המיין איבנט 161 ולפני אחרון- צ'יימבר 2005

DIUNIM החדש

Active member
והפעם במיין איבנט, אנחנו חוזרים לשנה שניפקה עבורנו לא מעט קרבות טובים בפינה הזאת. שנה שבדיעבד אפשר להגיד שהיא השנה הגדולה באמת האחרונה של ה-WWE. אני מדבר איתכם על שנת 2005, ולמען האמת, ממש בהתחלה שלה, כי אנחנו בינואר, וזה קרב עם המון משתתפים.

ואנחנו צריכים לדבר גם על טריפל אייץ'. בן אדם שהמון דיברו על זה שיש לו אגו. וכאן עולה השאלה: האם טריפל אייץ' הוא המתאבק היחיד שיכול לזכות בתואר מעצמו? כנראה שכן. כי לפני רסלמניה 21, לפני המפגש עם באטיסטה, טריפל אייץ' רוצה להפוך מ-9 פעמים אלוף, ל-10 פעמים אלוף.

אז לאחר המון זמן של סטוריליינים, תואר העולם פנוי, ובניו יירס רבולושן 2005, הוא על הכף בקרב אלימיניישן צ'יימבר. חוץ מטריפל אייץ', גם רנדי אורטון, באטיסטה, אדג', כריס ג'ריקו וכריס בנואה בתוך הצ'יימבר. ושון מייקלס השופט. אבל הסטוריליין רק מתחיל, ובאטיסטה רק מתחמם...

תיהנו.

 

DIUNIM החדש

Active member
השחקנים הראשיים:

כריס ג'ריקו


שם אמיתי: כריסטופר קית' ארווין
כינוי: Y2J, הטוב בעולם במה שהוא עושה, לב ארי
תאריך לידה: 9 בנובמבר, 1970
מקום מגורים: אודסה, פלורידה, וויניפג, מניטובה, קנדה
מקום לידה: מנהאסט, ניו יורק
גובה: 1.83 מטר
משקל: 103 ק"ג
פינישר: קודברייקר, וולס אוף ג'ריקו

כריס ג'ריקו הוא בנו של טד ארווין, שחקן הוקי קנדי ששיחק בניו יורק, ולכן נולד בניו יורק. עוד בילדותו בוויניפג הוא צפה במופע של ה-AWA והתחיל לרצות להתאבק. המתאבקים האהובים עליו היו ריקי סטימבוט, שון מייקלס (איתם גם עבד) ואואן הארט המקומי. בגיל 19 התחיל ג'ריקו להתאמן בהיאבקות, ולאחר חודשיים התחיל להתאבק מול חברו לספסל הלימודים, לאנס סטורם, בגימיק של קאובוי. לאחר מכן הפכו השניים לצמד, וארווין קיבל את השם "כריס ג'ריקו", על שם אלבום מטאל. הם עבדו עם ריינו, אדג' וכריסטיאן באינדיז הקנדיים.

עוד בשנותיו הראשונות התחיל ג'ריקו להתאבק ביפן ובמקסיקו, שם קיבל את הכינוי "לב ארי". הוא גם שיחק את סופר לייגר, היריב של ג'ושין לייגר (אם כי הוא לא עבד טוב עם המסכה). ג'ריקו הרשים רבים ב-1995, בעיקר את ויילד פגסוס (כריס בנואה) שעבד איתו ביפן, ובהמלצתו התחיל לעבוד אצל פול היימן ב-ECW. הוא הרשים מיד וזכה באליפות הטלוויזיה בתקופה הקצרה שלו שם. לאחר מכן עבר ל-WCW, שם המשיך להתאבק במידקארד והפך לאלוף משקל קל.

ב-1998, ג'ריקו שכלל את דמותו והפך לדמות של כוכב רוק שחצן. הוא התחיל יריבויות עם טובי מתאבקי המשקל הקל, כמו ריי מיסטריו (אותו פצע), חובנטוד גאררה (לו הוריד את המסכה) ודין מלנקו (מולו טען שהוא יודע יותר אחיזות, ואף הייתה לו רשימה להוכיח את זה). לבסוף מלנקו היה השופט בקרב בו ג'ריקו הפסיד את התואר לחובנטוד. לאחר מכן ג'ריקו הפך לאלוף טלוויזיה וניסה למנף את הקריירה שלו בפיוד מול אוף העולם, גולדברג. וכאן התחילו הבעיות.

ב-WCW לא הכירו ביכולת של ג'ריקו להיות מתאבק מרכזי, ולכן הפיוד מול גולדברג לא התקדם לשום מקום. בסוף 1998 ג'ריקו הפסיד את אליפות הטלוויזיה ואז הפסיד לסאטורן, ואז כבר היה ברור שהוא מתכנן לחתום ב-WWF. שם קידמו את הגעתו של ג'ריקו בעזרת שעון ענק שספר להגעתו, ונתנו לו להתעמת על ההתחלה מול הרוק. בשנתיים הבאות ג'ריקו שלט במחלקת התואר הבין יבשתי, והיו לו יריבויות מול צ'יינה, כריס בנואה וטריפל אייץ'.

ב-2001, ג'ריקו התחיל לפרוץ את תקרת הזכוכית. הוא התחיל יריבות ענקית מול הרוק וזכה ממנו בתואר WCW, אותו התואר שאריק בישוף לא נתן לו לזכות בו. לאחר מכן הוא גם ניצח את סטיב אוסטין וזכה בכבוד של להיות האלוף הבלתי מעורער הראשון. הכהונה של ג'ריקו לא הרשימה ממש ולבסוף הוא הפסיד את האליפות לטריפל אייץ' וחזר לאפר מידקארד.

את 2003 העביר ג'ריקו בצמד עם כריסטיאן (שאף זכה בתארי הזוגות) וביריבות גדולה מול שון מייקלס, וגם קרבות מול גולדברג. ב-2004 הוא נפרד מכריסטיאן בגלל יריבות על טריש סטראטוס, יריבות שהסתיימה בקרב כלוב. לאחר מכן ג'ריקו זכה בתואר הבין יבשתי בפעם השביעית, אולם הפסיד אותו מהר לשלטון בנג'מין.

כריס בנואה



שם אמיתי: כריסטופר מייקל בנואה
ידוע גם בתור: פגסוס קיד, וויילד פגסוס, קריפלר, הזאבון
תאריך לידה: 21 במאי, 1967
מקום מגורים: אטלנטה, ג'ורג'יה
גובה: 1.80 מטר
משקל: 100 ק"ג
פינישר: קריפלר קרוספייס, דייבינג האדבאט

בנואה ללא ספק נחשב לבין מתאבקי הטכניים הטובים ביותר כיום. הוא התחיל את הקריירה שלו בסטמפיד רסלינג בבעלותו של סטו הארט, שם התאבק עד 1990 ואף זכה כמה פעמים באליפות הזוגות. לאחר מכן בנואה עזב ליפן, בדמות חדשה עם מסכה בשם פגסוס קיד.

ביפן הוא זכה להצלחה רבה, ואף זכה בטורניר הסופר ג´וניורס לאחר שניצח את אל סמוראי. באותה עת הוא גם היה ב- WCW, אולם שם הוא לא היה יותר מג'ובר ועזב אותה לאחר שלושה הופעות בסך הכול. בשנת 94 בנואה חתם ב- ECW, ובקרב נגד סאבו שבר בנואה את צווארו של סאבו, ובעקבות כך החליטו לקרוא לו "קריפלר". בתחילת 95 בנואה ודין מלנקו זכו באליפות הזוגות של ECW לאחר ניצחון על טאז וסאבו, וכעבור חודש וחצי הפסידו את האליפות לפאבליק אנמי.

ב-1996 WCW החליטו לצרף מחדש את בנואה, והנ"ל אף הצטרף להורסמן. בנואה מהר מאוד נכנס לפיוד עם קווין סאליבן, ולאחר פיוד ארוך וממושך שכלל גם את חברו של סאליבן מינג, ניצח בנואה את סאליבן בקרב המפסיד פורש, וסאליבן נאלץ לפרוש. בסוף 97 פלייר פירק את ההורסמן, ולאחר שניסה כמה פעמים לזכות באליפות ארה"ב מ- DDP אבל ללא הצלחה, נכנס בנואה לפיוד עם בוקר טי על אליפות הטלוויזיה. במהלך הפיוד, נקבע סדרת של שבעה קרבות בין בנואה לבוקר טי, בה בוקר ניצח לאחר 4:3 בסוף הסדרה.

