המוסר היהודי

המוסר היהודי

אם מקבלי ההחלטות היו נוהגים על פי המוסר היהודי הם היו יודעים שבדיוק על זה נאמר "אוי לרשע ואוי לשכנו" מי שמרחם על ילדי הרוצחים ושכניהם – מתאכזר על ההרוגים היהודיים ובני משפחותיהם. מתאכזר על עשרות הפצועים משדרות ושכניהם. על הילדים המפוחדים והוריהם. על תושבי אשקלון שהחלו לטעום את טעם הקאסם ועל תושבי בית שאן שהם הבאים בתור. מוסר הנצרות אומר לאהוב את האויב. "אל תתקוממו לרע... אהבו את אויבכם. ברכו את מקללכם. היטיבו לשונאכם והתפללו בעד מכאיבכם ורודפיכם". מוסר היהדות אומר: "הקם להורגך השכם להורגו". "ארדוף אויבם ואשמידם ולא אשוב על כלותם". "אוֹי לָרָשָׁע וְאוֹי לִשְׁכֵנוֹ". בשעת מלחמה הורגים גם את הטובים שבאויבים. כך נוהגות כל האומות בעולם. גם הנוצרים בכל הדורות מבינים כי אי אפשר לחיות עם המוּסַר של הברית החדשה. מישהו יכול להסביר לי למה בית המשפט העליון מאמץ בשביל כולנו את המוּסַר שהוא הידיד הטוב ביותר של הרוצחים המטורפים? יש המון מטיפים מוסלמים שגם מאמצים את אותה הגישה כלפי היהודים, כלומר אם הורגים נשים וילדים אצלנו אז מותר להרוג נשים וילדים אצלהם, הם נשענים על פסוק בקוראן שמבקש להלחם בהם כמו שנלחמים בכם, בכל מקרה לא הבנתי מה יש למטורף הזה נגד בית המשפט העליון.
 

DIGITAL MAN

New member
אצלינו זה כשאין ברירה

כאשר האוכלוסיה משתפת פעולה עם הרוצחים ומאשרים לההם לירות מהבית שלהם אז הם שותפים לפשע, נכון שהילדים הם בני ערובה אבל מה לעשות המחבלים למדו את הפטנט שבצבא השיראלי לו היה יורה לבית שיש שם אזרחים חפפים מפשע כביכול, על זה האוכלוסה הערבית צריכה להתקומם ולהתנגד, מה יעדיף בעל משפחה שהוא יהרג בהתנגדות לחמסניק שרוצה להשתלט עח ביתו או שיחטוף טיל ממסוק שיהרג הוא וכל משפחתו, אין נגמרו הימים האלה, הראו בחדשות איך הם יורים גם ממסגדים וממלכדים בתים
 

THE WIZARD 55

New member
לשגר טיל תוך 15 שניות למקום השיגור

במקום להפעיל צבע אדום, נראה הזוי.. רק חבל שכבר 7 שנים ואין איזה נ"ט מפותח שיכול לפוצץ את הקסאמים באויר. ואם מדברים על מוסר, אז אקרא, כשמישהו בא להרוג אותך, ופוגע בך, התגיש לו את לחייך השניה, או שפשוט תוריד לו אתה כאפה שלא יקום מממנה לעולם?
 

respecta1

New member
מאז ומעולם היהודים

בגלל המוסר הגבוה בתוספת קצת פחדנות, תמיד הפננו את הלחי השניה, לא עוד.
 
הגנה מפני קסאמים זה עזר ביטחוני, אין תחליף

להתקפה הטובה והישנה על מקורות הירי, כן גם אם יש במקום ילדים.
 
הכנסתי ילדים כי לדעתי כאשר יורים עלינו

עלינו לפעול באוטומט ולירות לעבר מקורות הירי ולהשמיד אותם היכן שלא יהיו ולא משנה מי ומה יהיה מסביב - לחלוטין בלי סייגים. ואם קסאם יכול להרוג ילד בשדרות, והוא יכול אז שום ילד בג'בליה לא יכול לעצור את הטיל לעבר המחבל. ואני עושה את ההקבלה הזו כי היא קיימת, קסאמים וגראדים יכולים להרוג וזה לכשעצמו מספיק מעל ומעבר ומחבלים אכן מסתתרים מאחורי אוכלוסיה אזרחית, כולל ילדים ותינוקות. במציאות הזו אנחנו פועלים, זה מה שבאמת קורה בשטח. עכשיו, ישראלי-ציוני, וישראל היא מדינה שרוב אוכלוסייתה היא ציונית, אכפת לו קודם כל מהעם שלו, קודם כל משדרות ואשקלון, לפני ה כ ל!, לא כי העמו טוב יותר מאחרים אלא כי זה העם שלו, הוא יעדיף ילד משדרות על ילד מג'בליה, מי שאומר שהוא "מעדיף את שניהם באותה מידה" אז הוא או שקרן או חרטטן שלא עונה לעיניין כי נכון להיום, זה או זה או זה, או לחטוף את הקסאם, ילד משדרות יפגע ואנחנו לא נעש ה כלום או נחסל מחבלים ונסתכן בזה שאולי ילד מג'בליה יהרג, עצוב? עצוב, קשה?, אכן קשה אבל אלה החיים שלנו, זו המציאות בה אנו חיים, אילו הברירות שלנו, אז מצטערים על ילדים עזתים הרוגים, מצטערים וממשיכים הלאה כי אין ברירה אחרת.
 

respecta1

New member
זה רב זה?

האיש עשה כמו שעושים לפעמים עם האיסלאם מצטטים כמה משפטים ואז אומרים הנה תראו.. מה לעשות כל ספרי הקודש של שלושת הדתות הם ספרים ענקיים שכל אחד יכול למצוא בדיוק את הציטוט שמתאים לו, אבל בכללי כולן מטיפות לטוב לאהבת כולם לא לאחל רע לאיש וכו' הבעיה היא רק מי מפרש ואיך.. ורק בגלל כומרים רבנים אימאמים או שיחים לא יודע מה שמפרשים לקיצוניות יש קיצוניות בדתות האלה, שהעקרונות שלהם טובים.
 
מוסר הוא תלוי סיטואציה, לא תלוי ציטוטים חסרי

הקשר מספר כזה או אחר. מוסר הוא יחסי וסובייקטיבי בהרבה מאד מקרים, בטח ובטח במלחמה ועוד יותר במלחמה מול טרור. מוסר אינו ערך בוואקום, הוא אינו אבסולטי וה"החלטה המוסרית" (על פי הספר) אינה תמיד ההחלטה הטובה ביותר או החכמה ביותר, מי שמעדיף לסכן את עצמו להרג הוא אינו מוסרי, הוא אידיוט כי הוא מת.
 
למעלה