המיין איבנט- הפינות האבודות- 126- רוק-טריפל אייץ' באקלאש

DIUNIM החדש

Active member
אי שם, בין אמצע אפריל לאמצע מאי השנה, הייתה בתפוז בעיה ולא יכולנו להתחבר למשתמשים שלנו, מה שאילץ אותנו לכתוב בתור אורחים.

מסתבר שבמהלך המעבר של הפורום, כל ההודעות של האורחים נמחקו! מה שיצר פער במיין איבנט, ושלושה קרבות (126-128) נעלמו.

לקראת פינת המיין איבנט האחרונה, אנחנו חוזרים אל המיין איבנטים האבודים!
 

DIUNIM החדש

Active member
חוזרים לאטיטיוד! כמה כיף לחזור לאטיטיוד, תאמינו לי. היום, בתקופת הקורונה, כשהכול ריק ושקט, אין יותר טוב מלחזור לתקופה שבה האולמות היו מלאים והקהל היה רועש, כשהקרבות היו אלימים ומהירים. והקרב שלנו היום הוא חתיכת 'קרב אטיטיוד', בין שניים מהסמלים של התקופה.

אז היום, אנחנו מתעסקים בקרב שבא לתקן. לתקן את מה שלא קרה ברסלמניה. הכול היה אמור לקרות באופן מושלם: בדיוק שנה אחרי שהפסיד את התואר, הפייס מנצח את ההיל וזוכה בתואר שוב! טוב, ככה זה היה אמור להיות, אבל בפועל זה לא קרה. ההיל ניצח ברסלמניה.

אז חודש אחר כך, כשכל העולם צופה בבאקלאש 2000, הרוק מבטיח רק דבר אחד: אחרי שלושה עשר חודשים, הוא עומד לזכות באליפות שוב. ואם צריך, הוא מוכן להביא גם את סטיב אוסטין. הכול כדי לנצח את טריפל אייץ' ואת הברית שלו עם משפחת מקמהן. אטיטיוד במיטבו, אמרנו?

תיהנו.

1608978145264.png
 

DIUNIM החדש

Active member
השחקנים הראשיים:

טריפל אייץ'
1608978223461.png
שם אמיתי: פול לבק
ידוע גם בתור: טרה רייזינג, ז'אן פול לבק, האנטר הרסט הלמסלי, טריפל אייץ'
תאריך לידה: 27 ביולי, 1969
מקום מגורים: שיקגו, אילינוי
גובה: 1.92 מטר
משקל: 117 ק"ג
פינישר: פדיגרי

פול לבק התחיל את הקריירה שלו בבית ספר להאבקות של קילר קוואלסקי, שם סיים בהצטיינות. לבק הופיע באינדיז בשם טרה רייזינג, ואף זכה בתואר האליפות של IWF. ב- 1994 הוא עשה את ההתקדמות הראשונה המשמעותית שלו כשהצטרף ל-WCW. הוא השתמש עדיין באותו שם. למרות שקיבל קרב על אליפות הטלוויזיה, לבק לא היה יותר מג'ובר, וב-1995 הוא החליט להתאבק תחת שמו האמיתי.

גם זה לא עזר, והוא התחיל להשתמש בדמות של בן אצולה צרפתי. לאחר שגם הדמות הזאת נכשלה, לבק החליט לעזוב את WCW ונחת ב-WWF בשם האנטר הרסט הלמסלי. הדמות שלו בהתחלה ב- WWF הייתה של אדם שנוא, כבן עשירים מפונק, ותמיד היה לוקח איתו מלוות יפהפיות לזירה. לבסוף הוא קיבל כמלווה את חברתו בחיים האמיתיים, צ'יינה.

ב- 1997, אחרי שכבר זכה באליפות הבין יבשתית, האנטר חבר לחברו הטוב שון מייקלס וחברתו לחיים צ'יינה, כדי לייסד את Degeneration-X, במהלכה זכה גם באליפות האירופאית. האופי שלהם נודע בעיקר כגסי רוח, חצופים, וסטייבל שעושה לא מעט בעיות לכל הסובבים אותו. לאחר רסלמניה 14 שון מייקלס (מנהיג החבורה) פרש זמנית מהיאבקות בשל פציעה טורדנית, והמנהיג החדש של DX היה לא אחר מאשר האנטר שהחליף את שמו באותה תקופה לטריפל אייץ'. לאחר שהפך למנהיג, אייץ' הוסיף לחבורה את אקס פאק, בילי גאן ורוד דוג. באותה תקופה DX צברו הצלחה מסחררת, ואייץ' הפך לסופרסטאר ענקי ב-WWF. באמצע שנת 1998, אייץ' פתח בפיוד עם הרוק, מה שהוביל לקרב ביניהם בסאמרסלאם של אותה שנה: קרב סולם על התואר הבין יבשתי. אייץ' ניצח בזכות צ'יינה. לאחר רסלמניה 15, אייץ' עזב את DX, ופיתח דמות מרושעת וחסרת מעצורים. הוא הצטרף לכת של אנדרטייקר, אבל לאחר תקופה קצרה האנטר עזב.