לאחר מכן בנואה התחיל במאמצים להחזיר את ההורסמן, ובסוף 98 הוא הצליח לאחר שפלייר הודיע רשמית שההורסמנס חזרו. לאחר שהוא כבר 3 שנים ב- WCW ובלי אף תואר ברזומה מצד WCW (פרט לתואר הטלוויזיה בו זכה בהאוס שואוז לכמה ימים) זכה סוף סוף בנואה בתואר הראשון שלו ב-WCW לאחר שהוא ומלנקו ניצחו את קורט הניג וברי ווינדהאם וזכו באליפות הזוגות. לאחר כשלושה חודשים בתור אלופים, הפסידו בנואה ומלנקו את האליפות לרייבן וסאטורן בקרב משולש שנכחו בו גם ריי מיסטריו ובילי קידמן. למרות שהוא זכה פעמיים באליפות ארה"ב, בנואה לא היה מרוצה ממעמדו ב-WCW והוא ציפה כבר לזכות באליפות העולם לאחר שהוא כבר ארבע שנים שם.

לבסוף בנואה זכה באליפות העולם בתחילת 2000 לאחר שניצח את סיד, אבל זה לא מנע ממנו לעזוב את ה- WCW יום למחרת ולהצטרף ל-WWF ביחד עם אדי גאררו, פרי סאטורן ודין מלנקו. בנואה, אדי, סאטורן ומלנקו הגיעו ל- WWF ונשארו ביחד בתור הרדיקלס. לקראת רסלמניה 16, נכנס בנואה לפיוד עם ג'ריקו ואנגל, ובמניה עצמה זכה באליפות הראשונה שלו ב- WWF, אליפות הבין יבשתית. לאחר מכן בנואה המשיך לפיוד עם ג'ריקו על החגורה, שלבסוף בנואה ניצח אותו בג´דג´מנט דיי. לקראת סוף 2000, חידשו בנואה וג'ריקו את הפיוד ביניהם, ונפגשו בקרב סולם ברויאל ראמבל 2001 הפעם על אליפות הבין יבשתית, שבנואה החזיק אותה באותו הזמן. לאחר קרב מדהים, ובין קרבות הסולם הכי טובים שהיו ב- WWF, ניצח ג'ריקו את בנואה וזכה באליפות.

לקראת מניה 17 בנואה נכנס לפיוד עם קורט אנגל, שרעיון הפיוד היה מי המתאבק הטכני הטוב ביותר ב-WWF. אנגל ניצח במניה, אולם בבאקלאש ניצח בנואה בקרב 30 דקות. בנואה וג'ריקו איחדו כוחות וניצחו את אייץ ואוסטין בתוכנית RAW במאי, והפכו לאלופי הזוגות של ה-WWF. למחרת היום, הגנו בהצלחה על התואר בקרב TLC בתוכנית סמאקדאון, אולם בקרב הנ"ל נפצע בנואה קשה בצוואר, פציעה שהשביתה אותו שנה שלמה. בנואה חזר ל- WWE וכבר בסוף יוני, זכה באליפות הבין יבשתית בפעם הרביעית שלו לאחר שניצח את רוב ואן דאם. בנו מרסי 2002 זכה בנואה ביחד עם אנגל באליפות הזוגות לאחר ניצחון על אדג' ומיסטריו, בקרב שנחשב לבין קרבות הזוגות הטובים ביותר שהיו ב- WWE. חודש לאחר מכן, הפסידו את האליפות לאותם אלה שהם ניצחו אותם כדי לזכות באליפות. בנואה המשיך את הפיוד מול קורט אנגל ולשניים היה קרב נהדר על תואר ה-WWE בראמבל 2003.

בסוף 2003, בנואה הסתבך עם ה- GM של סמאקדאון דאז, פול היימן, שקבע שהוא יהיה הכניסה מספר 1 לרויאל ראמבל 2004. וכנגד כל הסיכויים בנואה ניצח בראמבל וקיבל ביושר מועמדות לאליפות העולם ברסלמניה, אך בנואה לא היה מעוניין באליפות ה-WWE של ברוק לסנר, אלא באליפות העולם במשקל כבד של טריפל H ב-RAW, ולכן בנואה עבר ל-RAW כדי להתמודד מול טריפל H על התואר. אך צצה בעיה- שון מייקלס שלא השלים עם הפסדו ברויאל ראמבל לטריפל H נכנס לתמונת האליפות בכך שבעט בבנואה בחתימת חוזה המיין איבנט וחתם במקומו. אך למרות שמייקלס חתם אי אפשר היה לשלול מבנואה את המיין איבנט, ולכן הקרב נהיה קרב משולש על האליפות שהסתיים בניצחונו של בנואה לאחר שהכניע את טריפל H עם קרוספייס וחגג עם חברו הטוב אדי גאררו. בנואה החזיק בתואר חמישה חודשים והפסיד אותו לרנדי אורטון בסאמר סלאם, ומכאן בנואה ירד למיד-קארד והמשיך בפיוד שלו עם אבולושן עד סרבייבר סירייס.​
 

DIUNIM החדש

Active member
אדג'



שם אמיתי: אדם קופלנד
ידוע גם בתור: כוכב ההיאבקות למבוגרים בלבד
תאריך לידה: 30 באוקטובר, 1973
מקום מגורים: טורונטו, אונטריו, קנדה
גובה: 1.92 מטר
משקל: 108 ק"ג
פינישר: ספיר

אדג' נחשב לאחד הכוכבים הכי גדולים ב-WWE. מאז שהיה ילד, אדם קופלנד ידע שהוא רוצה להיות מתאבק למחייתו . כשרסלמניה 6 הגיעה לעיר מולדתו, טורונטו, קופלנד עודד את גיבור ילדותו האלק הוגן בקרב נגד אולטימייט ווריור. לאחר אירוע זה, קופלנד החליט ברצינות להיות מתאבק מקצועי.

הוא החל להתאבק בסיבוב הופעות קנדי עצמאי תחת השם "סקסטון הארדקסל". הוא נהייה להצלחה, במיוחד כאשר התאחד עם כוכב WWE עתידי בשם ג'יי ריסו הידוע יותר ככריסטיאן. הם היו ידועים כבלונדינים המתאבדים. כמו כן קופלנד התאחד עם ג'ו.אי. לג'נד (ג'סט ג'ו) כששם הצמד היה "סקס ואלימות" . לא עבר זמן רב עד שהשמועה על הכישרון ושמו קופלנד הגיעה לסקאוטים של ה-WWE. לאחר שהתחרה לעיני הסקאוטים, הוצעה לו ההזדמנות להתאבק במסגרת ה-WWE .

הוא נשלח למחנה אימונים בשם "פאנקין דוג´ו" ביחד עם שון מורלי , הידוע יותר כ"ואל וניס". הם צוותו יחדיו תחת השם של המידנייט אקספרס, אבל לבסוף השם הוענק לשני מתאבקים אחרים ששמם בוב הולי ובארט גאן. קופלנד התחרה בהאוס שואוז וקרבות חושך למשך מספר חודשים, עד שצוות הכותבים של ה-WWE הציע לו דמות חדשה בשם אדג'. במקור , אדג' אמור היה להיות מתבודד, מעיין דמות דומה לדמות הראשית בסרט "העורב", שתפקידה היה לעמוד בתוך הקהל ולצפות בעמיתיו המתאבקים. פרומואים על הופעת הבכורה של אדג' רצו בתוכניות ה-WWE מספר שבועות, ולבסוף עשה אדג' את הופעת הבכורה שלו ב-RAW נגד חבר מקבוצת לוס בוריקוואס. אדג' ניצח בהופעת הבכורה שלו, אך בטעות פצע את המתאבק נגדו התחרה ולכן הניצחון היה בגלל ספירה.

במשך סתיו 98, כוכב חדש עשה את הופעת הבכורה שלו ב-WWE. שמו היה גנגרל . גנגרל היה דמות גותית – ערפדית, ששתה דם לפני שנכנס לזירה . גנגרל היה מגיע לצד הזירה במהלך הקרבות של אדג', כשהשדרן היה מסביר שלשניים עבר משותף סודי ביחד. לאחר מספר שבועות גנגרל הציג איש אחר שגם לו עבר משותף עם אדג' . שמו היה כריסטיאן, אחיו הצעיר של אדג'. כריסטיאן הופיע מחוץ לזירה בזמן שאדג' נלחם נגד אואן הארט, ואז אואן גלגל את אדג´ לאחור ובכך הנחיל לאדג' את ההפסד הראשון שלו ב-WWE.

כריסטיאן וגנגרל התקיפו את אדג' שבוע אחרי שבוע עד שלבסוף אדג' הצטרף לשניים וביחד הם ייסדו את ה"ברוד" שלבסוף הצטרפו למיניסטרי אוף דארקנס של אנדרטייקר. כשהמיניסטרי התמזגה עם התאגיד של וינס ושיין מקמהן, הברוד עזבו את הכת והסתכסכו עם האקולייטס ומידאון מהקבוצה הממוזגת. אדג' וכריסטיאן התחילו להסתכסך עם ההארדי בויז, וגנגרל עזב את אדג' וכריסטיאן והצטרף להארדי בויז, דבר שלא החזיק מעמד זמן רב.

