המיין איבנט- הפינות האבודות- 128- וורגיימס 1992

DIUNIM החדש

Active member
הקרב שלנו היום מפתיע במיוחד. הוא קרב מאוד "WCW", גם בסוג הקרב, שכולל בתוכו את כמה מהסמלים הכי גדולים של WCW, אבל בנוסף לכך, הוא כולל בתוכו גם את אחד מהמתאבקים הגדולים ביותר של ה-WWE, ומנג'ר גדול שעדיין פעיל, גם היום, ב-WWE! והוא נחשב לקרב הכי טוב של WCW.

וורגיימס. אולי סוג הקרב הכי מזוהה עם WCW. ל-WCW היו המון קרבות וורגיימס, אבל הקרב הזה מיוחד: הוא הקרב האחרון של WCW שדייב מלצר דירג חמישה כוכבים. והוא כולל בתוכו שתי נבחרות רציניות. הראשונה, כמובן, היא הצוות של סטינג. סטינג תמיד מוביל מתאבקים לוורגיימס.

ומול הצוות של סטינג… הברית המסוכנת. קבוצה שמובלת בידי פול אי. דנג'רוסלי, היימן בשבילכם, שרוצה לנקום על פיטוריו מתפקיד השדרן של WCW. אסופה כזאת של מתאבקים מוכשרים מתקבצת לעתים רחוקות בזירה ביחד. מה יקרה כש-WCW יתנו את הקרב הטוב בתולדותיהם?

תיהנו.

1608979421009.png
 

DIUNIM החדש

Active member
השחקנים הראשיים:

צוות סטינג


Drop Toehold - Sting's Squadron vs Paul E.'s Dangerous Alliance | Wrestling  superstars, Wrestling, World championship wrestling


שמות אמיתיים: סטיב בורדן (סטינג), ברי קלינטון ווינדהאם (ברי ווינדהאם), דאסטין פטריק ראנלס (דאסטין רודס), ריצ'ארד בלוד (ריקי סטימבוט), נלסון סקוט סימפסון (ניקיטה קולוף)
ידועים גם בתור: "הסמל של WCW" (סטינג), "הנאטורל" (דאסטין רודס), "הדרקון" (ריקי סטימבוט), "הסיוט הרוסי" (ניקיטה קולוף)
תאריכי לידה: 20 במרץ, 1959 (סטינג), 4 ביולי, 1960 (ברי ווינדהאם), 11 באפריל, 1969 (דאסטין רודס), 28 בפברואר, 1953 (ריקי סטימבוט), 9 במרץ, 1959 (ניקיטה קולוף)
מקום מגורים: וניס ביץ', קליפורניה (סטינג), סוויטווטר, טקסס (ברי ווינדהאם), אוסטין, טקסס (דאסטין רודס), הונולולו, הוואי (ריקי סטימבוט), ליטא (ניקיטה קולוף)
גובה: 1.91 (סטינג), 1.98 (ברי ווינדהאם), 1.98 (דאסטין רודס), 1.78 (ריקי סטימבוט), 1.88 (ניקיטה קולוף)
משקל: 114 ק"ג (סטינג), 124 ק"ג (ברי ווינדהאם), 104 ק"ג (דאסטין רודס), 107 (ריקי סטימבוט), 125 ק"ג (ניקיטה קולוף)
פינישר: סטינגר ספלאש, סקורפיון דת' לוק (סטינג), סופרפלקס, לריאט (ברי ווינדהאם), בולדוג (דאסטין רודס), קרוסבאדי (ריקי סטימבוט), מגל רוסי (ניקיטה קולוף)


ריקי סטימבוט התחיל להתאבק ב-1976. כבר ב-1977 עבר לאזור קרולינה, שם היה מהפייסים המובילים. עוד בתחילת הקריירה שלו הוא היה יריב גדול לריק פלייר, וזכה ממנו באליפות הטלוויזיה. הוא גם היה אלוף זוגות ואלוף ארה"ב. באמצע שנות ה-80 עבר סטימבוט ל-WWF, וגם שם זכה להצלחות. השיא שלו היה זכייה באליפות הבין יבשתית מרנדי סאבאג'. ב-1989, לאחר פרישה קצרה, חזר סטימבוט ל-WCW והתחיל פיוד ענק מול ריק פלייר על אליפות העולם. לאחר הפיוד הזה סטימבוט עזב, ואז חזר ל-WWF ב-1991, לתקופה קצרה ולא משמעותית.

