הללויה! - ביקורת אלבום

ב ז ו ק ה

New member
הללויה! - ביקורת אלבום

מעטים הם האומנים שאלבום הבכורה שלהם הופך לקלאסיקה, הדבר קשה שבעתיים ברגאיי - תחום שבו כל שני וחמישי עולה לו כוכב חדש. והנה הגיע לו אומן כזה - עם אלבום כזה, שבהחלט ראוי לתואר הזה: Fantan Mojah - Hail The King (Greensleeves, 2005) מדובר באחד הזמרים המיוחדים מהתקופה האחרונה, שפרץ בגדול עם שירים בעלי מסרים עמוקים שנוגעים לכל אחד. הסיפור שלו מתחיל כעוזר צעיר ב KILLAMANJARO SOUND, שם הוא היה עולה ומבצע קטעי לייב, בתקופה ההיא הוא הושפע מ BOUNTY KILLA ולקח לעצמו כינוי הדומה לשלו ( MADD KILLA). המהפך הגיע אחרי הגעתו של קפלטון - שהביא את הקונצ'אנס לקדמת הבמה. בעקבות ההשפעה הוא "חזר בתשובה" והחל לכתוב שירים רוחניים יותר העוסקים בחיי היום יום, שירי הלל לבורא הכל יכול וטבע האדם. השיר עימו הוא פרץ היה דווקא "Hungry", שפשטותו נגעה ברבבות אוהבי רגאיי ברחבי העולם. אחריו הגיע ההמנון - "Hail the king", שמבוצע על ה Maroon riddim. האלבום הזה מרכז למעשה את מרבית שיריו שבאמת הצליחו. ניתן למצוא כאן את Nuh Build Great Man המצויין ביחד עם JAH CURE, את Corruption הלא מתפשר, את Thanks & Praise המדהים שמבוצע על ה Seasons riddim (לדעתי הוא שני רק ל Jah Cure על הרידים הזה). לא הכל באלבום עובר חלק, למשל הבלדה התמוהה מעט - Love Grows. ולמרות זאת, התמונה הגדולה שעולה מ 18 הרצועות באלבום היא שמדובר באומן שהולך להישאר איתנו עוד לא מעט שנים, בהתחשב בנתוני הפתיחה המצויינים שלו. אלבום מאד מומלץ.
 
אלבום מדהים!

פאנטון מוג'ה הוא ללא ספק אחד האומנים הכי חמים עכשיו ביארד, אחרי שני להיטים מאוד גדולים ברמה עולמית ועוד כמות אדירה של 7", הוא מיקם את עצמו בראש. אומנם קצב התחלופה של הכוכבים ביארד הוא כבמהירות האור, אך הוא עדיין נותר סטאר גדול, שמפיץ את בשורת הבובו אשאנטי והראסטפאריי, שמעט נדחקה בכמה שנים האחרונות אל מול סצינת הדאנסהול הפורחת, שהיא כמובן מה שהולך בקינגסטון... ובקיצור-אומן ענק, אלבום מצויין, במבחן הזמן גם הרבה אחרי 2005!
 

Carcass

New member
כבוד..

האלבום האהוב עליי בשנה האחרונה..אנלא יכול להפסיק לשמוע אותו.. ובכלל,הוא לא מאכזב אותי,לא משנה על איזה רידים הוא יושב..
 

SaBaGMaN

New member
בהחלט!

אחד הזמרים היותר טובים שנחתו עלינו מהדור החדש (ביחד עם טרובלנס,ג'וניור קלי ועוד..) יודע לרגש ולהגיש בצורה מעולה! ועושה את זה בדרך שלו בלי לנסות לחקות אף אחד ביקורת מצויינת לאלבום מצויין!
 

Nechi Nech

New member
כן הללויה!

בזוקה התגעגנו לביקורות המשובחות שלך! ריספקט. ללא ספק פאנטן מוג'ה אחד האומנים החדשים והחמים כיום, לדעתי הרבה בזכות הסגנון הייחודי שלו והגישה הבלתי מתפשרת שמקבלים מהמסרים בשירים שלו... יש כבוד, יש! לאריות ונמרים! ביגאפ.
 
../images/Emo99.gif

הפנטון מוג'ה הזהדג אותי עם האלבום שלו! זה האלבום היחיד בשנה האחרונה שריתק אותי שיר- שיר! אההההההההה תביאו אותו לארץ!
-כשף!
 

johnnypsy

New member
אם כבר...

אחלה ביקורת...!!! בדרך מאמזון... ואם כבר מדברים על הזמנת דיסקים, מאיפה אני יכל להזמין תקליטים באינטרנט?
 

ב ז ו ק ה

New member
בבקשה:

http://www.oj36records.com/ - חנות מכוונת אמינה וותיקה. יש עוד לא מעט חנויות טובות אבל זאת באמת בעלת יופי של מבחר. יש גם את: www.audiomaxxx.com תתחיל איתם.
 
למעלה