מסכים, תודה על התיקון
התגובה שלי היתה כללית, ורק בכדי לקבל/לתת מושג כללי. אכן התעלמתי מהדינמיקה, וזו פאשלה שלי. מטוס עובר שינויים טרמיים (ללא קשר לחום שהוא מייצר בעצמו, אלא רק טמפרטורת הסביבה) בטווח של 80 מעלות (או אפילו יותר, ולא בפתאומיות) ואם כדבריך 0.36 מ"מ לכל מעלה, הרי שמדובר בדלתא של כ-30 מ"מ. הדלתא בין טמפרטורת הכנף בחניה היום בצהרים בLLBG לבין הטמפרטורה בגובה 30,000 רגל. (אין לי מושג מהיא הטמפרטורה ברום זה, אני רק משער שלא נעים להיות שם זמן רב, ומסכן הטייס שיפלוט ויפתח מצנח בגובה זה). הערה: אני עוסק בהנדסה/טכנולוגיה (יש לי השכלה כללית בחומרים) ולא למדתי לימודי תעופה, כל הערותי מבוססות על ידע כללי וגם על הגיון בסיסי, והן להאיר את הנושא ולא להכנס לפרטי פרטים. לפעמים בחיים חשוב הכיוון/המגמה, ולא בהכרך הערך הכמותי המוחלט/המדוייק.