ברי ווינדהאם הוא בנו של בלאקג'ק מוליגן, והתחיל להתאבק עוד ב-1979. את שמו הוא עשה בפלורידה, אבל אחרי כמה שנים הוא וגיסו, מייק רוטונדה, עברו ל-WWF כ-US אקספרס. הם היו צמד אהוד במיוחד וזכו בתארי הזוגות, אבל ווינדהאם עזב את הארגון במהירות. לאחר מכן עבר ל-WCW, והתחיל פיוד גדול מול ריק פלייר על אליפות העולם. לאחר שנתיים, הפך ווינדהאם לחבר בפור הורסמן, ולאלוף ארה"ב. ווינדהאם עבר ל-WWF ב-1989, ולאחר תקופה לא משמעותית חזר ל-WCW, שוב כהורסמן. ב-1991, לאחר עזיבתו של ריק פלייר, הפך ווינדהאם לפייס.

ניקיטה קולוף התחיל להתאבק ב-1984 בעצתו של רוד ווריור אנימל. הוא הוצג כדודו של איבן קולוף, וזכה לפוש משמעותי מהרגע הראשון. קולוף שיחק את הרוסי המרושע, ונלחם מול המתאבקים הגדולים ביותר: ריק פלייר, מגנום TA ודאסטי רודס. הוא זכה באליפות ארה"ב ממגנום אבל לאחר מכן נאלץ להפוך לפייס, כשמגנום נפצע. ניקיטה היה אהוד, אבל המחלה של אשתו אילצה אותו לעזוב את הביזנס לתקופה קצרה. ב-1991 הוא חזרל-WCW, לפיוד מול סטינג ולוגר, אבל נעלם מהר שוב.

סטינג התחיל להתאבק ב-1985. אחרי תקופה קצרה כשותף של אולטימייט ווריור, סטינג התחיל לקבל פוש ב-UWF, וכש-WCW קנו אותם, סטינג המשיך לקבל פוש גם שם. הוא קיבל קרב ענק מול ריק פלייר, והפך מהר מאוד למיין איבנטר. הוא הפך לאלוף הטלוויזיה ב-1989, וב-1990 הוא זכה לבסוף באליפות העולם. את האליפות הוא הפסיד, כמובן, לפלייר שוב. לאחר מכן הוא הפך לשותף של לקס לוגר, שבגד בו לבסוף.

דאסטין רודס הוא בנו של דאסטי רודס האגדי. הוא ערך בכורה ב-1988 בפלורידה, הטריטוריה בה אביו התפרסם. מהר מאוד דאסטין הגיע ל-WCW, אבל העזיבה של אביו אילצה אותו לעבור איתו ל-WWF. גם שם, דאסטין לא שרד הרבה, כיוון שאביו עזב את הארגון במהירות. בפברואר 1991, חזר דאסטין ל-WCW, והפעם היה פייס.

הברית המסוכנת

Pin by Fresh Fox Design Studio, LLC on Wrestling in 2020 | Wrestling  posters, World championship wrestling, Big van vader


שמות אמיתיים: ריצ'ארד רוד (ריק רוד), סטיבן ג'יימס ויליאמס (סטיב אוסטין), מרטין לאנדה (ארן אנדרסון), לורנס וויסטלר (לארי זביסקו), רוברט איטון (בובי איטון)
ידועים גם בתור: "ראבישינג" (ריק רוד), "סטאנינג" (סטיב אוסטין), "האנפורסר" (ארן אנדרסון), "האגדה החיה החדשה" (לארי זביסקו), "ביוטיפול" (בובי איטון)
תאריכי לידה: 7 בדצמבר, 1958 (ריק רוד), 18 בדצמבר, 1964 (סטיב אוסטין), 20 בספטמבר, 1958 (ארן אנדרסון), 5 בדצמבר, 1951 (לארי זביסקו), 14 באוגוסט, 1958 (בובי איטון)
מקום מגורים: רובינסדייל, מינסוטה (ריק רוד), ויקטוריה, טקסס (סטיב אוסטין), מיניאפוליס, מינסוטה (ארן אנדרסון), פיסבורג, פנסילבניה (לארי זביסקו), האנטסביל, אלבמה (בובי איטון)
גובה: 1.91 (ריק רוד), 1.88 (סטיב אוסטין), 1.85 (ארן אנדרסון), 1.80 (לארי זביסקו), 1.83 (בובי איטון)
משקל: 114 ק"ג (ריק רוד), 114 ק"ג (סטיב אוסטין), 116 ק"ג (ארן אנדרסון), 106 ק"ג (לארי זביסקו), 106 ק"ג (בובי איטון)
פינישר: רוד אווייקנינג (ריק רוד), סטאן גאן (סטיב אוסטין), ספיינבאסטר (ארן אנדרסון), שולדרברייקר (לארי זביסקו), אלבמה ג'אם (בובי איטון)


