הלימודים במודיעין הושבתו

SMOLANIT1

New member
הלימודים במודיעין הושבתו

למשך שעה עקב תקיפת מנהלת בי"ס אסיף. מדובר כאן על ילדה בת 8 שרבה עם ילד אחר, והכתה אותו. אחת המורות ראתה את המעשה והחליטו להשעות את הילדה מבית הספר. הוריה של הילדה מחו על השעייתה מביה"ס מפני ששניהם עובדים ואין מי שישמור על הילדה בבית. ההורים הלכו אל המנהלת במטרה להסביר לה את מצבם, אך זו סירבה לדבר איתם וסגרה את דלת חדרה. האב דחף בכוח את הדלת, ומכיוון שהמורה עמדה מאחוריה, היא נפצעה בידה. מה דעתכם על המקרה? אני חושבת שדי הגזימו בתגובות לזה..
 

Snapple

New member
אולי השביתה היא קצת הגזמה

אבל זה ממש מעשה חמור! איזה בן אדם שפוי ילך וירביץ למנהלת??
 

Neta558

New member
האם השביתה נחוצה כאן?

מה היעילות של כלי השביתה במקרה שכזה? אני כמובן לא מצדיקה את תגובת ההורים, אבל למה להעניש הורים אחרים בצורה שכזאת? השביתה מענישה את כולם, כי פגיעה, גם קטנה, במערכת החינוך, היא אף פעם לא רצויה, בטח לא כשעוד הורים צריכים לחשוב מה יעשה הילד אם הלימודים יתחילו מאוחר יותר ביום מסוים. נדמה שהמורים, ולא רק הם, מכירים רק את כלי השביתה. אילו היו רוצים להעלות מודעות, להביעמחאה על האירוע ולגנות את מעשה האלימות, ראוי היה שהיו מקדישים את שעת הלימוד הראשונה בכל מוסדות החינוך לדיון על אלימות בחברה ועל דרכים לישוב סכסוכים. השביתה היא פשוט הכלי הקל שמגיע לעיתונים, אבל בפירוש לא כלי יעיל במיוחד. עם כל ההזדהות עם מחאת המורים על מקרה באמת חמור, אני לא חושבת שהשביתה במקומה. נטע
 

prophit

New member
../images/Emo45.gif ומוסיף.....

לדעתי על המנהלת להגיש תלונה במשטרה על תקיפה, מה לעשות אבל מורים ואנשים מערכת החינוך בארץ לא רק שלא "נחשבים" ומכובדים , אלא אנחנו בישראל, הארץ שבו לכל אחד מגיע הכי הרבה, תמיד הכי צודק ואף פעם לא יכול לצאת פראייר, אנשים כאן באים למורים\ות ושאר אנשי חינוך ופשוט דורשים מהם כי "מגיע לי", "אני משלם מיסים אז תעשו מה שאני אומר לכם" ונכנסים לוויכוחים עם המערכת כי יש מעין מחשבה שהמערכת היא של כולם כי כולם משלמים ולכן כל אחד מחליט מה הוא רוצה............ מנטליות ישראלית..... אם משהו ישמיד אותנו זה זה..
 
למעלה