המיין איבנט- הפינות האבודות- 127- שון-דיזל

DIUNIM החדש

Active member
הקרב שאנחנו מסתכלים עליו היום, אפשר להגיד שהוא היה ראשון מסוגו. שותפים שנלחמים אחד בשני, תמיד היו לנו. כאלו שנלחמים על אליפות העולם - פחות, הכי קרוב לזה היה האחים אואן וברט הארט. אבל הם נלחמו בקרב טכני. הפעם מדובר בקרב אלים, עם אלימות שלא ראו באותה תקופה.

זה היה קרב אליפות, זה היה אלים, היו שם ספוטים שאז לא קרו וגם היום אולי לא, וזה הקרב האחרון ששודר של אחד מהמתאבקים האלה. והכי הזוי, שהמתאבקים האלה בכלל לא יריבים. להפך - הם חברים טובים במציאות, למען האמת, הם החברים הכי טובים עד היום הזה ממש.

רק חצי שנה קודם לכן הם היו אלופי הזוגות. אבל עם כל הכבוד לשון מייקלס ולקווין נאש, הידוע יותר בכינויו דיזל, הקרב הזה הוכיח לכולנו שהם אמנם חברים טובים, אבל הם אויבים טובים עוד יותר… קרב ללא חוקים, האליפות על הכף. האם שון יסלק את חברו מהארגון בצורה הכי טובה שיש?

תיהנו.
1608978752945.png
 

DIUNIM החדש

Active member
השחקנים הראשיים:

שון מייקלס

1608978795938.png

שם אמיתי: מייקל שון הינקנבוטום
ידוע גם בתור: בוי טוי, הארטברייק קיד (HBK)
תאריך לידה: 22 ביולי, 1965
מקום מגורים:סן אנטוניו, טקסס
גובה: 1.82 מטר
משקל: 102 ק"ג
פינישר: סוויט צ'יין מיוזיק

שון מייקלס (שנחשב בעיני רבים לאחד מהוורקרים הטובים בהיסטוריה של הענף) התחיל את הקריירה שלו תחת הדרכתו של חוזה לות'ריו. הוא החל להתאמן לפני שהגיע לגיל 20 והפך במהרה לאחד מהכוכבים הצעירים של AWA כשחבר למרטי ג'נטי והשניים הפכו ל"מידנייט רוקרז". הצמד הצליח לזכות בתואר אלופי הזוגות של AWA וזכה להערצה גדולה מהקהל (בעיקר הנשים...).

לקראת סוף שנות ה-80 ה-AWA התקשו להישאר בחיים ולכן המידנייט רוקרז חתמו ב-WWF בתור "הרוקרז". הרוקרז נהנו מהצלחה ממוצעת אך מעולם לא זכו בתואר הזוגות. הייתה להם תקופה קצרה בתור אלופים לאחר ניצחון על ההארט פאונדיישן, אבל החבל העליון נקרע במהלך הקרב. כתוצאה מכך הוחלט שהקרב לא ראוי לשידור והתואר הוחזר להארט פאונדיישן. לאחר תקופה מסוימת התקבלה החלטה להפריד בין הרוקרז ולנסות אותם בתור מתאבקי יחידים.

בנקודה הזו הקריירה של מייקלס החלה לצבור תאוצה. הקטע הספציפי שבמהלכו הופרדו השניים זכור היטב ע"י מעריצי רסלינג רבים: מייקלס וג'נטי התעמתו במהלך ראיון שנערך ב"מספרה" של ברוטוס ביפקייק. מייקלס הטיח את ראשו של ג'נטי לתוך חלון זכוכית, סיים את השותפות ביניהם ובו זמנית הזניק את הקריירה שלו כשהפך להיל מרושע.

הוא היה מתאבק יחידים מצוין, אך לא הצליח להתקדם מעבר למידקארד ונשאר שם למשך תקופה לא קצרה. התואר הראשון שלו הגיע כשהפך לאלוף הבין יבשתי לאחר ניצחון על הבריטיש בולדוג ז"ל בשנת 1992. הוא הציג בפני כל העולם את קווין נאש בתור שומר ראש קשוח שנקרא "דיזל". שון נשאר היל ונכנס לפיוד עם אותו נאש שעזב אותו כדי לזכות באליפות העולם, לפני שהפך לפייס וזכה שוב בתואר הביןיבשתי, אך נושל ממנו זמן קצר לאחר מכן עקב פציעה, לאחר שהותקף מחוץ למועדון לילה.