ב- RAW שאחרי סאמרסלאם 99, אייץ' הפך בפעם הראשונה לאלוף עולם לאחר ניצחון על מנקיינד, שרק לילה לפני זה זכה בתואר בקרב משולש עם סטיב אוסטין וטריפל אייץ'.

בראשית שנת 2000, אייץ' נכנס לפיוד עם מיק פולי על האליפות. במהלך הפיוד הוא ניצח אותו ברויאל ראמבל בקרב רחוב, ובנו ווי אאוט בקרב הל אין א סל, מה שגרם לפולי כביכול לפרוש מ- WWF. הפיוד הזה ביסס את אייץ' כהיל מס' 1 ב- WWF, וברסלמניה 16 הוא הגן בהצלחה על תארו בקרב מרובע נגד רוקי, פולי וביג שואו.

הרוק
1608978256451.png

שם אמיתי: דוויין ג'ונסון
ידוע גם בתור: רוקי מאיביה, הרוק
תאריך לידה: 2 במאי, 1972
מקום מגורים: מיאמי, פלורידה
גובה: 1.95 מטר
משקל: 125 ק"ג
פינישר: רוק בוטום, פיפלס אלבו

הרבה לפני שהרים לראשונה את הגבה שלו, דווין ג`ונסון גדל במשפחת היאבקות. סבו מצד האימא הוא פיטר מאיביה, כוכב גדול בשנות השישים והשבעים. אביו, רוקי ג`ונסון, היה אלוף הזוגות של ה-WWF בעבר.

ג`ונסון הצעיר, רוק לעתיד, שיחק פוטבול בתיכון שבפנסילבניה כמגן. יכולות הפוטבול שלו העניקו לו מלגה לאוניברסיטת מיאמי. ג`ונסון שיחק שם בין השנים 1990-1994, ועזר לאוניברסיטה לזכות באליפות הלאומית ב1991.

לאחר שסיים את לימודיו באוניברסיטה, ג`ונסון הלך לשחק בליגת הפוטבול הקנדית בקבוצת קלגארי סטאמפידרס, אבל פציעת גב סיימה את קריירת הפוטבול המקצועי שלו, והוא אף פעם לא חזר לשחק. במקום זה, ג`ונסון החליט להפנות את תשומת ליבו לתעשייה שעשתה את המשפחה שלו מפורסמת: היאבקות מקצועית.

ג`ונסון התחיל להתאבק בארגון שבממפיס, USWA, תחת שם הזירה של פלקס קאוואנה. קאוואנה התחבר עם המתאבק הוותיק, ברט סוייר, כדי לזכות בשתי אליפויות זוגות, הראשונה שבהם הגיעה ב17 ביוני 1996, לאחר ניצחון בגמר טורניר על בריקהאוס בראון ורג'י ב. פיין.

בסתיו של אותה שנה, קאוואנה הגיע לWWF, אבל את הבכורה שלו הוא לא ערך תחת השם שבו השתמש בממפיס, אלא עם שם שהוא חיבור השמות של אביו וסביו: רוקי מאיביה (השם הזה גם היה על מנת לרצות את השניים). הוא היה בייביפייס במובן הרע של המילה, ולמרות שהיה השורד היחיד בקרב הישרדות מסרבייבור סירייס 1996, מאיביה לא הרשים את האוהדים.

אפילו ניצחון שהביא לו זכייה בתואר הבין יבשתי על האנטר הרסט הלמסלי בשידור מיוחד של RAW, מיום חמישי ה-13 בפברואר 1997, לא עזר לו. הקהל קרא "תמות, רוקי, תמות!", והוא הפך בעיניהם להיל, אבל מאיביה עדיין היה בייביפייס. מאיביה הגן על האליפות הבין יבשתית ברסלמניה 13 נגד הסולטן (ריקישי), אבל בסוף חודש אפריל, הוא הפסיד את התואר לאואן הארט ז"ל, וחודש לאחר מכן ספג פציעת ברך במהלך קרב שהיה לו נגד מנקיינד.

