המחאה ברחובות ו"1984" - סרטון חשוב

lernery

New member
המחאה ברחובות ו"1984" - סרטון חשוב

שימו לב לסרטון הבא, מתוך "1984" בהשתתפות ריצ'רד ברטון: http://www.youtube.com/watch?v=w9SlCtIz0j4 בעיקר שימו לב ל2:45 והלאה. ראיתם באיזו תנועה "העם" שם משתמש? איך הוא נשבע אמונים למפלגת הסוצ-אנג? זו אותה התנועה שהשתמשו בה דפני ליף וחבריה כשביבי דיבר לפני שבוע על הפתרונות שהוא מציע. איקס. גדול, לא?
 

Appelshahar

New member
LERENY לא ירדתי לשורש כוונתך

ולמעשה לא הבנתי מה הקשר בין הסרטון למחאה כרגע. אשמח שתסביר
 

lernery

New member
ראית את התנועות של ה"איקס" שהאנשים בסרט

עושים? תנועת ההצדעה לממשלה הפאשיסטית-קומוניסטית שקיימת בסרט? יופי. ראית את התנועות שהמפגינים עשו כתגובה לדברי ביבי? אלה אותן התנועות... יענו, הם שאבו את השראתם מתנועת הצדעה לממשלה פאשיסטית-קומוניסטית זוועתית שמתוארת בספר 1984... אם לא קראת את הספר זה לא יגיד לך הרבה.
 
אתה כניראה לא ממש מיודע אבל

המוחים ברוטשילד המציאו לעצמם כמה מחוות ידיים כדי לתקשר בלי צעקות בזמן ויכוחים. תנועת הX תאמין או לא, מביעה אי הסכמה פשוט ולא תמיכה באג'נדה פאשיסטית סודית. אגב אני קראתי את הספר ואני חושב שההצדעה בצורה הזאת היא המצאה של הסרט בלבד ולא קיימת בספר בצורה הזאת, ואני בספק גדול מאוד שמישהוא מהם ראה את הסרט שיצא בזמן שרובם היו עוללים.
 

lernery

New member
אני בסך הכול חושב שזה אירוני

לא שהם ראו את הסרט או משהו. אתה לא חושב שזה אירוני ?
 

newyork56

New member
לא הבנתי משהו

הקהל שעושה את האיקס בהתחלה מוחה נגד הסרטון בצעקות וקורא בוגד,ואחר כך לסמל המפלגה הפאשיסטית הוא מביע נאמנות בעזרת סמל האיקס יש פה סתירה
 

lernery

New member
הבוגד שמוצג הוא אויב המפלגה

ולאחר מכן תמונת הבוגד מתחלפת בתמונת "האח הגדול" (=מנהיג המפלגה הוירטואלי) ובצלילי המנון המפלגה (לא שומעים בסרטון, לצערי), ואז הם מביעים נאמנות למפלגה באמצעות סמל האיקס (כמו המפגינים הנחמדים שלנו)
 

newyork56

New member
אני משער שמארגניי המחאה לא ידעו

שהתנועה הזו מסמלת אהדה למפלגה בסרט.זה כל כך לא מתאים לערכים שהם מיצגים. והתנועה שמארגני המחאה עושים מסמלת התנגדות בניגוד לסרט.
 

lernery

New member
אני גם לא חושב שהם ידעו

אבל בניגוד אליך, אני חושב שהערכים של המפלגה והערכים שלהם די דומים בסופו של דבר ומובילים לאותו המקום (הספר נכתב על קומוניזם, אם אתה לא מכיר\קראת).
 

gili667

Member
לא נראה דומה

אם כי גם בעני זה לא מצא חן להכות באגרופים קפוצים הם אנרכיסטים [או סוג של] כנראה לקוח מתנועה זו או אחרת אולי של צה גוורה? [כמדומני הסמל שלו הוא יד מאוגרפת] יש להם תנועות נוספות , נחמדות לשם שינוי , של טלטול היד ,אין לי מושג מה משעה האם מבקשים רשות הדיבור או מסכימים עם הדובר
 

yules

New member
אתה מפתיע אותי לרעה,

וזה ממש לא אופייני לך. אם היית נוכח בדיונים של החבר'ה ברוטשילד, היית מבין שתנועות הידיים האלו באות במקום צעקות בדיונים. זאת אומרת - X לאי הסכמה, גלגול ידיים ל"אתה חופר" וגו'. במקום לצעוק לו, הם מסמנים X. הבורות הזאת ממש לא אופיינית לך. יותר אופיינית לישראל היום, על פיהם אתמול הגיעו כמה עשרות שמאלנים לשרוף דגלי ישראל בתל אביב.
 

lernery

New member
לא אמרתי שהן מביעות דבר דומה אלא שזה דומה

ולדעתי - בסופו של דבר, יש דמיון רב בין המדינה שהחבר'ה מרוטשילד רוצים שתהיה לבין מדינת האח הגדול בסרט ובספר. למה? כי לשם קומוניזם מוביל.
 

gili667

Member
אתך הסליחה

חשבתי התכוונת לניפנופי הידיים על הבמה בהפגנההקודמת. את הניפנופ מול ביבי לא ראיתי
 

yules

New member
יש הבדל בין קומוניזם למדינת רווחה.

גרמניה קומוניסטית? בחיאת.
 

קרלטון

New member
אחלה השוואה

כלכלת מדינת ישראל ומבנה התקציב שלה. כלכלת גרמניה ומבנה התקציב שלה. אין מילים.
 

yules

New member
ועוד משהו

אם כבר מי שמביא אותנו יותר קרוב למדינת האח הגדול זה הממשלה הנוכחית. ליברמן, אלקין וביבי עם חוקי החרם, חקר העמותות, חוק הנאמנות - הצליחו לבלבל אותך כנראה עם הסוציאליזם, למעשה ישראל ביתנו הרבה יותר האח הגדול.
 

גלגלץ14

New member
YULES אני מקוה שבשוק ההון אתה מפגין יותר

חוכמה וידע מאשר הדעות הפולטיות שלך.
 
למעלה