המחשפות לייב באוזן בר 28.3 -
של הופעה
המחשפות (ה-"כ" הפך ל-"ח" אני מניח מהסיבה שהן בכל זאת רצו
להבדיל את עצמן מההרכב המקורי משנות התשעים שכלל את ענבל פרלומטר
ז"ל) נתנו שלשום הופעה באוזן לרגל 20 שנה לאלבום הבכורה שלהן "עד
העונג הבא". עכשיו, לראות גרזנאיות (גיטריסטיות ממין נקבה) רציניות
שיודעות להפציץ חופשי זה עניין די נדיר במחוזותיזו, אז כשהדתי האזוי
פה בפורום המליץ לי על ההופעה הזו, הנטייה הייתה ישר ללכת אבל בכל זאת הקשבת
גם לאלבום הזה, והחלטתי שמכיוון שיש לו גוון אפל בשירים שלו עם טקסטים שגם הם הזויים,
אז יש לו גם צ'אנס להישמע טוב מאוד בהופעה חיה, כדאי ללכת. אז הנה שלשום אני והדתי
האזוי מתייצבים להופעה. כבר ששמענו את הבאלאנס של ההופעה, זה היה ברור שהולכת
להיות פה הפצצה כבדה של רוק משובח. ואכן, שתיים מההרכב המקורי של המכשפות (יפעת
נץ ויעל כהן) כשהן מחוזקות בגרזנאית קרן ברנר והזמרת מלי שלום פתחו את ההופעה עם
"מכשפות", המשיכו ל-"נסיעה מהירה", "פחד אמיתי" וביצעו כמעט את כל האלבום במלואו.
זה רוק עם גוון אפל בטקסטים ובנגינה. קורין אלאל הצטרפה בכמה שירים ולהדרן שכלל את
"הטבעת נפלה". מה שכן, הדתי האזוי העיר באוזני, במידה רבה של צדק, שמי שרצוי שהייתה
לוקחת על עצמה את כל תפקיד השירה בהופעה הזו היא קורין אלאל (שגם הפיקה את האלבום
בהקלטות שנמשכו שנה באולפן) כי הזמרת החדשה הזו פשוט לא יכולה להיכנס לנעליים
הגדולות של ענבל פרלומטר, הגישה של שתיהן לשירה היא שונה בתכלית ודווקא קורין, שגוון
הקול שלה די דומה לזה של ענבל פרלומטר הייתה צריכה לעמוד שם במקומה כל ההופעה. מי שראה
את הפרק מתוך הסידרה "האלבומים" שמדבר על האלבום הזה של המכשפות יבין בדיוק על מה
אני מדבר פה.
בתמונה משמאל: הגרזנאית המצטיינת של ההופעה, קרן ברנר, הביאה סולואים לא מן העולם הזה.
המחשפות (ה-"כ" הפך ל-"ח" אני מניח מהסיבה שהן בכל זאת רצו
להבדיל את עצמן מההרכב המקורי משנות התשעים שכלל את ענבל פרלומטר
ז"ל) נתנו שלשום הופעה באוזן לרגל 20 שנה לאלבום הבכורה שלהן "עד
העונג הבא". עכשיו, לראות גרזנאיות (גיטריסטיות ממין נקבה) רציניות
שיודעות להפציץ חופשי זה עניין די נדיר במחוזותיזו, אז כשהדתי האזוי
פה בפורום המליץ לי על ההופעה הזו, הנטייה הייתה ישר ללכת אבל בכל זאת הקשבת
גם לאלבום הזה, והחלטתי שמכיוון שיש לו גוון אפל בשירים שלו עם טקסטים שגם הם הזויים,
אז יש לו גם צ'אנס להישמע טוב מאוד בהופעה חיה, כדאי ללכת. אז הנה שלשום אני והדתי
האזוי מתייצבים להופעה. כבר ששמענו את הבאלאנס של ההופעה, זה היה ברור שהולכת
להיות פה הפצצה כבדה של רוק משובח. ואכן, שתיים מההרכב המקורי של המכשפות (יפעת
נץ ויעל כהן) כשהן מחוזקות בגרזנאית קרן ברנר והזמרת מלי שלום פתחו את ההופעה עם
"מכשפות", המשיכו ל-"נסיעה מהירה", "פחד אמיתי" וביצעו כמעט את כל האלבום במלואו.
זה רוק עם גוון אפל בטקסטים ובנגינה. קורין אלאל הצטרפה בכמה שירים ולהדרן שכלל את
"הטבעת נפלה". מה שכן, הדתי האזוי העיר באוזני, במידה רבה של צדק, שמי שרצוי שהייתה
לוקחת על עצמה את כל תפקיד השירה בהופעה הזו היא קורין אלאל (שגם הפיקה את האלבום
בהקלטות שנמשכו שנה באולפן) כי הזמרת החדשה הזו פשוט לא יכולה להיכנס לנעליים
הגדולות של ענבל פרלומטר, הגישה של שתיהן לשירה היא שונה בתכלית ודווקא קורין, שגוון
הקול שלה די דומה לזה של ענבל פרלומטר הייתה צריכה לעמוד שם במקומה כל ההופעה. מי שראה
את הפרק מתוך הסידרה "האלבומים" שמדבר על האלבום הזה של המכשפות יבין בדיוק על מה
אני מדבר פה.
בתמונה משמאל: הגרזנאית המצטיינת של ההופעה, קרן ברנר, הביאה סולואים לא מן העולם הזה.