הכללית כאלה משונים

הכללית כאלה משונים

לא יודעים מהרגליים ומהידיים.

ביקשתי רשימת מנתחים שעובדים עם הכללית, ונתנו לי את הכללית מושלם. אני לא רוצה את הכללית מושלם, ביקשתי רשימת מנתחים בבתי חולים ציבוריים, אבל אין להם מושג מי מנתח בציבורי. לא ידעו בכוכבית 2700, וגם מנהל מרפאת האם שלי לא ידע ולא היה לו שמץ של מושג איפה מבררים.

אני מתכוונת לשרוול.

בינתיים, כזכור, קבעתי תור לייעוץ לפרופ' רובין בתה"ש, אבל אני רוצה עוד אופציות. מה עושים?
 

קוביd1

New member
מנתח נוסף

אני מכיר את ד"ר סובחי שעובד באיכילוב ,מנתח מהדרגה הראשונה של כל סוגי הניתוחים



קובי
 
מוזר.....


אני גם בכללית ואני אגיד לך מה אני עשיתי.
באמת אם יש לך מושלם תדברי איתם הם יודעים יותר לעומק על ניתוחים ומנתחים ועלויות והכל.
הרופאת משפחה שלך אמורה לדעת בערך על איזה בית חולים כדאי או רופא שרובם הולכים אליו וגם היא יכולה לתת לך לדבר עם מטופלים שעברו כבר ניתוח כזה. - תלוי בקשר הקירבה שלך עם הרופא.
במקביל אני נכנסתי לאינטרנט ורשמתי בגוגל שיחפש לי ניתוח שרוול בבתי חולים באיזה איזור שאת רוצה ויתן לך. ואני על כל אחד ביררתי באינטרנט על כמה מקרים קרו בהם בשנים האחרונות.
ואז הסתכלתי מי המנתחי השרוול בבית חולים. והתחלתי לחקור בפורומים ולשאול אנשים על הרופאים.
ולברר עליו אם היו איתו מקרים.
זאת עבודה ססיפית אבל משתלמת. אני עוד שבוע מתנתחת ואני שקטה כי אני יודעת שאני בחרתי רופא מצויין.
מקווה שהייתי לך לעזר.
בהצלחה.
 

ortal30050

New member
פשוט מנסים לייאש את האנשים

ככה ז בכללית הם רק גוררים את הנושא הזה, תמיד אף אחד לא יודע שם כלום ומפיל את זה על מישהו אחר, אני כבר מימיואשת מהם
 

אופירA

New member
מנהל
הם לא משונים - הם סתומים!

במקרה זה, את צריכה לנקוט 3 דרכים שונות:

א. לברר בעצמך בבתי חולים. למשל יש בבילינסון מרפאה בריאטרית עם צוות מעולה. יש בקפלן צוות ניתוח. גם בסורוקה וברמב"ם יש מנתחים טובים (בעיקר ברמב"ם - לשרוול. אולי בכל זאת כדאי לנסוע עד חיפה). גם בירושלים. תרימי טלפונים לבתי החולים ותשאלי.
תיכנסי לפורום המשורוולים ותקראי מי עשה ניתוח איפה, ותבררי עם המנתח או עם האדם שכותב בפורום אם זה היה מסלול ציבורי.
בתל השומר ידוע לי שיש עוד מנתחים מלבד פרופ' רובין. נסי לשאול במחלקת הכירורגיה.

ב. להיכנס במנהל מרפאת האם, ולהגיד לו שאין מצב שהוא לא יודע איפה מבררים איך הוא עושה את העבודה שלו. זו העבודה שלו, הכללית צריכה לעשות לך ניתוח, ולא יתכן שלא ייתנו לך פרטים מדויקים (אם צריך - כדאי להביא איתך גבר גבוה, רחב ומסוקס לצורך ההבהרה הזו... ).
במקביל, בקשי ממנו את פרטי הרופא המחוזי - כלומר משרדי המחוז (שם הוא צריך לברר, אבל אם הוא אימבציל חסר ישע, אז לפחות שאת תבררי שם).
טלפניות המוקד ורופא המשפחה לא יודעים כלום ולא אמורים לדעת. מה שכן, המוקד חייב להפנות אותך לטלפון של פניות הציבור או של המחוז, ושם תבררי או תתלונני על המרפאה שלך. כמובן, שלצורך זה תדרשי מהטלפנית להביא לך לדבר עם האחראית משמרת, כי אף אחד לא יודע לענות לך בנושא כל כך נפוץ בימינו, שנמצא בסל הבריאות.