סיום ריצתו כמתאבק מידקארד הגיע ב-1996, כשניצח ברויאל ראמבל, וברסלמניה ניצח את ברט הארט כדי להפוך לראשונה לאלוף ה-WWF.

דיזל

1608978844065.png


שם אמיתי: קווין נאש
ידוע גם בתור: ביג דדי קול
תאריך לידה: 9 ביולי, 1959
מקום מגורים: דטרויט, מישיגן
גובה: 2.08 מטר
משקל: 153 ק"ג
פינישר: ג'קנייף פאוורבומב

כבחור צעיר, קווין נאש האמין שהעתיד שלו נמצא על מגרש ה-NBA. הוא שיחק כשלוש שנים באוניברסיטת טנסי. משם, נאש נסע לגרמניה ושיחק כדורסל מקצועי, עד שפציעת ברך קטעה את חלומותיו.

נאש נשאר בגרמניה, והתגייס לצבא ארה"ב למשך שנתיים.

משם הפך להיות שומר בפאבים ובמועדונים, ובמהלך אותו זמן פגש בדאסטי רודס מ-WCW, שהוליך את נאש להיאבקות המקצועית והכניס אותו לארגון.

נאש סיים את אימוניו בפאוור פלנט של WCW וערך את הבכורה שלו בארגון ב-1990, לזמן קצר כשומר ראש של נשים.

לאחר מכן, הוא נהיה ידוע כסטיל, חלק מצמד זוגות בשם המאסטר בלאסטרס עם אל גרין. ההופעות של המאסטר בלאסטרס לא נמשכו הרבה זמן, ונאש חזר כאוז ב-1991, וניצח את טים פארקר בסופר ברול 1.

ב-1992, נאש הפך מאוז לוויני וגאס, דמות של מהמר מלאס וגאס, והוא התחבר לדיימונד דאלאס פייג' וסקוטי פלאמינגו (רייבן). וגאס ופייג' היו בצמד לזמן קצר בשם הווגאס קונקשיין, אבל שנה אחרי, נאש עבר ל-WWF כדיזל, שומר הראש של שון מייקלס.

למרות שהיה רק שומר הראש של שון, מהר מאוד נאש החל ליהנות מהצלחה. דיזל זכה באליפות הבין יבשתית באפריל 1994 מרייזור ראמון, דבר ששון לא הצליח לעשות. כעבור ארבעה חודשים, דיזל ושון אף זכו בתארי הזוגות של הארגון. למחרת היום התרחש סאמרסלאם, ושון בטעות פגע בדיזל עם הסופרקיק, מה שהוביל את רייזור ראמון לזכייה נוספת באליפות הבין יבשתית.

המתיחויות בין האלופים המשיכו להתגבר. בקרב זוגות אדיר של השניים מול רייזור ו-1-2-3 קיד, שון שוב פגע בדיזל עם הסופרקיק, וכמעט גרם להפסד שלהם. בסרבייבור סירייס, שון פגע שוב בדיזל, והפעם דיזל החליט לרדוף אחריו ולנתק את הקשר ביניהם. דיזל עבר לקריירת יחידים.

ואיך הוא עבר לשם. כעבור שלושה ימים בלבד ניצח דיזל את בוב באקלנד וזכה באליפות ה-WWF. הוא זכה בכל התארים בשנת 1994 במהירות מדהימה. אבל למרות שהגיע לראש ההר, נאש התקשה להסתגל לשם. הוא החזיק באליפות במשך שנה שלמה, אבל כשלא נלחם מול ברט הארט ושון מייקלס שסחבו אותו לקרבות טובים (והיו יותר אהודים ממנו), נאש נאלץ להילחם בענקים חסרי כישרון כמו סיד, מייבל ויוקוזונה, וגם בבריטיש בולדוג בקרבות גרועים במיוחד. ברט זכה לבסוף באליפות ונאש הפך מהר מאוד להיל שוב. עם זאת, הוא עדיין היה בברית עם שון מייקלס.

