המון
לעדן ליום ההולדת 30

frige

New member
המון../images/Emo49.gifלעדן ליום ההולדת 30

מי ייתן והשנה במיוחד ייתגשמו כל משאלות ליבך, שבקרוב תצוץ בטן קטנה ויפה ואיזה מלאך/ית בתוכה. שכל הבדיקות יעברו בשלום ותרגישי רק טוב. המון נחת מיובל ומלירון. המון אושר, אהבה, שמחת חיים והמון המון המון בריאות. כל שתבקשי לו יהי באהבה שרית והגברים בחיי
 

לולי72

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif לכולכם כאן בפורום

תודה לכל המברכים והמברכות, מי ב - sms ומי בהודעות (שרית שמעתי) ומי בטלפון, תודה רבה לכולכם. אז זהו, היום אני מצטרפת למועדון ה - 30. לירון עשה לי היום יום כיף אבל זה התחיל מאתמול, בשעה 23:00 הוא נתן לי שרשרת כסף יפה ויקרה נורא שהוא קנה לי בגראס (הפולניה שבי סחטה אותו על המחיר.....:) ) והיום בבוקר שמנו את יובל בגן, ונסענו לכרמל, לאכול ארוחת בוקר ב"בנק" (שרה נדמה לי שאמרת שישבת שם לא מזמן), שנים לא הייתי שם, אכלנו ארוחת בוקר נחמדה והזיקוק היה על.....לא תאמינו.....על הלחם הכפרי, זה הצחיק אותי כי לירון לא רצה שנאכל עוגה על הבוקר אז הם אמרו לו שישימו זיקוק במקום אחר.....אחלה..... אח"כ בסביבות 11:00 הגענו לבית אורן ושם יש ספא, ונוף מדהים ובית הארחה שקט שנדלקתי עליו, הספא לא קשור לבית הארחה אבל נמצא בתחומו, קיבלנו פינוק של שעה בג'קוזי וסאונה ונהנינו מכל רגע, הג'קוזי לא נמצא בחדר סגור, אבל הוא פרטי לזוג ויכול לדעתי לשמש עד 4-5 אנשים. אחרי שעה כל אחד מאיתנו קיבל פינוק של מסאג', מדהים, כמה היינו צריכים את זה, היה מה זה כיף ונהננו מאוד. אח"כ חזרנו לכיוון הבית והתלבטנו איפה נאכל צהריים ולירון אמר שהוא שמע על מסעדה איטלקית בכניסה לטבעון, נכנסנו אליה (נמצאת בתחנת פז בצד ימין איך שנכנסים לטבעון) קוראים למסעדה "לה פרנצ'סקה", ממש נחמדה, וזהו, חזרנו בשעה 16:30 הביתה, לירון עלה להורים שלי לקחת את יובל, אני הלכתי לנוח קצת, ישנתי קצת, בכל זאת שישי בצהריים ההזדמנות שלי לישון וזה היה מדהים, יום כיף אמיתי ומפנק לשנינו, בילוי שלא עשינו מזמן. לילה טוב לכולכם וסוף שבוע נעים.
 
עדן המון ../images/Emo49.gif../images/Emo70.gif

שכל החלומות שלך יתגשמו. ושבגיל 31 כבר תהיה עם תינוק מתוק בידיים! מה שלומך?איך בריאות? איזה בילוי לירון סידר לך(ולעצמו
) כל הכבוד! היינו גם בבית אורון בספא. מקום יפה מאוד. היינו שם בפברואר(בילוי אחרון לפני תחילת העבודה) אז ישבנו מול האח והיה כייף ונכנסו אח"כ לג'קוזי שהוא בחוץץ וחשבתי שלא יהיה לי אומץ בקור לקפוץ למיים אבל בפנים היה חמים ונעים. ואכלנו שם ארוחת בוקר טעימה מאוד. איך המסעדה?ממליצה?רצינו לאכול שם באחת השבתות אבל היה מלא ולא נתנו לנו מקום אז אכלנו אצל השכנים שלהם שאנחנו מאוד אוהבים אותם. אוכל מהיר וטוב.
 

dafgol

New member
עדן יקרה ../images/Emo23.gif

את הברכות שלי קיבלת כבר אתמול על הבוקר והיום
מאחלת לך גם פה
ענקי מכל ה
מאחלת לך את כל מה שאת מטחלת לעצמך
מאחלת לך המון בריאות שמחה אהבה אושר ונחת עם אהובייך
יובלי כלתי ולירון
כמו שתכננו מקווה שהשבוע נרגיש כולנו יותר טוב ונחגוג לך ביחד בארוחת ערב
משותפת
המון ברכות ואיחולים ל
ועד 120
מחבקים מנשקים ואוהבים המון בר רז גולן ודפנה וגם מההורים שלי ששולחים לך
ענקי
 
למעלה