הם יורים גם בגלגלים..., המשך הנושא של ריו

הם יורים גם בגלגלים..., המשך הנושא של ריו

ננתח את המצב ריאלית,
בלי יצרים. רק הגיון קר של השגת "מטרת העל" של האיגוד,
שהינה "מיקסום הניקוד" על מנת להגיע לריו.

אפילו אתעלם מהעובדה , שההחלטה שהמובילה תקבע על פי הנג"ש,
הינה טיפשית ומקובעת והיצמדות אליה בכל מחיר,
הינה בעלת פוטנציאל פגיעה "במטרת העל" .

נתון ריאלי, סיום הקטע השני - פז בש עם 68 נק שני בלוך עם 56 נק ,
פז בש בק"מ האחרון , אחרי שעבדה כל הדרך עבור שני, לקחה החלטה טקטית,
עקב התפתחות המירוץ וחולשתה של שני מול הקפריסאית.

בנקודה הזו, הצוות המיקצועי שינה את "מטרת העל" "למשמעת קבוצתית מעל הכל"
ובכך פגע במטרה המוצהרת הראשונית של "מיקסום הניקוד"
ההחלטה להשעות את פז , פגעה אף יותר במטרה הראשונית , היות
ושמו את כל "הביצה בסל אחד" תוך שהם מבטלים למעשה את אופציה ב ,
שהן הנקודות של פז .

אז אני שואל, האם זו התנהגות הגיונית מיקצועית ולויאלית של האיגוד ?
כי הרי בעצם החלטת ההשעיה הם יורים לעצמם בגלגל , סותרים את עצמם,
ולא נצמדים לתוכנית המקורית שלהם עצמם , אותה העלו על נס.
לגבי "מטרת העל" .

אז עכשיו נשארנו רק עם 86 נק , כאשר יכולנו להיות עם 108 נק ...
ללא אופציה ב , ועם הרבה הרבה דם רע (כן באופניים זה נשמע מצחיק).
 

rubber duck

New member
אני עוקב אחרי הנושא מהצד

ולאור מה שאני יודע
כנראה שהכישלון יהיה יתום
וגם ילדיו יתומים ( פז , שני וכל שאר הבנות )
פיספוס ענק

כפי שתכב דורון
פז לקחה החלטה שבבסיסה המצב שבו שני לא יכלה לתת יותר
יש אומרים שהכתובת הייתה על הקיר כבר יום קודם
כאשר שני נשרפה לגמרי בנג"ש וברור היה שלא יהיה לה מספיק מה לתת בסוף הקטע השני והשלישי

מעבר לכך הנזק שנגרם הוא הרבה יותר גדול
פז בש היא הרוכבת היחדה בארץ עם ניסיון משמעותי בחול
היא מגיע לגיל השיא בקריירה /של רוכבות בינלאומיות
והיא גם משקיעה בכך הרבה מאד בהתחשב בעובדה שהיא לא מתפרנסת מהנושא
יש סיכוי סביר למדי שאחרי המקרה הנ"ל היא כבר לא תמשיך באותה ההתמדה
הפגיעה בה קשה
ועקב מעמדה , לא יהיה פשוט להביא את הניסיון שצברה ( ויחסית לאחרות יש לה ניסיון ) לארץ

ולאיגוד האופניים
על פניו נראה היה שחישבתם מסלול מחדש ( ועליתם על דרך שמתחילה להראות שינוי לטובה )
במקרה הזה , החלטה אחת החזירה את הדברים לאחור , ממש לאחור

לסיכום , עצם ההחלטה למנוע מפז לזנק ליום השלישי גרמה נזק עצום , הרבה מעבר למי תוביל או לא תוביל
חבל

שרון
 

tulkin

New member
אני חסיד קטן של משמעת

(מכל סוג שהוא).
בד"כ משמעת היא כלי להשיג מטרה, ואף פעם לא מטרה בפני עצמה. כשמישהו בעל כח משתמש ב"משמעת" כדי לנמק את צעדיו זה בעיני זו אינדיקציה לאיבוד דרך וסוג של הודאה בכשלון.
אני מבין קטן מאד בתחרויות אופניים, אבל כצופה מהצד בנושא, ברגע שהתברר שהחלטת ההשעיה היא סוג של אכיפת משמעת - היא נתפסת בעיני כצעד לא ראוי שפוגע בסופו של דבר בכולם. על פניו זו נשמעת החלטה הזויה ומאד מאד לא מקצועית.
 

Yariv hillel

New member
שרון, תבדוק את עצמך....

