות, יש מצב שהפכנו לגיימרים שאם רוב המשחק לא אלים בטירוף אנחנו פשוט לא מעונינים לשחק בו? לא משנה מה הוא מביא איתו ?

ספר או סרט היו נקטלים כי אין בהם מספיק אקשן ואלימות? רק לאינדים יש רשות לגיימפלי כזה וAAA חייבים תמיד להיות סרט של ארנולד שוורצנגר?

אני פשוט תוהה אצל מי הבעיה אצל קוג'ימה או אצלנו כי כשאני רואה גיימפלי מהמשחק אני כל כך אימבוולנטי מצד אחד זה נראה מאוד משעמם (כמו No mans sky ) מצד שני העולם כל כך יפה ויש את העלילה ויצורי הרפאים המוזרים האלה שרוצים להרוג אותך.

ובכל מקרה האינסטינקט שלי הוא שהמשחק בשום אופן לא שווה 60 דולר וגם לא 20 דולר ואני מנסה להבין למה.


האם יכול להיות שקוג'ימה עשה בכוונה משחק עם גיימפלי משעמם
כדי שהעלילה שלו תקבל אפילו יותר פוקוס ממה שהעלילה של מטאל גיר קיבלה?

ברור שרוב הקהל של מטאל גיר שיחק בשביל העלילה אבל הם היו משחקים מצוינים בכל מקרה ואני די בטוח שגם מי שידלג על העלילה שלהם לגמרי יהנה מהמשחקיות שלהם נטו, אין מצב שזה יקרה עם המשחק הזה.

אולי הבעיה היא לא שהמשחק לא אלים מספיק אלא הוא פשוט ריק מדי? כמו הוריזון ופפ15 ? מדובר בכמה מהמשחקים הכי יפים גרפית של הדור והבעיה של שניהם שהיה להם עולם גדול למדי ופשוט ריק

אפס מה לראות איפה מה למצוא אפס גיוון אפס סייד קווסטים משמעותים, כל החיצוניות היתה מושקעת, אבל הגיימפלי היה פרווה, הקרבות היו פרווה,בניית העולם היתה פרווה וכו'


אולי זו הבעיה היחידה? ואולי זה פשוט המחיר של השימוש במנוע של גרילה, אולי הוא כל כך תובעני לדור הזה שפשוט אי אפשר לאכלס את העולם שלו בתוכן נורמלי, אולי הוא יגיע לבשלות רק על קונסולות הדור הבא.

מה דעתכם על המשחק על הכישלון שלו ועל ובכלל עם מה שיהיה עם קוג'ימה בעתיד?
 

קרנפול

New member
אני מראש הייתי סקפטי

וששמעתי שצריך גם להשקיע במשימות של כלום כדי להתקדם- ממש ירד לי מהמשחק.
בכל מקרה שמתי אותו בווישטליסט בסטים (קיץ2020), אולי יצאו לו מודים שיצליחו להקל את החוויה...
 
כן, פשוט סימולטור הליכה מושקע

ותכלס אם נסתכל לעומק בדמו של P.T יש בו רמזים שאפילו סילינט הייל של קוג'ימה היה אמור להיות סטייל סימולטור הליכה כזה, קיצור הבחור חוטא בהיבריס וחושב שכל פרויקט שלו זה מתנה לאנושות.


נקווה שכשהוא יעשה סרטים והם יקבלו ביקורות צוננות הוא יתעורר על עצמו ויחזור לעשות משחקים טובים.
 

