הכשלון המוחלט במנהרות הכרמל: המדינה סבסדה 50 מליון בשנתיים
המדינה שילמה לשיכון ובינוי (אריסון) ואשטרום במשך שנתיים וחצי 50 מליון שקל - 1.4 מליון שקל לחודש,
עקב אי עמידה בתחזיות היקף הנסועה במנהרות שהגיע רק לשני שליש מהמודל, גם אחרי שנפתח כביש עוקף
קריות שהביא רק לעלייה מזערית, מנגד התעריפים התייקרו בינואר ויתייקרו שוב ביוני - התייקרות של 30% מאז
פתיחת המנהות.
עשרות אלפי נהגים מחרימים את המנהרות עקב גובה התעריפים, ומעל 16 אלף הצטרפו לעמוד המחאה בפייסבוק
כנגד המנהרות.
המפעילים מסרבים למסור נתוני מעבר יומיים במנהרות, דבר שנובע ככל הנראה מהנתונים העגומים.
משאיות לא עוברות במנהרות וממשיכות לפקוק את מרכז חיפה, למרות שהיוו את אחת הסיבות העיקריות לבניית
המנהרות. כביש האגרה כושל בכל הפרמטרים, ורק הולך ומתייקר עוד ועוד, כלומר: עולה למשלם המיסים ביוקר.
הקונספט כולו היה כושל בהיותן בעיקר בשימוש עירוני ולא בינעירוני כשניתן לעקוף דרך כביש שש צפונה, בעוד
שתושבי חיפה והקריות לא צריכים לרוב לבצע את שני המקטעים ולכן מעדיפים דרכים אחרות.
בנוסף החברה כן מתפארת בנתון של 570 אלף מנויים אלא שבפועל אחוז המנויים הלא פעילים
(נסיעה מזדמנת בלבד) גבוה מאד והמספר כנראה היה פיקטיבי.
http://www.themarker.com/dynamo/1.1972334
המדינה שילמה לשיכון ובינוי (אריסון) ואשטרום במשך שנתיים וחצי 50 מליון שקל - 1.4 מליון שקל לחודש,
עקב אי עמידה בתחזיות היקף הנסועה במנהרות שהגיע רק לשני שליש מהמודל, גם אחרי שנפתח כביש עוקף
קריות שהביא רק לעלייה מזערית, מנגד התעריפים התייקרו בינואר ויתייקרו שוב ביוני - התייקרות של 30% מאז
פתיחת המנהות.
עשרות אלפי נהגים מחרימים את המנהרות עקב גובה התעריפים, ומעל 16 אלף הצטרפו לעמוד המחאה בפייסבוק
כנגד המנהרות.
המפעילים מסרבים למסור נתוני מעבר יומיים במנהרות, דבר שנובע ככל הנראה מהנתונים העגומים.
משאיות לא עוברות במנהרות וממשיכות לפקוק את מרכז חיפה, למרות שהיוו את אחת הסיבות העיקריות לבניית
המנהרות. כביש האגרה כושל בכל הפרמטרים, ורק הולך ומתייקר עוד ועוד, כלומר: עולה למשלם המיסים ביוקר.
הקונספט כולו היה כושל בהיותן בעיקר בשימוש עירוני ולא בינעירוני כשניתן לעקוף דרך כביש שש צפונה, בעוד
שתושבי חיפה והקריות לא צריכים לרוב לבצע את שני המקטעים ולכן מעדיפים דרכים אחרות.
בנוסף החברה כן מתפארת בנתון של 570 אלף מנויים אלא שבפועל אחוז המנויים הלא פעילים
(נסיעה מזדמנת בלבד) גבוה מאד והמספר כנראה היה פיקטיבי.
http://www.themarker.com/dynamo/1.1972334