ג. לחפש את נציגי הכללית באינטרנט. יש לכללית נציגים קרצייתיים שהיו תמיד נכנסים מיוזמתם להודעות כאלה, ומציעים את המייל שלהם שאנשים ייצרו קשר איתם לעזרה בנושא ספציפי. שמענו מאנשים שהם עזרו להם. תעשי חיפוש בגוגל "נציג הכללית". תיכנסי לאתר של הכללית ותחפשי נציגים.

ב-ה-צ-ל-ח-ה - צריך הרבה סייעתא דשמייא מול הכללית, או לחילופין - לעבור למכבי
.
 

גברת ע

New member
אני שלחתי מייל ליו"ר הדירקטריון

בעבר, גם בנושא הניתוח ועוד תלנות שהיו לי, והמזכירה שלהם חזרה אלי מידיי ונתנה לי את הנייד שלה וזה אחרי אינסוף שיחות עם סתומים וסתומות שכרגיל לא יודעים כלום ומפנים מאחד לשני.
 

אופירA

New member
מנהל
זה מה שהתכוונתי

שהיא כנראה נפלה על סניף שבו מנהל המשרד קצת ראש קטן מידי. בסניפים אחרים לא שמעתי שיש כזו בעיה, שמנהל המשרד לא יודע למי לפנות... מה, הוא לא מכיר את הממונה עליו במחוז?

הפקידים עצמם בהרבה סניפים באמת לא יודעים. גם רופאי המשפחה לא יודעים (ואני לא בטוחה שהם צריכים לדעת). אז אין לי בעיה עם זה, ואני לא אצפה מהם. אבל ממנהל המשרד אני כן מצפה - או שיידע או שיידע למי לפנות כדי ללמוד מה שהוא לא יודע.
 

הכללית

New member
שלום אלומת האור

אני רוצה להפנות אותך לנציג/ת קשרי לקוחות בכיר/ה בכדי לסייע לך באופן פרטני.
אודה לך אם תמלאי פרטייך בקישור הבא:
http://twisted.co.il/2009/clalit/CustomerService/
ונציגנו יחזור אלייך בהקדם לברור אישי.

רק בריאות,
קרן, נציגת כללית
 

אופירA

New member
מנהל
או! לזה התכוונתי


איך אתם יודעים שמחפשים אתכם פה? מה מילות הקוד שגורמות לכם לעלות?
יש מידי פעם שאלות כאלו בדיוק, שצריכים עזרה מהכללית. איך למצוא אתכם כדי שתתנו תשובה? (בפעם הקודמת שהיתה שאלה כזו לא עלית עליה, אבל השואלת הסתדרה בסוף).
 

חמ סה

New member
אהבתי את שאלתך (מה מילת הקוד)

מה זה באמת יכול להיות ?

"הכללית"...זוהי ה-מילה.

ואני מודה שלמרות שחשבתי בזמנו כמוך לגבי השירות האישי הניתן ע"י ניק "הכללית" (בסגנון "האח הגדול", 1984) - שיניתי דעתי ואני חושבת שזה שירות (מתוך בחירה) שבהחלט יכול להועיל.

בכל מקרה, לא התחברתי ל"קרצייתיים" (לא מתאים לך
). סתם לידיעתך...

חוצמזה - ד"ש
 

אופירA

New member
מנהל
בזמנו נדרשתי לנושא הזה

מה שהרגיש מטריד זה לא שהכללית מציעה עזרה למבוטחים. ברור שלא.
הרגיש מטריד הסגנון של האח הגדול, בלי שניתן בפורום הסבר על ההופעות הללו של נציגי הכללית, כלומר לא בגובה העיניים ולא באופן שמכבד את אנשי הפורום והנהלתו.
וגם הגישה השבלונית של הנציגה הקבועה דאז וההופעה האינטנסיבית של תגובתה זו. זה גרם להרגשה שאף אחד לא באמת רוצה לעזור לך, רק רוצים להשתמש בך לאיזו מטרה.