לארי זביסקו התאמן אצל ברונו סאמארטינו האגדי. בזכותו הוא התחיל את הקריירה שלו ב-WWF, ואף היה אלוף זוגות שם. ב-1980, זביסקו התחיל פיוד אכזרי עם ברונו, בו בגד, שהוביל לקרב כלוב אכזרי. לאחר הפיוד הזה זביסקו התחיל להופיע בטריטוריות רבות, כולל ב-AWA. הוא היה אלוף ה-AWA האחרון, הישג שהשיג בגלל שהיה נשוי לבתו של ורן גאנייה. ב-1991, הגיע זביסקו אל WCW, כשה-AWA התפרקה.

בובי איטון ערך בכורה בגיל 17. הוא היה בדרך כלל מתאבק זוגות. ב-1983 עבר לביל וואטס, והוא צירף אותו לדניס קונדרי וג'ים קורנט, כמידנייט אקספרס. הם התחילו יריבות גדולה עם הרוק'נרול אקספרס, יריבות שנמשכה לנצח. ב-1985 עבר ל-WCW. גם שם הוא המשיך במחלקת הזוגות, כפייס וכהיל. ב-1987 הוא קיבל שותף חדש, סטן ליין, והם הפכו להיות הצמד שמוכר כמידנייט אקספרס. בסוף 1990, קורנט וליין עזבו את הארגון ואיטון נשאר כיחיד.

ריק רוד ערך בכורה ב-1982. ב-1984 הוא הגיע לממפיס והפך לראשונה ל"ראבישינג". הוא היה בטריטוריות רבות, אבל ב-1987 הגיע השיא שלו כשהגיע ל-WWF. שם הוא זכה להצלחה אדירה, התחיל פיוד גדול מול אולטימייט ווריור והיה האלוף הבין יבשתי. למרות שהיה מוכר בדרך כלל כרודף נשים, ב-1990 רוד שינה קצת את הגימיק שלו לגימיק רציני יותר. סכסוך כספי עם וינס מקמהן גרם לו לעזוב את ה-WWF קצת אחר כך.

ארן אנדרסון התחיל להתאבק ב-1982. את השם שלו הוא קיבל רק ב-1984, כשהגיע ל-WCW כאחיינו של אולי אנדרסון. הצמד הפך לצמד רציני בארגון, ויחד עם טולי בלאנשארד וריק פלייר הם היו הפור הורסמן, הקבוצה הכי גדולה בהיסטוריה. ארן היה בצמד עם אולי ואחריו גם עם טולי, ועם שניהם זכה בתארי הזוגות. ב-1988 ארן וטולי עברו ל-WWF, וגם שם היו מתאבקי זוגות נהדרים. בסוף 1989 טולי פרש מהעסק וארן חזר ל-WCW, שוב כשותף של פלייר.

סטיב אוסטין הפך למתאבק בזכות כריס אדמס. אדמס לימד אותו את המהלכים ואף היה היריב הראשון שלו. השניים התאבקו ב-USWA בפיוד שבו אוסטין לווה בידי החברה שלו, שהייתה גם האקסית של אדמס. הפיוד היה מאוד שונה יחסית לאותו הזמן. ב-1990, אוסטין כבר חתם ב-WCW, וב-1991 כבר היה אלוף הטלוויזיה.​
 

קבצים מצורפים

  • 1608979488146.png
    1608979488146.png
    KB 345.4 · צפיות: 1
  • 1608979524114.png
    1608979524114.png
    KB 439 · צפיות: 1

DIUNIM החדש

Active member
האווירה

1608979569828.png

שנת 1992 היוותה סוג של סיום תקופה, אך בו זמנית גם התחלה של עידן חדש. ניתן גם להגדיר זאת כ"חילוף משמרות".