שרון, אני לא כ"כ יודע איך אתה "עוקב" אחרי הדברים אבל אתה טועה ומטעה....
את מה שפז עשתה בחו"ל ואולי אף תעשה, שני כבר שכחה. שני גם השתתפה באיזו תחרות "פיצית" בשם טור דה פרנס לנשים. שני התחרתה בחו"ל שפז עוד שחתה אז קודם כל תבדוק את עצמך.
שנית, לגבי מה שקרה ביום שישי בק"מ האחרון, שוב, אין לך מושג מה קרה שם והאם לפז היה סיכוי בכלל לנצח.
עצם ההחלטה למנוע מפז לזנק הצילה את הענף. אתה תבין את זה אולי בעוד 10 שנים. חשוב לשלוח ספורטאי/ת לאולימפיאדה אך יותר חשוב לשלוח את הספורטאי שכולם ירגישו שהוא האדם הנכון ביותר. בנקודת זמן זאת וכנראה לתמיד, שני מתעלה מעל פז בעשרת מונים.
שורה תחתונה, פז לא ניצחה ושרפה את עצמה בתחום וחבל אך זאת לא הפעם הראשנה שזה קורא.
 
יריב , האם תוכל בבקשה להיות יותר ספציפי, לגבי האמירה שלך

"עצם ההחלטה למנוע מפז לזנק הצילה את הענף"
ועל סמך מה היא מבוססת או מסתמכת ?
 

rubber duck

New member
מה המטרה ?

כמי שעוסק בספורט כל חייו ( 27 שנות טיסנאות כולל שיפוט , ניהול ואימון נבחרת ישראל )
אני יודע בדיוק כמה חשוב לשמור על מסגרת
אני יודע כמה קשה עובד מאמן
אני גם יודע כמה חשוב להיות גמיש כשאתה עובד עם אמצעים מוגבלים

לפני שנים רבות הייתי בעמדה מורכבת
שימשתי כראש תחום בקלוב התעופה
עמדתי בפני הזדמנות פז להוציא בפעם הראשונה מזה 20 שנה נבחרת מלאה
היה לי גם את התקציב כדי להוסיף להשלים את הנבחרת ( פעם ראשונה שהיה ספונסר )
היו לי רק שני טיסנאים ועוד כישרון עולה שלא עשה קריטריון מאחר ושנה קודם פשוט לא התחרה
יצרתי את הפירצה בתקנון עבור אותו ספורטאי
אבל התנייתי את ההשתתפות בעמידה בהישגים מסוימים שניתן היה לעמוד בהם עד למועד העברת שמות המתחרים על ידי קלוב התעופה

הכישרון העולה ישב עימי ועם המתחרים האחרים לשיחה
הוא ביקש סיוע מסוים מן המתחרים האחרים ברמת ציוד
גם את הפינה הזו הוא קיבל תוך הפעלה של גורמים רבים

מאחר והבחור היה גם חייל , הצלחתי במהלך מול צהל ותוך עירוב אנשים רבים
הבחור קיבל את ההגדרה ספורטאי מיצטיין

ו..........
בתחרות המבחן הראשונה הוא לא עמד בקירטריון
לא כי לא היה לו ציוד
לא כי הוא לא התאמן מספיק

פשוט כי הבחור יצא לבלות ערב קודם וחזר ב 3 פנות בוקר
ולתחרות שהחלה ב 8 בבוקר הוא הגיע ב 10 .............

ומה אני אומר בזה
לא הייתי במקום
אבל שוחחתי עם מספיק אנשים , קראתי מספיק
ואני עוקב מספיק אחרי הנושא
הכעס שלי נמצא במקום שבו במקום לסגור את נושא הקירטריון ואחרי זה לטפל בבעיית המשמעת שלא ברור אם הייתה או לא הייתה
ביצעו מהלך כוחנו שגמר את הסיכוי הריאלי להכניס רוכבת
וכמו שזה נראה , בעוד 10 שנים נשיאר באותו מקום

אגב , הסיפור הזה מזכיר לי את הסיפור של פיג'ו בראלי פאיז דאקאר 1989
כשמבקום לתת לשני הנהגים הנפאלים שהיו לה להתחרות בינהם
החליט מנהל הקבוצה להטיל מטבע
וכך קבע שארי ואטאנן ינצח במירוץ וג'קי איקס יסיים שני ובדרך ייסע לפיני

ואם אחזור לרגע לעיניינו
אני לא הייתי רוצה להיות היום בנעליו של אולמן
ובוודאי שלא לתת את ההסברים למדוע נכשלנו במקום שבו כל הסיכויים לעמוד במטרה של הכנסת רוכבת היו לטובתיינו ( תחרות תפורה וכו ........ )

שרון
 

tkatzir

New member
אני רק שאלה ...

ראשית אומר שאיני רוצה לקשור את עצמי למירוצי אופניים כלשהם, מכל סוג שהוא, בהם יותר מרוכב אחד צריכים להיאבק בו זמנית על מי מגיע ראשון לקו הסיום.
(אל דאגה, אחזור על זה גם בסוף הפוסט...)

ועכשיו לשאלה:
בהנחה שבמירוץ הנדון מותר היה קשר רדיו,
האם היה קשר רדיו בין "מי שצריך" (מאמן, DS, מנכ'ל האיגוד, יו'ר האיגוד, בריאן קוקסון, הסבתא של אפריים, הבנתם...) לבין שתי הרוכבות בזמן אמת?