כשרוקי מאיביה חזר מהפציעה, הוא כבר לא הופיע כפייס. הוא הצטרף לניישן אוף דומיניישן של פארוק, וזמן קצר אחרי הוא לא היה יותר "רוקי מאיביה", והפך להיל חוצפן במיוחד בשם "רוק". הוא החל להוסיף פלפל לפרומואים שלו עם המשפטים והקלישאות שעשו אותו למפורסם, כשהוא מלגלג על יריביו, שואל את האנשים האם הם מריחים את מה שהרוק מבשל (מכאן משפטו המפורסם ביותר בו השתמש בכל הקריירה: If you smell what The Rock is cooking) ומציג את הפינישר שלו, "פיפלז אלבו".

הרוק זכה מחדש בתואר הבין יבשתי כאשר וינס מקמהן שלל את החגורה מסטון קולד סטיב אוסטין בדצמבר 1997, זמן קצר לאחר שאוסטין ניצח את רוקי בהגנה על התואר בPPV של אין יור האוס: D-Generation X . הרוק מעולם לא ראה את החגורה עצמה, מאחר ואוסטין זרק אותה לנהר, ורוקי קיבל חגורה חדשה.

זמן קצר אחרי שרוקי ניצח את קן שאמרוק ברסלמניה 14, כוח חדש התחיל לעלות בניישן אוף דומיניישן. פארוק מצא את עצמו מסולק מהקבוצה שהוא בעצמו יצר, והרוק הוא עכשיו המנהיג החדש של הניישן. לאחר פיוד קצר עם פארוק, הגיע רוק לגמר "מלך הזירה" 1998 אחרי ניצחונות על ויידר והאנטר הרסט הלמסלי, אבל הפסיד בסופו של דבר לקן שאמרוק. לאחר מכן, רוקי מצא את עצמו נקרא תיגר ע"י האנטר הרסט הלמסלי לקרב על האליפות הבין יבשתית. רוק שמר על התואר נגד הלמסלי הודות לתיקו בתום 30 דקות בקרב של הטוב משלוש מערכות ב-PPV של פולי לודד 1998, אבל לא היה לרוקי כזה מזל בסאמרסלאם של אותה שנה, כשהוא נוצח שם ע"י הלמסלי בקרב סולם והפסיד את החגורה.

לאחר התפרקות הניישן ב-1998, זה נראה שרוק יהפוך לפייס לגיטימי, אבל לא כך היה הדבר. רוקי איחד כוחות עם הקורפוריישן של וינס מקמהן, ובסרבייבור סירייס נערך טורניר על אליפות ה-WWF שבו רוק ניצח את ביג בוס מן על מנת להתקדם לרבע גמר, ברבע הגמר ניצח את קן שאמרוק והתקדם לחצי הגמר, בחצי הגמר ניצח בפסילה את אנדרטייקר כדי להעפיל לגמר, ובגמר, רוקי הכניע את מנקיינד בשארפשוטר וזכה לראשונה בקריירה בתואר, לאחר עזרה והתערבות של וינס ושיין.

המתמודד הראשון על התואר של דה רוק היה מנקיינד שהרגיש נבגד ע"י וינס מקמהן. בחודש דצמבר, באין יור האוס: רוק בוטום, מנקיינד גרם לרוק להיכנע, אבל מקמהן ביטל את ההחלטה. רוק היה נכנס לשנת 1999 כאלוף אילולא הפסיד למנקיינד בRAW שהוקלט ב-29 בדצמבר 1998. רוק ומנקיינד החליפו ביניהם את התואר מספר פעמים במהלך החודשיים הבאים. רוקי זכה מחדש בתואר ממנו לאחר ניצחון בקרב "אני נכנע" ברויאל ראמבל 1999. יומיים לאחר מכן, מנקיינד ניצח את רוקי לזכייה בתואר, בשידור מיוחד שהיה במהלך מחצית הסופרבול, מול אולם ריק. ב-15 בפברואר, 1999, לאחר שניצח את מנקיינד בקרב סולם, התחילה הכהונה השלישית עם התואר של דה רוק.

רוק המשיך להחזיק בתואר עד רסלמניה 15, שם הפסיד אותו לסטיב אוסטין. רוקי נשאר מועמד מוביל לזכייה בחגורה, וניסה לזכות בה מחדש מאוסטין, ומאוחר יותר, גם מאנדרטייקר וטריפל אייץ', במהלך שאר שנת 1999. למרות כל זה, נקודת השפל שלו בשנה הזו, הייתה הפיוד עם בילי גאן, שהסתכם בקרב "נשק את ישבני" בסאמרסלאם, אותו רוקי ניצח. בזמן הפיוד הזה עם גאן, נתן רוקי את אחד מהסגמנטים היותר משעשעים שלו, כשצחק על גאן בזמן שהוא מדבר כמו "אלוהים".