האלק הוגאן החל להתקרב לסיום הקדנציה הראשונה שלו ב-WWE. הוא היה אמור לפרוש לגמרי מרסלינג ולהתרכז בכיכוב על מסכי הקולנוע ברחבי המדינה. הוגאן התכוון לעבור לתחום הקומדיות, והתכונן לכבוש את הוליווד בסערה עם "אומנת במשקל כבד". הוגאן לא ממש פרש מרסלינג, ובשנת 1993 כבר ראינו אותו שוב.

ב-WCW, השנה הייתה בעייתית. היו כמה חילופי בוקרים, ובאותה תקופה הבוקר היה קיפ אלן פריי, שהמתאבקים די חיבבו כי נתן בונוסים למתאבקים המצטיינים, מה שהוביל לתמריץ להשתפר. בנוסף, 1992 הייתה השנה בה WCW נאלצו להסתדר ללא האייקון הגדול שלהם, ריק פלייר, שב-1991 עזב ל-WWF לאחר סכסוכים עם ההנהלה. הם נאלצו להתמודד עם הכעס של הקהל.

פיוד

1608979600190.png

שורשיה של הברית המסוכנת היו בפיטורין של פול אי. דנג'רוסלי מתפקידו כפרשן. דנג'רוסלי הודיע שאמנם הוא כבר לא פרשן, אבל עדיין מנג'ר, ושהוא ינקום ב-WCW על הפיטורין שלו. לאחר מכן הוא הציג את ריק רוד כקליינט החדש שלו, וכעבור חודש רוד ניצח את סטינג על אליפות ארה"ב, כשסטינג הפצוע מנסה לשווא לשמור על התואר שלו. מצד שני, זביסקו ואנדרסון, שהיו אלופי זוגות, פצעו את ברי ווינדהאם כשריסקו על ידו דלת מכונית, מה שגרם לדאסטין להביא את סטימבוט כדי לזכות בתארי הזוגות. אנדרסון לא התבלבל והוא ואיטון זכו בתארי הזוגות מסטימבוט ורודס במהירות.

בסופרברול 1992, זכה סטינג באליפות העולם. רוד בינתיים היה בפיוד מול סטימבוט, ואילו ווינדהאם ורודס המשיכו להילחם מול חברי הברית. לאחר הזכייה של סטינג, רוד התעמת איתו במסיבת העיתונאים, והברית תקפה את סטינג, עד שקולוף בא להציל אותו. לאחר מכן החבורה נלחמה במגוון של קרבות זוגות ויחידים לקראת האירוע, כולל שבירת אף של סטימבוט לאחר קרב מול איטון, וזכייה של ברי ווינדהאם בתואר הטלוויזיה מאוסטין.

קולוף, מצידו, הפך מהר מאוד לתומך של סטינג. הוא ניצח את זביסקו בקרב שניים משלושה בלי שזביסקו הצליח להצמיד אותו בכלל, מה שיצר מתיחות בין זביסקו לשאר הברית. נקבע קרב וורגיימס בין הקבוצות. שבוע לפני האירוע, רוד, אנדרסון וסטיב אוסטין ניצחו בקרב שלשות שלהם, אבל זביסקו הוצמד במהלך קרב שלו ושל איטון מול סטימבוט וקולוף. האם זביסקו הוא החוליה החלשה?​
 

DIUNIM החדש

Active member
הקרב


המוזיקה של הוורגיימס מתנגנת. הזיקוקים עפים והכלוב מתחיל לרדת. ג'ים רוס מפרשן את זה כאילו זה ההאל אין א סאל. ג'סי ונטורה אומר שהוא שמח שהוא בחוץ. מסבירים את החוקים. אחד מכל צוות ייכנס לכלוב לקרב בן חמש דקות, ואז הצוות שינצח בהטלת המטבע ישלח עוד חבר בצוות פנימה. לאחר שתי דקות הצוות השני ישלח חבר פנימה, וכל שתי דקות הצוותים ישלחו אנשים פנימה לסירוגין. אחרי שכל העשרה בפנים, הדרך היחידה לנצח תהיה לגרום לחבר בצוות היריב להיכנע או לוותר.

המוזיקה של הברית המסוכנת נשמעת. מדוזה יוצאת ואחריה רוד, אוסטין, זביסקו, אנדרסון, איטון ודנג'רוסלי. הם צועדים לזירה והולכים לצד אחד של הכלוב.

המוזיקה של סטינג נשמעת, הקהל משתגע. סטינג יוצא ואחריו קולוף, דאסטין, ווינדהאם וסטימבוט. הם נותנים כיף ועוצרים ליד הכלוב. הם מקיפים את הכלוב. הצוותים מתייעצים אחד עם השני. לפול אי. יש תכנית. סטיב אוסטין יתחיל ראשון מהברית המסוכנת. הוא נכנס ובודק את הכלוב... וברי ווינדהאם, שכבר ניצח אותו, נכנס גם הוא!