ההארדי בויז והצמד אדג' וכריסטיאן נאבקו במספר קרבות נהדרים, אבל לעולם לא נקבע בצורה אולטימטיבית מי הצמד הטוב יותר. באותו זמן , היו לאדג' גם קרבות יחידים , ואפילו נקבע לו קרב על תואר האלוף הבין יבשתי נגד ג'ף ג'ארט ב-PPV פולי לודד ב-1999. בלילה שלפני פולי לודד, הייתה האוס שואו בסקיידום בטורונטו ולג'ף היה קרב על התואר נגד קן שאמרוק, אבל שאמרוק לא היה נוכח באותו לילה. אדג' תפס את מקומו של שמרוק , וניצח בקרב על התואר לפני הקהל בעיר מולדתו. אבל בלילה אחרי, בערב ה-PPV, הוא הפסיד את התואר לג'ף ג'ארט וחזר להיות צמד עם כריסטיאן.

הסכסוך בין אדג' וכריסטיאן לבין ההארדי בויז הוביל לקרב סולמות על סכום של 100,000 דולר ועל שירותיה של טרי. ההארדי בויז ניצחו בקרב, אבל לאחר זמן קצר טרי בגדה בהם. סמוך לרסלמניה 16, אדג' וכריסטיאן חידשו את הסכסוך עם ההארדי בויז. בסכסוך הזה היו מעורבים גם הדאדלי בויז, שהיו הצמד האלוף באותה תקופה. כולם השתתפו בקרב סולמות ברסלמניה, כשאדג' וכריסטיאן ניצחו והיו לאלופים. בתחילה הם היו מוערכים ואהובים ע"י הקהל , אבל בהמשך ביצעו מעשים פחדניים כדי להישאר אלופים. עד סוף הקיץ הנדון, אדג' וכריסטיאן היו לזוג הרע הטוב ביותר מאז אואן הארט ובריטיש בולדוג. בסאמרסלאם 2000, הם התחרו נגד הדאדלי בויז וההארדי בויז לראשונה בקרב שולחנות, סולמות וכיסאות. הרבה מעריצים מאמינים שזהו הקרב הטוב ביותר לשנת 2000 . גם את הקרב הזה הם עזבו כמנצחים, אולם ב-PPV הבא הם הפסידו את התואר להארדי בויז בקרב כלוב. שלושת הצמדים המשיכו להחליף את התארים ביניהם, עד שאדג' וכריסטיאן זכו בתארים בפעם השביעית ברסלמניה בקרב שולחנות, סולמות וכיסאות. את התואר הם הפסידו במהירות לאנדרטייקר וקיין בפרק של RAW.

גם אדג' וגם כריסטיאן נכנסו לטורניר "מלך הזירה" בשנת 2001. אדג' הגיע לגמר ולבסוף ניצח, לאחר שניצח את קורט אנגל. ה-WWE התחילו להפריד בין השניים ע"י כך שכריסטיאן קינא להישגי אדג'. אדג' הפך לאחד הכוכבים האהודים ב-WWE ובסאמרסלאם הוא הצמיד את לאנס סטורם ובכך הפך בפעם השנייה לאלוף הבין יבשתי, למרות התערבות של כריסטיאן. כריסטיאן לבסוף הפנה עורף לאדג' בטורונטו כאשר הכה אותו מספר פעמים עם כיסא. כריסטיאן זכה בתואר מאדג' אולם אדג' ניצח אותו לבסוף בקרב סולם. לאחר מכן הוא איחד בין אליפות ארה"ב של WCW לאליפות הבין יבשתית כשניצח את טסט. ב-2002 הוא הפסיד את האליפות הבין יבשתית לוויליאם ריגל.

ברסלמניה 18, אדג' ניצח את בוקר טי. לאחר מכן עבר אדג' לסכסוך עם קורט אנגל כשלבסוף הוא מנצח אותו ומגלח את שיערו. ביולי 2002, אדג' זכה באליפות הזוגות בפעם השמינית, הפעם עם אלילו האלק הוגאן. לאחר מכן הוא הצטרף לשישיית סמאקדאון האגדית וזכה באליפות הזוגות עם ריי מיסטריו. בינואר 2003, אדג` סבל מפציעה בצוואר, והמשיך להיאבק עוד חודשיים לפני שהרגיש שמשהו לא בסדר שם. לבסוף, הוא עבר ניתוח במרץ 2003.

כמעט שנה לאחר הניתוח, אדג' סוף סוף חזר לטלוויזיית ה-WWE, ועבר בדראפט של אותה שנה מסמאקדאון ל-RAW. אדג' זכה באליפות הזוגות עם כריס בנואה, ולאחר מכן ניצח את רנדי אורטון והפך לאלוף הבין יבשתי. אבל הוא שוב נפצע, הפעם במפשעה, וויתר על האליפות. הפעם אדג' היה אובססיבי לאליפות העולם למשקל כבד. אדג' לא נבחר להילחם מול טריפל אייץ' בטאבו טיוזדיי, מי שנבחר היה שון מייקלס, ואדג' כעס על מייקלס בשל כך ועלה לו בקרב האליפות שלו נגד טריפל אייץ'. הוא התחיל פיוד עם מייקלס ועם כריס בנואה.

רנדי אורטון



שם אמיתי: רנדי קייט אורטון
ידוע גם בתור: מחסל האגדות
תאריך לידה: 11 באפריל, 1980
מקום מגורים: סנט לואיס, מיזורי
גובה: 1.93 מטר
משקל: 111 קילו
פינישר: RKO

אלוף העולם הצעיר בהיסטוריה של הWWE ללא ספק אחד האלופים הטובים ביותר.

רנדי קייט אורטון נולד בשנת 1980 בנוקסוויל, טנסי להוריו איליין ובוב, הידוע לנו כקואבוי בוב אורטון, וזו הייתה רק שאלה של זמן מתי רנדי יגיע ל-WWE, אחרי הכל הוא דור שלישי במשפחתו שנכנס לרסלינג, כך שרסלינג כבר נמצא אצלו בדם.

סבו של רנדי, בוב אורטון סניור, היה מתאבק, אביו של רנדי החל להתאבק בגיל 9 ובנה לעצמו שם בשנות השמונים בWWE כשהיה חבר של רודי פייפר, וגם בNWA שזכה שם מספר פעמים באליפות הזוגות. בוב דאג לאמן את רנדי מגיל צעיר, והיה לוקח אותו מדי פעם להופעות כדי שיראה מקרוב יותר את העסק.

בשנת 2000 רנדי אורטון הגיע ל-OVW והחל להתאמן, ב14 לפברואר ניצח את מיסטר בלאק וזכה באליפות ההארדקור, הפסיד אותה אחרי חודש לפלאש פלאנאגן, ובמאי באותה השנה שוב זכה באליפות ההארדקור כשניצח את פלאש פלאנאגן.

באפריל 2002 אורטון עשה את הופעת הבכורה שלו בסמאקדאון וניצח את בוב הולי, שבוע אחרי שוב ניצח את הולי, הפעם בפסילה. לא עבר הרבה זמן ואורטון גם קיבל קרב על האליפות נגד האנדרטייקר, שבו הוא הפסיד.

בספטמבר 2002 עבר אורטון ל-RAW, ואחרי שלושה שבועות שבהם ניצח את סטיבן ריצ´ארדס, לאנס סטורם וכריסטיאן, אורטון נפצע בכתף ולא יכל להתאבק במשך 4 חודשים. הפציעה הגיעה ממש לא בזמן טוב מבחינת אורטון, הוא בדיוק הגיע ל-RAW והתחיל לקבל פוש. RAW, מונטריאול 15.10.02, ג´ים רוס מארח את האגדה הבאה רנדי אורטון שמגיע עם יד חבושה. אורטון לראשונה מקבל שריקות בוז מהקהל שאף אחד לא ציפה להם ובטח לא אורטון, וכדי לנסות לבסס את עצמו כהיל, אורטון מדבר בשחצנות ובין היתר הוא מזכיר שברט הארט נדפק במונטריאול. בזמן הפציעה אורטון מופיעה בתוכניות עם יד חבושה, מדווח למעריצים במבזקי חדשות RNN על התקדמות ההחלמה שלו, ומבקש מהם לשלוח לו אי מיילים.

באותה התקופה אורטון דיי הזכיר את הרוק: מתאבק דור שלישי, צעיר שמקבל פוש והקהל לא מקבל אותו כפי שהוא רוצה כי הקהל לא אוהב שדוחפים בכוח מתאבקים חדשים. היל טרן של אורטון היה דבר בלתי נמנע. עוד בזמן הפציעה שלו, טריפל אייץ' הקים את אבולושן ביחד עם ריק פלייר ובאטיסטה, אורטון היה הבחור הכי מתאים להצטרף לסטייבל, וטריפל אייץ' אכן צירף אותו אחרי שאורטון עזר לו נגד סקוט סטיינר. בראשון למרץ 2003, בקרב החזרה שלו בהאוס שואו ביחד עם באטיסטה נגד הדאדליז, שוב אורטון נפצע, הוא לא נחת טוב על הרגל, כף הרגל נפגעה והוא לא יכול להתאבק במשך חודשיים.