לאחר מכן נאש התחיל פיוד עם אנדרטייקר, שבמהלכו השניים עלו אחד לשני בקרבות מול ברט הארט על האליפות. הדבר הוביל להפסד של נאש ברסלמניה לטייקר, ובמהלך הפיוד נאש שמע מחברו, סקוט הול, שהוא עובר ל-WCW. נאש החליט לעבור גם הוא בעקבות הכסף. אז דיזל עמד לעזוב את הארגון, ולפני כן נשאר רק עוד דבר אחד לעשות...​
 

DIUNIM החדש

Active member
האווירה

1608978932306.png

איך תוכל לתאר את ה-WWF במהלך 1996 בשתי מילים? תקופת מעבר. 1996 הייתה הפתיחה לתקופת האטיטיוד של ה-WWF. וינס מקמהן היה מוכן לקחת את הארגון שלו בחזרה לשיא, ושכר מתאבקים חדשים שיעזרו לו לעשות זאת. כמה מהמתאבקים שנשכרו היו ויידר, מיק פולי וסטיב אוסטין. וינס מקמהן נתן לשון מייקלס וברט הארט להוביל את הארגון, אבל למרות כמה קרבות מצוינים, העסק לא בדיוק הפציץ. קווין נאש וסקוט הול עזבו ל-WCW, ועכשיו כשנייטרו מתחרה ראש-בראש עם ה-WWF, וינס ידע שהוא חייב להיות טוב. ברט הארט שקל לעזוב את ה-WWF, ולקח חופשה לחשוב על זה. וינס הצליח לשמור עליו בהצעת חוזה עשרים שנה, והמשיך בכך שהשתמש בו כדי להפוך את סטון קולד סטיב אוסטין לשחקן בכיר. אחד הדברים שעצרו את אוסטין מלהגיע לפסגה מהר יותר היה צוואר שבור שהוא ספג בקרב נגד אואן הארט.

אז ה-WWF היו ללא ברט הארט נכון לאותו רגע, אוסטין היה במרחק גדול מכוכבות, ומייקלס היה האלוף. שון הוכנס לפיודים עם מתאבקים שונים על מנת לשמור עליו שיהיה מעניין. במהלך הכהונה שלו שון זכה קצת לשנאה מצד המתאבקים וחלק גדול מהקהל, שלא ראה בו "גברי" מספיק כדי להיות האלוף.

אבל העזיבה של המתאבקים היא בדיוק העניין כאן. זה היה היום האחרון שבו סקוט הול וקווין נאש התאבקו בטלוויזיה (להבדיל מקרבות לא משודרים). רייזור ראמון כבר עשה ג'וב לוויידר מוקדם יותר באותו היום, ועכשיו נשאר החצי השני, שבמקרה התאבק במיין איבנט...

פיוד

1608978991631.png

היריבות בין שון ודיזל התחילה חודש לפני כן, במהלך הבנייה לרסלמניה. ברט ואנדרטייקר נלחמו מול שון ודיזל בקרב זוגות של יריבים לרסלמניה, בהאוס שואו במדיסון סקוור גארדן שהיה מלא לראשונה מזה שבע שנים. בסוף הקרב, דיזל השתגע ותקף את כולם עם כיסא. כולל את שון, חברו הטוב. שון הודיע לאחר הקרב שהוא יחסל אותו.

אבל זאת הייתה תקופת רסלמניה. אחרי שדיזל הפסיד לטייקר ושון זכה באליפות, דיזל יצא ב-RAW שמונה ימים לאחר רסלמניה לפרשן את הקרב של מייקלס מול ג'רי לולר. לאחר הקרב, דיזל נכנס לזירה ועילף את שון עם האליפות. כעבור שבוע, דיזל התקשר ל-RAW מגרמניה והתברר שיילחם מול שון בקרב ללא חוקים באין יור האוס.

בבנייה לקרב, דיזל, שעמד לעזוב, התחיל להכניס כמה הערות שוט לפרומואים שלו, והתייחס לווינס מקמהן בתור בובה של התאגיד. שם האירוע נקבע: חברים טובים, אויבים טובים עוד יותר. דיזל ושון עמדו להתנגש בפעם האחרונה בטלוויזיה. הפיוד הגדול עמד להסתיים… והשאלה היא איך.​
 

DIUNIM החדש

Active member
הקרב


לאחר הפרומו, רואים את שון מייקלס מתראיין מוקדם יותר היום. הוא מבטיח לקליק מסיבה הלילה ולבעוט בפנים של דיזל. לאחר מכן רואים ריאיון עם דיזל מוקדם יותר, והוא מבטיח הפתעה לווינס מקמהן ולכל המעריצים של שון.