בסוף חודש אוגוסט, רוק הותקף ע"י אלופי הזוגות, אנדרטייקר וביג שואו, ורצה לנקום בשניים. באופן מפתיע, הוא הסכים לבקשתו של מנקיינד להתחבר אליו, והם יצרו יחדיו את "הרוק אנד סוק קונקשן". בהמשך, הצמד החדש זכה באליפות הזוגות לאחר ניצחון על טייקר ושואו. כעבור שבוע, טייקר ושואו זכו מחדש בחגורות מרוקי ומנקיינד לאחר שניצחו אותם בקרב "להיקבר בחיים" עם התערבות של טריפל אייץ'. שבועיים עברו, מנקיינד ורוקי שוב אלופי זוגות, הפעם לאחר ניצחון על טייקר ושואו בקרב חוקי "הצד האפל" (טייקר שלח את ויסרה ומידאון להילחם במקומו), וכעבור יום, הפסידו רוקי ופולי לניו אייג` אאוטלוס את החגורות. כעבור 3 שבועות, רוקי ומנקיינד שוב התחברו, ניצחו את האאוטלוס וזכו מחדש בתואר. כעבור שבוע, בסמאקדאון, מנקיינד נתן לרוק עותק חתום של הספר שלו ומצא אותו בהמשך באשפה. בעקבות זה, הוא לא עזר לרוקי בקרב על התואר נגד ההוליס (בוב וקראש). רוק נוצח, הרוק אנד סוק הפסידו את התואר, ומנקיינד ורוק שוב נכנסו לפיוד קצר, עד שפולי גילה שזה היה בעצם אל סנואו שזרק את הספר לאשפה, ולא רוקי.

למרות הזכיות המשתלמות באליפות הזוגות, השאיפה העיקרית של הרוק הייתה לזכות מחדש באליפות ה-WWF. הוא פתח מצוין במסעו אל התואר, כשניצח את הרויאל ראמבל של שנת 2000. הביג שואו דרש קרב על אליפות ה-WWF, ולבסוף נקבע קרב מרובע ברסלמניה 2000 על התואר: טריפל אייץ` נגד מיק פולי נגד ביג שואו נגד רוק, כשלכל אחד מקמהן בפינה שלו.​
 

DIUNIM החדש

Active member
האווירה

Looking At WWF In 2000



שנת 2000 הייתה מצוינת בשביל ה-WWF. הם התקדמו בהריגה של המתחרים שלהם. הכותבים הראשיים של הארגון, ביניהם וינס רוסו, עזבו לטובת WCW וזו הייתה אמורה להיות הדחיפה שתחזיר את WCW למקום הראשון. במקום שזה יהיה המצב, הדבר רק עזר להרוג את הארגון אחת ולתמיד. ECW גם לא הרשימו במיוחד. הם התקרבו לכיוון פשיטת רגל והפסידו חלקים נכבדים מהמתאבקים שלהם ל"שתי הגדולות". האיש הגדול ביותר שהם הפסידו היה טאז, שערך את הבכורה שלו ב-WWF ברויאל ראמבל 2000.

סטיב אוסטין ורוק היו ללא ספק שני השמות הכי גדולים בעסק, ומנקיינד ואנדרטייקר היו שמות בזכות עצמם. הבעיה הייתה שמיק פולי רצה לפרוש בגלל גופו ולא היה מסוגל להתמודד עם העבודה הקשה של קריירת היאבקות סדירה. גופו של אנדרטייקר גם היווה בעיה מאחר והוא נפצע לעיתים קרובות. המכה הקשה ביותר הגיעה כשאוסטין עזב על מנת לעבור ניתוח בצוואר והיה ספק אם יחזור להתאבק שוב. עכשיו, כשה-WWF זקוקה לשמות גדולים, פולי החליט להישאר ולאסוף עוד כמה צ`קים שמנים בזמן שעדיין היה שם.

אז רוק ומנקיינד היו בסביבה, אבל כוכב היל היה חסר, ואז הגיע טריפל אייץ'. האנטר קיבל פוש באותו זמן, אבל עדיין לא הגיע לפסגה. הוא ניצח את פולי לזכייה באליפות ה-WWF הראשונה שלו, והיה על סף הפיכתו לכוכב על. היה לו תפקיד בעל פרופיל גבוה כבעלה של סטפני מקמהן, והוא נפטר מוינס כדי להשיג שליטה בכל הארגון, מה שיצר את עידן מקמהן-הלמסלי. הייתה לו שליטה מלאה, כוח מלא ואת התואר הגדול ביותר בביזנס.