במאי אורטון חזר לזירה, וביחד עם אבולושן התתאבק נגד שמות גדולים כמו שון מייקלס, ביל גולדברג וסקוט סטיינר, ואחרי שירק בפרצופו של הארלי רייס וניצח את שון מייקלס, סרג´נט סלוטר ואחרים, נדבק בו הכינוי דה לג´נד קילר. בסאמרסלאם 2003 אורטון היה חלק מהקרב על האליפות, האלימיניישן צ´אמבר, שבו התמודדו שון מייקלס, קוין נאש, גולדברג, כריס ג´ריקו וחברו של אורטון טריפל אייץ'. אורטון אמר לטריפל לפני הקרב שהוא לא מתכוון להתמודד נגדו בקרב, אלא לעזור לו לשמור על התואר, שבסופו של דבר טריפל באמת שמר עליו עם עזרה מאבולושן. חודש אחרי, רנדי אורטון מחזק את הגימיק שלו דה לג´נד קילר כשהוא מנצח את שון מייקלס באנפורגיבן, אומנם ריק פלייר עזר לו מעט, אבל זה עדיין ניצחון חשוב לאורטון הצעיר. בסרבייבר סרייס אורטון היה חלק מהקבוצה של בישוף, נגד הקבוצה של אוסטין כשבסוף הוא נשאר עם שון מייקלס, אורטון ניצח עם עזרה מבאטיסטה, וסיים את תפקידו של אוסטין כמנהל RAW.

14 לדצמבר 2003, רנדי אורטון מנצח את רוב ואן דאם כשמיק פולי הוא השופט המיוחד, וזוכה באליפות הבין יבשתית, שזה התואר הראשון שלו בWWE. ביחד עם טריפל אייץ ששמר על האליפות, ופלייר עם באטיסטה שזכו באליפות הזוגות, אבולושן לקחו את כל התארים שיש. הדבר הזה פתח פיוד ענק בין אורטון לפולי, פיוד שבסופו אורטון ניצח את פולי בקרב הארדקור גדול וביסס את עצמו סופית כמיין איבנטר. כעבור כמה חודשים הוא הפסיד את התואר לאדג'.

בקיץ 2004 זכה אורטון בקרב על אליפות העולם מול כריס בנואה, ולהפתעת טריפל אייץ', גם ניצח אותו וזכה בתואר. הדבר הוביל להוצאה של אורטון מאבולושן ולהפסד של התואר לטריפל אייץ'. אורטון התחיל פיוד מול טריפל אייץ' על התואר.
 

DIUNIM החדש

Active member
באטיסטה



שם אמיתי: דייב באוטיסטה
ידוע גם בתור: לוויתן, החייה
תאריך לידה: 18 בינואר, 1969
מקום מגורים: וושינגטון, די.סי
גובה: 1.82 מטר
משקל: 147 ק"ג
פינישר: באטיסטה בומב

בתחילת שנת 1999, באטיסטה הצטרף למחנה האימונים של וילד סאמון באלנסטון, פנסלבניה. בחודשים הבאים באטיסטה עבד על כישורי האבקות שלו מחוץ לזירה ובפנים, הוא למד את הבסיס לקריירה ארוכה. אחרי כמה חודשים, באטיסטה הופיע ב-WXW, כקן. קן הפך במהירות לאחד מהמתאבקים הכי מסוכנים ב-WXW. לא לקח הרבה זמן עד שה-WWF שמעו עליו. אחרי משא ומתן, ה-WWF חתמו עם באטיסטה חוזה פיתוח, ושלחה אותו ל-OVW.

ביולי 2000, לוויתן עשה את הדביוט שלו כשהצטרף לדיסייפלס אופ סין. ללוויתן לא לקח הרבה זמן להפוך לאיש הדומיננטי בחברה, כשהוא ניצח מתאבקים מהשורה הראשונה ב-WWF כמו קיין וביג שואו. בנובמבר 2001, לוויתן זכה בתואר המשמעותי הראשון שלו שניצח את "דה מאשין" דאג באשם בשביל לזכות באליפות המשקל כבד של OVW. לוויתן שמר על התואר בחודשים הבאים, עד שהוא הפסיד בפברואר 2002 לפרוטוטייפ (שידוע כג'ון סינה). ההפסד שיגע את לוויתן שדרש קרב חוזר, סין משום מקום הגיע למסקנה שלוויתן מראה על יותר מידי עצמאות ומכר את החוזה שלו לכומר דיוון דאדלי מה-WWE.

דיקון באטיסטה הופיע לראשונה ב-WWE במאי 2002, שהוא החזיק את קופסת הנדבות של הכומר דיוון דאדלי, באטיסטה עזר לכומר לנצח בקרבות שהשתמש בקופסה כנשק אימתני. בגלובל וורנינג 2002, הדיון והכומר התמודדו מול רנדי אורטון ומארק הנרי והם הפסידו בקרב. בכל מקרה, נבנה מתח בין הכומר לבין באטיסטה. זמן קצר אחרי גלובל וורנינג, בהקלטות סמאקדאון באטיסטה כיסח את הכומר. לשניים היו קרב כמה שבועות אחרי שבו באטיסטה ניצח.

בנובמבר 2002, באטיסטה עבר מסמאקדאון ל-.RAW באטיסטה רכש לעצמו חבר בדמותו של ריק פלייר. כשלצידו של באטיסטה נמצא ריק פלייר, התמודד באטיסטה מול האתגר הכי גדול שלו עד כה, קיין. בחודשים הבאים לבאטיסטה ופלייר היו תקריות עם קיין והשותף שלו הוריקן. בארמגדון 2002, באטיסטה התמודד מול קיין בקרב יחידים, עם עזרה של פלייר באטיסטה הצמיד את קיין לניצחון הכי גדול שלו ב-WWE. בתחילת 2003, באטיסטה המשיך לעבוד עם ריק פלייר, במהלך החודש "ביג פאפה פומפ" סקוט סטיינר אתגר את טריפל אייץ' על אליפות העולם. באטיסטה ופלייר, שהצטרף אליהם אורטון הצטרפו אל אייץ' בשביל לכסח את סקוט סטיינר. זה היה תחילת אבולושן.

באטיסטה ואורטון תקפו את גולדאסט, בגלל שהוא היה חברו של בוקר טי שאתגר את טריפל אייץ` ברסלמניה 19 על האליפות. הקריירה של באטיסטה הייתה נראית בדרך להצלחה עד שהוא נפצע בפברואר. באוקטובר 2003, אלוף העולם של RAW היה ביל גולדברג. טריפל אייץ' שם 100 אלף דולר על הראש של גולדברג, ולילה אחד לגולדברג היה קרב עם שון מייקלס. בזמן הקרב באטיסטה הגיע משום מקום, והתקיף בהתחלה את מייקלס, ואח"כ את גולדברג. באטיסטה חגג עם שאר אבולושן, להראות שהם חזרו למפה. באטיסטה הצטרף לשאר אבולושן לפיוד עם גולדברג, אבל גם לבאטיסטה היה פיוד משלו מול שון מייקלס.

בארמגדון 2003 נפגשו השניים בקרב אחד מול אחד, ובאותו קרב שון מייקלס ניצח. ריק פלייר ניסה להרגיע את באטיסטה ואמר לו שהוא ינצח את מייקלס בפעם אחרת. אליפות הזוגות הייתה מונחת על הכף בקרב טאג טים טורמויל. נראה היה שאין יותר מתמודדים והדאדלי בויז שמרו על התואר אבל אריק בישוף נכנס והכריז שיש עוד זוג שהוא באטיסטה וריק פלייר. באטיסטה וריק פלייר ניצחו וזכו באליפות הזוגות, התואר הראשון של באטיסטה. באותו ערב רנדי אורטון זכה באליפות הבין יבשתית וטריפל אייץ' באליפות העולם, כך שאבולושן שלטו בכל התארים.

פלייר ובאטיסטה המשיכו את הפיוד עם הדאדלי בויז לתוך השנה החדשה. נקבע ביניהם קרב שולחן לריואל ראמבל 2004. הקרב הסתיים עם ספיין באסטר של באטיסטה על השולחן וניצחון של ריק פלייר ובאטיסטה . פלייר ובאטיסטה המשיכו לשמור על אליפות הזוגות עד לפברואר 2004, כשהם נלחמו מול זוגות קשוחים, אבל זוג אחד היה יותר טוב מהם וניצח אותם על אליפות הזוגות. הזוג הזה היה רוב ואן דאם ובוקר טי. באטיסטה הצטרף לשאר אבולושן לפיוד עם מיק פולי. פולי והרוק התמודדו מול ריק פלייר, באטיסטה ורנדי אורטון ברסלמניה 20 בקרב האנדיקאפ. באטיסטה הצליח לעשות את הבאטיסטה בומב על הרוק, ולבסוף רנדי אורטון הצמיד את מיק פולי עם ה-RKO לניצחון של אבולושן. בשבועות אחרי רסלמניה 20, באטיסטה וריק פלייר ניצחו את רוב ואן דאם ובוקר טי וזכו שוב באליפות הזוגות. הם שמרו על התואר עד שהפסידו לאדג' וכריס בנואה.

