המזרח הרחוק!!

NNN747

New member
המזרח הרחוק!!

כמה טיסות כיום יש לאל-על למזרח הרחוק בשבוע? {פירוט} ומדוע לא מפעילים טיסות לטוקיו מהארץ של אל-על? {או של כל חברה אחרת} זאת יכולה להיות טיסה מאוד רווחית במיוחד עם כל אנשי העסקים היפנים שמגיעים לארץ!! נמרוד
 

ערן שחר

New member
זה משתנה לפי העונות

לא יעשו טיסה כל יום ליעד שאין לו ביקוש בגדול הם טסים לביג'ין פעם בשבוע להונקונג 2-3 בשבוע בנקוק 4-5 פעמים בשבוע בומבי 1-2 בשבוע לא טסים ליפן כי גם אנשי העסקים לא מצדיקים את הקו
 

T281

New member
לפני שבועיים שמעתי בגלי צהל ראיון..

עם מארגן של תיירות נכנסת שהתלונן שהיה צריך להטיס צליינים יפנים לארץ דרך אוזבקיסטן (עם כל המצב הרפוליטי הרעוע שם) כיוון שאין טיסות ישירות. התכנית עסקה במדיניות השמים הסגורים... סליחה הפתוחים של משרד התחבורה.
 

NNN747

New member
בקשר לטיסות ל-LA צריכות להיות עם..

להיות עם 744 לדעתי או 772 ולא עם 762 קטן ולא נוח לפי דעתי טיסה כזאת ארוכה {הארוכה ביותר- 18 שעות} צריכה להעשות עם מטוסים נוחים יותר מה-762 כמו 744 או 772!!
 
בקשר לנוחיות בטיסה

למה אתה מתכוון ש 744 יותר נוח מ767? נוח לטייסים?לדיילים?לנוסעים אולי? אז אם התכוונת לטייסים,אני חושבת ש 767 וג'מבו נוחים להם באותה מידה,שניהם מטוסים מאותו דור. אם אתה מתכוון לנוסעים?עדיף "פירסט קלאס" ב 757 או ב 737 על מחלקת תיירים ב 777 או ב 744 ! מה זה משנה המטוס?מה קשור המרחק הגדול לסוגו של המטוס? 767 ו 744 גומאים את המרחק הזה בהפרש זמן קטן!
 
דרך אגב...

ה 767 המושכר של אל על ה-EAJ, הוא אחד המטוסים הנוחים ביותר שטסתי בהם , עם המון רווח לרגליים, הרבה הרבה יותר נוח מה 747 וה 777 אם כבר יש משהו שמפריע בטיסה הארוכה במטוס הזה היא המחסור במערכת בידור אישית וזהו, כל השאר שטויות...
 

motish3

New member
אין לי מה להשוות

טסתי בחיי 6 פעמים עם אלעל וכולם עם 767ER. השנה פעמיים הלוך חזור ליוהנסבורג על ה-767 של אלעל. אין הרבה מקום לרגלים, מסכים יש שניים גדולים ועוד שניים קטנים מאחורה. המושבים מאוד צרים ולא נוחים. רק טיסה אחת ישבתי את כל ה-9 שעות במושב (בשאר הייתי בקוקפיט
) וזה ממש לא היה נוח. השירות לפחות היה לא רע אז זה טיפה פיצה על אי הנוחות. מסקנה: בקוקפיט הכי נוח, הנוף הכי טוב והאוכל מעולה. מי שיכול לארגן לעצמו את זה (ולו רק בגלל הנוחות)- שיארגן. המשך יום נעים לכולם
 

motish3

New member
הגיוני

אני בטוח שאלעל לא תשלח 744 עם חצי קבינה מלאה בשביל שהנוסעים ירגישו יותר בנוח. לא מוצדק ובזבוז של כסף. אני לפחות מקווה שאלעל מודעת שהמטוסים לLA לא הכי נוחים (גם אם היא לא מודה בזה). מה שלא מסתדר לי זה שב-767 אין מחלקה ראשונה ועדיין הם נשלחים לכאלה יעדים רחוקים שאנשי עסקים ובעלי ממון טסים עליהם- בזה אלעל לדעתי כן מפסידה. שמעתי על לא מעט אנשים שטסים דרך אירופה עם חברות זרות (ולרוב משלמים יותר) רק בגלל שאין מחלקה ראשונה ושהמטוסים בקו הזה באלעל לא נוחים.
 

ונפלון

New member
אל על כן מפעילים 747/777 בקו הזה

בקיץ שיש הצדקה, שחזרתי מלוס אנג'לס לארץ באוגוסט (2002) היה לנו בואינג 747-400 (4X-ELC, באר שבע) שהיה כל כך מלא שהציעו לאנשים כסף כדי שיזסכימו לרדת מהמטוס ולטוס אם אייר ניו זילנד (ANZ) ללונדון ומשם לתפוס טיסה של אל-על... בקשר לנוחות, אני תמיד מעדיף מטוס גדול שיהיה מקום לטייל. בשביל מי שיושב במושב רוב הטיסה (כלומר כמעט כולם, לא פסיכים כמוני) אני לא מאמין שיש הבדל משמעותי בין ה-767 ל-744 או 772 פרט למערכות הבידור. מה שכן, ה-767 איטי יותר. מהירות השיוט שלו היא משהו באזור ה-875 קמ"ש בעוד שה-744 או 772 טסים באזור ה 920 קמ"ש. טיסה לטורונטו ב-747 מת"א נמשכת פלוס מינוס 11 שעות, אותו קו באותו מסלול עם 767 נמשך 12 שעות ו-20 דקות.
 

NNN747

New member
וגם לפי דעתי אל-כל בכלל לא צריכה...

לשלוח מטוסים ישנים לטראנסאטלנטיות: טיסות לתאילנד ארוכות מאוד שלוקחות ב-11 שעות צריך לפי דעתי קצת מטוס יותר מכובד מה-742...
 

NNN747

New member
ל-762 אין ראשונה??? לא יכול להיות..

לכל מטוס בטראנס אטלנטית חייב להיות ראשונה ואם לא אז עסקים {פלטינום- משופרת של אל-על}......
 

ערן שחר

New member
אין חובה לכלום אם יש ביקוש יהיו

מחלקות עסקים וראשונה אם אין אז לא יהיו אני כבר טסטי במטוסים של אלעל שכל המטוס היה מחלקת תיירים
 
למעלה