פיוד

1608978362474.png

הפיוד החל ברסלמניה 16. וינס מקמהן, שליווה את רוק בקרב המרובע על האליפות, בגד בו ועזר לטריפל אייץ' לשמור על התואר, במה שהיה שוק רציני. בשבוע הבא רוקי הותקף בידי טריפל אייץ' כמה פעמים: בקרב מול שיין, בקרב מול האאוטלוז, וגם בקרב כלוב מול ביג בוסמן ובול ביוקנן, שרוק ניצח כדי לקבל קרב אליפות בבאקלאש.

בסמאקדאון באותו השבוע, רוק והאקולייטס נלחמו מול טריפל אייץ', בוסמן וביוקנן, כשטריפל אייץ' בורח מזעמו של רוק שהעביר את שיין מקמהן דרך שולחן השדרנים. ב-RAW לאחר מכן, הכריזה לינדה מקמהן שבשם ההגינות, מגיע לרוק מישהו שיהיה בפינה שלו בבאקלאש: לא אחר מאשר סטון קולד סטיב אוסטין, הפצוע בצוואר.

באותו השבוע, רוק הותקף שוב בידי האנטר, הפעם במהלך קרב מול כריס ג'ריקו. הדבר הוביל לקרב זוגות בו רוק וג'ריקו הפסידו לטריפל אייץ' וכריס בנואה שישה ימים לפני האירוע בזכות השיפוט של שיין, שהוכרז כשופט לקרב התואר. בסמאקדאון לפני האירוע, רוק הכריז שאוסטין עומד להגיע, ואחרי תכנית שלמה שבה המקמהנים חיפשו את אוסטין, אוסטין הרס ל-DX את האוטובוס. האם רוק יצליח לנצח כנגד כל הסיכויים?​
 

DIUNIM החדש

Active member
הקרב


לאחר הפרומו, מייקל קול מראיין את רוק. הוא שואל האם רוק מודאג שלא מוצאים את אוסטין. הרוק אומר שהוא לא יודע, אבל מה שכולם יודעים זה שהרוק יקיים את ההבטחה שלו, לצאת מכאן כאלוף ה-WWF. הרוק יעבור דרך המקמהנים וטריפל אייץ', ויעשה היסטוריה. אם אתם מריחים מה הרוק מבשל!

ליליאן גארסייה מכריזה על הקרב. המוזיקה של המקמהנים נשמעת ושיין יוצא כשופט.

המוזיקה של טריפל אייץ' נשמעת והקהל מגיב בבוז. סטפני, וינס וטריפל אייץ' יוצאים. הוא מתחיל לצעוד לזירה. טריפל אייץ' עושה את הכניסה שלו כשסטפני ווינס מאחוריו. הוא עולה על הטורנבאקל ומרים את האליפות. הוא נותן כיף לשיין. וינס לוקח את המיקרופון מליליאן גארסייה. הקהל כל כך רועש עד שהוא לא יכול לדבר. וינס אומר שבתכנייה של באקלאש כתוב שהקארד עשוי להשתנות. לפיכך הוא מתחרט להודיע שסטון קולד סטיב אוסטין לא יהיה כאן הלילה.

הקהל קורא לרוקי, המוזיקה של רוק נשמעת והקהל מתפוצץ. הוא יוצא לזירה, נחוש. רוק עולה על הטורנבאקל ומצביע על טריפל אייץ'. רוק וטריפל אייץ' בוהים אחד בשני בכעס. רוק נכנס ושיין עומד ביניהם. הוא מצווה לצלצל בפעמון.

