הכל בגלל שרשרת ברזל שלמעשה..

pilovich shahaf

New member
הכל בגלל שרשרת ברזל שלמעשה..../images/Emo129.gif

הונחה/הושמה שם למטרות בטיחות וביטחון, וגרמה למוות קטלני, מחריד, מיותר שחושף את "ערוות הרשויות הממלכתיות והעירוניות" בכל מה שקשור למינהל תקין בכלל ופיקוח ואכיפה בפרט...
לסיפור המיקרה כפי שפורסם בתקשורת/קול הים האדום ביומן שישי-היום על ידי השדר/מראיין מר אמיר איבגי...:-
בבית העלמין של אילת יובא למנוחות דור וקניןז"ל, רוכב האופנוע שנהרג ערב החג בסמוך למרכז תיירות....
דור וקנין ז"ל בן ה-17, נהרג לאחר שנכנס/התנגש בשרשרת מחסום שהוצבה בכביש צדדי/שרות הנמצא בין מרכז התיירות לבין מגרש החניה /השוק המקומי-הדוכנים, על מנת למנוע עניסת בעלי רכב...
המשטרה עצרה ערב החג את מר אשכול לוי, הבעלים של מועדון "האנפלגד" הסמוך בחשד שהציב/שם את השרשרת הקטלנית...
מר אשכול לוי, הודה כי התקין את השרשרת אך טען כי עשה זאת בהוראת קצין רשוי משטרת אילת וסגן המפקד של תחנת משטרת אילת. השניים מכחישים כי נתנו הוראה כזאת- ופרקליטת מחוז דרום, "עו"ד יסכה לייבוביץ" הורתה להעביר את המקרה ואת כל החומר בעניינם לחקירת המחלקה לחקירות שוטרים...
בית משפט השלום באילת האריך אתמול את מעצרו של מר אשכול לוי בשלושה ימים...
עורך דינו של מר אשכול לוי מר ישראל קליין, לוקח את העניין ברצינות הכי גמורה...
על מנת לתאר לכם את חמרת המקרה אספר לכם סיפור קצר...:- מי ששרת שרות צבאי בכלל וביחידת סיור בפרט, יודע שבכל ג´יפ סיור פתוח, מותק בזנ"ת {ברזל זוית/זויתן} ארוך באורך של שתי מטר בחזית הג´יפ, ולמה...
המוט המותקן בחזית הג´יפ ובמרכזו בין שני הפנסים מולחם לטמבון, תפקידו שימנע את "עריפת ראשו של הנהג והיושב לידו", דהיינו, אם פטרול סיור מסייר כיום בכביש/בגדר המערכת בקעת הירדן והמחבלים מותחים חוט תייל/פלדה בקוטר של 5 מילימטר לרוחב הכביש/דרך, בגובה מחושב של צוואר היושבים בג´יפ הפתוח, קשה מאוד מאוד ליושבים בג´יפ הפתוח להבחין תוך כדי נסיעה מהירה יחסית בחוט תיל המתוח, ו....התוצאות ידועות, אני משאיר זאת לדמיונכם הפרוע וזה למה כל ג´יפ פתוח מחוייב על פי נספח 2 לפקודות מטכ"ל להתקין מוט ברזל זוית-בזנ"ת....
לסיכום
השאלות הנישאלות והמתבקשות הן...:- 1. מה החוק אומר לגבי חלקה ותפקידה של המשטרה בעניין...
2. מה החוק אומר לגבי חלקה ותפקידה של הרשות המקומית, במקרה הזה "עירית אילת"...
3. האם מר אשכול לוי כבעל עסק עשה את מה שמתחייב על פי חוק בכלל ובהנחת השרשרת ברזל במקום המתואר בקובץ המצ"ב...
מבחן היה ותוצאה יש....וקנין דור ז"ל נהרג
המשל יבוא. פ"ש.
 

הכל טוב

New member
דור איננו איתנו

דור החזיר נשמתו לבורא עולם. ...... זהבה דמרי אמו ואביו דודי דמרי ואחיו ואחותו חייהם השתנו לעד. קשה עכשיו לאמר הצדק ייצא לאור כיוון שכל בר דעת יודע שלצדק יש גם ריק של כסף...... תגיד לי פ"ש- איך איך אפשר להיות בטוחים שהכל יהיה "כשר" שהאמת תצא לאור ומי שצריך להיענש יקבל את העונש החמור ביותר.
 

pilovich shahaf

New member
דיני עיריות מעודכן עד ה- 1.1.1999 ../images/Emo104.gif

מצ"ב הקובץ הראשון מתוך חמישה המביאים ככתבם וכלשונם, מה שלדעתי אני הבנתי מתוך ספר החוקים, "דיני עיריות"...
הקובץ הראשון מדבר על...:- פרק שמיני: ועדות המועצה בסימן א´ : ועדות כלליות. אחת הועדות הנבחרת ומקבלת את אישור מועצת העיר במקרה שלנו עירית אילת זו "ועדת תחבורה או כפי שאומר לנו הספר "דיני עיריות"- בסעיף 149ו: "ועדת בטיחות בדרכים {תיקון:תשנ"ט} המשך בקובץ השני. מבחן התוצאה. פ"ש.
 