המוזיקה של דיזל נשמעת והקהל מגיב בתגובות מעורבות. דיזל יוצא החוצה, מבצע את הסימן של הקליק. הוא מרים את ידיו ונראה קשוח. הוא הולך לזירה ונכנס אליה מעל החבל. לאחר מכן רואים את חוזה לות'ריו מכין את שון מייקלס. דיזל מרים את ידיו והזיקוקים יוצאים מהזירה. דיזל זורק על וינס את הז'קט שלו. היי, מי בקהל? מאד דוג ואשון! הקריירה שלו נקטעה (ולא רק הקריירה) בתאונת מכוניות.

בינתיים חוזה מכין את שון מאחורי הקלעים. המוזיקה של שון נשמעת והקהל משתגע. דיזל מסתכל על אזור הכניסה ושון יוצא. הוא גם נותן את הסימן של הקליק. הוא מוריד את הז'קט וצועד לזירה בכעס. הוא מוריד את החגורה ונכנס לזירה, זה מתחיל!

דיזל מנסה קלוזליין, שון מתכופף ובועט בו! הוא מרביץ לדיזל, הוא מתכופף ממכה ומרביץ לו. ושוב מתכופף ומרביץ... ברכיה מדיזל! שון פשוט נופל על המזרן בכאב. שון מתחיל לקום ודיזל מטיח את ראשו בטורנבאקל. אייריש וויפ… דיזל רץ אבל שון משתמש בטורנבאקל כדי לקפוץ מאחוריו! דרופקיק! דיזל נופל החוצה! שון מוריד את הקישוטים שלו. שון רץ... בייסבול סלייד על דיזל! דיזל מנסה להתאושש... שון על הטורנבאקל... מונסולט החוצה! שון מרביץ לדיזל! שון נכנס לזירה. דיזל קם לאט... שון הוציא להוגו סבינוביץ' את המגף שלו! שון עולה על הטורנבאקל כשדיזל חוזר לזירה… דיזל מסתובב... שון קופץ עליו עם המגף! הוא מצמיד. 1... 2... דיזל יוצא! שון מטיח את ראשו של דיזל בטורנבאקל. אייריש וויפ… דיזל הופך את זה, שון מתהפך על הטורנבאקל! מרפק מדיזל ושון נופל על מחסום האבטחה! דיזל מנסה להתאושש ממה שחטף. הוא יוצא החוצה ויורד לרצפה. שון זוחל בינתיים. דיזל לוקח אותו... מכה לראש. שון נופל על הרצפה. דיזל זורק אותו אל הזירה. הוא חוזר אליה. שון קם לאט... מרפק לראש! דיזל כועס על הקהל. הוא מרים את שון… עוד מכה שמפילה אותו למזרן. שון מנסה לקום. דיזל לוקח את שון... שורט-ארם קלוזליין! הקהל מגיב בבוז. לולר מצביע על וינס. דיזל מרים את שון... על כתפיו... סנייק אייס לטורנבאקל! שון נופל. דיזל שוב צועק על וינס. שון מנסה לקום ונופל. דיזל מרים אותו. דיזל דוחף את שון לפינה... הוא צועק על חוזה לות'ריו שככה עושים את זה בשנות ה-90. הוא נותן לשון כמה ברכיות בפינה. חוזה מעודד את שון ודיזל חונק אותו בפינה. דיזל משחרר. שון נופל על ברכיו. דיזל מרים אותו... סיידווק סלאם! הקהל צועק בוז.

דיזל קם ומשחרר את הסרט על היד שלו. הוא מכין את זה... ארל הבנר מזהיר אותו ובודק את שון... דיזל חונק את ארל הבנר! דיזל ממשיך לחנוק ומשחרר. הבנר נופל. דיזל לועג לארל ולוקח ממנו את החגורה שלו. שון מתחיל לקום... וחוטף חגורה לגב! דיזל מצליף שוב לשון בגב! דיזל מסתכל על ארל שקם... וחונק את שון! הוא דורך על גבו כששון נחנק מהחגורה! דיזל משחרר את זה ואז לוקח את שון... הוא זורק אותו מעל החבל! שון תלוי שם! דיזל חונק אותו! הוא קושר את החגורה לחבל! דיזל יוצא החוצה... הוא דוחף את ארל שמנסה לעצור אותו. דיזל זורק את פינקל עם החגורה! הוא לוקח את הכיסא! ארל מנסה לשחרר את שון... שחוטף כיסא בגב! שון משוחרר וזוחל לזירה. דיזל נכנס אל הזירה בזלזול. דיזל מרים את הכיסא. הקהל צועק בוז. שון מתחיל לקום לאט... כיסא לגב! שון נופל. הוא נאנק מכאבים. דיזל אומר לו לקום. שון קם בעזרת החבלים, דיזל מניף את הכיסא... שון זז! הכיסא חוזר מהחבלים לדיזל! דיזל פגע בעצמו! שון לוקח את הכיסא עכשיו! הוא קם לאט, דיזל קם לאט גם הוא על ברכיו... שון מניף את הכיסא, אבל דיזל עם מכה למפשעה! שון ודיזל על המזרן, ארל זורק את הכיסא משם. דיזל מתחיל לקום. שון קם עם החבלים. דיזל מבצע אייריש וויפ ומבצע על שון באק באדי דרופ! שון מחזיק בגב ומפסיק לזוז. דיזל הולך אליו ובועט בו. דיזל מצמיד. 1... 2... שון יוצא! דיזל לא מאמין. הוא נועל את שון בצ'ינלוק! שון מנסה להילחם בזה. דיזל חונק את שון. ארל בודק, ודיזל מחזק את האחיזה. שון מתחיל לזוז לקריאות הקהל.

