הם יש אתר ללימוד אספרנטו בעברית?

QsomeoneQ

New member
*ניצול שרשור* יש לי בעיה

אם את האות C מבטאים כ צ´ למה את המילה la francan (צרפתית) מבטאים פרנסן? או שבכלל באמת מבטאים את זה פרנצן?
 
או פארי פארי...טרה טרה ז´ולי../images/Emo105.gif

יפה! בכלל מבטאים את זה פרנצן
אספרנטו היא שפה פונטית. (אם היו מבטאים את זה פרנסן אז היה נכתב FRANSAN ) אגב, מאיפה הידיעות שלך באספרנטו? ה"פרנצן" זה משהו שנתקלת בו באתר כאן, או שזה מגיע ממקום אחר. בברכת שבת ירוקה ושקטה ערן.
 
האות C באספרנטו

האות C מבוטאת תמיד כמו האות צדי שלנו. לכן את המילה FRANCA קוראים: פראנצה (לא פראנסה!). אם היו קוראים לי צבי, הייתי כותב זאת כך: CVI. ואם היו קוראים לך ציפורה, היית כותבת: CIPORA, או בקיצור: CIPI.
 
עברית זה שפה מאוט קשה!../images/Emo140.gif

טוב תראי... אני בהחלט גאה בפורום, אבל אני לא מצפה שתתמכרי
את הגעת לכאן כמו רוח סערה
וגם אם את לא מתמכרת את בהחלט מוזמנת לבקר...
ועכשיו לשאלתך... אני אישית לא מכיר אתר כזה. אבל יש אתרים רבים באנגלית. מלבד זאת יצא לאחרונה לאור ספר לימוד בישראל. למעשה על ידי האגודה הישראלית לאספרנטו, והוא אמנם לא משתמש בעברית, אבל הוא ספר מצויר. כך שלמעשה הוא מלמד אספרנטו בתמונות ללא צורך בהבנת שפה אחרת נוספת. למעשה הוא יכול להיות טוב לכולם. אני מזמין אחרים, להמשיך את תשובתי, אדון Sagxulo - אולי אתה מכיר אתר בעברית. כמו כן אם מישהו יכול לתת פרטים בקשר לספר שהזכרתי - איך ניתן להשיגו? בברכת יום ירוק, והרבה סערות (חיוביות) בשיטוטייך בעולם שלך, ירוק עוללללללללללה
 
אתר ללימוד אספרנטו בעברית

יש רק התחלה (שעורים ראשונים בלבד) של אתר עברי אבל יש בו עדיין כמה בעיות טכניות קטנות. לכן עדיף בינתיים ללמוד באתרים באנגלית או בשפות אחרות (רוסית, ספרדית, צרפתית ועוד)ואפשר גם באמצעות התקליטור בעברית שהופק לאחרונה: ראי פרסום בפורום זה ב"לוח המודעות". אלון ר., דורון מ. או מישהו אחר- התוכלו להשלים או לתקן אותי!
 
אופס ../images/Emo140.gif

בטעות רשמתי תגובה בשרשור של ההודעה השניה שלך... קראתי לזה "עברית זה שפה מאוט קשה" אז תבדקי שם... בברכת שבת ירוקה ומפנקת ירוק עוללללה
 

avielss

New member
יש ספרים בעברית ללמוד אספרנטו?

מיום ליום אני חושב על זה יותר ויותר וכל האשמתכם
 
אין ספר בעברית ללימוד אספרנטו

אין ספר כנ"ל. בקורסים הפרונטליים לומדים בעזרת דפים בעברית, ואם תכרוך בסוף הקורס את כל הדפים הנ"ל, תקבל למעשה ספר... מה בכל זאת יש בעברית? 1. קורס בהתכתבות בן 16 שיעורים. 2. קורס בתקליטור (ראה פרסום בלוח המודעות שבאתר זה).
 

QsomeoneQ

New member
תודה רבה רבה לכולם

בקשר לשאלה שמישהו שאל- ה- le francan הגיע משיחון עברי-אספרנטו שאני חושבת שיש קישור אליו בפורום (בכחול למעלה)...
 
למעלה