רוק וטריפל אייץ' מסתכלים אחד על השני. הם מקיפים אחד את השני. טריפל אייץ' אומר משהו לרוק. שניהם נוטפים מים. הם מקיפים אחד את השני. הקהל רוצה את אוסטין. רוק חוסם מכה של טריפל אייץ' ומרביץ לו! השניים מחליפים כמה מהלומות עד שטריפל אייץ' נותן ברכייה לראשו של רוק. הוא מרביץ לו בראש ומרביץ לו בפינה. הוא בועט בו ומרביץ לרוק בפינה. רוק מחזיר מכה! הם מחליפים מהלומות. רוק מתחיל להשתלט, הוא דוחף את טריפל אייץ' לפינה, מכין מהלומה... טריפל אייץ' חוסם וזורק את רוק לפינה, אבל חוטף מכה שמורידה אותו למזרן! הוא קם וחוטף עוד מכה! ועוד מכה! רוק עם אייריש וויפ. טריפל אייץ' מנסה להפוך וחוטף מרפק לראש! טריפל אייץ' קם בפינה ורוק מרביץ לו. אייריש וויפ... טריפל אייץ' מתכופף מקלוזליין! בעיטה, הוא שם את רוק בין רגליו ומתכונן לפדיגרי… אבל רוק מבצע באק באדי דרופ! טריפל אייץ' קם ורוק בועט בו בפינה. הוא דורך עליו עד ששיין דוחף אותו. רוק כועס אבל שיין מזכיר שהוא השופט. רוק מנסה להרביץ לטריפל אייץ', שמתכופף... נאקברייקר! שיין מוחא כפיים וגם סטפני שמחה. טריפל אייץ' ורוק קמים לאט. טריפל אייץ' נועל האדלוק... רוק עם באק סופלקס! רוק מרביץ לטריפל אייץ'. ועוד פעם. הוא רץ לחבלים... טריפל אייץ' זורק אותו החוצה, רוק פוגע בשולחן השדרנים! טריפל אייץ' יוצא החוצה. הוא מטיח את ראשו של רוק במדרגות! טריפל אייץ' לוקח את רוק... ומבצע סנייק אייס על שולחן השדרנים! הוא חוזר לזירה עם שיין. וינס הולך ותופס את רוק! הוא זורק את רוק לעמוד הזירה! שיין לא ראה. וינס זורק את רוק לזירה וטריפל אייץ' ושיין "משלימים" ומתחבקים. טריפל אייץ' מצמיד. 1... 2... רוק יוצא! טריפל אייץ' מטיח את ראשו של רוק בטורנבאקל. הוא בועט ודורך על רוק. רוק מחזיר מכה! הם מחליפים מהלומות ורוק משתלט… טריפל אייץ' עם ברכייה. אייריש וויפ... רוק מתכופף מקלוזליין, ושוב... היי ני של טריפל אייץ'! 1... 2... רוק יוצא! האם הספירה הייתה מהירה? טריפל אייץ' מעל רוק ומרביץ לו כמה פעמים. הוא מרים את רוק... מחזיק בו... סופלקס! סטפני מוחאת כפיים וטריפל אייץ' עושה פוזה… ני דרופ! 1… 2… אבל רוק יוצא!

טריפל אייץ' מתעצבן ומצמיד שוב. 1... 2... רוק יוצא! 1... 2... רוק יוצא! וינס כועס על שיין. טריפל אייץ' קם ולוקח את רוק. הוא מרביץ לו בפינה. הוא מרביץ לו כמה פעמים ורוק מחזיר לו! רוק מרביץ לטריפל אייץ'.אייריש וויפ, טריפל אייץ' הופך... ונועל סליפר! רוק נאנק מכאבים. טריפל אייץ' חונק אותו ומחליש את רוק. רוק מנסה להיאבק. רוק נופל על המזרן כשטריפל אייץ' ממשיך עם האחיזה. טריפל אייץ' מרים את עצמו ומנחית על המזרן, רוק עדיין נעול. שיין בודק את רוק. הוא מרים את ידו של רוק והיא נופלת פעם ראשונה. הוא מרים אותה שוב והיא נופלת פעם שנייה. הוא מרים אותה שוב... אבל רוק מתחיל לזוז! טריפל אייץ' שם רגליים על החבל העליון, רוק נאנק מכאבים! טריפל אייץ' מוריד את הרגליים ושיין מעמיד פנים שלא שם לב. טריפל אייץ' ממשיך לחנוק את רוק. הוא ממשיך לזוז ולהטיח את עצמו במזרן. שיין ממשיך לבדוק. שיין מרים את היד של רוק שמתחיל לזוז! רוק מתחיל לקום במהירות ולהרביץ לטריפל אייץ'! הוא משתחרר! הוא מרביץ לטריפל אייץ'! הוא רץ לחבלים... קלוזליין מטריפל אייץ'! 1... 2... הרוק יוצא! שיין מתווכח עם וינס שרוצה שיספור מהר. טריפל אייץ' מרביץ לרוק בפינה. הוא בועט בו ומרביץ לו. הוא צועק על רוק ועולה על הטורנבאקל. הוא מרביץ. 1... 2... 3... 4... רוק עם פלאפג'ק על הטורנבאקל! המקמהנים מודאגים ורוק מתחיל לקום לאט. הוא מרביץ לטריפל אייץ'! ושוב! ועוד מכה! ועוד מכה! כמה מכות, אייריש וויפ! טריפל אייץ' הופך את זה, רוק מתכופף ורץ... דאבל קלוזליין! שיין בודק את שניהם. הוא סופר. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4… שיין מזיז את טריפל אייץ'. 5... 6... השניים מתחילים לקום. 7… 8… רוק קם בעזרת החבלים, אבל וינס מטיח בראשו את החגורה! שיין עסוק עם טריפל אייץ'! וינס מעמיד פנים שכלום לא קרה כשטריפל אייץ' זוחל אל רוק המעולף. 1... 2... רוק יוצא! וזאת הייתה ספירה מהירה!