אם כן - אני מניח שהכל כבר נסגר בין כולם ברגע שפז פרצה לקראת הסיום.
וכל הררי המילים שנשפכו כאן (ואני מניח שגם בפייסבוק, ובטח בעוד איזה מקום או שניים...) הם לשוא.
באותו רגע כל ה 3 (פז, שני, ומי שהיה איתן על הקו) ידעו בדיוק מה יהיו הנקודות של כל אחת בסיום, ומה המשמעות לגבי האולימפיאדה.

אם לא היה קשר רדיו בין ה 3 - אין לי מה להגיד (ציטוט של הגשש לגבי מי שכבר שילם את שני החלקים של האגרה...)


אם אסור היה קשר רדיו, אז כל ההודעה הזו שלי לא שווה את הביטים שהיא תופסת בשרתי "תפוז."


גילוי נאות:
איני מבין כלום במירוצי אופניים.
אני בכלל לא יודע לרכוב על אופניים, ולא יודע כלום על ספורטיביות, על צדק, ועל הגינות.
כל הפורום הנכבד הזה רשאי להתעלם מהודעתי זו.

טל.
 
בשביל מה רדיו? יש מכונית

אני מאמין שהייתה למאמנים גישה כמעט ישירה לרוכבות באמצעות הרכב המלווה.
שמעתי אתמול ברדיו את אילן אולמן מסביר את הסיפור לאלי אילדיס. הוא שם את הדגש על בניית הסגל לטווח ארוך בהסתכלות על טוקיו 2020. זה נשמע לי יותר הגיוני כי בריו, בהינתן המסלול הקשה שם, מי שלא תסע, אם תסע, לא תעשה הרבה יותר טוב מאוחיון ובן דוד ברומא 1960. לעניות דעתי כמובן.
 

rubber duck

New member
אם מראש הבניה היא ל 2020 אז למה פז בכלל בסגל

כל הנתונים לרעתה
היא אמנם יכולה להגיע לפיק כלשהו בקרירה
אבל כל שאר הסגל צעירות שיכולות להגיע לפיק ראשון בעוד שנה או שנתיים
לא ברור
ההתנהלות של האיגוד נראית עמומה מאד וללא כיוון של ממש
מאחר וברור שריו כבר מחוץ להטווח
מן הראוי לבצע חישוב כיוון מחדש
ובמקום לירוטת לכל הכיוונים
לבנות מערכת משמעותית שתתמקד בכל התחומים בהם יש סיכוי של ממש

עצוב
 
אני אתן לך עיצה, תתייחס לכל האמירות של "הצוות המיקצועי"

כמו להבטחות לפני בחירות, אין לזה משמעות.

אני מאוד אופתע לטובה אם למאמנים יש בכלל
מושג מה הפרמטרים הפיזיולוגיים הרלוונטיים של הרוכבים.
או אם בכלל טרחו לשלוח אותם למעבדת ספורט.
 
יודעים גם יודעים, אבל מה זה כבר משנה...

הנתונים הפיזיולוגים יכולים לנבא (בערך) את היכולת המירבית של כל רוכב ורוכבת.
&nbsp
נו אז מה?
&nbsp
יש מטרה, יש גרף אימונים ויש תחרויות.
לפעמים מצליחים יותר ולפעמים פחות
&nbsp
בספורט הישגי אין ביטוח. יש רק עבודה קשה והרבה תקווה.
 

tkatzir

New member
מותר למכונית להיות בצמוד לרוכבות בקילומטר האחרון?

 

tkatzir

New member
אקבל את מה שאתה אומר מבלי לבדוק

ובהתאם להודעתי המקורית - אפשר למחוק את הפוסט המקורי שלי.
&nbsp
&nbsp
אתם מוזמנים להמשיך ולהעלות תיאוריות קונספירציה כאוות נפשיכם.

&nbsp
טל.
 

tkatzir

New member
בדקתי

ממה שהצלחתי להבין את התקנות, ב 3 המירוצים האלו היה מותר קשר רדיו בין ה DS לרוכבים, ובין הרוכבים לבין רוכבים אחרים באותה קבוצה.
&nbsp
טל.
 
השופט הראשי (מאוקראינה) אסר על שימוש בקשר רדיו

והתיר במרוץ הנג"ש.
&nbsp
שופט בינלאומי עם נסיון וידע רב.
 

tkatzir

New member
קטונתי

אני רק בדקתי בקובץ העדכני החוקים של UCI. מעודכן ל 1/1/2016.
מצורף צילום מסך (להלן Exhibit A)

ממה שאני מבין (יכול להיות שהאנגלית שלי לא הכי הכי...)
כתוב שחור על לבן, עם הדגשה (במקור) באדום שמותר קשר רדיו במירוצים בקטגוריה Women Elite.


ואז גלשתי לי להנאתי ללוח המירוצים של ה UCI.
חיפשתי מירוצים בקטגוריה Women Elite, שמתקיימים בישראל.
לעצלנים, להלן קישור ישיר.
הפלא ופלא, רשומים שם 3 מירוצים.
בעצם, רשומים שם רק 3 מירוצים...
מצורף צילום מסך (להלן Exhibit B)

טל.



 
למעלה