המוצר מיועד לארץ או אירופה?

Borisyo

Member
שלום,

רכשתי קומקום חשמלי ברשת ידועה ואני מודאג בדבר שיש על תקע מתאם. תופס יותר מקום ואני לא כל כך אוהב את זה.

הייתה מדבקה על אריזה ומתחת רואים שטייפ חתוך. רואים גם ששקית קרועה באמצע. אם פתחו אריזה לצורך חיבור מתאם זה בסדר?

רשום "Patent Pending" על תקע דרך אגב. מעניין למה צריך אותה כי עכשיו נזכרתי ששקעים באירופה באותה צורה כמו בישראל חוץ מזה שיש בהם פין להארקה ולפיכך אין פין הארקה בתקעים אירופאים.
 

קבצים מצורפים

  • 20210909_161208.jpg
    20210909_161208.jpg
    KB 985 · צפיות: 10
  • 20210909_161940.jpg
    20210909_161940.jpg
    1.7 MB · צפיות: 10
  • 20210909_162016.jpg
    20210909_162016.jpg
    1.1 MB · צפיות: 10
נערך לאחרונה ב:

yor72

New member
בגלל שהמוצר מגיע אם תקע. אירופי. היבואן מחויב לתת מתאם. או להחליף תקע. תיקני.
לפי דעתי אין ממה לחשוש. שהמוצר משומש.
עבדתי בחברה. שייבאה מפוחים חשמלאים. ובמקום תקע. שתי פינים שמו שלוש. מכון התקנים חייב להחליף את התקעים.
ולכן הביאו חשמלאי שפיקח על העובדים. והחליפו תתקע היצוק.

אתה יכול לגשת לתחנת שרות. של המוצר. ולנסות שיחליפו תקע רגיל. בלי מתאם. דאג לאישור מנותן השרות. שלא יגידו שאתה החלפתה.
 

Borisyo

Member
@yor72 תראה מה אמרו לי לגבי תגובתך:

לא אצל יבואן המכשירים האלה , אף תחנת שירות לא רשאית להחליף לפתוח או לתקן כל עוד המכשיר נמצא במסגרת השנתיים אחריות . הן בסה"כ תחנות איסוף והכל עובר למעבדה המרכזית שם יש להם את הזכות לשלול אחריות במידה והתקע הוחלף .
 

yor72

New member
מעניין. יש לך כמה אפשרויות.
1. לחיות אם זה עד גמר האחריות. ולהחליף אצל אדם שהוסמך לטפל בחשמל.
2. לשלוח ולבקש מהם להחליף לתקע רגיל.
3. להחזיר ולקחת מוצר אחר.

אני העיתי בוחר ב1
 
למעלה