המחיר הכבד שמשלמים תושבי העוטף על סגירת קו הרכבת הישיר לגוש דן

כשלוגי

Active member

93% הגבירו את השימוש ברכב פרטי ורק 12% מרוצים מהנסיעה ברכבת דרך באר שבע, כתחליף לקו הישיר שנסגר בהוראת צה"ל. סקר של תנועת "עתיד לעוטף" חושף את מחיר הזנחת הבעיה בידי משרד התחבורה מזה עשור​

 

Ccyclist

Well-known member

93% הגבירו את השימוש ברכב פרטי ורק 12% מרוצים מהנסיעה ברכבת דרך באר שבע, כתחליף לקו הישיר שנסגר בהוראת צה"ל. סקר של תנועת "עתיד לעוטף" חושף את מחיר הזנחת הבעיה בידי משרד התחבורה מזה עשור​


מה עם קישוריות לתחנות כמו להבים ואשקלון ? כשאין קישור רכבתי הכי יעיל לעשות חיבור לתחנת הרכבת הקרובה.
 

מנכל אחד

Active member
מה עם קישוריות לתחנות כמו להבים ואשקלון ? כשאין קישור רכבתי הכי יעיל לעשות חיבור לתחנת הרכבת הקרובה.
יש שאטלים משדרות (ואולי גם מנתיבות) לאשקלון
להבים לא באזור, וגם התדירות של הרכבות שם נמוכה.

מאופקים הדרך המהירה למרכז גם לפני הסגירה הייתה דרך הרכבות המהירות שחולפות בבאר שבע צפון.

הבנתי מנוסעים שיש בעיה עם תאום הזמנים של השטאלים עם הרכבות באשקלון

נ.ב. הם לא משלמים מחיר כבד על הסגירה, כי גם לפני זה הרכבת לא הייתה בשימוש כל כך.
רכבת ישראל מתעלמת מהצרכים של הנוסעים כנראה משיקולים כלכליים, הצורך הוא בעיקר אזורי ולא לאזור המרכז.
ותדירות של נסיעה (ואפילו 2 נסיעות) בשעה ממש לא עונה על הצורך.

מצד הצורך , יש צורך להפעיל את הקו באר שבע עד לוד בתדירות של 6 נסיעות בשעה, 2 מהירות שמגיעות לתל אביב, ועד 4 שנותנות מענה אזורי
כנ"ל במקטע שבין באר לאשדוד.
 
נערך לאחרונה ב:

raya

Well-known member
יש שאטלים משדרות (ואולי גם מנתיבות) לאשקלון
להבים לא באזור, וגם התדירות של הרכבות שם נמוכה.

מאופקים הדרך המהירה למרכז גם לפני הסגירה הייתה דרך הרכבות המהירות שחולפות בבאר שבע צפון.

הבנתי מנוסעים שיש בעיה עם תאום הזמנים של השטאלים עם הרכבות באשקלון

נ.ב. הם לא משלמים מחיר כבד על הסגירה, כי גם לפני זה הרכבת לא הייתה בשימוש כל כך.
רכבת ישראל מתעלמת מהצרכים של הנוסעים כנראה משיקולים כלכליים, הצורך הוא בעיקר אזורי ולא לאזור המרכז.
ותדירות של נסיעה (ואפילו 2 נסיעות) בשעה ממש לא עונה על הצורך.

מצד הצורך , יש צורך להפעיל את הקו באר שבע עד לוד בתדירות של 6 נסיעות בשעה, 2 מהירות שמגיעות לתל אביב, ועד 4 שנותנות מענה אזורי
כנ"ל במקטע שבין באר לאשדוד.
איך אומרים? מהפה שלך לאלוהים.
שנים שאני טוענת שרכבת אחת בשעה מבאר שבע לתל אביב - זו בדיחה.
נכון יש "חלון" בבוקר ואחרי הצברים שיש 2 רכבות בשעה.
 
למעלה