הקהל ממשיך לעודד ושון מתחיל לרעוד ולקום... הוא קם... ומכה את דיזל! ושוב! ושוב! דיזל עם מכה! שון מרביץ... דיזל דוחף אותו! שון קם ודיזל שוב דוחף אותו! שון קם ודיזל עם עוד מכה! ועוד מכה, שון נופל החוצה לרצפה! הוא מעולף ודיזל מתנשם. דיזל יוצא החוצה. הוא מרים את ידו ומבצע את הטאונט שלו. הוא מרים את שון... שם אותו בין רגליו! ג'קנייף... דרך שולחן השדרנים! שון מעולף שם כשהמוניטורים עליו! הקהל המום. דיזל נכנס לזירה. הוא מרים את האליפות כששון פשוט שבור שם. דיזל מצווה על ארל לחגור לו את החגורה. שון מתחיל לקום, מותש. וינס צועק עליו להישאר שם. שון קם ונופל. וינס אומר לו שייתן לזה להיגמר. שון זוחל אל הזירה, נופל כל הזמן. הוא מחזיק באייפרון… אבל מה הוא מוציא מתחת לזירה? דיזל ניגש אליו... מושך בשיערו... וחוטף ריסוס ממטף כיבוי! דיזל עיוור! שון נכנס כשדיזל מרביץ בעיוורון לאוויר. שון מכה אותו! ושוב פעם! ושוב פעם! ושוב פעם, לחבלים! אייריש וויפ, דיזל הופך... פורארם שיבר! שון קופץ על רגליו! הקהל משתגע ושון יוצא החוצה. הוא לוקח כיסא! עם כבל! הוא מרים אותו... מכת כיסא לגב של דיזל! דיזל קם... וחוטף כיסא לראש! שון זורק את הכיסא. הוא הולך בתשישות בזירה. שון לוקח את דיזל... אייריש וויפ... דיזל עם מכה לראש! שון נפל! דיזל מרים את שון... אייריש וויפ... ביג בוט! שון נפל. דיזל מסתכל על כולם ומרים את ידו. הוא מושך בצופר. שון מעולף על המזרן. דיזל מרים אותו... שם אותו בין רגליו... מרים לג'קנייף, אבל שון מרביץ לו בראש ונופל עליו! שון מתחיל להרביץ לו... ודורך לו על הראש! הוא עולה על הטורנבאקל! הוא מתייצב עליו... אלבו דרופ! שון קם ומסתכל על הקהל. הוא בפינה. ואתם יודעים מה בא... רקיעות על המזרן... דיזל קם לאט... רקיעות…

דיזל קם, סוויט צ'ין מיוזיק... אבל דיזל מחזיק ברגל! הוא מפיל אותה, קלוזליין! שניהם על המזרן! וינס ולולר עם מיקרופונים! ארל סופר. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4... עדיין לא. 5... 6... דיזל מתחיל לזוז ולקום. שון גם קם. דיזל עם קלוזליין החוצה! שון נופל לרצפה. דיזל יוצא החוצה. שון קם... דיזל עם סנייק אייס אל מחסום האבטחה! דיזל לוקח את שון וזורק פנימה. דיזל עומד לחזור... אבל לא... הוא נעצר. הוא הולך לאנשהו... אל... מאד דוג ואשון! הוא חונק אותו! הוא לוקח אותו ומפיל אותו! ו... הוא... הפרוטזה! הוא לקח את הפרוטזה של הרגל! הוא שם אותה בזירה ונכנס אליה. הוא מרים אותה… שון עם מכה למפשעה! דיזל נופל בכאבים למזרן. שון לוקח את הרגל וקם. הוא מכין את הפרוטזה... מניף... דיזל קם... וחוטף פרוטזה לראש! שון בועט בפרוטזה ומסמן שזה הסוף. הוא רוקע בפינה... דיזל מתחיל לקום לאט... הקהל רוקע ביחד עם שון… הרקיעות מתחזקות יותר ויותר... דיזל קם... סוויט צ'ין מיוזיק! 1... 2... 3!