בסאנדי נייט היט לפני באד בלאד 2004, באטיסטה ניצח את מייבן. ביוני 2004, באטיסטה התחיל בפיוד עם כריס ג'ריקו, שהגיע לשיאו בקרב בונג'נס 2004, שבו באטיסטה ניצח, ובקרב משולש בסאמרסלאם 2004 על האליפות הבין יבשתית עם אדג' שניצח. לילה אחרי, ב-RAW באטיסטה הצטרף לשאר אבולושן לחגוג את זכייתו של רנדי אורטון שניצח לילה לפני את כריס בנואה וזכה באליפות העולם במשקל כבד. אורטון ובנואה השתתפו בקרב חוזר, ואורטון ניצח. אחרי הקרב באטיסטה החזיק את רנדי אורטון על כתפיו, אבל טריפל אייץ' הוריד את אגודלו ובאטיסטה הוריד אותו למטה, ואבולושן התקיפה אותו אחרי הקרב. הפיוד בין אבולושן ורנדי אורטון המשיך אבל לריק פלייר ולבאטיסטה היה פיוד אחר עם כריס בנואה וויליאם ריגל שהסתיים בהפסד באנפורגיבן 2004, כשריק פלייר נכנע לקרוספייס.

למחרת היום, כשהפייסים של RAW תקפו את אבולושן, פלייר וטריפל אייץ' ברחו והשאירו את באטיסטה לחטוף את כל הפינישרים. באטיסטה המשיך להיות חייל נאמן, להילחם מול אורטון ולתקוף את היריבים של טריפל אייץ'. בסרבייבור סירייס שיתפו פעולה באטיסטה וטריפל אייץ' עם סניצקי ואדג', אולם הצוות של רנדי אורטון (כריס בנואה, כריס ג'ריקו ומייבן) ניצחו אותם וזכו בזכות לנהל את RAW חודש. באותה התקופה התחילה מתיחות בין באטיסטה וטריפל אייץ'. הם אפילו "התקוטטו" פעם אחת אבל התברר שזה היה תכסיס כדי שטריפל אייץ' לא יצטרך להגן על התואר.

טריפל אייץ'


שם אמיתי: פול לבק
ידוע גם בתור: טרה רייזינג, האנטר הרסט הלמסלי
תאריך לידה: 27 ביולי 1969
מקום מגורים: גריניץ', קונטיקט
גובה: 1.92 מטר
משקל: 117 ק"ג
פינישר: הפדיגרי

פול לבק התחיל את הקריירה שלו בבית ספר להאבקות של קילר קוואלסקי, שם סיים בהצטיינות. לבק הופיע באינדיז בשם טרה רייזינג, והוא אף זכה בתואר האליפות של IWF, וב- 1994 עשה את ההתקדמות הראשונה המשמעותית שלו כשהצטרף ל- WCW, שהוא משתמש עדיין באותו שם. למרות שקיבל קרב אליפות על אליפות הטלוויזיה, לבק לא היה יותר מג'ובר, וב- 1995 החליט להתאבק בגימיק חדש של אציל צרפתי - ז'אן פול לבק. לאחר שגם הדמות הזאת נכשלה, החליט לבק לעזוב את ה- WCW ונחת ב- WWE בשם האנטר הרסט הלמסלי.

הדמות שלו בהתחלה ב- WWE, הייתה של אדם שנוא, כבן עשירים מפונק כמו שהיה ב-WCW רק אמריקאי, ותמיד היה לוקח איתו מלוות יפהפיות לזירה. לבסוף ב-1997 הוא התפשר על מלווה קבועה, חברתו לחיים, צ'יינה.

ב- 1997, אחרי שכבר זכה באליפות האירופית והבין יבשתית, האנטר התאחד יחד עם חברו הטוב שון מייקלס וחברתו לחיים צ'יינה, כדי לייסד את Degeneration-X.

האופי שלהם נודע בעיקר כגסי רוח, חצופים, וסטייבל שעושה לא מעט בעיות לכל הסובבים אותו. לאחר רסלמניה 14, שון מייקלס, מנהיג החבורה, פרש זמנית מהיאבקות בשל פציעה טורדנית שהייתה לו, והמנהיג החדש של DX היה לא אחר מאשר האנטר, שהחליף את שמו באותה תקופה לטריפל אייץ'. לאחר שהפך למנהיג, הוסיף אייץ' לחבורה את אקס פאק, בילי גאן ורוד דוג. באותה תקופה, ה- DX הייתה הצלחה מסחררת, ואייץ' לאט לאט הפך לסופרסטאר ענקי ב- WWE. באמצע שנת 98, אייץ' פתח בפיוד עם דה רוק, מה שהוביל לקרב ביניהם בסאמרסלאם אותה שנה, בקרב סולם על הבין יבשתית. באחד מקרבות הסולם הטובים ביותר שהיו ב- WWE, ניצח אייץ' הרבה בזכות צ'יינה.

לאחר רסלמניה 15, אייץ' עזב את ה- DX, ופיתח לו דמות מרושעת, חסרת מעצורים, והצטרף לכת של אנדרטייקר, אבל לאחר תקופה קצרה עזב אותה. ב- RAW שאחרי סאמרסלאם 99, אייץ' הפך בפעם הראשונה לאלוף עולם, לאחר שניצח את מנקיינד, שרק לילה לפני זה זכה בתואר בקרב משולש עם סטיב אוסטין וטריפל אייץ'.

בראשית 2000, נכנס אייץ' לפיוד עם מיק פולי על האליפות, במהלכו ניצח אותו ברויאל ראמבל בקרב רחוב, ובנו ווי אאוט בקרב הל אין א סל, מה שגרם לפולי כביכול לפרוש מה- WWE. פיוד זה ביסס את אייץ' כהיל מס' 1 ב- WWE, וברסלמניה 16 הגן בהצלחה על תוארו בקרב מרובע נגד רוקי, פולי וביג שואו.

במלך הזירה 2000 התקיים קרב בין רוקי, טייקר וקיין לאייץ', וינס ושיין מקמהן, שהחגורה של אייץ' מונחת על הכף. רוקי הצמיד את וינס לניצחון, ולפיכך זכה באליפות ה- WWE. לקראת סוף 2000, אוסטין חזר מפציעה ורצה לגלות מי דרס אותו וגרם לו לפציעה, ולאחר שגילה שזה היה ריקישי שנשלח על ידי טריפל אייץ', נכנס אוסטין לפיוד אלים במיוחד עם אייץ'. בסורבייבור סיריס 2000, נערך הקרב הראשון בין אייץ' לאוסטין, אולם הקרב נגמר ללא הכרעה. בנו ווי אאוט 2001, אייץ' ואוסטין נפגשו שוב בזירה, הפעם בקרב 3 מערכות (קרב רגיל, קרב רחוב וקרב כלוב). לאחר קרב ארוך ומתיש, טריפל אייץ' הצליח לנצח 2:1 וסיים את הפיוד הזה עם ידו על העליונה.

לאחר מכן, נכנס אייץ' לפיוד קצר עם טייקר, לו הפסיד ברסלמניה 17. בבאקלאש אותה שנה, בהפתעה גמורה, התאחדו סטיב אוסטין וטריפל אייץ', וזכו באליפות הזוגות לאחר שניצחו את טייקר וקיין. במהלך קרב זוגות במאי, קרע טריפל אייץ' את אחת הרצועות ברגלו, מה שהשבית אותו עד לינואר 2002. לאחר שחזר מתקופת ההחלמה, ניצח טריפל אייץ' את הרויאל ראמבל הראשון שלו, מה שהקנה לו קרב אליפות נגד כריס ג'ריקו ברסלמניה 18, שניצח בו והפך לאלוף עולם.

בבאקלאש, הפסיד אייץ' את התואר להוגאן, ונכנס לפיוד עם חברו הטוב משכבר הימים, שון מייקלס. הם נפגשו לקרב רחוב מצוין בסאמרסלאם אותה שנה, שבו ניצח מייקלס, אולם לאחר ההפסד תקף אייץ' את שון באכזריות והוציא אותו שוב מה- WWE.

בספטמבר 2002, אריק בישוף יצר אליפות עולם שתהיה שייכת אך ורק ל- RAW, ונתן אותה לטריפל אייץ'. בסורבייבור סירייס 2002, התקיים האלימיניישן צ'יימבר הראשון בתולדות ה- WWE על אליפות העולם, בו לקחו חלק: אייץ' (האלוף), מייקלס, קיין, RVD, בוקר טי וג'ריקו. שון מייקלס יצא המנצח והאלוף החדש, אולם לא להרבה זמן, כי בארמגדון ניצח אייץ' את מייקלס בקרב של 3 מערכות.

