הכנת בובה מדברת

תיפי11

New member
הכנת בובה מדברת


שלום לכם, אני לא יכולה להגיד שאני בובואית מתחילה או שאני בתחילת דרכי כי עדיין לא התחלתי, אבל לפני כמה ימים נתקלתי בסרטון ביוטיוב שמראה איך להכין בובה מדברת והחלטתי שבא לי לנסות....

ונעבור לשאלה: הבובה שבסרטון שראיתי היא בלי רגליים, והחור להכנסת היד נמצא למטה, אבל אני רוצה להכין בובה עם רגליים, ונראה לי שבגלל זה יהיה פחות נוח שהמקום להכנסת היד יהיה מלמטה... בקיצר, השאלה שלי היא: איפה כדאי לעשות את הפתח שדרכו מכניסים את היד? בגב? בראש? בכל זאת למטה?

((לא יודעת עד כמה זה משנה, אבל מצרפת לכם את הסרטון שמראה איך מכינים את הבובה שאני רוצה להכין))

 

mic511

New member
הינה דוגמא

הי תיפי, ברוכה הבאה. אם זאת הבובה הראשונה שלך ממש לא הייתי ממליץ לך להתחיל עם הסירטון הזה. הטכניקה שהוא מדגים והגיזרה היא מאוד מורכבת למישהו מתחיל. ממשש מתחת לפוסט שלך ישנו פוסט שקוראים לו הפינה של MIC זה אוסף של טיפים שאני מעלה כאן אחת לשבוע, שדודי מנהל הפורום שלנו הועיל בטובו לרכז
. יש שם קישורים לגיזרת ראש עגול שקל מאוד להתחיל איתה ועוד כמה טיפים פשוטים שיעזרו לך להגיע לתוצאה טובה מהפעם הראשונה
.

ועכשיו לשאלתך. גם אני בובנאי מעט זמן יחסית אבל יצא לי לאחרונה ליצור כמה בובות עם רגליים. התשובה לשאלה שלך תלוייה במה את מתכוונת לעשות עם הבובה אחר כך:

* אם את הולכת לשבת איתה מול קהל ולדבר כהיא יושבת עלייך, אז הפתח לכניסה לשל היד צריך להיות במקביל לפלטת הפה (זה החלק שאליו מכניסים את היד) הינה דוגמה לצב שעשיתי בטכניקה הזאת. הוספתי עוד תמונה של בובה אחרת כדי שתיראי איך זה נראה מאחורה. איפה בדיוק לעשות את הפתח תלוי בבובה ובמיבנה שלה.

אם את מתכוונת להפעיל אותה בתאטרון בובות או לצלם אותה, כלומר את מוסתרת...והיד שלך למעלה. הפתח צריך להיות בחלק התחתון של הגוף כמו בסירטון שהעלית. אין שום בעיה לעשות גם לבובה מהסוג הזה רגליים. הגברת הבלונדית היא דוגמא כזו. פשוט עושים חור באזור הישבן במיכנס של הבובה באיזור שבו יש חור.

אז בקיצור שהיה בהצלחה ואל תישכחי להעלות תוצאות כשיהיו. אותי החיידק תפס מבובת הגרב הראשונה
אני מאחל לך שזה יקרה גם לך







 

תיפי11

New member
תודה רבה על התגובה המפורטת!


נראה לי שבכל זאת אנסה את הבובה הזאת כי ממש התלהבתי ממנה... מקסימום ילך קצת בד....
אגב לפני שכתבתי את ההודעה עברתי קצת על ההודעות בפורום וראיתי כל מיני עצות (בין היתר גם שלך) שנראה לי שיהיו לי מאוד יעילות.... אז תודה!
&nbsp
מבטיחה להעלות תוצאה (אם יצא משהו
)
 
למעלה