המחלקה לאיכות הסביבה מתעלמת

המחלקה לאיכות הסביבה מתעלמת

קראתי תגובה של אשה זקנה בעיתון "ירוק" שגרמה לי לחשוב. במכתב מצוין שתושבת העיר ניסתה לפנות למחלקה לאיכות הסביבה מספר פעמים בבקשה להציב ספסל ברחוב הרצל. הגברת אומרת שמשני צידי הרחוב אין אף ספסל ובתור אחת שהולכת עם הליכון קשה לה ללכת מרחקים כאלו ללא ספסל. היא כמובן מציינת שהיא אינה המבוגרת היחידה בהולכת שם- הגיוני. מה דעתכם על זה? דעתי היא שהפורום יכול לתרום את התרומה הקטנה שלו, לכתוב מכתב לראש העיר בצרוף התגובה ולבקש ממנו להוסיף ספסל. נראה לי שאנו צריכים להלחם למען האוכלוסיה המבוגרת בעיר במיוחד שזוהי לא בקשה גדולה.
 

ba r2 0 1 0

New member
מסכים מאוד../images/Emo45.gif

זה אפילו לא רחוב צדדי או משהו! חייב להיות ספסל כל כמה מטרים! במיוחד לאנשים מבוגרים כמו מי שכתבה את התגובה. אפשר להוסיף למכתב שנשלח את התונה שעלתה פה בפורום של המדרכות המורמות שקרה לא פעם שמבוגרים נפלו בגללם (למרות שאם אני לא טועה הנושא כבר בטיפול... או שרק אמרו...)
 

ba r2 0 1 0

New member
אני לא חושב ש:

שהאישה הייתה מתלוננת סתם וגם העיתון בטח לא היה כותב בלי לבדוק.... אולי מחר אני אכתוב מכתב...
 
כן...

למרות שלרחוב בגודל כזה זה אולי באמת מעט מדי אבל יש בוודאות.. גרתי שם באיזור 5 שנים עד לפני כמה חודשים
 

inbal88

New member
אני גרה ממש ליד..

וואי, כמה שהפורום מתקדם מהר... אממ, אני גרה ממש ליד הרצל. ואני יודעת בוודאות שיש שם ספסלים. אני מנסה לחשוב איפה הולכת אותה גברת שטוענת שאין ספסלים..ואני לא מבינה... כי בהרצל יש ספסל בין רחוב ויצמן לרחוב הבנים. ויש עוד ספסל בין ויצמן לרחוב המיסדים. ויש עוד ספסלים בהרצל פינת הכרמל. כך שנראה לי שהספסלים כן מכסים פחות או יותר את כל הרחוב... אם אינני טועה... אני אשמח לצלם בהזדמנות האפשרית... לבינתיים שיהיה לכם המשך שבוע מקסים! *ומחר יש הופעה של דניאל סולומון בבארבי* יאי!!
 
למעלה