ווינדהאם מרביץ לאוסטין שמנסה לתקוף אותו. הוא נועל האדלוק. אוסטין דוחף אותו לחבלים וברי מתקל אותו. הוא רץ וחולף מעל אוסטין... אוסטין כמעט זורק אותו לכלוב! ווינדהאם עוצר את עצמו ואוסטין מתחנן. הם מנסים לנעול אחיזה וברי בועט באוסטין ומרביץ לו. הוא מרים את אוסטין לבאדי סלאם! הוא רץ... אלבו דרופ ואוסטין זז! אוסטין מרביץ לווינדהאם. הוא מטיח את ראשו בטורנבאקל. אוסטין מתקל את ווינדהאם בפינה. ווינדהאם עם שריטה לעין! הוא לוקח את אוסטין... בין רגליו... אבל אוסטין עם באק באדי דרופ! אוסטין עם אלבו דרופ. דנג'רוסלי עובר על התכנית עם הצוות שלו. ווינדהאם בינתיים תוקף את אוסטין. הוא זורק אותו לזירה השנייה! ווינדהאם מרביץ לאוסטין. הוא זורק אותו לכלוב! ווינדהאם עם שריטה לעין. DDT בקפיצה! ווינדהאם לוקח את אוסטין… הוא מנסה לשפשף את ראשו בכלוב, אוסטין עוצר את זה וברי מרביץ לו. אוסטין מרביץ לו בבטן. הוא נותן לו מרפק לראש. אוסטין עם קלוזליין לזירה השנייה! הקהל לא אוהב את אוסטין. אוסטין רץ... קלוזליין בקפיצה! אוסטין עולה על הטורנבאקל... מחזיק בגג... ומנסה לבעוט בווינדהאם! ווינדהאם מתחמק, מרים את אוסטין ומפיל אותו על המזרן! ווינדהאם מרים את אוסטין ומרביץ לו בראש... וזורק אותו לכלוב! ווינדהאם לוקח את אוסטין... וזורק אותו לכלוב! סטינג מעודד. ווינדהאם מרים את אוסטין ומשפשף את ראשו על הכלוב! אוסטין מדמם כבר. הוא מותש. נשארה עוד דקה. ווינדהאם מרביץ לאוסטין. ווינדהאם לוקח את אוסטין ומטיח את ראשו בטורנבאקל. הוא מרביץ לו ואוסטין נופל. הוא מרים את אוסטין ונושך לו את המצח! אוסטין נופל. ווינדהאם לוקח את ראשו של אוסטין ומרביץ לו. אוסטין עם אייריש וויפ... ווינדהאם בועט לו בבטן. ווינדהאם רץ... ברכיה! השופט אומר שזה זמן להטיל מטבע. סטינג אומר עץ… פלי! הברית המסוכנת עם יתרון!

ריק רוד נכנס! הוא רץ פנימה ותוקף את ווינדהאם! הוא מרביץ לו. ווינדהאם מנסה להחזיר אבל חוטף ברכיות ומרפק לראש. ווינדהאם על ברכיו ומחזיר לרוד. רוד לוקח אותו ושורט לו את העין. ווינדהאם מנסה להרביץ לו מהפינה. רוד תוקף אותו ומתקל אותו. סטינג מנסה לעודד את ווינדהאם עם הקהל. רוד לוקח את ווינדהאם... אבל ווינדהאם מרביץ לו! רוד מנסה לזרוק אותו לכלוב, ווינדהאם חוסם. אוסטין רץ ופוגע בו! הוא מרביץ לו! רוד מרביץ לווינדהאם. אוסטין על הטורנבאקל… רוד מחזיק את ווינדהאם ואוסטין עם קלוזליין בקפיצה! עוד דקה נשארה. אוסטין ורוד לוקחים את ווינדהאם... וזורקים לכלוב! ווינדהאם זוחל. רוד ואוסטין זורקים אותו שוב לכלוב. רוד עם ברכיה. אוסטין מרביץ לווינדהאם. גם רוד. רוד נועל צ'ינלוק ואוסטין עוזר לו.