הקהל משתגע! שון משתגע! הוא עדיין האלוף! דיזל מתגלגל החוצה, כועס. שון מקבל את האליפות ומרים אותה. שון חוגג בכעס. ניתן לראות עוד הילוך חוזר של הסופרקיק. שון מרים את החגורה על כתפו. הוא משוויץ בשריריו. וינס אומר שהקרב הזה קבע רמה חדשה. הזיקוקים מתפוצצים מעל שון. שון חוגג עם החגורה. הוא משוויץ בפני כל הצדדים. שון עומד במרכז הזירה, וזה הסוף...

Shawn Michaels vs. Diesel (No Holds Barred) (WWF In Your House: Good  Friends, Better Enemies) | Wrestling Forum
 

DIUNIM החדש

Active member
מחשבות אישיות

וואו. וואו וואו וואו וואו וואו וואו וואו. אמרתי כבר וואו? כן? לא נורא. הקרב הזה התחיל גבוה ופשוט הגביר קצב כל הזמן. במהלך הקרב הזה שון מייקלס לא נלחם, הוא ספג. ספג כל מה שדיזל נתן לו, כל התעללות אפשרית. תלייה מהחבלים, כיסאות, והשיא, השיא הגדול - הג'קנייף דרך השולחן.

לא משנה כמה מתאבקים יעברו דרך השולחן בכמה מהלכים מדהימים, שום דבר לא יהיה יותר גדול ויותר מדהים מהנפילה של שון דרך השולחן פה. הוא פשוט נשבר, והתגובה של הקהל מרימה את הקרב הזה לרמה אחרת לגמרי. גם הסיום עם הפרוטזה היה יצירתי במיוחד.

האמת, למרות שזה נחשב לקרב הכי גדול בקריירה של נאש - ובצדק - אני לא חושב שזה "סתם עוד יום" עבור שון מייקלס. במהלך השנה הזאת היו לו המון קרבות טובים, אולי הכי הרבה אי פעם. אבל רק הקרב מול מנקיינד התקרב לרמה הזאת. שנה שבה קווין נאש באחד מקרבות האליפות הכי טובים… זה מפתיע, וזאת עדות לגדולה של שון.

ציון הקרב: ⭐⭐⭐⭐¾

1608979238242.png

לסיום

לאחר האירוע, נאש וסקוט הול לא הופיעו עוד בטלוויזיה. בהאוס שואוז הם כן הופיעו, ושלושה שבועות לאחר מכן היה התאריך האחרון שלהם - במדיסון סקוור גארדן. שון ניצח את נאש סופית, ולאחר הקרב הקליק התחבקו ונפרדו מהקהל. זה היה סופו של עידן, לטוב ולרע.

כשנאש והול הופיעו ב-WCW, הדברים התחילו להיות גרועים עבור שון. השונאים שלו מאחורי הקלעים התחילו לטעון שבגללו הנפילה. שהוא אלוף כושל. לא היה דבר רחוק מהאמת יותר מזה. שון היה הטוב ביותר באותה התקופה, והמועמד הראוי ביותר להחזיק באליפות ה-WWF.

אני חושב ששון יכול לטעון לדבר אחד חשוב. גם מול הול, גם מול נאש, וגם מול טריפל אייץ', יש לו קרבות שנחשבים לקלאסיקות ענקיות. קרב הסולם, קרב הקאמבק בסאמרסלאם… תמיד הוא נתן עם הקליק את הקרבות הכי טובים. וזה מוכיח מעבר לכל ספק - הקליק חברים טובים, אבל כשהם נלחמים אחד בשני, זה טוב אפילו עוד יותר...

Retro Oasis: A Taste of the New Generation: Boyhood Dreams: WWF Monday  Night Raw: February 5th, 1996
 
למעלה