בראשית 2003, הקים אייץ' את הסטייבל השני שלו, בשם אבולושן ביחד עם ריק פלייר. רנדי אורטון ובטיסטה הצטרפו לחבורה, מה שביסס את אבולושן כשולטת ב- RAW. ברוב 2003 אייץ' שלט והיה אלוף העולם ב- RAW, אפילו מתאבקים כמו קווין נאש וגולדברג לא עצרו אותו. כריס בנואה כן עצר אותו, וזכה באליפות בקרב משולש ברסלמניה 20 עם שון מייקלס.

לאחר מכן נדמה היה שטריפל אייץ' יורד קצת ברמה, ומתחיל פיודים עם מתאבקים כמו שלטון בנג'מין ויוג'ין. אבל אחרי חצי שנה בלבד, זכה טריפל אייץ' שוב פעם באליפות העולם מרנדי אורטון, חברו לשעבר.​
 

DIUNIM החדש

Active member
האווירה

הזיכרון העיקרי שיוותר לרוב אוהדי ההיאבקות מ-2005 יהיה בעיקר ה-13 בנובמבר, היום בו נפטר אדי גאררו. מותו היווה מכה קשה לעולם ההיאבקות בכלל ול-WWE בפרט, במיוחד כאשר השמועה גורסת שאדי אמור היה לזכות באליפות העולם במשקל כבד בערב בו נפטר.

אך 2005 היוותה גם שנת מעבר לא קטנה ב-WWE. היתה זו השנה שבה שני מתאבקים ותיקים שחנקו את החגורות (טריפל אייץ' ו-JBL) פינו את מקומם לשני מתאבקים צעירים יחסית (שבדיעבד יחנקו את החגורות- ג'ון סינה ובאטיסטה). זוהי גם השנה שבה נראו הניצוצות הראשונים לתקומתה של ECW, עם אירוע ה-ONS הראשון.

אך היו כמה נקודות אור בשנה הזו עם לא מעט קרבות טובים ופיודים נהדרים.



הפיוד

בסוף נובמבר, אדג' וכריס בנואה נלחמו מול טריפל אייץ' על אליפות העולם. אדג' הצמיד את בנואה אך נכנע לקרוספייס, מה שגרם לכך שווינס מקמהן יפנה את האליפות וידרוש מאריק בישוף להכריז איך יפתרו את המצב. בזעמו, טריפל אייץ' נפסל בקרב זוגות עם באטיסטה מול בנואה וג'ריקו, ותקף את כולם (גם את באטיסטה) עם כיסא. אדג' בינתיים התעמת עם רנדי אורטון על כך שאורטון נתן לבנואה להיכנס לקרב האליפות.

שבוע לאחר מכן, בקרב זוגות חוזר, באטיסטה הצמיד את בנואה ואילו אורטון ניצח את אדג'. בישוף נהנה למתוח את כולם ובסוף הערב הודיע על קרב האלימיניישן צ'יימבר, מה שהוביל לקטטה בין כולם. כעבור שבועיים הוכרז טורניר נצח את השעון, בו מי שינצח הכי מהר יזכה להיכנס אחרון, אבל גם המיקום בצ'יימבר יהיה על הכף.

ג'ריקו ניצח את כריסטיאן תוך אחת עשרה דקות, אורטון את מייבן תוך שש דקות. אדג' את יוג'ין רק תוך שמונה דקות. בנואה את ויסרה תוך חמש וחצי דקות. באטיסטה ניצח את ריינו תוך שלוש דקות, ואילו טריפל אייץ' ניצח את שלטון בנג'מין אחרי הזמן. באטיסטה יהיה זה שייכנס אחרון, וגם הוכרז ששון מייקלס יהיה השופט. שישה ימים לפני האירוע, באטיסטה ניצח את בנואה, אדג' את ג'ריקו ואורטון את טריפל אייץ' בקרב מלא התערבויות. האם שון יהיה שופט הוגן או שיפגע באדג' שפצע אותו? והאם באטיסטה יעזור לטריפל אייץ'?

 

DIUNIM החדש

Active member
הקרב


הפעמון מצלצל וג'ריקו ובנואה פותחים את הקרב. הם מקיפים אחד את השני. הם נועלים אחיזה ומנסים לדחוף אחד את השני. ג'ריקו דוחף את בנואה לפינה ובנואה הופך את זה. הוא דוחף את ג'ריקו שדוחף אותו. הם מקיפים אחד את השניו נועלים אחיזה. ג'ריקו נועל את מותניו של בנואה ומנסה להוריד אותו למזרן. ג'ריקו מעיף אותו למזרן, בנואה עם האמרלוק! ג'ריקו מסובב את זרועו של בנואה שנועל צ'ינלוק. ג'ריקו נועל האדלוק. בנואה קם ומפיל את ג'ריקו למזרן. הוא מנסה להצמיד וג'ריקו נאבק. שניהם קמים והקהל מוחא כפיים. הם נועלים אחיזה שוב... ג'ריקו דוחף את בנואה לחבלים... ברכיה. מכה לראש. ועוד מכה. בנואה עם צ'ופ! בנואה לוקח את ג'ריקו ונותן לו עוד צ'ופ! אייריש וויפ... הוא פוגע בראש של ג'ריקו שנופל. בנואה מרים את ג'ריקו... ומרביץ לו. הוא מטיח את ראשו בטורנבאקל... צ'ופ! מכה! וצ'ופ! ג'ריקו עם בעיטה לבטן. ומכה. וצ'ופ משלו! ועוד צ'ופ! אייריש וויפ לפינה... ג'ריקו רץ וחוטף בעיטה. בנואה מפיל את ג'ריקו מרגליו. הוא נועל שארפשוטר... ג'ריקו הופך אותו, הוא מנסה וולס אוף ג'ריקו... בנואה בועט בו אל הפינה! ג'ריקו רץ לקלוזליין... בנואה מתכופף ומבצע את הג'רמן סופלקס! הוא קם עם ג'ריקו... שנותן לו מרפקים לראש. בנואה מנסה לנעול את הקרוספייס! ג'ריקו נאבק ומתהפך. הוא מפיל את בנואה מרגליו! בנואה נוגח בג'ריקו ומפיל אותו למזרן. בנואה מרביץ לג'ריקו שם. ג'ריקו דוחף אותו. השניים קמים... בנואה עם בעיטה! וברכיה! וצ'ופ! הוא רץ... ג'ריקו עם פלאשבק! הוא מצמיד. שון סופר. 1... 2... בנואה יוצא! ג'ריקו מרים את בנואה... באק סופלקס! 1... 2... בנואה יוצא. ג'ריקו קם ורץ לחבלים... הוא בועט לבנואה בצלעות. הקהל מעודד דווקא את שון. ג'ריקו עולה על הטורנבאקל... בנואה נותן לו מכה. וצ'ופ! ועוד צ'ופ! הוא עולה על הטורנבאקל... מחזיק בג'ריקו... סופרפלקס! שניהם נופלים. והשעון מתחיל לספור! הקהל סופר לאחור… בספרדית! 3… 2… 1… מישהו נכנס!

בנואה קם בינתיים וטריפל אייץ' נכנס! הוא מרביץ לבנואה! הוא שם אותו בפינה ומרביץ לבנואה. הוא דורך עליו. הוא לוקח אותו... אייריש וויפ לפינה! בנואה פוגע בטורנבאקל ונופל. טריפל אייץ' מרביץ לג'ריקו, אייריש וויפ... ג'ריקו מתכופף... וחוטף היי ני! טריפל אייץ' לוקח את בנואה, אייריש וויפ... בנואה פוגע עם הראש בטורנבאקל! שון סופר, 1... 2... בנואה עם רגל על החבלים. ג'ריקו בועט בטריפל אייץ' שנותן לו ברכיה. ג'ריקו מרביץ לטריפל אייץ' ונותן לו צ'ופ בפינה. ועוד אחד. ועוד אחד! אייריש וויפ... טריפל אייץ' חוזר עם קלוזליין על ג'ריקו! טריפל אייץ' לוקח את בנואה וזורק אותו מהזירה לרצפה! הוא יוצא החוצה. הוא זורק את בנואה לשרשראות! טריפל אייץ' חוזר לזירה וזורק את ג'ריקו מהזירה לרצפה! הוא יוצא החוצה ומרים את בנואה המדמם. טריפל אייץ' מרביץ לו בראש. דמו של בנואה על הרצפה. טריפל אייץ' לוקח את בנואה ומרים אותו... הוא זורק אותו לשרשראות! בנואה חוזר לזירה. טריפל אייץ' מצמיד. 1... 2... בנואה יוצא! טריפל אייץ' מרים את בנואה בין רגליו, מתכונן לפדיגרי... ג'ריקו עם מרפק לראש! הוא מרביץ לטריפל אייץ'. הוא רץ... וחוטף בעיטה. טריפל אייץ' מתכונן לפדיגרי… ג'ריקו עם באק באדי דרופ החוצה לרצפה! טריפל אייץ' נאנק מכאבים. ג'ריקו יוצא החוצה ודורך על טריפל אייץ'. הוא מחזיק לו ברגל... מרים אותו... ומנחית אותו על הרצפה! ג'ריקו לועג לבאטיסטה שבתא. הוא נכנס לזירה ומחזיק בטריפל אייץ'... סופלקס לתוך הזירה! שון סופר. 1... 2... טריפל אייץ' יוצא. ג'ריקו נותן לטריפל אייץ' ברכיה ובועט בבנואה. בנואה מחזיר לו צ'ופ! ג'ריקו מחזיק בגרון שלו. בנואה עם מרפק לג'ריקו! בנואה לוקח את ג'ריקו... סווינגינג נאקברייקר! השעון מתחיל לספור לאחור! בנואה מצמיד. 1... ג'ריקו אוחז בחבלים. 3… 2… 1… מישהו נכנס!