סטימבוט נכנס! הוא רץ ותוקף את רוד! ואת אוסטין! הוא זורק את אוסטין לכלוב! בועט ברוד! צ'ופים! זורק את רוד לכלוב! עוד מכה... DDT! לוקח את אוסטין... DDT! סטימבוט משתגע! הוא נותן צ'ופ לאוסטין בפינה. הוא לוקח את רוד ומטיח את ראשו בטורנבאקל. הוא ממשיך כמה פעמים! אוסטין מרביץ לו. הוא מרביץ לו בפינה. אייריש וויפ… גלגול, אבל סטימבוט קופץ מעליו! אוסטין פגע בטורנבאקל! סטימבוט מחזיק בגג ומשתמש בו כדי לבעוט באוסטין! רוד רץ... סטימבוט עליו! הוריקנראנה! ומכות לרוד! עוד דקה נשארה! ווינדהאם מרביץ לאוסטין. סטימבוט מרביץ לרוד. אוסטין חוטף את הטורנבאקל בראש מווינדהאם פעמיים. הוא נופל. רוד פתאום מרביץ לסטימבוט. ווינדהאם עוזר לסטימבוט מול רוד. הוא הולך לאוסטין בזירה השנייה. ארן אנדרסון מתכונן… השניות חולפות... והוא נכנס!

אנדרסון בפנים! הוא נכנס וברי ווינדהאם חוטף בעיטה! DDT! הוא הולך לזירה השנייה, מרביץ לסטימבוט! אייריש וויפ... ספיינבאסטר! אנדרסון מסמן שזה הסוף. הוא מחזיק בסטימבוט... בוסטון קראב! רוד משתף פעולה! גם הוא מושך את הרגל! סטימבוט נאנק מכאב. אנדרסון דורך על סטימבוט. ווינדהאם רץ ומרביץ לרוד. ואז לאנדרסון. הוא מרביץ לו על החבלים. רוד תופס אותו ואנדרסון בועט בו. אוסטין תוקף את סטימבוט ושוב נשארה דקה. סטימבוט עם צ'ופ לאוסטין! רוד תוקף את סטימבוט. הוא שם אותו בין רגליו... פיילדרייבר! אוסטין ואנדרסון דורכים על ווינדהאם. אוסטין עם ברכיה. רוד מרים את סטימבוט וזורק אותו לזירה השנייה!אנדרסון בועט בווינדהאם וזורק גם. רוד עם אייריש וויפ לסטימבוט... מפספס קלוזליין, קלוזליין כפול! שניהם נפלו! דאסטין רודס מתכונן… והזמן נגמר!

דאסטין נכנס! הוא תוקף את אנדרסון! אנדרסון עם אייריש וויפ לפינה, אבל חוטף בעיטה מדאסטין! ועוד אחת! מרפק ביוני! אנדרסון קם וחוטף מכה! ודאסטין עם מכה לאוסטין! אייריש וויפ... מנהטן דרופ! אוסטין פגע עם הראש בכלוב! קלוזליין! אנדרסון חוטף קלוזליין! סטימבוט בינתיים עם בוסטון קראב על רוד! ווינדהאם תוקף את אנדרסון ודאסטין את אוסטין בפינה! אייריש וויפ! אוסטין עולה על הטורנבאקל... דאסטין מרים אותו... אלקטריק צ'ייר דרופ! אוסטין קם… וחוטף מכה מדאסטין! ווינדהאם תקע לאנדרסון את הראש בין הזירות! נשארה עוד דקה! דאסטין מרביץ לאוסטין! סטימבוט עם פיג'ר פור לג לוק על רוד! רוד הופך את האחיזה בינתיים. מי ייכנס? סטימבוט מסתובב שוב עם האחיזה. אנדרסון תוקף את דאסטין. הזמן נגמר!

זביסקו נכנס! דאסטין מרביץ לו! הם מחליפים מהלומות, אבל... מדוזה מטפסת על הכלוב! עם הפלאפון של דנג'רוסלי! היא על הגג! היא נתנה לארן! אנדרסון עם מכה לראש של דאסטין! וסטינג על הגג! אנדרסון מכה את סטימבוט עם הפלאפון! מדוזה חייבת לרדת. רוד חונק את סטימבוט. נשארה עוד דקה. האנפורסרס תוקפים את דאסטין בפיה. אוסטין מכה את ווינדהאם בזירה השנייה. רוד מנסה לשבור לסטימבוט את האף באחיזה. זביסקו זורק את דאסטין לכלוב! אנדרסון דורך על ווינדהאם. הוא זורק אותו לכלוב! דאסטין שוב חוטף את הכלוב! רוד עם אייריש וויפ וסליפר לסטימבוט! סטימבוט מנסה להיאבק... סטינג מתכונן! והזמן נגמר!

