המופע היפ הופ הגדול באזור השרוןKSC

שרותים

New member
המופע היפ הופ הגדול באזור השרוןKSC

המופע היפ הופ הגדול באזור השרוןKSC הקבוצות הם: C1I JOS1 פרודוקס ביום חמישי 17/11/05 21:30 במרכז הנוער העירוני(מתחת לכיכר העיר) כניסה חופשית!
 

nofar17

New member
היפ הופ?

תצפו לבואי
 
אין היפ הופ אמיתי בארץ ../images/Emo13.gif

אני מכיר 2 , 3 אומנים ( אחד מהם חבר טוב ) של היפ הופ ואף אחד מהם לא מצליח להתפרנס מזה , אין תרבות היפ הופ בארץ בכלל וגם מה שיש.. זה ממש לא היפ הופ אמיתי , זה כמעט כמו פופ ממוסחר.
 
לא מסכימה

יש מועדון אחד בבאר שבע ואחד בתל אביב. בבאר שבע של אתיופים ותל אביב ניגרים- לא מתוך אפליה אלא פשוט כי זה הקהל. תבוא איתי פעם יהיה כיף.
 
באר שבע אני לא מכיר..

אבל המועדון בתל אביב , פשוט מעולה.. אבל לאחרונה לא הייתי שם הרבה זמן.. וגם שם .. זה לא מי יודע מה היפ הופ אמיתי.. אבל מתקרב לזה.. אם יצא לי לבוא לשם מתישהו.. אולי ניתקל
 

Super Chuly

New member
../images/Emo45.gif אבל ../images/Emo31.gif

זו מין תקופת מעבר כזאת מהיפ הופ שיטחי של אמנים שמוכרים את נשמתם לחתול שמן עם בעיות קואורדינציה ולשוקו, אני מאמינה שבסוף נגיע למצב של היפ הופ טוב... ליהי :)
 
הממ..

סאבלימיניל הוא בדיוק הדוגמה הגדולה ביותר של מיסחור.. וגם הוא , לא מרוויח מספיק בשביל להתפרנס רק מהמוזיקה הוא הרי מודע לגמרי שהוא מפדח את עצמו בפרסומות לשוקו.. אבל אין לו דרך אחרת להרוויח כסף , רק מהמוזיקה שהוא עושה. האומנים בארץ מרוויחים מעט מאד כסף , במיוחד כאלה מהסוג של סאבלימינל. מה שהוא הרוויח בפרסומת לשוקו זה מה שהוא מרוויח ב חצי שנה של הופעות.. את לא רוצה לדעת איזה סכומים מגוחכים הוא מרוויח בהופעות שלו. ובאופן כללי.. אין בארץ שוק להיפ הופ.. כמה אנשים את מכירה כבר שיכולים להבדיל בין סאבלימינל , לאיזה ראפר הארדקור פרום דה סטריט .. יש לי חבר טוב עוד ימי התיכון.. שהוא בדיוק דוגמא מובהקת למישהו שהוא הארדקור , פרום דה סטריט וכל אלא.. חמש שנים אני מכיר אותו , וחמש שנים הוא מנסה להתפרנס מהמוזיקה שלו ( ופור דה רקורק , הוא אחד הטובים ביותר שאיי פעם שמעתי ) וחוץ מכמה חלטורות פה ושם.. לא הולך לו , רק כי הוא כמובן לא מוכן להתמחסר באיזה חברת מוזיקה שמנה. אין בארץ כמעט בכלל תרבות אנדרגראונד וזה.. בקיצר את רוצה היפ הופ אמיתי.. סעי לארה"ב
אבל גם בארץ יש מציאות פה ושם..
 
למעלה