טריפל אייץ' מתחיל לקום. רוק קם גם, מטושטש. טריפל אייץ' מרביץ לו בפינה. הוא מרביץ לו כמה פעמים. רוק שם אותו בפינה ומתחיל להרביץ לו כמה מכות! הוא נותן מכה ענקית שמעיפה את טריפל אייץ'. אייריש וויפ, טריפל אייץ' הופך את זה… רוק חוזר עם קלוזליין! טריפל אייץ' קם. אייריש וויפ… טריפל אייץ' מנסה להפוך אבל רוק מושך אותו ומעיף אותו מעבר לטורנבאקל! טריפל אייץ' מחזיק בזרוע שלו בכאב. רוק יוצא... קלוזליין! שיין פוקד עליהם לחזור פנימה. רוק לוקח את טריפל אייץ'... סנייק אייס על שולחן השדרנים! רוק זורק את טריפל אייץ' לזירה. הוא מרביץ לו... אייריש וויפ… ני פייסבאסטר מטריפל אייץ'! רוק מנסה להתאושש בפינה. טריפל אייץ' רץ... חוטף בעיטה ו-DDT! הוא מצמיד... אבל שיין לא סופר! רוק מתעצבן וקם. הוא מתווכח עם שיין. הוא מרביץ לו ושיין עף החוצה! טריפל אייץ' עם קלוזליין שמעיף את רוק החוצה! טריפל אייץ' לוקח את רוק... אייריש וויפ על המדרגות! טריפל אייץ' מחזיק בכתף הפצועה שלו. הוא מוריד את הכיסוי משולחן השדרנים הספרדים. שיין קם ומוריד גם מוניטורים. טריפל אייץ' מרביץ לרוק שנופל על שולחן השדרנים. טריפל אייץ' נותן לו כמה מכות על השולחן. טריפל אייץ' מרים את רוק. הוא שם את רוק בין רגליו... רוק עם מכה למפשעה! הוא תופס את טריפל אייץ', רוק בוטום… אבל שיין עולה על השולחן וצועק! רוק לוקח גם את שיין! רוק בוטום כפול דרך שולחן השדרנים! וינס המום, כולם שוכבים שם! סטפני לא מאמינה. רוק מתחיל להתאושש. הוא מתחיל לקום בזהירות. הוא לוקח את טריפל אייץ' וזורק לזירה. רוק חוזר לזירה כששיין מעולף. וינס נכנס! הוא מרביץ לרוק! וינס לועג לרוק.

רוק מסתכל על וינס בכעס. הוא תופס את וינס וקורע ממנו את החליפה! טריפל אייץ' עם מכה במפשעה! ובעיטה! הוא שם אותו בין רגליו... פדיגרי! אבל אין שופט! שיין מעולף. וינס קורא לעוד שופט. סטפני צורחת. אוי לא, פטרסון ובריסקו! טריפל אייץ' מצמיד, פטרסון סופר. 1... 2.. רוק יוצא! בריסקו רץ לזירה והסטוג'ס דורכים על רוק! הם מרביצים לו וטריפל אייץ' מסמן להרים את רוק. הם מרימים את רוק וטריפל אייץ' בועט בו ומרביץ לו. הוא רץ ונותן לו מכת אגרוף. הוא עולה על רוק ומרביץ לו. סטפני מושיטה כיסא לוינס. טריפל אייץ' מרים את רוק כשווינס מכין את הכיסא... וינס לועג לרוק... מכת כיסא! רוק מעולף. טריפל אייץ' לוקח את רוק ושם אותו בין רגליו. וינס רוצה שהם יספרו לשלוש. טריפל אייץ' מתכונן לפדיגרי… והזכוכית נשברת! הקהל משתגע! וינס המום! סטיב אוסטין יוצא עם כיסא! טריפל אייץ' יוצא אליו ורץ... אוסטין עם בעיטה! ומכת כיסא לגב! פטרסון רץ, חוטף בעיטה ומכת כיסא! בריסקו חוטף כיסא לראש! וינס עם שיין בזירה... שיין חוטף מכת כיסא! וגם וינס! אוסטין צועק על וינס. הוא קם כשטריפל אייץ' רץ עם כיסא. אוסטין בועט בטריפל אייץ'! וכיסא לראש של טריפל אייץ'! אוסטין יוצא מהזירה. הוא הולך... ולינדה מקמהן באה עם ארל הבנר! שפוטר אחרי התקרית עם ג'ריקו! סטפני צועקת על לינדה... שדוחפת אותה למזרן! טריפל אייץ' קם... רוק קם… טריפל אייץ' עם מכת כיסא, רוק עם ספיינבאסטר! רוק נעמד מעל טריפל אייץ'. הוא מתכונן... מוריד את מגן המרפק... זורק לקהל... פיפלז אלבו! הוא מצמיד, לינדה מצווה על ארל לספור! הוא נכנס! 1... 2... 3!