סטינג בפנים! בעיטה לאנדרסון! הוא בועט בו ורץ... פייסבאסטר! רוד נכנס וחוטף ג'וברייקר! סטינג מרים אותו... גורילה פרס סלאם, אבל הוא מרים את רוד אל הגג! שלוש פעמים! ארבע פעמים! ומפיל אל המזרן! אנדרסון חוטף בעיטה. הוא נזרק לכלוב! אוסטין חוטף בעיטה! אייריש וויפ... באק באדי דרופ לכלוב! סטינג לוקח את ארן ומטיח את ראשו בכלוב! הוא משפשף את הפנים שלו בכלוב וזורק אותו לשם! מדוזה ופול אי. מכינים בינתיים את איטון. נשארה עוד דקה. ווינדהאם ודאסטין מרביצים לאוסטין בינתיים. סטימבוט זורק את רוד לזירה השנייה. ווינדהאם עם אייריש וויפ, אוסטין מתכופף ומבצע שולדר בלוק! אנדרסון בועט בסטינג. ווינדהאם וזביסקו נופלים מאגרופים. סטימבוט וסטינג תוקעים את הראש של רוד בין הזירות! זביסקו זורק את ווינדהאם לכלוב! סטימבוט מכה את אנדרסון. איטון מתכונן... הזמן נגמר!

איטון נכנס! הוא בועט בסטימבוט. הוא זורק אותו לכלוב! דאסטין המדמם מבצע על אוסטין ביג בוט! ומרפק! איטון בועט בווינדהאם. הם כולם מדממים! איטון תוקף לסטימבוט את האף. הוא בועט בווינדהאם. הוא זורק אותו לכלוב! סטימבוט עם קלוזליין על רוד! זביסקו מנתק את הטורנבאקל! אנדרסון בועט בווינדהאם. רוד מתעסק עם הטורנבאקל, סטינג תופס אותו! הוא בועט בו! ווינדהאם עם פיג'ר פור על אנדרסון! זביסקו מטיח את סטימבוט בכלוב, סטימבוט מחזיר מלחמה, נותרה עוד דקה! החבלים ממש רפויים. סטינג מרביץ לרוד. הוא דורך עליו. זביסקו חונק את ווינדהאם. סטימבוט מרביץ לו. אנדרסון דורך על סטינג. זביסקו ואיטון מנסים לפגוע בווינדהאם שמחזיר להם. ניקיטה קולוף מתכונן... והזמן נגמר!

הקרב שמעבר מתחיל! קולוף בפנים! הוא מרביץ לאנדרסון! הוא זורק אותו לכלוב! הוא מסתכל על סטינג ומציע לו את ידו כדי לקום. סטינג עדיין חושד. הוא דוחף את סטינג, וחטף מכה מאנדרסון ואוסטין! אנדרסון ואוסטין עם אייריש וויפ… קולוף וסטינג מתכופפים, קלוזליין! סטינג משתגע! הוא נותן כיף לקולוף והם מתחבקים. סטינג תוקף את אוסטין, קולוף את אנדרסון! רוד תוקף את קולוף. הוא תקע לו אצבע בעין. ווינדהאם מחזיק בזביסקו... דאסטין בועט בו. רוד עוד מתעסק בטורנבאקל! סטימבוט מרביץ לו. סטינגר ספלאש על אנדרסון! סקורפיון דת' לוק! איטון מרביץ לסטינג. החבל נפל! החבל העליון נפל! איטון מוציא משהו מתוכו. זביסקו רץ וקולוף מתקל אותו! דאסטין נועל אותו בפיג'ר פור! אנדרסון קופץ על סטינג... וחוטף בעיטה! קולוף מטיח את ראשו של אוסטין על הטורנבאקל! הדם נמרח! רוד מרביץ לדאסטין וזביסקו משתחרר. קולוף תוקף את רוד. הוא חונק אותו על המזרן. דאסטין מרביץ לאוסטין... באדי סלאם! הוא על הטורנבאקל... אלבו דרופ, אוסטין זז! איטון וזביסקו תוקפים את סטינג. זביסקו מרביץ לסטינג ואיטון מוציא את החלק המתכתי של הטורנבאקל! זביסקו לוקח אותו! הוא מניף אותו, איטון מחזיק בסטינג... זביסקו עם מכה... אבל סטינג זז ואיטון חוטף! סטינג בועט בזביסקו! הוא זורק אותו! הוא נועל את הכתף של איטון! איטון נאנק מכאבים! סטימבוט עוצר את זביסקו! ווינדהאם עם אנדרסון! דאסטין עם אוסטין, קולוף עם רוד... איטון נכנע!