מישהו 2

New member
ח'ברה אני כבר 8 שעות אל תוך המשחק

ואני מאוד נהנה ממנו!
העלילה היא לא שום דבר שהייתי מסוגל לדמיין, מעניינת מאוד, למרות שאני עדיין לא ממש מבין מה הולך.
ואני לגמרי נהנה מהמשחקיות. אי אפשר לדעת אם תהנו מזה או לא עד שלא תשחקו.
מבחינת סוג הגיימפליי, אני מוכן לאשר שמכל סוגי הז'אנרים שקיימים, המשחק הזה הכי קרוב להזכיר סימולטור, אולי זה קצת כמו No man's sky באמת , אבל לא שיחקתי בו.
&nbsp
מה שבטוח יש התקדמות עלילתית מורכבת , ו"הסימולטור" מגוון ומושקע במיוחד, ככל שתתקדמו כמות האפשרויות המגוונות להשלים את המשימות שלכם גדלה משמעותית.
בכל מיני דברים המשחק מזכיר מאוד את מטל גיר בסאונד אפקטס והתפריטים.
&nbsp
המשחק מתרחש בעולם אפוקליפטי , והדמות שאתם משחקים היא בן אדם די רגיל בלי כוחות מיוחדים, המשחקיות מדגישה את זה במיוחד בכך שאתם תצטרכו להקדיש מאמץ בשביל פעולות פשוטות במיוחד כמו הליכה וטיפוס , ולתכנן את הדרך בצורה כזאת ששום דבר מהמשלוח לא יתרסק, גורם לכם להבין כמה קטנים וחלשים אתם לעומת העולם הענק והמרשים שקוג'ימה יצר.
&nbsp
הגאוניות של קוג'ימה באה לידי ביטוי בהמשך ברגע שאתם מחברים כל מיני מקומות לרשת (שתלמדו עליה במשחק), וכל אזור שמתחבר לרשת מתעדכן אונליין ומשותף יחד עם אנשים אחרים שמשחקים.
&nbsp
בדומה למשחקי דארק סולס ששם רואים רוחות של שחקנים שמתו שעוזרות לך להבין מה לא כדאי לעשות -
קוג'ימה משתמש בטכניקה הזאת גם כאן במשחק הזה (אבל בצורה שונה) ופתאום כשהמשחק נהיה שיתופי וכמות האפשרויות גדלות מרגישים את הכוח המאוחד של השחקנים שמשחקים במשחק.
וזה מה שפתאום הופך את החיים שלכם לקלים יותר.
&nbsp
לא חושב שקיימת חוויה מרשימה ואמנתית יותר להעביר את המסר הזה. זה באמת יפהפה.
&nbsp
מה שבטוח, בשונה מ- No man's sky לא מדובר סתם ב- sandbox עד שאתם מרגישים שהגעתם למיצוי. תהיה לכם מטרה להניע את העלילה המשוגעת הזאת קדימה.
אם לא היה לי פלייסטיישן לכל הפחות הייתי רואה את כל ה- cut scenes כי זה מושקע ברמות והמון מפורסמים השתתפו בתהליך.
&nbsp
בכל מקרה, אתן ביקורת סופית שלי כשאסיים את המשחק... אבל בינתיים אני מופתע לומר שאני נהנה מזה הרבה יותר ממה שחשבתי.
עם זאת, אני יכול להבין שכנראה המשחק לא יתאים לכל אחד.. אני חושב שאם הצלחתם להפיק הנאה ממשחקים כמו דיאבלו ומייפל סטורי בעברכם או סימולטורים למינהם (farm simulator, build simulator) וכו' אז יש פוטנציאל גדול להנאה כאן.
&nbsp
אני לא מסכים גם שהמשחק נכשל, נכון לעכשיו ב- metacritic המשחק עומד על 83
וגם ביקורות השחקנים הם או 10 או 0. מעט מאוד אנשים נתנו ציון באמצע...
קשה לדעת עד כמה הנתונים האלה אמינים.
אני מתאר לעצמי שרובם המוחלט לא עבר את החצי של המשחק אפילו. בשליליים לא חסר אנשים שרק חיכו לעשות דווקא , ובחיוביים בטח יש לא מעט מעריצים שרופים של קוג'ימה
אבל מה שבטוח יש פי 2 יותר אנשים שנתנו למשחק 9-10 מאשר אנשים שנתנו 0.
זאת אומרת, לא הייתי אומר שהמשחק הוא כשלון.
אתם צריכים לנסות אותו כדי להבין אם זה בשבילכם.
&nbsp
&nbsp
 
רשמים מעודדים יקיר אבל אל תשכח.

את המשחק האחר של ריידוס וקוג'ימה שהיינו אמורים לקבל סילנט הייל. באמת אתה מעדיף את המשחק הנוכחי הזה על מה שהיה אמור להיות נגיד משחק אימה מושקע עם ריידוס?

ריידוס למשל אמר שהוא שמח שסילנט הייל בוטל כי המשחק הזה הרבה יותר מעניין עלילתית ומבחינת היצירתיות שלו אבל אני לא יודע עד כמה ריידוס הוא גיימר ככה שמן הסתם הוא יותר פתוח לרעיונות לא שגרתים ולקולנוע.


הדברים שאתה אומר מעודדים אבל הבעיה היא שזה לא משחק של 8-12 שעות זה משחק של 80 שעות ככה הבנתי באורך כזה אני תוהה כמה זמן יעבור עד שאתה תשנה את דעתך על המשחק ומחכה לביקורת הסופית.

אין ספק שקוג'ימה הכניס כמה דברים מענינים למשחק הזה גם העלילה וגם היצורים האלה BT שהם סוג של זומבים של ניו זילנד או משהו.

אבל שוב כמו עם no mans sky הרעיון יכול להיות מסקרן מרענן מדהים, אבל מדובר פה על עשרות שעות זו הבעיה המרכזית שלי לפחות.

משחקים שהם הרבה יותר עשירים מכנית לא תמיד מצליחים להיות טובים אחרי 80 שעות אז קשה לא לתהות.
 

מישהו 2

New member
מי שמגיע ל- 80 כנראה ממש נהנה מהמשחק

בפועל מדובר האמת בכחצי מזה בערך,
אין לי יכולת לדעת איך היה סיילנט היל בהשוואה לזה.. אני פשוט פחדן ממשחקי אימה והדמו של P.T היה אחד המלחיצים בשבילי אז כנראה שאחרת לא הייתי מסוגל לשחק גם אם זה היה יותר טוב חח
&nbsp
על רידוס אי אפשר לסמוך לא רק כי הוא לא גיימר אלא גם כי מן הסתם לא היית מצפה ממנו להגיד שהוא ממש מתבאס כי סיילנט היל היה נשמע לו עדיף
הוא הפאקינג דמות הראשית במשחק הוא לא ישות אובייקטיבית לשאול אותה חח
 
למעלה