המונדיאל מתקרב...

daveair

New member
מה ההבדל בין מטוס סאן דור למטוס אל

על? (לא בטון תוקפני). ואם קונטי קיבלו הנחה על המיסי נמל שהם היו צריכה לשלם אז הם הרוויחו יותר על חשבון הנוסע.
 

ארזS

New member
ההבדל הוא [לפי השערתי]

שמטוס של סאן דור מסודר בקונפיגורציה צפופה של מחלקת תיירים לכל אורכו.
 

daveair

New member
אבל האם הקונפיגורציה במטוס של סאן

דור יותר צפופה מהקונפיגורציה במחלקת תיירים במטוס 737 רגיל של אל על?
 

ארזS

New member
לא יודע, לא טסתי איתם

מה שכן, טסתי ב-737 רגיל של אל על והיה יחסית בסדר, לעומת זאת טסתי ב-757 רגיל של אל על והיה צפוף נורא.
 

daveair

New member
הכל זה שאלה של SEAT PITCH.

כמה מקום יש בין הכסא שלך לבין הכסא מקדימה. גם סאן דור וגם אל על מחזיקים 3-3 במטוסים שלהם וגם העובי שלהם אני מניח הוא אותו העובי. אז הנה השאלה בשביל המבינים באל על. מה הSEAT PITCH ב 737 ו757 של אל על ומה הSEAT PITCH ב737 ו 757 של סאן דור?
 

weatherboy

New member
אז הייתה טיסת הבכורה לטורונטו....

ושוב למוסך,בעיות חיווי דלק...
 

ארזS

New member
מה כבר אפשר לצפות

ממטוס שהחליף 20 ידיים בכמה שנים ?
 

ASTRONOMIC

New member
אהבתי מאוד את התמונות

בעניין CO שבה לא חובר המטוס לשרוול, זו תמונה די אופינית למה שקורה עכשיו בארץ, כל מה שקשור לחשמל לא עובד
 
למעלה