אבל החלטתי שאני מדברת בגובה העיניים, ופניתי בשיחה אישית ליערה, הנציגה דאז, וקיבלתי הסבר איך הם עוזרים לאנשים. אח"כ דיברתי עם אנשים מהפורומים שלנו, ואיזה שניים אמרו שזה ממש הועיל להם. מאז אני מציעה לאנשים לפנות אליהם. הבנתי שכדאי מאוד לנסות. ובטוח שאם לא יועיל - לא יזיק.

העניין זה שהיום ההופעה של הנציגים אינה אינטנסיבית. לא כל פעם שמופיעה המילה "הכללית" הם מגיעים. אולי הם מגיעים אבל רואים שאין להם מה להתערב כאן, אז לא מגיבים. ואולי יש צירוף של מילות קוד.
לכן ביקשתי שוב לדבר בגובה העיניים עם הנציגה החדשה.


לא כולם חייבים להתחבר תמיד לכל מילה שלי. ההיסטוריה שלי מכילה סיפור כבד עם הכללית, שגרם לי לעבור למכבי לפני 10 שנים, ולא להרגיש חרטה על כך מאז, אפילו לחלקיק שנייה. הבן שלי עשה כמוני, והוא מבסוט עד עמקי נשמתו.
אני יודעת שזה שלי, ולא של מישהו אחר, לכן אני לא יוצאת בהמלצה גורפת לאנשים - תעשו כמוני. גם ברור לי שיש יתרונות וחסרונות לכל קופה, וכמותם ומהותם אינדיבידואלית לכל אדם, כך שאי אפשר לבוא לאדם אחר ולומר לו - הקופה הזו לא טובה והקופה הזו כן טובה. או קופה קטנה זה לא טוב, קופה גדולה זה טוב. אין כללים אבסולוטיים.
אבל להיות צינית אני חייבת לעצמי, כי הסיפור היה מורכב וכבד וכואב, ועם דברים כואבים אני מתמודדת הכי טוב בעזרת ציניות.
 
יערה... אני זוכרת אותה


היא הייתה מקסימה ומאוד עזרה לי לפני כמה שנים עם בעיה מסוימת.
 

גברת ע

New member
האמת שאני שוקלת עכשיו לעזוב את כללית

ולעבור למכבי, עוד מלפני הניתוח אני כבר בלבטים, אבל 'פחד' שאני יודעת שהוא לא מוצדק או מוסבר מונע ממני...

והאמת אחרי השיחות האחרונות שלי עם עובדי כללית בשבוע וחצי האחרון, הרצון לעזוב את קופ"ח כללית רק מתחזק...
 

אופירA

New member
מנהל
אל תשכחי

שבכל קופה יהיו מקרים של עובדים לא נחמדים, ובכל קופה יש שירותים שניתנים פחות טוב או פחות זול מקופות אחרות. בכל קופה אתה מרוויח בתחום מסוים ומפסיד בתחום אחר.

לכן השיקול לעבור קופה הוא המצב הבריאותי המסוים שלך (כלומר באיזו קופה נותנים לו מענה יותר טוב), והסתכלות כללית על מדיניות רפואית של הקופה, רמת הבירוקרטיה וצורת השירות וטיב הביטוחים המשלימים (לא פרט זה או אחר, מקרה זה או אחר). יש גם נושא של עלויות ביקור אצל רופא, נגישות וכמות של רופאים בכל תחום, והבטחה מלאה של הזכויות בביטוח המשלים שנצברו לך בקופה קודמת.
 

ליבי3617

New member
לגבי גיחות של הכללית לפה

אני בטוחה שאפשר להגיע להידברות מול נציג ואם לא את... יש את הנהלת תפוז.
יש לך את הכוח של תפוז מאחורייך בכל הנוגע לדיבור מול גורמים רשמיים אז אם את לא רוצה - נצלי אותם.

אישית אני במכבי מיום היוולדי ומרוצה עד הגג.
כל המשפחה שלי שם.
מלבד הועדה לאישור עודפי עור שלא בדיוק מיטיבה עם המטופלים הקופה הזו הוכיחה את עצמה לאורך השנים ולא פלא שכל כך הרבה אנשים עברו אליה.

אגב הבנתי שהכללית פתאום פותחים ועדות לאישור הניתוח בלי להגיד למטופלים מראש. אולי כדאי שהנציג יבוא ויסביר את הנושא במדוייק לטובת כולנו?
 
למעלה