המאהבת של בקהאם: הרגשתי כמו מיליון

המאהבת של בקהאם: הרגשתי כמו מיליון

דולר.. בריטניה מתמרקת לקראת הראיון של רבקה לוס ב'סקיי-1', בו חושפת המאהבת הספרדיה של דייויד בקהאם פרטים אינטימיים מהמפגשים המיניים בינהם: "יש חלק אינטימי בגופו, שלדעתי רק אישה ששכבה איתו יכולה לדעת עליו" עיניהם של מרבית אזרחי בריטניה ורבים אחרים בעולם כולו יהיו נשואות הערב (ה') לשידורי רשת הטלוויזיה 'סקיי-1'. לא אין מדובר במסיבת עיתונאים דרמטית של ראש הממשלה טוני בלייר. גם אין מדובר בעוד שידור חגיגי של חתונה מלכותית במשפחת המלוכה. נהפוך הוא, מדובר בשידור שעשוי להרוס משפחה מלכותית אחרת - משפחת בקהאם - שגם היא סובלת מהרכילויות בתקשורת המקומית. מדובר בשידור הראיון הבלעדי של 'סקיי' עם המאהבת הספרדיה של דייויד בקהאם, רבקה לוס. בראיון שישודר הלילה בחצות על פי שעון ישראל, תשוחח גברת לוס על הרומן שלה עם בקהאם, קשר נבחרת אנגליה וריאל מדריד ותחשוף ככל הנראה פרטים עסיסיים, בעזרתם תנסה להפריך את הכחשותיו של השחקן. לטענתה, ביכולתה להוכיח באופן חד וברור את דבריה תוך מתן פרט מזהה ויחודי על איבר אינטימי, חד וברור לא פחות, בגופו של בקהאם. "יש משהו שאני יודעת עליו. חלק אינטימי בגופו שלדעתי רק אישה ששכבה איתו יכולה לדעת עליו, כך שאם הם (משפחת בקהאם) רוצים לקחת אותי לבית המשפט, אז אוכל בקלות לעמוד על דוכן העדים ולהגיד...". כמה מאותם פרטים עסיסיים נחשפו כבר בפרומואים לראיון הסנסציוני ופורסמו הבוקר (ה') באתר האינטרנט של רשת 'סקיי'. בין השאר, תספר לוס על החוויות הגסטרונומיות שחלקה עם בקהאם, לאחר הלילה הסוער הראשון שלהם בבית המלון במדריד. "הוא הביא עמו כמה פירות והחל להאכיל אותי בתותים וקצפת" אמרה לוס בראיון, "הרגשתי כמו מיליון דולר. זאת היתה חווייה מסעירה". וזאת תהיה חווייה מסעירה לא פחות לצופי 'סקיי-1'. כנראה בינהם בני הזוג, דייויד ו-ויקטוריה בקהאם.
 

TheSegal

New member
אף פעם לא הבנתי את ההתעסקות

בחיי הסלבריטאים... בגד/לא בגד זה עניין שלו ושל אישתו לא ? למה לעזור להשמיץ אותו בציבור ??? והמאהבת ה"נחמדה" הזאת שמוכנה בשמחה לחייך ולהתראיין...תמורת כסף כמובן...
 
כי ברגע שאתה מפורסם..

אתה מעניין את כולם אתה יענו "בשירות הציבור" כמה עצוב... אבל עדיין בקהאם עבד קשה מאוד למעמד שלו ובכזאת קלות מנסים להרוס הכל.. למה זה עניין של כולם? אממ אז ככה שנה הבאה תוציא הבחורה הזאת ספר בסגון מוניקה לוינסקי ותעשה גוב'ות על חשבון אנשים מטומטמים כמונו ומחר עוד מאהבת תקום ותקבל עוד כסף.. אז ככה דיויד בקהאם מפורם ,קפטן נבחרת אנגליה ומשחק בקבוצה העשירה והטובה בעולם.. אז אממ פה בעצם לצערי זה הופך להיות עניין של כולם..חבל):
 

TheSegal

New member
אני לא יודעת אם הוא בגד או לא

אבל מה שכם אני הייתי מפוצצת למאהבת שלו את הצורה !!! אני לא אוהבת את בקהאם (גם לא שונאת) אבל אני שונאת עלוקות !!!
 

stevie1

New member
ככה

כי מי שמפלרטט עם התקשורת ומארגן כל מיני הצגות ועניינים ומפרסם את עצמו כ"הזוג המושלם, המאוהב ביותר, העשיר ביותר" וכו' שלא יופתע יום אחד כשהתקשורת נושכת אותו בת*ת!
 
למעלה