הלנצח נאכל קיטורים?.....(נקטר)

אבו-דני

New member
הלנצח נאכל קיטורים?.....(נקטר)

---- ב11 בספטמבר נפל דבר אין יותר סובלנות לטירור ולשמוע את תומכי הטירוריסטים אין כל רצון...האם נלמד מהאח מעבר לים? הליברלים-כך מכונים השמאלנים- בארה´ב נמצאים מאז בבונקר עמוק ולא בכדי. האם נעשה מעשה ולתומכי הטירוריסטים בתוכנו,כמו הדוד סם,נתן מענה מתאים? אם כן, הרי הוא לפניכם השמאלני האמריקאי טעם את זעם ההמונים בכיסו,וזה כאב,עד שפיו נדם הם לא קיטרו בפורומים בסלונים על פיצוחים הם פשוט עשו בלי ציוצים לא ארחיב מה נעשה שם זה לא בדיוק העניין ...אגש ישר לרעיון ... תארו לכם ששמאלן תורן משתלח בצה´ל או במדינה..בוא נדמיין שיעל שטרנהל מגישה תוכנית משמימה ומגלה סימפטיה לטירוריסטים כהרגלה. מה עושים? מקטרים?..לא !!!! יש לתוכנית שלה תשדיר חסות נאמר שוקו או קולה או האל יודע מה...שולחים לחברה שנותנת חסות לתוכניתה ומצהירים " כל עוד שאתם חסות נותנים לתומכת הטירוריסטים הארורה אני את מוצרכם לא רוכש עד להודעה חדשה מתקשרים להוצאה לאור שמדפיסה את ספריו של דוד (ולא דויד עלאק אנגלו-סקסי) גרוסמן ומצהירים כל ספר שלכם לא ירכש על ידי כל עוד שלתומך טירוריסטים זה נותנים לו אתם במה...וכן הלאה אנחנו אוהבי הארץ הרוב במדינה זה שקומץ שמאלנים השתלט על המדיה לא אומר שאין לנו יכולת להכות חזרה... נכה אותם בכיסם שיהיו נאורים-שמאלנים-תומכי טירוריסטים- עניים כשבטנם תלחץ על ראשם...או אז יחלצו הם מטירופם לדבר דלעיל קוראים מרד בר כוכבא..אופס מרד אבו-דני
 
אפשר גם לצד החיובי

אפשר גם לצד החיובי: באותו אופן, עלינו להשתדל לקנות רק מוצרים שמיוצרים בהתנחלויות, כדי לחזק אותן ולעבות אותן.
 

dorrn

New member
רק מוצרים שמיוצרים בהתנחלויות?

הלוואי באמת שהתעשייה בהתנחלויות הייתה בכזה מצב שהיינו יכולים לקנות רק מוצרים שמיוצרים שם (למרות שאני לא כל כך מסכים לזה,מה עם מוצרים שמיוצרים בנגב?,או בעיירות פיתוח?) אבל לצערי כרגע זה לא כל כך מציאותי.
 
תיקון- הכוונה היתה:

כשיש בפניך שני מוצרים על המדף, אחד מההתנחלויות ואחד לא, העדף את זה שמיוצר בהתנחלות. מעין קונטרה לחרם של גוש שלום על מוצרי ההתנחלויות. בפועל- אתה צודק, בלתי אפשרי לקנות רק מההתנחלויות, ובכלל- אני בעד כלכלה של שוק משוכלל ככל האפשר ככה שמבחינה כלכלית אם המוצרים של ההתנחלויות יהיו יותר טובים יקנו אותם גם ככה ואין סיבה למה שהצעתי. אז קח את זה בהיבט העיוני בינתיים.
 
למעלה