זה נגמר! איטון מתגלגל בכאבים, הצוות של סטינג ניצח! השופט מרים לסטינג את היד. סטימבוט מחבק אותו. דנג'רוסלי זועם וצועק על זביסקו. זביסקו לא מבין. רוד צועק על אנדרסון. כולם קולטים שזביסקו פישל. אוסטין קם וגם מצטרף להאשמות. איטון גם מאשים. הברית המסוכנת מאשימים את זביסקו. סטינג והצוות שלו הולכים, מנצחים. איטון מקלל את זביסקו. זביסקו מאיים על דנג'רוסלי ושאר הברית צועקת עליו. הקהל שונא את פול אי. ורואים הילוך חוזר. רואים איך זביסקו פגע בטעות בבובי. ג'ים רוס וג'סי ונטורה נפרדים...

1608979782944.png
 

DIUNIM החדש

Active member
מחשבות אישיות

ללא ספק, מדובר כאן בקרב הכי טוב בתולדות WCW (פרט לסטימבוט-פלייר, כמובן). כשסטיב אוסטין מתחיל לדמם כבר בהתחלה, ובסוף כולם חוטפים מכות, דאסטין רודס מדמם כמו אבא שלו בשיאו, ויש סיום שבו משתמשים בחלק מתכתי מתוך טורנבאקל - אני חושב שמותר להגיד את זה.

כל המתאבקים כאן היו בשיאם, מוכשרים ביותר. כמה פעמים ראיתם את אוסטין ואת סטינג נלחמים? ועוד עם אנשים כמו רוד וסטימבוט? אסופת הכישרון בקרב הזה הייתה מדהימה, וכתוצאה מכך גם הקצב היה מהיר, וכל הקרב היה בלגן אלים שהפך לקטטה ענקית ונהדרת.

כן, זה קרב וורגיימס, וכנראה שבכאלו קרבות תמיד יהיה קצת בלגן שמונע ממך להבין את כל הקרב במלואו. זה גם קורה. אבל אם לומר את האמת, הקרב הזה היה מהטובים ביותר של WCW, אקשן נון-סטופ, ואפשר להבין למה דייב מלצר דירג אותו חמישה כוכבים. עם כזה קאסט של מתאבקים… איך אפשר שלא?

ציון הקרב: ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ¾

Page 7 - 10 Great Sting matches every wrestling fan should see


לסיום

כמו ש-WCW הייתה טובה, ככה היא הרסה הכול. אחרי הקרב הזה הברית המסוכנת התפרקה, וכולם הלכו לענייניהם. בתכל'ס, אם בודקים אם WCW הצליחה לשמור על המתאבקים האלה, כעבור חמש שנים רובם פרשו או עזבו. קולוף, סטימבוט, רוד, אנדרסון, איטון וזביסקו פרשו. דאסטין, ווינדהאם ואוסטין עזבו ל-WWF, חלקם לא הצליחו (ווינדהאם), חלקם די הצליחו (דאסטין) וחלקם שינו את העסק (אוסטין).

סטינג נשאר. הוא תמיד נשאר לעזור ל-WCW. עד היום האחרון הוא היה שם. הקרבות הטובים של החבר'ה האלה נמשכו, אבל איכשהו זה לא היה זה. איכשהו משהו התפספס, וגם ב-WCW לא היו עוד ממש מתאבקים שהיו מוכנים לעשות עסקים כמו שהעשרה פה היו מוכנים.

היימן הכי נפגע אחרי הפירוק. הוא פוטר לאחר שביל וואטס השתלט על הארגון, אבל גם הוא חשב לשנות את הביזנס. עם כל כמה שהוא זכור כמנג'ר של לסנר או הבוס של ECW, אני חושב שצריך לזכור שבזמנו, הוא היה מנג'ר של אוסף כישרונות מדהים. הוא ליווה את אוסטין מול סטינג - הייתם מאמינים?!

Stunning Steve Austin & Paul Heyman. | Steve austin, Wrestling superstars,  World championship wrestling
 
למעלה