וזה אדג'! הוא נכנס כשבנואה נותן ברכיה לג'ריקו. אדג' תוקף את בנואה מאחור ומרביץ לג'ריקו. אייריש וויפ לפינה... הוא רץ ונותן לג'ריקו ספיר בפינה! אייריש וויפ לטריפל אייץ' לפינה... וספיר לפינה! אדג' לוקח את טריפל אייץ'... אדג'יוקושן! מייקלס סופר. 1... 2... טריפל אייץ' יוצא! אדג' נראה כועס על שון. הוא מרביץ לבנואה. אייריש וויפ... בלי טו בלי סופלקס! אדג' בועט בטריפל אייץ'. הוא מרביץ לו בראש. הוא מרביץ לו על החבלים. אייריש וויפ... באק באדי דרופ! אבל ג'ריקו עם דרופקיק! הוא מצמיד את טריפל אייץ'! 1... 2... טריפל אייץ' יוצא! ג'ריקו רץ לחבלים... ספרינגבורד דרופקיק לאדג' שנופל על הרצפה! בנואה בינתיים מרים את ג'ריקו. אייריש וויפ, ג'ריקו הופך את זה ונותן לו ברכיה. ג'ריקו יוצא החוצה לאדג' שתוקע לו אצבע בעין. הוא מפיל את ג'ריקו מרגליו… ומשגר את ג'ריקו לשרשראות! אדג' נכנס לזירה. טריפל אייץ' עם ברכיה לבטן! הוא יוצא החוצה ומרים את אדג'. הוא דוחף אותו לשרשראות. הוא בועט בו... שם אותו בין רגליו... אדג' מפיל אותו מרגליו על הרצפה! ומשגר את טריפל אייץ' לשרשראות! טריפל אייץ' מחזיק בראשו! אדג' עולה על הטורנבאקל... בנואה קם... וחוטף קלוזליין! שון סופר. 1... 2... בנואה יוצא! ג'ריקו מנסה להתאושש, מדמם. אדג' מרים את בנואה... שמוריד את זרועו למזרן לקרוספייס! אבל אדג' מרביץ לבנואה בראש. אדג' רץ לחבלים... דרופקיק לראש של בנואה. הוא קם... ג'ריקו עם אינזוגירי! הוא זוחל ומצמיד את אדג'. שון סופר. 1... 2... אדג' יוצא! טריפל אייץ' נכנס לזירה. ג'ריקו מרביץ לו. ושוב פעם. ושוב פעם. איריש וויפ, טריפל אייץ' הופך את זה... ספיינבאסטר! טריפל אייץ' מדמם מהאף! טריפל אייץ' מצמיד, שון סופר. 1... 2... ג'ריקו ויצא! בנואה בועט באדג'. נורת'רן לייטס סופלקס! 1... 2... אדג' יוצא! ג'ריקו קם ולוקח את טריפל אייץ'... הוא מפספס מכה וטריפל אייץ' בועט לו בבטן! אדג' עם ביג בוט לבנואה... טריפל אייץ' עם פדיגרי על ג'ריקו! שמתגלגל לחבלים! והשעון שוב סופר לאחור! אדג' יוצא החוצה. 3... 2... 1... ויודעים מה זה אומר!

תורו של רנדי אורטון! הוא יוצא ומרביץ לאדג'! וזורק אותו לשרשראות עם הגב! אורטון עולה לטורנבאקל, טריפל אייץ' קם... קרוסבאדי! אורטון מרביץ לטריפל אייץ'. הוא קם ומרביץ לו. הוא מרביץ לו בפינה. הוא בועט בטריפל אייץ' בפינה. אורטון זורק את טריפל אייץ' אל הרצפה! הוא יוצא ובועט בו. אפרקאט! הוא זורק אותו לשרשראות! אורטון מרביץ לטריפל אייץ' וזורק אותו לזירה. הוא מרביץ לו. טריפל אייץ' נופל החוצה. אורטון לוקח את טריפל אייץ'... וזורק אותו לשרשאות! הקהל צועק "RKO!". אורטון בועט בטריפל אייץ'. הוא מרביץ לו על השרשראות. הוא זורק אותו לזירה! באטיסטה צופה בזה. אורטון בועט בטריפל אייץ'. אייריש וויפ... פאוורסלאם! אורטון מסתכל על הקהל... ג'ריקו רץ וחוטף RKO! בנואה מנסה לקום... אורטון מנסה RKO, אבל בנואה מנסה להוריד אותו עם הזרוע! הוא נועל את הקריפלר קרוספייס! שון בודק את אורטון שמסרב להיכנע. טריפל אייץ' זוחל, מדמם. הוא לועג לאורטון. הוא נותן לו סטירה. בנואה שובר אחיזה ומפיל את טריפל אייץ' מרגליו, שארפשוטר! הוא גורר את טריפל אייץ' מהחבלים! שון בודק את טריפל אייץ'... אורטון עם RKO לבנואה! אדג' מחכה בפינה. אורטון מתחיל לקום, אדג' מתכונן, אורטון קם… אדג' עם הספיר, אבל אורטון קופץ ואדג' פוגע בשון! אדג' לא מאמין. הוא מסתובב... בועט באורטון, אדג'יוקושן... אורטון יוצא ומנסה שורט ארם קלוזליין, אדג' מתכופף, רץ לחבלים... ספיר! אדג' מצמיד. אבל אין שופט! אדג' כועס ומקים את שון. הוא צועק עליו ונותן לו סטירה... סוויט צ'ין מיוזיק! ג'ריקו רץ... ליונסולט! 1... 2... 3! אדג' הודח! ג'ריקו קם בתשישות, מדמם... טריפל אייץ' בועט לו בבטן ושם אותו בין רגליו... בנואה לוקח אותו ומבצע ג'רמן סופלקס! הוא קם עם טריפל אייץ'... עוד ג'רמן סופלקס! בנואה קם עם טריפל אייץ'... ג'רמן סופלקס שלישי! בנואה קם ומשסף את הגרון. הוא עולה על הטורנבאקל... לא, על התא! בנואה למעלה... דייבינג האדבאט על טריפל אייץ' מהתא! ג'ריקו קם, הוא לוקח את טריפל אייץ'... וולס אוף ג'ריקו! שון בודק את טריפל אייץ', בנואה מצטרף לקרוספייס והשעון סופר! האם טריפל אייץ' ישרוד את ההכנעה הכפולה עד שבאטיסטה יצא? 3… 2… 1… באטיסטה!

1608712408003.png
 

DIUNIM החדש

Active member
התא נפתח בעיכוב קצת... באטיסטה כועס! הוא נפתח לבסוף ובאטיסטה נכנס. הוא מתקל את ג'ריקו! ונותן מרפק לבנואה! ובעיטה לג'ריקו! באטיסטה מרביץ לבנואה. אייריש וויפ לחבלים... שולדר תאקל! הוא בועט בג'ריקו... וזורק אותו לרצפה! הקהל משתגע. באטיסטה זורק את בנואה החוצה! אורטון רץ… ספיינבאסטר! טריפל אייץ' קם, הוא רואה את באטיסטה! הקהל משתגע, באטיסטה נראה כועס. אורטון מפיל את באטיסטה! ג'ריקו רץ ומרביץ לטריפל אייץ'. בנואה מצטרף לאורטון בבעיטות לבאטיסטה. ג'ריקו מרביץ לטריפל אייץ' בפינה. אורטון ובנואה עם דאבל אייריש וויפ... באטיסטה עם קלוזליין לשניהם! ג'ריקו רץ אליו, באטיסטה תופס אותו ומרים אותו... וזורק אותו על הצלם! באטיסטה מרביץ לאורטון. הוא תופס את בנואה... פאוורסלאם בריצה! באטיסטה קם... תופס את אורטון... מרים אותו... הוא חונק אותו... בנואה עם צ'ופ בלוק! אורטון מרביץ לבאטיסטה. אורטון בועט לבאטיסטה בבטן. בנואה מצטרף אליו והם בועטים בו בפינה. הם חונקים אותו עם הרגליים. טריפל אייץ' מסתכל על זה. השופטים נכנסים אל הצ'יימבר לעזור לצלם. ג'ריקו עם רול אפ לאורטון! 1... אורטון יוצא! אורטון מרביץ לג'ריקו בפינה. בנואה ממשיך לתקוף את באטיסטה. טריפל אייץ' לוקח את אורטון ומרביץ לו בבטן. הוא נותן לו ברכיה החוצה. טריפל אייץ' בועט בג'ריקו. הוא יוצא החוצה לאורטון, ליד הדלת הפתוחה... טריפל אייץ' זורק את אורטון לשרשראות! הדלת נסגרה. ג'ריקו עם בולדוג לטריפל אייץ' על הרצפה! ג'ריקו מתגלגל פנימה. באטסיטה בינתיים זורק את בנואה לשרשראות. ועוד פעם! בנואה נופל על הרצפה. באטיסטה לוקח את בנואה... מרים אותו... בנואה דוחף אותו לשרשראות!

