המוכר באיביי לא שולח את המוצר?

חבובציק

New member
המוכר באיביי לא שולח את המוצר?

הזמנתי מוצר באיביי לפני שבוע. המוכר עדיין אפילו לא התחיל לשלוח את המוצר למרות שהוא מציין בדף שלו שהוא שולח בדרך כלל תוך 2 ימים מיום התשלום, ואז כחודש ימים נופסים למשלוח להגיע ליעד.
שלחתי למוכר הודעה ולא ענה.
או שהוא מנסה לעקוץ אותי ולא לשלוח בכלל את המוצר או שהוא כן ישלח בעתיד אבל בינתיים הזמן עובר ואני הייתי יכול להזמין בינתיים ממכור אחר שכן עומד בזמנים.
אני לא רוצה להמשיך לחכות (צריך את המוצר במהרה)
מה ניתן לעשות, האם אפשר לבטל\ להגיש תלנוה נגדו למרות שיש למוצר עוד חודש להגיע?
 

blondi2212

New member
הי חבובצ'יק באמת מבאס ואף מחשיד. לא בטו שהמוכר עוקץ אותך.

יכול להיות שבאמת זמן עיבוד ההזמנה אצלו ארוך יותר מהרגיל, כבר קרה לי בעבר.
החדשות הטובות הן שלאיביי יש מערכת שלמה להגנה על הצרכן ואם המוכר לא יענה לך אתה יכול לפנות לאיביי ולנסות לבטל את ההזמנה ולערב אותם.
המלצתי היא- תנסה לפנות שוב למוכר, תסביר לו את הדחיפות ושאתה מתכוון לערב את איביי אם הוא לא יענה (הם מאוד מפחדים מדירוג שלילי ולכן כנראה שהוא לא ירצה שתעשה את זה).
ולסיכום, אין מה לעשות, כשמזמינים מחו"ל ולא במשלוח יקר וישיר תמיד צריך לקחת בחשבון שהמשלוח ייקח בסביבות חודש ולא כדאי לסמוך על מהירות המשלוח.
תעדכן אותי אם אתה צריך עזרה נוספת..
 

blzvi

Active member
לא יכול לבדוק אבל

נדמה לי שאם המוצר לא סומן כנשלח ,יש לך אפשרות לבטל את ההזמנה .
צריך רק לנמק
 
למעלה