המזוודה הנעלמת

המזוודה הנעלמת

במסגרת טיולי הישראלי המצוי בעולם, הוא נתקל בתופעות של הגעת מזוודה באיחור / העלמות המזוודה.(במקרה שלי פעמיים איחורים בשתי חברות שונות - אותה מזוודה) 1. האם לדעתכם הנוסע צריך להתנצל בפני חברת התעופה על כך שמזוודתו נעלמה? כשהוא עומד בתור לצורך דיווח על אי הגעתה לאחר שהוא ראה את כל שותפיו לטיסה עוזבים ב- 3:00 לפנות בוקר?H-) 2. האם יש הבדל בין הגעת המזוודה באיחור באמצע הטיול או בסוף הטיול? H-) 3. האם המזוודה צריכה להגיע עד ביתו של הנוסע או שהנוסע צריך להגיע עד בית הנתיבות? H-) 4. האם הנוסע צריך לקבל לפחות מכתב התנצלות/ הסבר/ או פיצוי? H-) תודה
 

odedg

New member
נעלמה המזוודה

שלום! אתה נוגע בשאלות קשות שמגשרות בין תחום ההרגשות (אפשר לתאר בקלות, גם למי שזה עוד לא קרה לו) לבין העולם הגשמי של פיצוי של ממש על נזק מוכח ו/או עגמת נפש. העניין מסובך עוד יותר, כי לפעמים באמת קשה לדעת ו/או להוכיח מי היה אשם, אחראי להעלמות המזוודה. זאת מבלי עדיין לרדת לחקרן של סיטואציות שונות שתיארת. בקיצור, מה דעתך?
 
המזוודה הנעלמת - פיצוי/יחס

אני רוצה לדון לגופו של פיצוי. בא נעבור על הסעיפים ונראה מה המצב היום. מה מגיע לי ומה עדיין לא ביקשתי. אישית , לא מעניין אותי מי אשם בהעלמות המזוודה.
 

ש@

New member
אני חושבת שאתה שוכח דבר חשוב

בכל מקרה כזה - מישמאבד חפץ הוא אדם/אשה - כלומר דמות בשר ודם שלה יש רגש.. ואסור לשכח זאת הצרכנות אינה פועלת על עצמים אלא על בני אדם !!!
 
האם הכבודה צריכה להגיע

עד ביתו של הלקוח או שהוא צריך להגיע עד בית הנתיבות? האם הוא צריך לקבל פיצוי על כך שהמזוודה לא הגיעה איתו?
 
למעלה