בנואה מתגלגל לזירה. טריפל אייץ' מדמם כולו. הוא נכנס לזירה. אורטון מנסה להתאושש. טריפל אייץ' נופל על פניו בזירה! באטיסטה נכנס ובועט בבנואה. הוא חונק אותו עם הברך שלו! הוא משחרר. באטיסטה בועט בג'ריקו. בנואה עם צ'ופ! ועוד צ'ופ! ועוד צ'ופ! הוא רץ... באטיסטה עם ספיינבאסטר! ג'ריקו רץ... ספיינבאסטר על בנואה! באטיסטה מצמיד את בנואה! 1... 2... 3! בנואה הודח! באטיסטה דורך על ג'ריקו וחונק אותו עם הברך על הרצפה. הוא קם ומרביץ לג'ריקו. טריפל אייץ' מרביץ לאורטון וזורק אותו החוצה. באטיסטה עם אייריש וויפ... ג'ריקו עם בעיטה! וצ'ופ! ועוד צ'ופ! ועוד צ'ופ! הוא רץ... מתכופף מקלוזליין... באטיסטה תופס אותו! באקברייקר! אורטון מרביץ לטריפל אייץ' בחוץ. באטיסטה מרים את ג'ריקו בין רגליו... מרים אותו... באטיסטה בומב! הוא מצמיד. 1... 2... 3! ג'ריקו הודח! טריפל אייץ' מרים אגודל... וחוטף באק באדי דרופ מאורטון על הרצפה! באטיסטה רץ ולוקח את אורטון... הוא זורק אותו לשרשראות... אורטון חוסם וזורק את באטיסטה לשם! הוא מרביץ לבאטיסטה. טריפל אייץ' נותן לו מכה. הוא מפיל אותו מרגליו... ומשגר אותו לשרשראות! טריפל אייץ' קם. באטיסטה בועט באורטון. טריפל אייץ' עם קלוזליין שמכניס אותו פנימה! באטיסטה נכנס פנימה ובועט באורטון. טריפל אייץ' נכנס. באטיסטה דורך על אורטון. באטיסטה מרים את אורטון ומחזיק אותו. טריפל אייץ' סוטר לו. הוא בועט בו ובאטיסטה גם. טריפל אייץ' מרביץ לאורטון על המזרן. באטיסטה דורך על אורטון. באטיסטה מרים את אורטון... פאוורסלאם! 1... 2... אורטון יוצא!

טריפל אייץ' לוקח את אורטון. אייריש וויפ... ספיינבאסטר! 1... 2... אורטון יוצא! באטיסטה בועט באורטון. הוא אובד עצות. טריפל אייץ' מרים את אורטון. הוא רץ... קלוזליין! הוא מצמיד את אורטון. 1... 2... אורטון יוצא! טריפל אייץ' כועס. הוא מצמיד. 1... 2... אורטון שוב יוצא! ושוב, 1... 2... אורטון יוצא! טריפל אייץ' כועס מאוד. באטיסטה כועס. הוא מרביץ לאורטון על המזרן. טריפל אייץ' אומר לאורטון לקום. אורטון קם... וחוסם מכה, הוא מרביץ לטריפל אייץ'! חוסם מכה מבאטיסטה ומרביץ לו! בעיטה לטריפל אייץ', מכה! בעיטה לבאטיסטה, מכה! בעיטה לטריפל אייץ', מכה! מרביץ לבאטיסטה! בעיטה לטריפל אייץ', מכה! בעיטה לבטן! אפרקאט! הוא בועט בבאטיסטה! הולך לטריפל אייץ'... RKO... טריפל אייץ' דוחף אותו לבעיטה של באטיסטה! באטיסטה שם אותו בין רגליו, טריפל אייץ' נופל בפינה... אורטון עם מכה במפשעה לבאטיסטה! אורטון עם RKO לבאטיסטה! הוא מצמיד, טריפל אייץ' קם... 1... 2... 3! טריפל אייץ' לא הציל את באטיסטה שמודח! טריפל אייץ' מכה את אורטון ובודק את באטיסטה. הוא מרים את אורטון... וזורק אותו לרצפה! הוא יוצא החוצה. הוא זורק את אורטון לשרשראות... אורטון חוסם את זה ומרביץ לטריפל אייץ'... וזורק אותו לשרשראות! ועוד פעם! ועוד פעם! טריפל אייץ' נופל לזירה. אורטון נכנס ומסמן לסוף. טריפל אייץ' קם... RKO! הוא מצמיד, באטיסטה חוסם את שון... וריק פלייר נכנס! שון מחטיף לו מכה! אורטון קם וחוטף קלוזליין מבאטיסטה! שון בועט בפלייר וצועק שייקחו אותו ואת באטיסטה! טריפל אייץ' ורנדי אורטון שניהם שוכבים. טריפל אייץ' מתחיל לקום. הוא לוקח את אורטון... מרים אותו... בין רגליו... מרים את זרועותיו... פדיגרי! 1... 2... 3!

That Wrestling Blog: New Year's Revolution 2005 review
 

DIUNIM החדש

Active member
מחשבות אישיות:

אני חושב שפרט לקרב הצ'יימבר הראשון, זה אחד מהקרבות הכי טובים בסוג הקרב הזה. מה לא היה כאן? היה לך כאן בהתחלה קרב טכני נהדר בין ג'ריקו לבנואה. היה לך כאן את הסיפור של אדג' מול שון מייקלס. את הרצון של אורטון לנקמה בטריפל אייץ', וכמובן… באטיסטה.

הסיפור של באטיסטה שלט כל הקרב. כל כך הרבה מקרים בהם טריפל אייץ' היה בצרות ובאטיסטה היה חייב לעזור לו. כשהוא יוצא, הוא משתגע ומחסל את כולם, ובאמת בסוף הוא מצליח לבצע את ההדחות. חמש הדקות האחרונות של אורטון מול חברי אבולושן היו נהדרות לגמרי. וכמובן- טריפל אייץ' מקריב את באטיסטה.

כן, תמיד אפשר לשאול למה שוב פעם טריפל אייץ', למה אדג' מודח ראשון, למה לא מישהו חדש. אבל אחרי קרב כזה אלים, אחרי כל כך הרבה ספוטים ענקיים (הדייבינג האדבאט מהתא) ואחרי הסיפור הנהדר שסופר בקרב הזה - טריפל אייץ' הוא עשר פעמים אלוף בזכות ולא בחסד.

ציון הקרב: ⭐⭐⭐⭐ ½

Page 3 - 5 best Elimination Chamber matches in WWE history



לסיום

אורטון הראה לבאטיסטה את הצילום מההדחה שלו למחרת היום, והעניינים בין באטיסטה לאבולושן המשיכו לחרוק. הם עלו לו בטעות בקרב מול אורטון. אגב, זה היה הסוף של הפיוד אורטון-אבולושן. טריפל אייץ' ניצח אותו בקרב אחרון ברויאל ראמבל וזה היה הסוף לניסיון הכושל של אורטון פייס במיין איבנט. הוא הפך להיל קצת אחר כך.

באטיסטה לא נתן להפסד לפגוע בו. הוא פשוט התכונן לרויאל ראמבל. החששות באבולושן שוב עלו, ובסוף הקרב באטיסטה אכן ניצח. לאחר שהם ניסו לשכנע אותו ללכת ל-JBL בסמאקדאון, ואפילו כמעט דרסו אותו, באטיסטה החליט לצאת מאבולושן בסערה ולזכות באליפות מטריפל אייץ'.

הבנייה לפירוק של אבולושן הייתה פשוט נהדרת. עובדה שמהסטוריליין הזה יצא אחד מהכוכבים הכי גדולים של ה-WWE בשנות האלפיים. וגם יצא לנו מזה אחלה קרב, אחד מקרבות הצ'יימבר הכי טובים בעולם. אבל מכולם, רק אורטון נשאר כמתאבק פעיל ב-WWE… נו, חבל.

 

DIUNIM החדש

Active member
רמז אחרון במיוחד לשבוע הבא:

אז הגענו לסיום. לסיום של פינת המיין איבנט שנמשכה הרבה זמן. ולסיום, הרמז האחרון שנשאר לי...

מלך הפינה מסיים אותה, ואת הקריירה של הגדול מכולם.
 
למעלה