chrono היחיד
New member
הכישלון של death stranding מוצדק?
בימים האחרונים הכישלון של death stranding עם הגיימרים גורם לי לתהות אם הבעיה היא קוג'ימה או אנחנו.
מצד אחד קוג'ימה אומר שיעשה גם סרטים מעכשיו מה שמוכיח שהמשחק הזה היה יוצא בעולם אידיאלי כסרט ולא כמשחק.
מצד שני אולי התרגלנו לשבח רק משחקים צפויים מראש כמו GOW TLOU 2 /סייברפאנק/ספיידרמן בקיצור כל משחק שאנחנו יודעים
מראש שיכיל המון אלימות, יש מצב שהפכנו לגיימרים שאם רוב המשחק לא אלים בטירוף אנחנו פשוט לא מעונינים לשחק בו? לא משנה מה הוא מביא איתו ?
ספר או סרט היו נקטלים כי אין בהם מספיק אקשן ואלימות? רק לאינדים יש רשות לגיימפלי כזה וAAA חייבים תמיד להיות סרט של ארנולד שוורצנגר?
אני פשוט תוהה אצל מי הבעיה אצל קוג'ימה או אצלנו כי כשאני רואה גיימפלי מהמשחק אני כל כך אימבוולנטי מצד אחד זה נראה מאוד משעמם (כמו No mans sky ) מצד שני העולם כל כך יפה ויש את העלילה ויצורי הרפאים המוזרים האלה שרוצים להרוג אותך.
ובכל מקרה האינסטינקט שלי הוא שהמשחק בשום אופן לא שווה 60 דולר וגם לא 20 דולר ואני מנסה להבין למה.
האם יכול להיות שקוג'ימה עשה בכוונה משחק עם גיימפלי משעמם
כדי שהעלילה שלו תקבל אפילו יותר פוקוס ממה שהעלילה של מטאל גיר קיבלה?
ברור שרוב הקהל של מטאל גיר שיחק בשביל העלילה אבל הם היו משחקים מצוינים בכל מקרה ואני די בטוח שגם מי שידלג על העלילה שלהם לגמרי יהנה מהמשחקיות שלהם נטו, אין מצב שזה יקרה עם המשחק הזה.
אולי הבעיה היא לא שהמשחק לא אלים מספיק אלא הוא פשוט ריק מדי? כמו הוריזון ופפ15 ? מדובר בכמה מהמשחקים הכי יפים גרפית של הדור והבעיה של שניהם שהיה להם עולם גדול למדי ופשוט ריק
אפס מה לראות איפה מה למצוא אפס גיוון אפס סייד קווסטים משמעותים, כל החיצוניות היתה מושקעת, אבל הגיימפלי היה פרווה, הקרבות היו פרווה,בניית העולם היתה פרווה וכו'
אולי זו הבעיה היחידה? ואולי זה פשוט המחיר של השימוש במנוע של גרילה, אולי הוא כל כך תובעני לדור הזה שפשוט אי אפשר לאכלס את העולם שלו בתוכן נורמלי, אולי הוא יגיע לבשלות רק על קונסולות הדור הבא.
מה דעתכם על המשחק על הכישלון שלו ועל ובכלל עם מה שיהיה עם קוג'ימה בעתיד?
בימים האחרונים הכישלון של death stranding עם הגיימרים גורם לי לתהות אם הבעיה היא קוג'ימה או אנחנו.
מצד אחד קוג'ימה אומר שיעשה גם סרטים מעכשיו מה שמוכיח שהמשחק הזה היה יוצא בעולם אידיאלי כסרט ולא כמשחק.
מצד שני אולי התרגלנו לשבח רק משחקים צפויים מראש כמו GOW TLOU 2 /סייברפאנק/ספיידרמן בקיצור כל משחק שאנחנו יודעים
מראש שיכיל המון אלימות, יש מצב שהפכנו לגיימרים שאם רוב המשחק לא אלים בטירוף אנחנו פשוט לא מעונינים לשחק בו? לא משנה מה הוא מביא איתו ?
ספר או סרט היו נקטלים כי אין בהם מספיק אקשן ואלימות? רק לאינדים יש רשות לגיימפלי כזה וAAA חייבים תמיד להיות סרט של ארנולד שוורצנגר?
אני פשוט תוהה אצל מי הבעיה אצל קוג'ימה או אצלנו כי כשאני רואה גיימפלי מהמשחק אני כל כך אימבוולנטי מצד אחד זה נראה מאוד משעמם (כמו No mans sky ) מצד שני העולם כל כך יפה ויש את העלילה ויצורי הרפאים המוזרים האלה שרוצים להרוג אותך.
ובכל מקרה האינסטינקט שלי הוא שהמשחק בשום אופן לא שווה 60 דולר וגם לא 20 דולר ואני מנסה להבין למה.
האם יכול להיות שקוג'ימה עשה בכוונה משחק עם גיימפלי משעמם
כדי שהעלילה שלו תקבל אפילו יותר פוקוס ממה שהעלילה של מטאל גיר קיבלה?
ברור שרוב הקהל של מטאל גיר שיחק בשביל העלילה אבל הם היו משחקים מצוינים בכל מקרה ואני די בטוח שגם מי שידלג על העלילה שלהם לגמרי יהנה מהמשחקיות שלהם נטו, אין מצב שזה יקרה עם המשחק הזה.
אולי הבעיה היא לא שהמשחק לא אלים מספיק אלא הוא פשוט ריק מדי? כמו הוריזון ופפ15 ? מדובר בכמה מהמשחקים הכי יפים גרפית של הדור והבעיה של שניהם שהיה להם עולם גדול למדי ופשוט ריק
אפס מה לראות איפה מה למצוא אפס גיוון אפס סייד קווסטים משמעותים, כל החיצוניות היתה מושקעת, אבל הגיימפלי היה פרווה, הקרבות היו פרווה,בניית העולם היתה פרווה וכו'
אולי זו הבעיה היחידה? ואולי זה פשוט המחיר של השימוש במנוע של גרילה, אולי הוא כל כך תובעני לדור הזה שפשוט אי אפשר לאכלס את העולם שלו בתוכן נורמלי, אולי הוא יגיע לבשלות רק על קונסולות הדור הבא.
מה דעתכם על המשחק על הכישלון שלו ועל ובכלל עם מה שיהיה עם קוג'ימה בעתיד?