pilovich shahaf

New member
המשך דיני עיריות- קובץ שני...../images/Emo104.gif

מצ"ב הקובץ השני המבר בעד עצמו ככתבו וכלשונו את חוק הדרכים {שילוט} תשכ"ו-1966...
מאחר והדרך/הכביש נחשב כדרך בין עירונית כפי שמתואר בתרשים המצ"ה להודעה הראשונה בשירשור הזה, קובץ זה מדבר על...:- 1. "דרך", "דרך בין עירונית", "רכב", ו-"תמרור"...
2. סעיף 3 פרק כה.- הסמכות לתת היתרים....
3. סעיף 5 פרק כה.- תנאי להיתר {תיקון: תשל"ט, תשמ"ו}...
4. סעיף 9 פרק כה.- סמכויות עזר לרשות....
המשך יבוא. מבחן התוצאה. פ"ש.
 

pilovich shahaf

New member
המשך דיני עיריות- קובץ שלישי...../images/Emo104.gif

מצ"ב הקובץ השלישי המדבר בעד עצמו ככתבו וכלשונו-המשך חוק הדרכים {שילוט} תשכ"ו-1966...
מאחר והדרך/הכביש נחשב/ת כדרך בין או עירונית כפי שמתואר בתרשים המצ"ב להודעה הראשונה בשירשור הזה, קובץ זה המשך והמדבר על...:- 5. סעיף 10 פרק כה.- שלטים מיוחדים...
6. סעיף 13 פרק כה.- שמירת תוקף....
7. פרק א´: הגדרות- בתקנות הדרכים {שילוט} תש"ם 1980....
8. פרק ג´: שלטי אזהרה, הודעה או הוראה:- בסעיפים 10, 11, 12, 13, ו-14...
המשך יבוא. מבחן התוצאה. פ"ש.
 

pilovich shahaf

New member
המשך דיני עיריות- קובץ רביעי..../images/Emo104.gif

מצ"ב הקובץ הרביעי המדבר בעד עצמו ככתבו וכלשונו-המשך חוק הדרכים {שילוט} תשכ"ו-1966 ו-תש"ם 1980...
מאחר והדרך/הכביש נחשב/ת כדרך בין או עירונית כפי שמתואר בתרשים המצ"ב להודעה הראשונה בשירשור הזה, קובץ זה המשך והמדבר על...:- פרק ד´: כללי: 1. פרק כה. בסעיף 16- מתן היתר...
2. פרק כה. בסעיף 16 [ב] בקשה למתן היתר לשלט אזהרה...
3. פרק כה. תוספות ראשונה, שניה ושלישית לפי תקנות:- תקנה 3.-טבלת גודל שלטים לפי מרחקים....
תקנה 11.- צורת שלטי אזהרה, הודעה או אתראה....
תקנה 16[א]- לתקנות הדרכים {שילוט} תש"ם 1980...
המשך יבוא. מבחן התוצאה. פ"ש.
 

pilovich shahaf

New member
דיני עיריות- קובץ חמישי ואחרון..../images/Emo104.gif

מצ"ב הקובץ החמישי המדבר בעד עצמו ככתבו וכלשונו-המשך חוק הדרכים {שילוט} תשכ"ו-1966 ותקנות- תש"ם 1980...
מאחר והדרך/הכביש נחשב/ת כדרך בין או עירונית כפי שמתואר בתרשים המצ"ב להודעה הראשונה בשירשור הזה, קובץ זה המשך ואחרון המדבר על...:- פרק כה. תוספת רביעית {תקנה 16[ב]} בקשה להיתר, לתקנות הדרכים {שילוט} תש"ם 1980...
לסיכום
לדעתי ולפי מיטב הבנתי, עירית אילת בכלל וועדת תחבורה/ועדת בטיחות בדרכים בפרט, חייבת היתה לאשר את סגירת הדרך/כביש השרות המתואר בתרשים שלעיל המצ"ב להודעה הראשונה בשירשור זה, ופתיחתו למתן שירות לבעלי העסקים במרכז תיירות בכלל ולבעלי הדוכנים בשוק האילתי בפרט....
מבחן היה ותוצאה יש .... דור וקנין ז"ל נהרג בערב חג הפסחכשרכב על אופנועו בסמוך למרכז תיירות...
מבחן התוצאה. פ"ש.
 
אני רואה בזה דיון כ-ו-ל-כ-ך מיותר!

אני צריכה לומר למה , בכלל ? דור (ז"ל) אינו איתנו עוד ואני לא רואה שום סיבה תכליתית למשוך את הסיפור הזה. אין שומדבר שבעולם שעריית אילת או וואטאבר יכולים לעשות כדיי לשנות / לשפר / וואטאבר את המצב וחבל על המאמץ וחבל על הכאב.. הכאב של כל המכרים שלו.. עדיף לסגור את זה כבר ולתת לנער לשכב על משכבו בשלום. לצבוע בכחול ולזרוק לים. -יעלי-
 
למעלה