הכלי A1 generators ועוד כמה שאלות:)

ceelweb

New member
הכלי A1 generators ועוד כמה שאלות:)

שלום רב,
מזמן לא ביקרתי באתר, אני שמח לחזור, נתקלתי בכמה שאלות שהטרידו אותי לאחרונה, אני מקווה שתוכלו לעזור לי,

1.קניתי את הכלי A1 generators וראיתי שיש אפשרות ליצור ממנו מפת אתר, אני עדיין צריך להבין איך, אבל בטח זה לא מסובך, השאלה היא האם לא כדאי ליצור מפת אתר בדרך שאני רגיל אליה שהיא דרך התוסף SEO Yost?

שאלה שנייה עם הקדמה קצרה:

אני בונה אתר לחברה של עורכי דין, יש להם כבר אתר קיים, המערכת שבה אני בונה היא וורדפרס ושונה מהמערכת שבה בנו את האתר הקיים, בגלל זה אני יצרך לעשות הפניות 301 מדפים פנימים של האתר שלהם לאתר החדש שאני בונה, תוכן האתר יועתק מהאתר הקיים לאתר החדש.
למיטב הבנתי מה שאני צריך לעשות זה לפתוח את האתר על דומיין אחר, בזמן הבנייה לגרום לגוגל לא לאנדקס את האתר, לאחר מכן להעביר את הדומיין מהאתר הישן לאתר החדש שלי וליצור הפניות 301 מהאתר הישן לאתר החדש

2.האם ניתן ליצור הפניות 301 לפני העברת הדומיין הישן לאתר החדש? או שפשוט אחרי הבנייה של האתר החדש להעביר את הדומיין של האתר הקיים לאתר החדש ואז לעשות הפניות 301 מדפים פנימיים של האתר הישן ולקוות שגוגל לא יאנדקס את הדפים הפנימיים של האתר הישן בזמן הזה?

הצורה שאני עושה הפניות 301 היא באמצעות תוסף פשוט של וורדפרס, אני לא יודע איך לעשות את זה בדרך אחרת.

3. האם ההפניות 301 יכולות לגרום לאתר שלהם לרדת בתוצאות החיפוש של גוגל בביטוי של מילות המפתח הקיימות, אני מזכיר שתוכן האתר ישאר אותו דבר?

4.שאלה אחרונה קשורה לאתר אחר, יש לי אתר שיש לו הרבה דפים עם הפניות 301 לדף הבית, כדאי לשנות את רוב ההפניות לדפים פנימיים באתר מאשר שכולם יופנו לדף הבית עצמו? זה יעזור לאתר בדרך כלשהי לקידום או יכול רק לפגוע?

סליחה על ריבוי השאלה ותודה רבה מראש!!!
 

WebClub

New member
תשובות

אני אנסה לקצר ולתמצת...

1. לא כל כך משנה, שתי הכלים עושים את אותו הדבר, יש עוד לא מעט כלים שעושים את זה... מה שכן כדאי לעבור על התוצאות ולראות שבאמת דפים / קטגוריות שאתה לא צריך שיהיו במפת האתר לא נכנסו לשם בטעות בשל הגדרות לא נכונות (של YOAST לדוגמה).

לגבי ההפניות - קצת לא מובן לי הכוונה שלך, אתה אומר שאתה הולך להפנות את הדומיין הישן לחדש? אתם מחליפים דומיין? יש סיבה או שזה רק בגלל האתר החדש? אם יש אפשרות לשמור על הדומיין הישן אז כדאי... ואז בעצם כל התיאוריה שרשמת כאן לא נכונה :)

2. הפניות 301 בוורדפרס מבוצעות על ידי קובץ htaccess, אתה אכן יכול להכין את הקובץ לפני המעבר על סביבת הפיתוח שלך (דומיין אחר/שרת אחר וכו') וברגע שתעשה פיזית את המעבר ההפניות יטענו מקובץ ה htaccess , שים לב רק שאתה עושה את זה באתר החדש שאתה בונה ולא בטעות על האתר הישן כי אז תהיה בבעיה... :)
כל הפלאגינים למיניהם בעצם עובדים על הקובץ הזה, יש המון מדריכים בגוגל על איך לבנות את הקובץ הזה נכון מבחינת הפניות.
ואין דבר כזה "לקוות שגוגל לא יאנדקס" תזכור שזה עסק של לקוח, כל טעות שלך יכולה לעלות לו הרבה מאד כסף... אין פה לקוות, יש לעבוד נכון.

3. בכל מעבר ממערכת למערכת יש סיכון כזה, גם אם התוכן זהה וגם עם הכל מסביב זהה, בסופו של דבר מי שנותן את התוצאות זה גוגל ויש הרבה גורמים באלגוריתם שלא ידועים לאף אחד חוץ מגוגל, לכן אין דבר כזה 100% גם אם תעשה הכל על פי הספר - עדיין יש סיכוי (אומנם קטן) שדברים ישתבשו, בד"כ אם הכל נעשה כמו שצריך, גם אם יש ירידות הן קלות/קטנות ולא נפילות דראסטיות.

4. ההגדרה של הפניית 301 הינה כתובת של עמוד שעבר לכתובת אחרת, משמע אם ה301 שלך מדבר על אותו נושא של עמוד הבית אז זה רלוונטי אם לא אז כבר תלוי אם העמוד הזה יש לו קישורים נכנסים או עמוד אחר יותר רלוונטי, אם אין לו קישורים ואין עמוד רלוונטי, עדיף למחוק אותו בכלל כי הוא מיותר. אם יש לו נושא קרוב אחר, מומלץ להעביר אותו לעמוד הקרוב ביותר/רלוונטי. אנשים מפחדים מ 404 , אבל זה לא משהו רע, עמודים שלא צריכים יותר באתר נמחקים... זה בסדר... (כמובן כל עוד הם לא מקושרים משום מקום באתר עצמו), מחיקת עמודים שלא צריך (שאין להם קישורים נכנסים) תגרום לחלוקה יותר טובה של כוח בעמודים האחרים של האתר.

מקווה שעניתי על הכל ושהייתי מובן :) בכל זאת אחרי יום שלם של עבודה.

בהצלחה!
 
למעלה