אשה מרציפן
New member
הלקוח לפעמים גם טועה, ומה קורה אז?
בפורום השכן הועלה הסיפור הבא תקציר למי שמעוניין: קשישה התקשרה לחו"ל וטעתה בקידומת, ולכן השיחה בוצעה שלא דרך המפעיל הקבוע שלה, ולכן התעריף היה גבוה בהרבה משחשבה. כשגילתה מה הסיפור היא שיתפה את בני משפחתה, שפנו למפעיל שדרכו בוצעה השיחה בפועל וביקשו שיוותרו על החוב, מה שכמובן נענה בשלילה. הטענה של משפחת הקשישה היא שאף אחד לא יידע אותה בכך שהיא מחייגת דרך המפעיל שאינו המפעיל הקבוע שלה (אני מתקשה לחשוב על אפשרות לעשות זאת וגם על סיבה הגיונית שזה יתבצע), והם טוענים לניצול קשישה ולא מוכנים לשלם את החוב.
אני מודה שאני מתקשה להבין למה מלכתחילה בני המשפחה סברו שיש להם עילה לבקש את ביטול העלות - השירות בוצע, הטעות הייתה של הלקוחה, אין שום סיבה הגיונית שהספק יספוג את זה, ואחרי הכל כל אחד יכול לטעון שהוא טעה וזה לא מה שרצה/לא הבין, ולדרוש לא לשלם... אפשר להקביל את זה לתופעה שמעולם לא הצלחתי להבין אותה בימי כמלצרית, של לקוחות שהזמינו מנה מסוימת, וכשהיא הגיעה הם טענו שהתבלבלו ולא התכוונו למנה הזאת אלא למנה עם שם דומה (ולפעמים גם זה לא) וציפו שיחליפו להם ללא עלות (מה שברוב הפעמים קרה אגב).
מה דעתכם על הנושא? האם לדעתכם יש מקום להתחשבות מצד בית העסק? האם העובדה שמדובר בלקוחה קשישה יוצר הבדל? יצא לכם להיתקל במקרים דומים?
בפורום השכן הועלה הסיפור הבא תקציר למי שמעוניין: קשישה התקשרה לחו"ל וטעתה בקידומת, ולכן השיחה בוצעה שלא דרך המפעיל הקבוע שלה, ולכן התעריף היה גבוה בהרבה משחשבה. כשגילתה מה הסיפור היא שיתפה את בני משפחתה, שפנו למפעיל שדרכו בוצעה השיחה בפועל וביקשו שיוותרו על החוב, מה שכמובן נענה בשלילה. הטענה של משפחת הקשישה היא שאף אחד לא יידע אותה בכך שהיא מחייגת דרך המפעיל שאינו המפעיל הקבוע שלה (אני מתקשה לחשוב על אפשרות לעשות זאת וגם על סיבה הגיונית שזה יתבצע), והם טוענים לניצול קשישה ולא מוכנים לשלם את החוב.
אני מודה שאני מתקשה להבין למה מלכתחילה בני המשפחה סברו שיש להם עילה לבקש את ביטול העלות - השירות בוצע, הטעות הייתה של הלקוחה, אין שום סיבה הגיונית שהספק יספוג את זה, ואחרי הכל כל אחד יכול לטעון שהוא טעה וזה לא מה שרצה/לא הבין, ולדרוש לא לשלם... אפשר להקביל את זה לתופעה שמעולם לא הצלחתי להבין אותה בימי כמלצרית, של לקוחות שהזמינו מנה מסוימת, וכשהיא הגיעה הם טענו שהתבלבלו ולא התכוונו למנה הזאת אלא למנה עם שם דומה (ולפעמים גם זה לא) וציפו שיחליפו להם ללא עלות (מה שברוב הפעמים קרה אגב).
מה דעתכם על הנושא? האם לדעתכם יש מקום להתחשבות מצד בית העסק? האם העובדה שמדובר בלקוחה קשישה יוצר הבדל? יצא לכם להיתקל במקרים דומים?