לdaveair
D daveair New member 6/6/06 #45 מה ההבדל בין מטוס סאן דור למטוס אל על? (לא בטון תוקפני). ואם קונטי קיבלו הנחה על המיסי נמל שהם היו צריכה לשלם אז הם הרוויחו יותר על חשבון הנוסע.
מה ההבדל בין מטוס סאן דור למטוס אל על? (לא בטון תוקפני). ואם קונטי קיבלו הנחה על המיסי נמל שהם היו צריכה לשלם אז הם הרוויחו יותר על חשבון הנוסע.
א ארזS New member 6/6/06 #46 ההבדל הוא [לפי השערתי] שמטוס של סאן דור מסודר בקונפיגורציה צפופה של מחלקת תיירים לכל אורכו.
D daveair New member 6/6/06 #47 אבל האם הקונפיגורציה במטוס של סאן דור יותר צפופה מהקונפיגורציה במחלקת תיירים במטוס 737 רגיל של אל על?
אבל האם הקונפיגורציה במטוס של סאן דור יותר צפופה מהקונפיגורציה במחלקת תיירים במטוס 737 רגיל של אל על?
א ארזS New member 6/6/06 #48 לא יודע, לא טסתי איתם מה שכן, טסתי ב-737 רגיל של אל על והיה יחסית בסדר, לעומת זאת טסתי ב-757 רגיל של אל על והיה צפוף נורא.
לא יודע, לא טסתי איתם מה שכן, טסתי ב-737 רגיל של אל על והיה יחסית בסדר, לעומת זאת טסתי ב-757 רגיל של אל על והיה צפוף נורא.
D daveair New member 6/6/06 #49 הכל זה שאלה של SEAT PITCH. כמה מקום יש בין הכסא שלך לבין הכסא מקדימה. גם סאן דור וגם אל על מחזיקים 3-3 במטוסים שלהם וגם העובי שלהם אני מניח הוא אותו העובי. אז הנה השאלה בשביל המבינים באל על. מה הSEAT PITCH ב 737 ו757 של אל על ומה הSEAT PITCH ב737 ו 757 של סאן דור?
הכל זה שאלה של SEAT PITCH. כמה מקום יש בין הכסא שלך לבין הכסא מקדימה. גם סאן דור וגם אל על מחזיקים 3-3 במטוסים שלהם וגם העובי שלהם אני מניח הוא אותו העובי. אז הנה השאלה בשביל המבינים באל על. מה הSEAT PITCH ב 737 ו757 של אל על ומה הSEAT PITCH ב737 ו 757 של סאן דור?
A ASTRONOMIC New member 5/6/06 #27 אהבתי מאוד את התמונות בעניין CO שבה לא חובר המטוס לשרוול, זו תמונה די אופינית למה שקורה עכשיו בארץ, כל מה שקשור לחשמל לא עובד
אהבתי מאוד את התמונות בעניין CO שבה לא חובר המטוס לשרוול, זו תמונה די אופינית למה שקורה עכשיו בארץ, כל מה שקשור לחשמל לא עובד