הרוק הוא האלוף! הרוק הוא האלוף! הקהל משתגע! ארל הבנר מעניק לרוק את החגורה. סטפני המומה. וינס פצוע. ארל מרים את ידו של רוק שמרים את החגורה. הזירה ריקה ורוק מתנדנד קצת. הוא מסתכל על הקהל. הקהל כולו על רגליו ומריע לו. הרוק מרים גבה. הוא יוצא ועולה על הטורנבאקל. הוא מרים את החגורה. רוק חוזר אל הזירה ויוצא מהצד השני. הוא עולה על הטורנבאקל השני ושוב מרים חגורה.

לפתע הזכוכית נשברת! הרוק מופתע. המכונית של סטון קולד נוסעת אל הזירה עם ה-DX אקספרס קשור אליה! אוסטין יוצא ונכנס לזירה. אוסטין מבקש פחיות בירה ומקבל. הוא מסתכל על רוק. כולם שקטים… אוסטין מגיש לרוק פחית. הוא מרים לו פחית. רוק מרים את האליפות ושותה לחיים! שניהם שותים! רוק יוצא החוצה ושוב עולה על הטורנבאקל. רוק מסתכל על אוסטין ומרים גבה.

1608978487809.png
 

DIUNIM החדש

Active member
מחשבות אישיות

טכניות? באטיטיוד? מהלכים מרהיבים ומסובכים שמשאירים אותך פעורי פה? ממש לא. באטיטיוד השתמשו במהלכים מאוד בסיסיים. וגם בקרב הזה, כל המהלכים היו מאוד בסיסיים. וכמובן, הרוק בוטום דרך השולחן, אי אפשר בלי זה בקרבות כאלה. וכמובן כל האוברבוקינג שיש...

אבל לא אכפת לי, זה היה מדהים. הקהל היה לוהט, טריפל אייץ' משחק נהדר את ההיל שמקבל עזרה מההנהלה, כיף לראות את המקמהנים חוטפים, הלב שלי ירד לתחתונים כשפטרסון ובריסקו יצאו, ובסוף רוק ואוסטין, כנגד כל הסיכויים, מצליחים לנצח את וינס, בעזרתו האדיבה של ארל הבנר.

בתכל'ס, זה בדיוק מה שהקהל - וגם אני, דרך אגב - רצה לראות. אחרי כל כך הרבה זמן שטריפל אייץ' שלט בארגון, הקהל כבר מת לראות אותו מפסיד. ואמנם רצו שזה יהיה ברסלמניה, אבל זה קרה דווקא בבאקלאש. התחושה הייתה של רגע אחד גדול ומדהים, וזה הופך את הקרב למצוין.

ציון הקרב: ⭐⭐⭐⭐ ½

1608978588627.png

לסיום

הפיוד של רוק וטריפל אייץ' עוד נמשך לאחר מכן. היה בו קרב איירון מן חודש מאוחר יותר, לאחר מכן גם קורט אנגל הצטרף לפיוד וזכה אפילו באליפות לבסוף. וכמובן שגם אוסטין חזר מיד והצטרף לחגיגה, מה שהוביל להאל אין א סאל ענקי בסיום השנה. וכמובן - המיין איבנט של רסלמניה, אוסטין-רוק.

הכול נבנה לקראת אוסטין-רוק ברסלמניה 17. בעצם זה מה שהיה טוב אז ב-WWF. כל קרב, כל אירוע, נראה לך כמו איזה רגע ענקי וחד פעמי. כל שבוע קרתה היסטוריה, כל פרומו היה ענקי וחד פעמי. כן, לפני עשרים שנה היה מאוד שמח… עד שברסלמניה 17 הכול הסתיים.

בתכל'ס, מה היה במיין איבנט של האטיטיוד? הרי אם נראה את המהלכים האלה למתאבקים של היום, הם יצחקו. סופלקס? זה הסיפור הגדול? מהלך אחד דרך השולחן? אבל איכשהו, היה שם קסם. כל מהלך הכי פשוט גרם לקהל להשתגע. ואני מקווה שנראה שוב קהל שמשתגע יום אחד. הפיפל עוד ימשיכו לצעוק את שמות המתאבקים.

1608978656258.png
 
למעלה